;
coinex

10 مورد از بهترین لپ تاپ های زیر 3 میلیون تومان بازار ؛ لپ تاپ خوب ارزان بخرید

گاهی اوقات یک لپ تاپ اقتصادی و ارزان‌قیمت هم می‌تواند کارایی خوبی را ارائه کند. در این مطلب به معرفی 10 مورد از بهترین لپ تاپ های زیر 3 میلیون تومان بازار پرداخته‌ایم تا بدانید که لپ تاپ خوب ارزان هم می‌توان خرید.

اگر به دنبال لپ تاپی برای اجرای بازی یا ویرایش فیلم هستید، گزینه‌های زیر انتخاب‌های خوبی برای شما نیستند زیرا این لپ تاپ ها و محصولاتی که در این رنج قیمتی عرضه می‌شوند بیشتر برای وب گردی، وارد کردن اطلاعات، تماشای فیلم، پخش موسیقی، نویسندگی و چنین کارهایی ساخته می‌شوند.

با پرداخت مبلغی در حدود 3 میلیون تومان راحت می‌توانید یک لپ تاپ ویندوزی یا کروم بوک بخرید، اما باید در نظر داشته باشید که نقطه ضعف اصلی لپ تاپ های حدودا 3 میلیون تومانی ظرفیت محدود حافظه داخلی آن‌ها است زیرا سازندگان این محصولات به منظور کاهش قیمتشان حافظه‌های کم ظرفیتی را روی آن‌ها نصب می‌کنند.

آیا خرید یک لپ تاپ 3 میلیون تومانی عاقلانه است؟

افرادی هستند که حتی نمی‌دانند لپ تاپ 200 دلاری (حدودا 3 میلیون تومانی) هم در بازار وجود دارد و وقتی که با چنین دستگاه‌هایی مواجه می‌شوند سوالات زیادی در ذهن آن‌ها شکل می‌گیرد، از جمله این که باید چنین دستگاه‌هایی را بخرند یا نه.

بیشتر بخوانید:

به بیان ساده می‌توان گفت که اگر برای انجام کارهای سبکی مانند تماشای فیلم و گشت و گذار در یوتیوب به دنبال یک لپ تاپ هستید، به شما توصیه می‌کنیم که با خیال راحت یکی از این محصولات را بخرید. اما اگر می‌خواهید چند کار را به طور همزمان با لپ تاپ خود انجام دهید یا نرم افزارها و بازی‌های سنگینی را با آن اجرا کنید، باید به سراغ محصولاتی بروید که در دسته بندی لپ تاپ های 500 دلاری قرار می‌گیرند.

برای انجام کارهای سبکی مانند چک کردن ایمیل، وب گردی، نویسندگی و ویرایش متن می‌توانید به کروم بوک ها هم اعتماد کنید. بیشتر کروم بوک ها عملکرد بی صدا و حمل پذیری بالایی دارند و کاربر می‌تواند در هر شرایطی از آن‌ها استفاده کند.

از یک لپ تاپ 3 میلیون تومانی چه انتظاراتی باید داشته باشیم؟

نکته اول این که اگر به دنبال یک لپ‌تاپ نو 3 میلیون تومانی هستید، انتظار نداشته باشید که یک پردازشگر اینتل Core i3 را با آن دریافت کنید، زیرا این پردازشگر به تنهایی حدود 200 دلار قیمت دارد. بیشتر لپ‌تاپ هایی که در رنج قیمت 3 میلیون تومان هستند به پردازشگرهای اتم یا سلرون مجهزاند، اما این تراشه‌ها هم قدرت کافی را برای انجام کارهای سبک دارند. چنین دستگاه‌هایی اغلب به رم 2 گیگابایتی مجهز هستند، ولی اگر خوش شانس باشید می‌توانید مواردی را هم با رم 4 گیگابایتی پیدا کنید.

بیشتر لپ تاپ هایی که با این قیمت عرضه می‌شوند به نمایشگرهای 10 تا 14 اینچی مجهز هستند و با یک بار شارژ می‌توانند به مدت 5 تا 8 ساعت فرامین شما را انجام دهند. همانطور که گفته شد نقطه ضعف اصلی این محصولات ظرفیت محدود حافظه داخلی آن‌ها است و به همین دلیل نباید انتظار داشته باشید که دستگاهی را پیدا کنید که به حافظه‌ای بهتر از یک هارد 32 گیگابایتی SSD مجهز باشد؛ البته سرویس‌های کلود در چنین شرایطی مشکلات شما را حل می‌کنند.

همیشه گفته‌ایم که در خرید یک لپ تاپ ابتدا نیازها و سپس برند مورد نظرتان را در نظر بگیرید، با این حال اگر یک لپ تاپ اقتصادی یا دانشجویی می‌خواهید بهتر است که ابتدا به سراغ محصولات برندهای ایسوس، دل، ایسر، لنوو و اچ پی بروید. در این مقاله به معرفی 10 مورد از بهترین لپ‌تاپ های زیر 3 میلیون تومان بازار پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین لپ تاپ های زیر 3 میلیون تومان بازار در یک نگاه

  1. اچ پی استریم (HP STREAM)
  2. ایسوس ال 402 دبلیو آ – ای اچ 21 (ASUS L402WA-EH21)
  3. لنوو کروم بوک 100 ای (LENOVO CHROMEBOOK 100E)
  4. اچ پی استریم لپ تاپ پی سی 11 – وای 0 10 اِن آر (HP STREAM LAPTOP PC 11-Y010NR)
  5. ایسر کروم بوک سی بی 3 – 131 – سی 3 اس زد (ACER CHROMEBOOK CB3-131-C3SZ)
  6. ایسوس ویوو بوک ال 203 ام آ (ASUS VIVOBOOK L203MA)
  7. ایسر تراول میت (ACER TRAVELMATE)
  8. ایسوس سی 202 اس آ کروم بوک (ASUS C202SA CHROMEBOOK)
  9. دل اینسپایرون آی 3542 – 602 بی ال کا (DELL INSPIRON I3542-602BLK)
  10. لنوو آیدیا پد 210 اس (LENOVO IDEAPAD 210S)

برترین لپ تاپ های زیر 3 میلیون تومان: اچ پی استریم

بهترین لپ تاپ های دانشجویی

اچ پی استریم

  • پردازشگر: اینتل سلرون N4000
  • رم: 4 گیگابایتی DDR4
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایتی eMMC

اچ پی استریم از بهترین لپ تاپ های 2020 که زیر 3 میلیون تومان قیمت دارد. پردازشگر سلرون N4000 این دستگاه به راحتی می‌تواند برنامه‌های مایکروسافت آفیس، مرورگر کروم و اسکایپ را برای شما اجرا کند. اچ پی استریم به یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی eMMC هم مجهز است و یک صفحه کلید کارآمد و باتری قدرتمند (با قابلیت عملکرد به مدت بیش از 12 ساعت با یک بار شارژ) را در اختیارتان می‌گذارد. این محصول از قابلیت اتصال به شبکه وای فای هم بهره می برد و حمل پذیری بسیار بالایی نیز دارد از این رو راحت می‌توانید از آن در هر شرایطی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

اچ پی استریم شاید برترین لپ تاپ ارزان موجود برای نویسندگان و ویراستارها نباشد، اما برای دانش آموزان و دانشجویان یکی از برترین لپ تاپ های اقتصادی موجود در بازار است. این محصول یک نمایشگر 11.6 اینچی اچ دی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسلی و کارایی عالی در نمایش محتویات رسانه‌ای را هم بر روی خود دارد.

اچ پی استریم به سیستم عامل ویندوز 10 اس مجهز است و به همین دلیل شما تنها می‌توانید نرم افزارهای موجود در مایکروسافت استور را روی آن نصب کنید. این ماهیت باعث شده که اچ پی استریم امنیت بالایی داشته باشد، اما در صورتی که عملکرد شما را محدود می‌کند می‌توانید حالت S پلت فرم آن را غیرفعال کنید.

بهترین لپ تاپ های اقتصادی : ایسوس L402WA-EH21

بهترین لپ تاپ تا قیمت 3 میلیون

ایسوس L402WA-EH21

  • پردازشگر: چهار هسته‌ای E2-6110 اِی ام دی
  • رم: 4 گیگابایتیDDR3
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایتی

اگر به دنبال یک لپ تاپ جدید قابل حمل ارزان هستید، ایسوس L402WA-EH21 را به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 زیر 3 میلیون تومان بازار به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول به خاطر پد لمسی دقیقش شهرت دارد و زمانی که به کار کردن با آن عادت کنید، دیگر به ماوس نیازی نخواهید داشت. ایسوس L402WA-EH21 قدرت کافی را برای انجام بیشتر کارهای روزمره شما مانند ویرایش متن، تماشای فیلم، وب گردی، چک کردن ایمیل، ویرایش مقدماتی تصویر و … دارد.

این رایانه همراه به یک پردازشگ چهار هسته‌ای 1.5GHz، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی eMMC SSD و کارت گرافیک رادئون آر 2 مجهز است. ایسوس کلید پاور این لپ تاپ اقتصادیش را در گوشه بالای سمت چپ آن گذاشته است؛ این شاسی از کلیدهای معمولی کوچکتر است، اما نباید در استفاده از آن مشکلی داشته باشید زیرا از آن فقط برای روشن کردن دستگاه استفاده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

ایسوس L402WA-EH21 یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در درسته بندی لپ تاپ های 200 دلاری است و سیستم عامل ویندوز 10 اس را به جای کروم او اس به عنوان یک پلت فرم بهتر در اختیارتان می‌گذارد. اگر که به برنامه‌های تجاری و کاری مایکروسافت نیاز دارید، این محصول را به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 زیر 3 میلیون به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا با خرید آن 1 سال اشتراک سرویس آفیس 365 پرسونال را هم دریافت می‌کنید. یک صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسلی، صفحه کلید خوب با فناوری IceCool، طراحی زیبا و عملکرد مناسب از دیگر ویژگی‌های مثبت این لپ تاپ کارآمد هستند.

بهترین لپ تاپ تا قیمت 3 میلیون : لنوو کروم بوک 100E

بهترین لپ تاپ های دانشجویی

لنوو کروم بوک 100 ای
بهترین لپ تاپ های زیر 3 میلیون تومان بازار
  • پردازشگر: مدیاتکMT8173
  • رم: 4 گیگابایتیLPDDR3
  • حافظه داخلی: 16 گیگابایتی فلش eMMC

کروم بوک 100E یکی از جدیدترین لپ تاپ های اقتصادی لنوو است و از سیستم عامل کروم او اس بهره می‌برد. طراحی این محصول شاید کمی قدیمی به نظر برسد، اما سخت افزارها و فناوریش جدید هستند. بهترین و مبتکرانه‌ترین ویژگی کروم بوک 100E لنوو بدون شک امنیت و قابلیت شناسایی ویروس پلت فرم کروم او اس این رایانه قابل حمل است. کروم بوک 100 ای به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 زیر 3 میلیون علاوه بر این کارایی بالایی دارد، می‌تواند به راحتی نیازهای روزمره شما را تامین کند و امکان استفاده از برنامه‌های مایکروسافت آفیس را هم برای شما فراهم کند.

این محصول یک لپ تاپ بسیار قابل حمل است، اما یک صفحه کلید بسیار راحت و کارآمد را هم در اختیار نویسندگان و ویراستارها می‌گذارد. پردازشگر دو هسته‌ای و رم 4 گیگابایتی این لپ تاپ نیز این امکان را برایتان فراهم می‌کند که خیلی راحت چند کار سنگین را به طور همزمان با مرورگرهای آن انجام دهید. به بیان ساده می‌توان گفت که کروم بوک 100 ای یکی از مطمئنترین و مقاومترین لپ تاپ های حدودا 3 میلیون تومانی موجود در بازار است. طراحی زیبا، حمل پذیری راحت و توانایی اجرای بیشتر بازای‌ها از ویژگی‌های مثبت اصلی این لپ تاپ هستند.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی بازار : اچ پی استریم لپ تاپ پی سی 11-Y010NR

