;
coinex

انتشار ویدئوهای UFO از سوی پنتاگون ؛ یک مقام سابق: «فرازمینی‌ها وجود دارند!»

انتشار ویدئوهای UFO از سوی پنتاگون چه معنایی دارد؟ این ویدئوها پیشتر لو رفته بودند. با بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکراتو همراه باشید.

پنتاگون روز دوشنبه، رسما سه ویدئو از «اجسام ناشناس پرنده» (UFO) را که پیشتر برای عموم فاش شده بود، منتشر کرد. بنا بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «هیل»، وزارت دفاع آمریکا مجوز انتشار این سه ویدئو محرمانه را که یکی از آن‌ها در نوامبر ۲۰۰۴ و دو ویدئو دیگر در ژانویه ۲۰۱۵ ضبط شده بودند، صادر کرد.

در همین زمینه یکی از مقامات سابق و رسمی آمریکایی که در پروژه شناسایی یوفوها یا بشقاب پرنده ها حضور داشته، ادعا می‌کند که ما تنها نیستیم و موجودات بیگانه بارها از زمین بازدید کرده‌اند.

انتشار ویدئوهای UFO از سوی پنتاگون

یک مقام سابق: «فرازمینی‌ها وجود دارند!»

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که ویدئو‌های مذکور در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۷ توزیع شده است و مقام‌های پنتاگون تصمیم گرفته‌اند که در انتشار رسمی این ویدئوها، هیچ‌یک از «قابلیت‌ها یا سامانه‌های حساس» فاش نشود و بر تحقیقات وزارت دفاع آمریکا در خصوص اجسام ناشناس پرنده (UFO) تأثیر نگذارد.

در این گزارش به چندین مورد مشاهده‌ی اشیای پرنده‌ی ناشناس و مرموز توسط خلبانان جنگنده‌های ناو امریکایی یو اس اس نیمیتس (USS Nimitz) در ۱۶۰ کیلومتری سواحل سن‌دیگو طی بازه زمانی ۱۰ تا ۱۶ نوامبر ۲۰۰۴ اشاره شده است.

انتشار ویدئوهای UFO از سوی پنتاگون
انتشار ویدئوهای UFO از سوی پنتاگون

در این اسناد تاکید شده که مواجهه با یوفوها نه یکبار بلکه به دفعات در طول آن یک هفته رخ داده است؛ اشیای پرنده‌ای که سرعت فرود عجیبی داشتند و در کسری از ثانیه خود را از ارتفاع ۱۸ هزار متری به ارتفاع ۱۵ متری از سطح دریا می‌رساندند.

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه خود اعلام کرد:

وزارت دفاع (آمریکا)، به منظور رفع هرگونه برداشت اشتباه عموم مردم در مورد اینکه آیا فیلم‌هایی که در حال پخش هستند، واقعی است یا خیر، یا اینکه آیا ویدئو‌های بیشتری موجود است، این ویدئو‌ها را منتشر می‌کند. پدیده‌های هوایی مشاهده شده در این نوار‌های ویدئویی همچنان “ناشناخته” هستند.

نیروی دریایی آمریکا در سپتامبر سال گذشته میلادی اعتراف کرد که ویدئو‌هایی که «تام دی لانج» خواننده سابق گروه «بلینک ۱۸۲» و محقق سازمان تحقیقات یوفو فاش کرد و در نیویورک‌تایمز منتشر شد، اجسام ناشناس پرنده را نشان داده است.

بیشتر بخوانید:

نامزدها و برندگان امریکن موزیک اواردز 2019 ؛ بهترین های موسیقی جهان در سال 2019

بنا به گزارش شبکه سی ان ان، نیروی دریایی آمریکا سال گذشته دستورالعمل‌های رسمی را برای گزارش مشاهدات یوفو صادر کرد.

در یکی از این موارد مواجهه با یوفوها که ویدیوی آن نیز در فضای مجازی انتشار یافته است، دو جنگنده F/A–۱۸ در فاصله نزدیکی از یک شی پرنده قرار گرفتند و خلبان‌ها نه فقط از صفحه رادار بلکه با چشمان خود آن را مشاهده کردند. این شی پرنده ظاهری کروی داشت و یک محور مرکزی افقی نیز در آن دیده می‌شد. همچنین به ادعای خلبان‌ها وسیله پروازی مورد اشاره که حدود ۱۴ متر طول داشت؛ یکدست سفید، صیقلی، بدون لبه و فاقد هرگونه اتاقک موتور، تجهیزات برق‌رسانی یا بال بوده است.

انتشار ویدئوهای UFO از سوی پنتاگون
انتشار ویدئوهای UFO از سوی پنتاگون

جوزف گرادیشر (Joseph Gradisher)، سخنگوی پنتاگون در این زمینه می‌گوید: «ویدیویی که در سال ۲۰۰۴ و از ناو هواپیمابر نیمیتز ضبط شد، در همان دوران بین تمام خدمه ارتش پخش شد و توسط یکی از همین خلبان‌ها در سال ۲۰۰۷ در دنیای اینترنت منتشر شد.» وی ادامه می‌دهد:

ما در سال ۲۰۰۹ برای یافتن فردی که این ویدیو را منتشر کرده اقدام کردیم اما از آنجایی که زمان زیادی از این اتفاق گذشته بود و چیزی حدود ۵هزار نفر از خدمه ارتش هم به این ویدیو دسترسی داشتند، از ادامه جست و جو صرف نظر کردیم.

ارتش هم به این موضوع اذعان داشته که باوجود واقعی بودن این تصاویر و اینکه اجسام مشاهده شده در این تصاویر، واقعا برای ارتش ناشناخته هستند و درنتیجه لایق عبارت یوفو هستند، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که آن‌ها را اثبات کننده حیات فرازمینی بدانیم.

نظر شما چیست؟ آیا این ویدئوها تائیدی بر وجود فرازمینی‌ها هستند؟ نظر خود را در این رابطه با تکراتو به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: cnn

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر