;
coinex

بهترین ماوس پدهای گیمینگ ۲۰۲۰ ؛ این پدها از ماوس و میز شما محافظت می‌کنند!

همه جزئیات یک رایانه گیمینگ از جمله پد ماوس در افزایش کارایی گیمینگ شما موثر هستند. در این مطلب به معرفی بهترین ماوس پدهای گیمینگ ۲۰۲۰ پرداخته‌ایم.

با آن که نسل‌های قبلی پدهای ماوس به سادگی سطوحی برای قرار دادن ماوس روی آن‌ها با یک ظاهر گیمینگ بودند، بسیاری از موس پدهای گیمینگ امروزی زرق و برق‌های بیشتر دارند و حالا اهمیت اضافه کردن آن به تجهیزات یک گیمر بیشتر شده است. ولی این زرق و برق‌ها و قابلیت‌های بیشتر دقیقا چه چیزهایی هستند؟ بسیاری از ماوس پدهای گیمینگ نورپردازی RGB برای غوطه ‌ور شدن بیشتر در بازی دارند. بعضی دیگر قابلیت شارژ بی ‌سیم دارند که اگر یک موس وایرلس دارید یا می‌خواهید سایر دستگاه‌های سازگار با استاندارد شارژ Qi را شارژ کنید، مفید است. بعضی حتی سطح بسیار همواری را برای افزایش دقت ماوس ارائه می‌کنند.

حال که برای خرید بهترین کامپیوترهای گیمینگ و بهترین ماوس های گیمینگ ۲۰۲۰ وقت گذاشتید، وقت آن است که به فکر تهیه یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ ۲۰۲۰ باشید. در این مطلب با این تجهیزات آشنا می‌شوید. با تکراتو همراه باشید.

بهترین ماوس پدهای گیمینگ ۲۰۲۰

Corsair MM600: بهترین موس پد گیمینگ برای اکثر کاربران

Corsair MM600: بهترین موس پد گیمینگ برای اکثر کاربران

سطح: ۱۴۷.۶۶ اینچ مربع

اندازه: ۱۳.۸ در ۱۰.۷ در ۰.۲ اینچ

نکات مثبت:

سطح بزرگ

سطح دارای اصطکاک پایین

نکات منفی:

فاقد ورودی یو اس ‌بی

Corsair MM600 دوست ندارد مانند مدل MM800 با نورهای رنگین روشن حواس شما را حین بازی پرت کند. این موس پد به جای آن در مقایسه با برادر گرانتر خود کاربردپذیری بیشتر دارد.

این ماوس پد دوطرفه در هر گوشه خود گوشه‌ گیرهای پلاستیکی دارد تا جلوی حرکتش را بگیرد. ام ام 600 به عنوان یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ ۲۰۲۰ همچنین از آلومینیوم ساخته شده است و یک سطح دارای اصطکاک پایین دارد تا زمان واکنش شما را در بازی افزایش دهد.

SteelSeries QcK: یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ ارزان

SteelSeries QcK: یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ ارزان

سطح: ۱۳۳.۵۶ اینچ مربع

اندازه: ۱۲.۶ در ۱۰.۶ در ۰.۷ اینچ

نکات مثبت:

نسبتا باریک (۲ میلی‌ متر)

سطح بدون اصطکاک و هموار

نکات منفی:

مدل ارزان

SteelSeries QcK یک ماوس پد ارزان است و دقیقا آن چه را که از یک ماوس پد می‌خواهید و نه بیشتر انجام می‌دهد. سطح Qck شمارش نخ بالایی برای کنترل فوق ‌العاده دقیق ماوس و سر خوردن روان آن دارد.

در همین حین، قاعده پلاستیکی آن مانع تکان خوردن ماوس پد در حین بازی می‌شود. این مدل در شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی عرضه شده است و حتی یک مدل بالاتر از آن به اسم SteelSeries QcK Prism نورپردازی RGB را هم در اختیارتان می‌گذارد.

Cooler Master MP510: یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ 2020 در هر اندازه و شکل

Cooler Master MP510: یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ 2020 در هر اندازه و شکل

سطح: ۱۳۳.۵۶ اینچ مربع

اندازه: ۹.۸ در ۸.۳ در ۰.۱۱ اینچ – ۳۵.۴ در ۱۵.۷ در ۰.۱۱ اینچ

نکات مثبت:

درخشندگی لوگوی پد در هنگام شب

۴ اندازه متفاوت

نکات منفی:

فاقد نورپردازی  RGB

بدون شک ماوس پدهای گیمینگ زیادی وجود دارند که عاشق آن‌ها هستیم، ولی روی میز ما به علت بیش از حد بزرگ یا کوچک بودن جا نمی‌شوند. Cooler Master MP510 به عنوان یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ ۲۰۲۰ در ۴ اندازه مختلف در بازار وجود دارد، از یک پد کوچک که روی هر میزی جا خواهد شد تا یک موس پد غول پیکر که حتی بزرگترین میزها را می‌پوشاند، و به این مشکل رسیدگی می‌کند. این موس پد از پارچه بادوام کوردورا ساخته شده است که فرسوده نمی‌شود، لک نمی‌افتد یا حتی مایعات را جذب نمی‌کند. بنابراین، اگر نوشیدنیتان روی آن ریخت آشفته نشوید، البته حواستان باشد روی سایر لوازم جانبی گیمینگتان نریزد.

Razer Sphex v2: یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ 2020 فوق ‌العاده باریک با طراحی مینیمالیسم

Razer Sphex v2: یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ 2020 فوق‌العاده باریک با طراحی مینیمالیسم

سطح: ۱۴۰ اینچ مربع

اندازه: ۱۴ در ۱۰ در ۰.۰۲ اینچ

نکات مثبت:

فوق ‌العاده نازک

ساده ولی جذاب

نکات منفی:

بدون نورپردازی

بدون شک، همه عاشق نورپردازی RGB هستند، ولی نباید فراموش کنیم بعضی از کاربران دوست دارند سطح میزشان بدون توجه و ساده باشد. برای این دسته از افراد یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ 2020 فوق‌العاده نازک (دارای ضخامت کمتر از نیم میلی ‌متر) Razer Sphex v2 است.

این موس پد ظاهر باریکی که دارد، اما سطح آن از پلی کربنات مقاوم ساخته شده و برای کنترل موس گیمینگ نوری یا لیزری بهینه شده است. ما اندازه معمولی این موس پد را ارائه کردیم، وی اگر میز کوچکتری دارید، یک مدل با اندازه کوچکتر نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

Roccat +Hiro: ساخته شده برای عالی بودن

Roccat +Hiro: ساخته شده برای عالی بودن

سطح: ۱۱۱.۲ اینچ مربع

اندازه: ۱۳.۷۸ در ۸.۰۷ در ۰.۰۹ اینچ

نکات مثبت:

کنترل روان موس

سطح دارای اصطکاک پایین

نکات منفی:

قیمت بالا با توجه به نبود قابلیت نورپردازی

سطح موس پد پلاس هیرو به عنوان یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ ۲۰۲۰  از سیلیکون ولکانیزه شده با یک ساختار ۳ بعدی پوشانده شده است تا به افزایش دقت و سرعت گیمینگ شما کمک کند. انتهای این موس پد یک سطح غیرلغزان برای کنترل ثابت موس دارد و لبه‌ها آن هم برای داشتن یک ظاهر روانتر گرد شده‌اند. این سطح همچنین روکش ‌گذاری شده است تا در برابر آب و کثیفی مراقبت شود و کاربر به راحتی بتواند آن را تمیز کند.

Corsair MM1000 Qi: گوشی خود را در حین بازی شارژ کنید

Corsair MM1000 Qi: گوشی خود را در حین بازی شارژ کنید

سطح: سطح سخت با بافت میکرو

اندازه: ۳۵۰ در ۲۶۰ در ۵ میلی ‌متر

نکات مثبت:

سطح عالی

پشتیبانی استاندارد شارژ بی‌سیم  Qi

نکات منفی:

ارائه شارژ Qi تنها در ناحیه‌ای مشخص

اکثر افراد فکر می‌کنند که بهترین ماوس پدهای گیمینگ تنها یک سری پارچه‌های رومیزی پیشرفته‌ هستند که موس روی آن‌ها جا به ‌جا می‌شود. تا حدی این تفکر قبل از ورود Corsair MM1000 Qi به بازار درست بود. با انتخاب این موس پد کورسیر نه تنها یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ 2020 را می‌خرید، بلکه قابلیت شارژ بی ‌سیم را هم در اختیار می‌گیرید.

این موس پد در کنار موس گیمینگ Corsair Dark Core RGB SE  که از استاندارد شارژ Qi استفاده می‌کند، وارد بازار شده است. دارک کور آر جی بی اس ای فقط پاسخ شرکت کورسیر به موس پد Logitech PowerPlay نیست، بلکه دنیای موس پدها را به سطح دیگری می‌برد.

Razer Goliathus Chroma: نرم و براق

Razer Goliathus Chroma: نرم و براق

سطح: ۱۴۰.۶ اینچ مربع

اندازه: ۱۳.۹۹ در ۱۰.۰۵ در ۰.۱۲ اینچ

نکات مثبت:

دارای نورپردازی  Razer Chroma

بهینه سازی شده برای گیمینگ

نکات منفی:

فاقد ورودی یو اس ‌بی

اجازه دهید فرض کنیم یک مجموعه لوازم جانبی با نورپردازی RGB دارید، یعنی یک کیبورد، یک موس و حتی یک هدفون. بنابراین دوست ندارید موس پدتان از این مهمانی بیرون بماند و برای همین باید Razer Goliathus Chroma را هم بخرید. این پد در قالب یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ ۲۰۲۰ از نورپردازی RGB تخصصی ریزر استفاده می‌کند و سطح بسیار نرمی دارد تا بتوانید با مهارت حریف خود را هد شات کنید.

Corsair MM800 RGB Polaris: یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ 2020 برای شیفتگان نورپردازی  RGB

Corsair MM800 RGB Polaris: یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ 2020 برای شیفتگان نورپردازی  RGB

سطح: ۱۳۹.۷ اینچ مربع

اندازه: ۱۳.۷ در ۱۰.۲ در ۰.۲ اینچ

نکات مثبت:

نورپردازی قابل سفارشی

سطح دارای اصطکاک پایین

نکات منفی:

اتصال سیمی

واقعا امکان ندارد دنبال بهترین ماوس پدهای گیمینگ 2020 بازار بگردید بدون این که به قابلیت نورپردازی RGB آن‌ها توجه نکنید. تمام جذابترین لوازم جانبی گیمینگ امروزی در تلاش هستند که میز شما را مانند یک درخت کریسمس روشن کنند و Corsair MM800 RGB Polaris هم جزء آن‌هاست.

MM800 در کنار نورپردازی همیشه عالی RGB شرکت کورسیر یک سطح بدون اصطکاک دارد تا به حرکت در آوردن موس در امتداد آن سریع و دقیق باشد. اگر نورپردازی برای شما کافی نیست، بد نیست بدانید که این موس پد اینترفیس ویژه CUE2 کورسیر را هم برای همگام‌ سازی نورپردازیش با سایر لوازم جانبی و حتی کامپیوتر شما در اختیار دارد. این موس پد به عنوان یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ ۲۰۲۰ در دو جنس با سطح پارچه‌ای و بافت میکرو وارد بازار شده است.

Asus ROG Scabbard: یک موس پد غول‌ پیکر و محکم

Asus ROG Scabbard: یک موس پد غول‌ پیکر و محکم

سطح: ۶۱۳.۶۵ اینچ مربع

اندازه: ۳۵.۴۳ در ۱۷.۳۲ در ۰.۱۱ اینچ

نکات مثبت:

اندازه بسیار بزرگ

سربلند در تست‌ها

نکات منفی:

ابعاد بیش از حد بزرگ برای بعضی از کاربران

Asus ROG Scabbard بیشتر یک «پد رومیزی» است تا یک موس پد گیمینگ، چون واقعا بزرگ است. روی این پد می‌توانید لپ ‌تاپ یا کیبورد و موس خود را به همراه سایر لوازم جانبیتان قرار دهید.

این پد در قالب یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ ۲۰۲۰ یک قاعده پلاستیکی قرمز غیر لیز ROG دارد و سطح بافته‌ شده Sheath آن با اصطکاک پایینش حداکثر کنترل را روی موس شما اعمال می‌کند. ایسوس حتی ROG scabbard را تا دمای زیر ۳۰ درجه سانتیگراد تست کرده است، اگرچه که ما بازی کردن در دمای زیر صفر را توصیه نمی‌کنیم.

