;
coinex

استخراج ارز دیجیتالی با گوشی اندروید ؛ در خواب هم درآمد کسب کنید!

برای استخراج ارز دیجیتالی دیگر نیازی نیست که یک متخصص کامپیوتر باشید. در این مطلب نحوه استخراج ارز دیجیتالی با گوشی اندروید را آموزش داده ایم.

بعضی از ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین در حال حاضر به طور سودمند صرفا با تجهیزات حرفه‌ای قابل استخراج هستند، ولی ارزهایی مانند مونرو (Monero) هم هستند که شما می‌توانید با نرم افزار مناسب و قدرت پردازشگر گوشی اندرویدتان آن‌ها را استخراج کنید. آیا استخراج بیت کوین با گوشی ممکن است؟ در این نوشتار به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

با مطالعه این مقاله یاد می‌گیرید که چگونه با نرم افزار اندروید MinerGate از طریق استخراج بیت کوین با گوشی کسب درآمد کنید. بعد از نصب این نرم افزار به کمک ماشین حساب داخلی آن می‌توانید ببینید که روزانه چقدر درآمد کسب می‌کنید. این روند یک شبه شما را میلیونر نمی‌کند، اما با کمک قدرت پردازشی گوشی هوشمندتان کمی برای شما پول در می‌آورد. با تکراتو همراه باشید.

استخراج ارز دیجیتالی با گوشی اندروید

استخراج بیت کوین با گوشی چگونه است؟

قرار نیست وعده سر خرمن بدهیم. قرار نیست این با روش یک شبه میلیونر شوید. حتی باید بگوییم با وجود سیستم‌های ماینر با پردازنده بسیار قدرتمند و فارم‌های استخراج بیت کوین شانس شما برای استخراج بیت کوین با گوشی با پردازنده کم‌توانش بسیار پایین نیز هست، ولی می‌توانید اندکی روی آن حساب کنید. در ادامه این نوشته نحوه استخراج بیت کوین با گوشی با استفاده از نرم افزار ماینر گیت را مرور خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

قدم اول: نصب نرم افزار ماینر گیت

نصب نرم افزار ماینر گیت
استخراج ارز دیجیتالی با گوشی اندروید

برای استخراج ارز دیجیتالی با گوشی با نرم افزار ماینر گیت باید یک گوشی اندروید خوب داشته باشید. خوشبختانه این نرم افزار توانایی زیادی از گوشی شما نمی‌خواهد به این نحو که با سیستم عامل اندروید 4.1 هم کار می‌کند و تنها به 30 مگابایت فضای آزاد نیاز دارد.

به یاد داشته باشید که هر کسی که به گوشی اندروید شما دسترسی فیزیکی داشته باشد، می‌تواند تنظیمات استخراج این برنامه را تغییر دهد یا ارز دیجیتالی شما را سرقت کند، بنابراین توصیه می‌کنیم برای شروع استخراج بیت کوین با گوشی برای گوشی خود رمز بگذارید.

برای دریافت نرم افزار ماینر گیت برنامه گوگل پلی استور گوشی خود را باز و عبارت MinerGate را در آن جستجو کنید تا صفحه نصب این نرم افزار پیدا شود. پس از پیدا شدن صفحه نصب گزینه Install را لمس و بعد از اتمام پروسه نصب نرم افزار ماینر گیت را باز کنید.

قدم دوم: ایجاد یک حساب ماینر گیت

ایجاد یک حساب ماینر گیت
استخراج ارز دیجیتالی با گوشی اندروید

زمانی که این نرم افزار برای اولین بار اجرا می‌شود، با گزینه ورود (log in) یا شروع استخراج (Start mining) روبرو می‌شوید. اگر حساب ماینر گیت ندارید، باید گزینه ثبت نام (Sign up) را لمس کنید. در ادامه برای استخراج بیت کوین با گوشی مراحل زیر را دنبال کنید.