بهترین لپ تاپ تا قیمت 3 میلیون

اچ پی استریم لپ تاپ PC 11-Y010NR

  • پردازشگر: دو هسته‌ای اینتل سلرون N3060
  • رم: 4 گیگابایتیDDR3L SDRAM
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایتی eMMC

اچ پی اسریم 11-Y010NR هم یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 زیر 3 میلیون است و در دو رنگ بنفش و آبی خرید و فروش می‌شود. این محصول 11.6 اینچی همه پورت‌ها و اسلات‌های مورد نیازتان را در اختیارتان می‌گذارد و تنها نقطه ضعفش حافظه محدود 32 گیگابایتیش است که شما را مجبور می‌کند به استفاده از سرویس های کلود روی بیاورید.

بیشتر بخوانید:

اچ پی اسریم 11-Y010NR به یک پردازشگر دو هسته‌ای سلرون، رم 4 گیگابایتی DDR3، سیستم عامل ویندوز 10، صفحه کلید کارآمد و پد لمسی دقیق مجهز است و می‌تواند با یک بار شارژ به مدت 11 ساعت فرامین شما را انجام دهد. این لپ تاپ بدنه مقاوم و محکمی دارد و در یک مدل 14 اینچی هم عرضه شده است.

بهترین لپ تاپ های زیر 3 میلیون تومان بازار : ایسر کروم بوک CB3-131-C3SZ

بهترین لپ تاپ های دانشجویی

ایسر کروم بوک CB3-131-C3SZ
بهترین لپ تاپ های زیر 3 میلیون تومان بازار
  • پردازشگر: اینتل سلرون N2840
  • رم: 2 گیگابایتیDDR3L SDRAM
  • حافظه داخلی: 16 گیگابایتی

وقتی که صحبت از بهترین لپ تاپ های دانشجویی بازار به میان می‌آید، محال است که بتوانید از معرفی کروم بوک CB3-131-C3SZ ایسر صرف نظر کنید. این رایانه قابل حمل ارزان قیمت یک گزینه منحصربفرد برای کاربرانی است که به دنبال یک لپ تاپ اقتصادی منحصربفرد برای اجرای فایل‌های رسانه‌ای هستند. CB3 علی رغم این که یک کروم بوک است پورت‌های کافی را برای نصب اتصالات سیمی دارد و اگر هم که به سیستم عامل کروم او اس علاقمند نیستید، باز هم جای نگرانی نیست زیرا می‌توانید آن را با پلت فرم ویندوز 10 هم سفارش دهید.

بیشتر بخوانید:

کروم بوک CB3-131-C3SZ ایسر به یک پردازشگر دو هسته‌ای اینتل سلرون N2840، حافظه داخلی 16 گیگابایتی SSD، رم 2 گیگابایتی DDR3L SDRAM و کارت گرافیک اینتل اچ دی مجهز است. در مجموع می‌توان گفت که این لپ تاپ در ازای قیمتش کارایی و سخت افزارهای بسیار خوبی را در اختیارتان می‌گذارد و اگر هم که به لپ تاپ های قابل تبدیل علاقمندید، می‌توانید با پرداخت مبلغ بیشتری آن را با بدنه قابل تبدیل هم بخرید.

بهترین لپ تاپ های زیر 3 میلیون تومان بازار : ایسوس ویوو بوک L203MA

بهترین لپ تاپ های 2020 زیر 3 میلیون

ایسوس ویوو بوک L203MA
بهترین لپ تاپ های زیر 3 میلیون تومان بازار
  • پردازشگر: اینتل سلرون N4000
  • رم: 4 گیگابایتی
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایتی

اگر به دنبال یکی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی هستید، ویوو بوک L203MA ایسوس می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این نوت بوک 11اینچی به یک پردازشگر کارآمد سلرون اینتل، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی SSD مجهز است و می‌تواند به کمک باتری پلیمریش به مدت بیش از 10 ساعت با یک بار شارژ برای شما فیلم پخش کند. ویوو بوک L203MA سیستم عامل ویندوز 10 اس را روی خود دارد و به همین دلیل تنها می‌تواند نرم افزارهای مایکروسافت استور را پشتیبانی کند، اما این محدودیت امنیتش را به میزان زیادی افزایش داده است.

اسپیکرهای قدرتمند، بدنه سبک و یک صفحه کلید فول سایز با ویژگی‌های متعدد هوشمند و پد لمسی بزرگ و راحت از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این محصول را به یکی از بهترین لپ تاپ تا قیمت 3 میلیون تومان بازار برای دانشجویان تبدیل کرده‌اند. ویوو بوک L203MA ایسوس قدرت و کارایی بالایی دارد و به راحتی می‌تواند کارهای سبک شما را انجام دهد.

بهترین لپ تاپ های زیر 3 میلیون تومان بازار : ایسر تراول میت

بهترین لپ تاپ تا قیمت 3 میلیون

ایسر تراول میت
بهترین لپ تاپ های زیر 3 میلیون تومان بازار

پردازشگر: اینتل سلرون N3060/ رم: 4 گیگابایتی/ حافظه داخلی: 64 گیگابایتی فلش

ایسر شهرت بسیار خوبی در ساخت لپ تاپ های اقتصادی قدرتمند دارد و تراول میت هم این موضوع را به خوبی ثابت می‌کند. ویژگی‌های مثبت اصلی که این محصول را نسبت به سایر بهترین لپ تاپ های دانشجویی موجود در بازار متمایز جلوه می‌دهند، راندمان منحصربفرد باتری و طراحی خاص آن است.

بیشتر بخوانید:

قلب تپنده تراول میت یک پردازشگر اینتل سلرون N3060 است که توسط یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی eMMC SSD پشتیبانی می‌شود. این محصول پلت فرم ویندوز 10 پروفشنال را هم روی خود دارد، از این رو برای کاربران علاقمند به لپ تاپ های اقتصادی قابل حمل گزینه بسیار خوبی است.

وزن سبک (1361 گرم)، کیفیت ساخت خوب و عملکرد مناسب از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول هستند. تراول میت سریعترین لپ تاپ این لیست نیست، اما کارایی و ویژگی‌های خوبی را در ازای قیمتش در اختیارتان می‌گذارد.

بهترین لپ تاپ های زیر 3 میلیون تومان بازار : ایسوس C202SA کروم بوک

بهترین لپ تاپ های دانشجویی

ایسوس C202 SA کروم بوک
بهترین لپ تاپ های زیر 3 میلیون تومان بازار
  • پردازشگر: اینتل بی تریل – ام N2830
  • رم: 4 گیگابایتی
  • حافظه داخلی: 16 گیگابایتی eMMC

ایسوس C202SA کروم بوک هم یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 زیر 3 میلیون تومان بازار است. این رایانه هماه ارزان قیمت قدرت کافی را برای انجام بیشتر کارهای سبک دارد و علی رغم این که یک لپ تاپ 11 اینچی قابل حمل است، یک صفحه کلید کارآمد را با گارانتی یک ساله بین المللی در اختیارتان می‌گذارد. ایسوس C202SA کروم بوک به یک بدنه مقاوم سازی شده مجهز است، در برابر نفوذ آب مقاوم است و می‌تواند سقوط از ارتفاع 120 سانتیمتری را تحمل کند.

این لپ تاپ وزن سبکی دارد (1202 گرم) و از یک پردازشگر اینتل سلرون، رم 4 گیگابایتی، کارت گرافیک GMA HD، باتری قدرتمند با عملکرد 10 ساعت با یک بار شارژ، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و پورت‌ها و ویژگی‌های پیشرفته بهره می‌برد.

بهترین لپ تاپ های اقتصادی : دل اینسپایرون I3542-602BLK

بهترین لپ تاپ تا قیمت 3 میلیون

دل اینسپایرون I3542-602BLK
بهترین لپ تاپ های زیر 3 میلیون تومان بازار
  • پردازشگر: اینتل سلرون N3050
  • رم: 2 گیگابایتی
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایتی eMMC

اینسپایرون i3542-602BLK دل به طور خاص برای انجام فرامین کاربران نیازمند به لپ تاپ های اقتصادی ساخته شده است. این لپ تاپ هم مانند بیشتر لپ تاپ های 200 دلاری به یک حافظه 32 گیگابایتی SSD مجهز است، از این رو شاید مجبور شوید که در کنار آن از یک حافظه خارجی یا کارت حافظه SD برای ذخیره فایل‌ها و اطلاعاتتان استفاده کنید. اینسپایرون i3542-602BLK دل حمل پذیری بالایی دارد و یک پورت یو اس بی 3، دو پورت یو اس بی 2 و یک پورت HDMI را در اختیارتان می‌گذارد.

این رایانه قابل حمل زیبا قیمت بسیار مناسبی دارد و برای انجام کارهای سبکی مانند وب گردی، خرید اینترنتی و سایر کارهای مشابه یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی است. سیستم عامل ویندوز 10، رم 2 گیگابایتی قابل ارتقاء تا 16 گیگابایت، کارت گرافیک اینتل اچ دی، پردازشگر اینتل سلرون N3050 و عملکرد روان و خوب از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول هستند. درواقع تنها نقطه ضعف این محصول مجهز نبودن آن به درایو نوری است.

بهترین لپ تاپ های اقتصادی : لنوو آیدیا پد 210S

بهترین لپ تاپ تا قیمت 3 میلیون

لنوو آیدیا پد 210 اس
بهترین لپ تاپ های زیر 3 میلیون تومان بازار
  • پردازشگر: اینتل سلرون N3350
  • رم: 2 گیگابایتی DDR3L
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایتی eMMC

آیدیا پد 210 اس هم یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 زیر 3 میلیون تومان بازار محسوب می‌شود و از زمان عرضه‌اش تا به امروز فروش بسیار خوبی داشته است. این لپ تاپ ویژگی‌های یک نت بوک را ارائه می‌کند و از یک پردازشگر اینتل سلرون N3350، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی eMMC فلش بهره می‌برد. طراحی و رنگ کلاسیک آیدیا پد 210 اس شاید برای بعضی از افراد عجیب باشد، ولی صفحه کلید ارگونومیک و پد لمسی دقیق و کارآمدش این موارد را در ذهن شما کمرنگ می‌کند.

آیدیا پد 210 اس به سیستم عامل ویندوز 10، نمایشگر 11 اینچی خوب، کارت گرافیک اینتل اچ دی و دوربین وب کم کارآمد مجهز است و با یک بار شارژ به مدت 8 ساعت فرامین شما را انجام می‌دهد.

حرف آخر

حال می‌دانید که با 3 میلیون تومان چه نوع لپ تاپی را می‌توانید بخرید. بیشتر این لپ تاپ ها می‌توانند برای مدت چند سال فرامین شما را انجام دهند، با این حال از آنجایی که انتخاب بهترین لپ تاپ 3 میلیون تومانی موجود در بازار به دلیل تنوع زیاد این محصولات سخت است، باید در هنگام خرید محصولی را انتخاب کنید که بتواند نیازهای شما را تامین کند. علاوه بر این باید محصولی را انتخاب کنید که حمل پذیری خوبی داشته باشد و بتواند با یک بار شارژ حداقل به مدت 4 ساعت فرامین شما را انجام دهد. اگر که با سیستم عامل کروم او اس مشکلی ندارید، در این محدوده قیمتی کروم بوک های مناسبی نیز عرضه شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: bestlaptopsworld

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    برام بیارین 09933821597

    پاسخ

    چطور میتونم سفارش بدم؟

    پاسخ

    به لعنت خدا هم نمی ارزن :-/

    پاسخ

    کاربر عزیز این لپ تاپ ها برای استفاده های بسیار ساده طراحی شدن، با این حال لپ تاپ هایی مثل asus x452e هم هستند که تقریبا مشخصات مشابهی داره اما کاراییش بالاست

    پاسخ