MSI Thunderstorm: یک موس پد گیمینگ فلزی سنگین

MSI Thunderstorm: یک موس پد گیمینگ فلزی سنگین

سطح: ۱۱۰.۸۸ اینچ مربع

اندازه: ۱۲.۶ در ۸.۸ در ۰.۰۷ اینچ

نکات مثبت:

باریک

کیفیت ساخت آلومینیومی محکم

نکات منفی:

سرد بودن ماوس پد

اگر سایر بهترین ماوس پدهای گیمینگ 2020 برای تجهیزات گیمینگ شما بیش از حد نرم هستند، پس خوش شانس هستید زیرا ماوس پد گیمینگ MSI Thunderstorm کاملا فلزی است. دقیق بخواهیم بگوییم، سطح این موس پد گیمینگ از آلومینیوم آنودایز شده با ضخامت بسیار باریک و گوشه ‌گیرهای پلاستیکی ساخته شده است.

این سطح بافت ‌دار برای کنترل سرعت موس بهینه شده است و شکل L مانندش اجازه می‌دهد که آن را نزدیک به یک کیبورد موس پد را قرار دهید. اگر سطح فلزی مورد پسندتان نیست، پشت این موس پد سطحی را بافت میکرو و راحت پارچه‌ای در اختیارتان می‌گذارد.

 Logitech G240: یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ قدیمی

 Logitech G240: یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ قدیمی

سطح: پارچه‌ای

اندازه: ۱۱.۰ در ۱۳.۴ اینچ

ضخامت: ۰.۰۴ اینچ

نکات مثبت:

سطح با دوام

گوشه ‌گیرهای پلاستیکی

بهینه شده برای موس لاجیتک

نکات منفی:

نسبتا گران ‌قیمت

اگر قصد خرید بهترین ماوس پدهای گیمینگ ۲۰۲۰ را دارید، موس، کیبورد و هدفون شما هم نباید مشکلی داشته باشد. شاید حتی تمام قطعات خود را انتخاب و کامپیوترتان را خودتان اسمبل کنید. یک دلیل برای جذابیت بسیار زیاد موس پد Logitech G240 نیاز نداشتن به فکر زیاد برای انتخاب آن و زمان نسبتا فوری نصب آن است.

این موس پد پارچه‌ای است و زمانی که آن را روی سطحی قرار می‌دهید، به علت استفاده از قاعده پلاستیکی تکان زیاد نمی‌خورد. اگر یک موس لاجیتک دارید، می‌توانید کالیبراسیون سطح را در نرم ‌افزار G Hub لاجیتک بهینه سازی کنید که مفید است، ولی کاملا الزامی نیست. Logitech G240 یکی از بهترین موس پدهای گیمینگ جهان با طراحی شیک، کاربردی و با دوام است، و احتمالا همان چیزی است که اکثر گیمرها نیاز دارند.

بیشتر بخوانید:

Logitech G440: بهترین موس پد دارای سطح سخت

Logitech G440: بهترین موس پد دارای سطح سخت

سطح: سخت و پلاستیکی

اندازه: ۱۳.۳۹ در ۱۱.۰۳ در ۰.۱۳ اینچ

قاعده: پلاستیکی

نکات مثبت:

سطح اصطکاک پایین

قاعده پلاستیکی محکم

نکات منفی:

قیمت گران

زمانی که بحث سرعت خالص و مقاومت لمسی پایین به میان می‌آید، هیچ محصولی بهتر از موس پدهای دارای سطح سخت و محکم نیست. گیمرهای کامپیوتری که به حرکات ظریف ولی سریع موس نیاز دارند، موس پدهای دارای سطح اصطکاک پایین و شیک را مانند این نمونه ترجیح می‌دهند تا بتوانند موس را به راحتی روی آن حرکت دهند. موس پدهای سخت به عنوان دسته دیگری از بهترین ماوس پدهای گیمینگ برخلاف همتایان پارچه‌ای خود که از پارچه‌های بسیار مشابه استفاده می‌کنند، از مجموعه وسیعی از مواد و ترکیب آن‌ها از جمله آلومینیوم، پلاستیک و لاستیک ساخته شده‌اند.