بهترین گوشی های جهان در سال ۲۰۲۰ درآمدزایی کنید:

پس از لمس این گزینه ماینر گیت از شما مجوز دسترسی به مخاطبانتان و یک آدرس ایمیل می‌خواهد. پس از وارد سازی این اطلاعات باید یک رمز قدرتمند برای حسابتان در قسمت رمز (Password) تعیین کنید. این اطلاعات را نزد خود نگه دارید، زیرا هر کسی می‌تواند با داشتن آن‌ها تنظیمات استخراج بیت کوین در اندروید حساب شما را تغییر دهد.

پس از ارائه اطلاعات مورد نیاز گزینه ثبت نام و شروع استخراج (Sign up and start mining) را لمس کنید. حال نرم افزار ماینر گیت از شما می‌خواهد که یک رمز 4 رقمی تعیین کنید. برای تبدیل ارز دیجیتالی خود به پول نقد یا انتقال آن به این رمز نیاز دارید.

قدم سوم: شروع استخراج بیت کوین در اندروید

شروع استخراج
استخراج ارز دیجیتالی با گوشی اندروید

پس از اتمام پروسه ثبت نام یا ورود به اکانت ماینر گیت شما را به صفحه اصلیش می‌برد. از این صفحه می‌توانید مستقیما با گوشی خود ارز دیجیتالی استخراج کنید. مقدار درآمدی که از این طریق کسب می‌کنید به قدرت پردازشی گوشی اندرویدتان و هزینه برق در کشور محل زندگیتان بستگی دارد.

استخراج بیت کوین در اندروید شاید نسبت به سایر رمزارزها متفاوت باشد؛ برای مثال با یک پردازشگر ساده می‌توانید ارز دیجیتالی مونرو را استخراج کنید، ولی برای استخراج بیت کوین با گوشی اندروید به تجهیزات مخصوص نیاز دارید.

در صفحه اصلی برنامه ماینر گیت یک منو اصلی وجود دارد؛ از این منو باید ارز دیجیتالی مورد نظرتان را انتخاب کنید. سرعت استخراج ارز دیجیتالی دستگاه شما به طور عادی 32.48 H/s است، ولی می‌توانید با انتخاب یکی از سه گزینه Low، Med و High از پایین صفحه مقدار قدرت پردازشی قابل اختصاص دهی به استخراج ارز را تغییر دهید.

قدم چهارم: بررسی سود استخراج

بررسی سود استخراج
استخراج ارز دیجیتالی با گوشی اندروید

نرم افزار ماینر گیت یک ماشین حساب قدرتمند دارد؛ شما می‌توانید با این ماشین حساب مقدار درآمد روزانه خود را در زمینه استخراج ارز با گوشی اندرویدتان محاسبه کنید.

در استخراج بیت کوین با گوشی ، این مقادیر بدون در نظر گفتن هزینه برق مصرفی محاسبه می‌شوند، ولی در مجموع ماشین حساب ماینر گیت به شما می‌گوید که چقدر درآمد کسب کرده‌اید. برای شروع ابتدا از منو سمت چپ بالای صفحه گزینه ماشین حساب (Calculator) و سپس قدرت استخراج ارز دستگاهتان (Hash Power) را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین شغل های جهان در 10 سال آینده

با سخت ترین شغل های دنیا آشنا شوید

اگر که تا به حال ارز دیجیتالی استخراج کرده باشید، می‌دانید که روند فوق چگونه است. حال باید از منو موجود در سمت راست صفحه ارز دیجیتالی مورد نظرتان را انتخاب کنید. پس از انجام این کار ماشین حساب برنامه ماینر گیت سود روزانه، هفتگی و ماهانه شما را محاسبه می‌کند.

قدم پنجم: بررسی استخر استخراج

بررسی استخر استخراج
استخراج ارز دیجیتالی با گوشی اندروید

شما می‌توانید به تنهایی ارز دیجیتالی استخراج کنید، ولی در این صورت به سختی می‌توانید راه حل انجام محاسبات پیچیده را پیدا کنید. به همین دلیل بیشتر کاربران قدرت استخراج دستگاه خود را در یک استخر با یکدیگر ترکیب می‌کنند.

هر استخر طرح هزینه خاص خود را برای خدماتش دارد. اگر برنامه ماینر گیت را، به عنوان یک برنامه بیت کوین ماینر اندروید خوب روی گوشی خود نصب کنید، سرویس‌های مورد نیازتان را از استخر این برنامه بیت کوین ماینر اندروید دریافت می‌کنید. برای مشاهده آمار استخر ارز مورد نظرتان آخرین گزینه از منوی قرار گرفته در گوشه بالای سمت راست صفحه برنامه ماینر گیت را انتخاب کنید و سپس ارز مورد نظرتان را تعیین نمایید.

قدم ششم: مکالمه بین ماینرها

مکالمه بین ماینرها
استخراج ارز دیجیتالی با گوشی اندروید

نرم افزار ماینر گیت به کمک قابلیت چت سودمندش بین شما و ماینرهای باتجربه‌تر ارتباط برقرار می‌کند. این قابلیت به شما در انتخاب ارز دیجیتالی مناسب و امکان کسب سود با استخراج بیت کوین با گوشی کمک می‌کند.

برای استفاده از این ویژگی از منوی قرار گرفته در گوشه بالای سمت چپ صفحه نرم افزار گزینه Chat را انتخاب و برای شروع مکالمه عبارتی را در فیلد پایین صفحه تایپ کنید. در صورتی که به زبان انگلیسی مسلط نیستید، می‌توانید زبان مورد نظرتان را از بالای صفحه انتخاب نمایید.

قدم هفتم: کسب سکه‌های دیجیتالی رایگان

کسب سکه‌های دیجیتالی رایگان
استخراج ارز دیجیتالی با گوشی اندروید

اگر گوشی اندروید شما قدرت استخراج بیت کوین در اندروید کافی ندارد و نمی‌تواند شما را یک شبه میلیونر کند، دوستانتان را در برنامه MinerGate’s Affiliate Programme ثبت نام کنید. با انجام این کار درصدی از درآمد آن‌ها به شما می‌رسد.

به این منظور باید از منوی قرار گرفته در گوشه بالای سمت چپ صفحه گزینه سکه رایگان (Free Coins) را انتخاب کنید تا برنامه بیت کوین ماینر اندروید برای شما یک لینک ارجاع اختصاصی بسازد. شما می‌توانید این لینک را از طریق شبکه‌های اجتماعی یا برنامه پیام رسان گوشی اندرویدتان برای دوستان خود بفرستید. درصد درآمدی که از این طریق کسب می‌کنید، بسته به تعداد افرادی که از لینک شما استفاده می کنند دارد و به سه قسمت تقسیم می‌شود.

قدم نهم: استخراج ابری با گوشی اندروید

استخراج ابری با گوشی اندروید
استخراج ارز دیجیتالی با گوشی اندروید

برای شروع استخراج بیت کوین با گوشی به صورت استخراج ابری (Cloud mining) به سخت افزارها قدرتمندی نیاز دارید. شرکت‌هایی فعال در زمینه استخراج ابری هستند که با ارائه قدرت استخراج نیاز کاربران به خریدن سخت افزارهای گران قیمت را رفع می‌کنند. نرم افزار ماینر گیت هم به کمک مرکز داده‌هایش امکان استخراج ابری را برای شما فراهم می‌کند.

در حال حاضر این قابلیت فقط برای استخراج بیت کوین با گوشی و مونرو قابل استفاده است. برای شروع از منو موجود در صفحه اصلی ابتدا گزینه XMR یا BTC و سپس گزینه Buy cloud mining را انتخاب کنید. می‌توانید با استفاده از اسلایدر مقدار قدرت استخراج بیت کوین در اندروید مورد نیازتان را تعیین کنید. پس از تعیین مقدار مورد نظر گزینه Buy using XMR را لمس کنید.

قدم دهم: تبدیل به پول نقد

تبدیل به پول نقد
استخراج ارز دیجیتالی با گوشی اندروید

اگر می‌خواهید ارز دیجیتالی خود را به پول نقد تبدیل کنید، به منوی قرار گرفته در گوشه بالای سمت چپ صفحه برنامه ماینر گیت، به عنوان یک برنامه بیت کوین ماینر اندروید ، بروید و گزینه Dashboard را لمس کنید تا مقدار دقیق ارز دیجیتالی استخراج شده خود را ببینید. برای تبدیل ارز استخراج شده به پول نقد باید از کیف نرم افزاری یا قرارداد ارز مورد نظرتان استفاده کنید.

اگر چند نوع ارز دیجیتالی مختلف استخراج کرده‌اید، می‌توانید با سرویس MinerGate’s Changelly ارزهای دیجیتالی غیررایج را به ارزهای رایجتری مانند بیت کوین تبدیل کنید. برای دریافت پول (Withdraw) باید ارز مورد نظر و مقدار پول مورد نظرتان را از منو انتخاب کنید. البته ابتدا باید به مقدار کافی ارز دیجیتالی استخراج کرده باشید تا بتوانید آن را تبدیل به پول نقد کنید.

تبدیل به پول نقد
استخراج ارز دیجیتالی با گوشی اندروید

کلام آخر

ماینر گیت یکی از چندین نرم افزار موجود برای استخراج بیت کوین در اندروید است. کوین هایو (Coinhive) در حال حاضر معروفترین نرم افزار گوگل پلی استور برای استخراج ارز دیجیتالی مونرو است. این برنامه بیت کوین ماینر اندروید چند ویژگی کاربردی دارد، تعدادی از ازرهای دیجیتالی و امکان استخراجشان را پشتیبانی می‌کند و این قابلیت را به شما می‌دهد که با یک حساب و چند دستگاه ارز دیجیتالی استخراج کنید.

کوین هایو متعلق به شخصی به نام تونی مونو است و برخلاف ماینر گیت به شما اجازه می‌دهد که از خدمات چند استخر استخراج استفاده کنید. نرم افزار مونرو ماینر یک اپلیکیشن معروف دیگر در زمینه استخراج ارز دیجیتال با گوشی اندروید است. این نرم افزار به شما می‌گوید که آیا گوشی اندرویدتان قدرت کافی را برای استخراج سودمندانه ارز دیجیتالی دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    ☆●سلام خدمت دوستان عزیز – سایتی که واقعاً خودم برداشت داشتم بهتون معرفی میکنم – سایتی که بیت کوین ماین میکنه براتون به صورت دلار که به ۱۰ دلار برسه میتونید برداشت کنید و یا داخل خود سایت که صرافی هم هست به ارز و توکن که دوست دارید تبدیل کنید – و یا اینکه به کیف پول خودتون ارسال کنید – چون خودم برداشت داشتم خواستم معرفی کنم تا شما هم استفاده کنید‌.
    نکته = هر ۴ ساعت یکبار دکمه استارت استخراج رو بزنید.☆●
    https://app.stormgain.com/friend/BNS23624862

    پاسخ

    دوستان اگه میخواین حتی وقتی آفلاین هستین روزی ۰.۰۰۳ اتریوم , و ۰.۰۰۰۱ بیتکوین استخراج کنین روی لینک های زیر بزنید. فقط قبلش کافیه از سایت Blockchain.com کیف پول خود را بسازید و بعد از آن آدرس مربوط به دریافت هر کدام را به همراه یک پین ۶ رقمی دلخواه در سایت وارد کنید.

    برای بیت کوین این سایت به عنوان ورود اولیه سه مرحله شانس دریافت ساتوشی هم میده، با وارد کردن پین ۶ رقمی دلخواه
    hashrapid.io/1131535

    برای اتریوم این سایت، با وارد کردن پین ۴ رقمی دلخواه
    ethonline.io/748722

    این تازه تاسیس شده ترین سایت در حوضه ماینینگ هستش پس تا دیر نشده شروع کنین. موفق و موید باشید

    پاسخ

    سلام ممنون از نظرتون

    پاسخ