بنابراین، انواع مختلف آن‌ها به شکل قابل توجهی از نظر اصطکاک، وزن و طراحی متفاوت هستند. برای ما Logitech G440 با سطح ساده و فوق ‌العاده روانش بهترین انتخاب برحسب سرعت ماوس محسوب می‌شود. در نگاه اول، سطح این موس پد ممکن است کاملا هموار به نظر برسد، ولی در واقع از پلی اتیلن با میکرو بافت‌هایی ساخته شده است تا سطح قابل توجهی از مقاومت را به وجود آورد.

این پد در قالب یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ ۲۰۲۰ بازخورد کافی را به وجود می‌آورد، بدون این که صدای بیش از حد ناشی از حرکات سریع موس را بشنوید. لاجیتک ظاهرا یک حد واسط عالی را بین سطح روان و اصطکاک پیدا کرده است، چون ما توانستیم در طول نبردهای شدید به راحتی موس را تکان دهیم و توقف کنیم. در انتهای این موس یک قاعده لاستیکی وجود دارد که جلوی لیز خوردن آن را به اطراف میز می‌گیرد.

Roccat Taito Control: یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ 2020 پارچه‌ای

Roccat Taito Control: یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ 2020 پارچه‌ای

سطح: پارچه‎ای نرم

ابعاد: ۱۵.۷۵ در ۱۲.۶۰ در ۰.۱۴ اینچ

قاعده: لاستیکی

نکات مثبت:

مساحت سطح بزرگ

بافت سطحی عالی برای کنترل

ضخیم با لبه‌های کوک خورده

نکات منفی:

صدای زیاد زمان حرکت دادن فراوان موس

در واقع بهترین ماوس پدهای گیمینگ ارزان قیمت از قدیم انواع پارچه‌ای بودند. آن‌ها معمولا از کامپوزیت لاستیک با الیاف سنتزی بافته شده در یکدیگر ساخته می‌شوند تا یک ساختار ضخیم را با یک سطح نرم به وجود بیاورند. موس پدهای پارچه‌ای برای ایجاد یک سطح هموار، باثبات و بادوام طراحی شده‌اند و مورد انتخاب گیمرهایی هستند که به اصطکاک کم و دقت بالا نیاز دارند. اکثر گیمرهای حرفه‌ای بازی‌های تیراندازی شخص اول از موس‌ پدهای دارای سطح پارچه‌ای زیاد استقبال می‌کنند چون می‌توانند در کنار این پدها با یک موس دارای DPI پایین حرکات سریع زیادی را انجام ‌دهند.

بعضی از شرکت‌ها (از جمله روکات) لوگو خود را در امتداد سطح موس پد حک می‌کنند، بنابراین ما نحوه انجام ظریف این کار را در Taito Control تحسین می‌کنیم. لبه‌های آبی کوک ‌خورده این پد جلوی فرسودگی آن را می‌گیرند و یک رنگ جذاب دارند که موس پد را زیبا می‌کند، بدون این که توجه افراد از موس روی آن دور شود. برخلاف سایر شرکت‌ها که در زمان تولید بهترین ماوس پدهای گیمینگ برای ساخت نمونه‌های پارچه‌ای خود اندازه‌های مختلف را در نظر می‌گیرند، روکات (Roccat) حد واسط را با Taito Control در پیش گرفته است.

این موس پد با سطح ۴۰۰ در ۳۲۰ میلی‌ متریش اندکی از پدهای دارای اندازه «متوسط» سایر سازندگان بزرگتر است، ولی ابعاد مناسب و کاربرد راحتی دارد و گزینه انتخابی بسیار خوبی برای انواع گیمرها است. Taito Control همچنین نسبت به بیشتر پدهای برتر موجود در بازار وزن و ضخامت بیشتری دارد و جزء بهترین ماوس پدهای گیمینگ 2020 از نظر راحتی و دوام است. سایر موس پدها از نظر ترکیب سرعت و دقت با Taito Control قابل مقایسه هستند، ولی این موس پد به دلیل داشتن سطحی نسبتا سخت یک حاشیه برتری کوچک نسبت به آن‌ها دارد. تیتو کنترل هموارترین موس پد موجود در بازار نیست، ولی بدون فدا کردن سرعت، میزان کنترلتان را در بازی بیشتر می‌کند. ترکیب این ویژگی با ظاهر ساده و کیفیت ساخت عالی باعث می‌شود Taito Control با کنار زدن رقبا یکی از بهترین ماوس پدهای گیمینگ ۲۰۲۰ باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر