;
coinex

راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰ ؛ وقت تمیز کردن است!

بخارشوها به دلیل کارایی خوب و جلوگیری از بلند شدن گرد و غبار حین تمیزکار محبوب هستند. در این مطلب راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰ را ارائه کرده‌ایم.

در این روزهای پر مشغله نظافت و پاکیزگی منزل یکی از دغدغه‌های هر خانه‌ای است. برای تمیز کردن خانه روش‌های مختلفی وجود دارد. افراد با سلایق مختلف، از شیو‌ه‌های گوناگونی برای نظافت منزل خود استفاده می‌کنند. اما یکی از پرکاربردترین وسیله‌های نظافت منزل بخارشو است. استفاده از بخارشو می‌تواند جایگزین تمام روش‌های دیگر باشد و شما می‌توانید با خرید یک محصول و بدون نیاز به مواد شوینده دیگر، کف خانه، فرش‌ها، مبلمان، موکت‌ها و در صورت امکان حتی دیوارهای منزل را تمیز کنید.

از آن‌ جایی که بخارشوی یک محصول کاربردی است، باید برای خرید آن نهایت دقت را اعمال کنید. قبل از خرید بخارشو باید در مورد انواع بخارشوها، کاربردهای مختلف آن‌ها، خصوصیات و ویژگی‌ها، بهترین برندها و حتی قیمت این محصول اطلاعات کافی داشته باشید. در این مقاله سعی کرده‌ایم راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰ را ارائه کنیم. با تکراتو همراه باشید.

راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰

بخارشوی کنوود مدل SC590

بخارشویی که امتحان خود را پس داده است

بخارشوی کنوود مدل SC590
راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰

شرکت کنوود (Kenwood) یکی از برندهای مطرح جهانی در تولید لوازم خانگی و الکترونیکی است. این شرکت اصالتا انگلیسی جایگاه قابل قبولی در بازار جهانی پیدا کرده‌ است و امروزه یکی از مهمترین تولیدکنندگان لوازم خانگی محسوب می‌شود. کنوود ابتدا در سال ۱۹۴۷ در کارگاهی در جنوب لندن تأسیس شد و از آن زمان به بعد تولید محصولات خود را با تمرکز بر روی دستگاه‌ها و وسایل مربوط به پخت و پز و آشپزخانه آغاز کرد. امروزه بسیاری از محصولات شرکت کنوود در آسیا تولید می‌شوند و این شرکت نمایندگی‌های متعددی در کشورهای مختلف دارد.

بخارشوی کنوود مدل SC590 به عنوان یکی از محصولات پرکاربرد کنوود توانسته است بازخورد خوبی را از مصرف ‌کنندگان دریافت کن، به همین دلیل در راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰ رتبه اول را دارد. این بخارشوی از سیستم بخار مناسبی برخوردار است که امکان تمیز کردن و پاکسازی انواع آلودگی‌ها را از سطوح مختلف فراهم می‌کند. بخارشوی کنوود مدل SC590 را می‌توان برای از بین بردن حشرات ریزی که در گوشه‌های خلوت خانه زندگی می‌کنند هم به کار برد. دمای بسیاری بالای بخار در این دستگاه حتی برای از بین بردن عوامل آلودگی بسیار ریزی چون میکروب‌ها نیز موثر است.

بخارشوی کنوود مخزنی نیم لیتری برای آب دارد و می‌تواند با فشار حداکثر 3.5 بار بخار را روی سطوح اسپری و آن‌ها را از انواع مختلف آلودگی‌ها پاک کند. اگر شما هم مشغله کاری زیادی دارید و سرعت نظافت منزل برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد، خرید این دستگاه به شما توصیه می‌شود.

اطلاعات بخارشوی کنوود مدل  SC590

مناسب برای پاکسازی  شیشه‌ای، دیوارها، زمین، سرامیک، فرش و ..
کشور سازنده انگلیس- ایتالیا-ایران
توان دستگاه ۱۴۰۰ وات
حجم مخزن ۵/۰ لیتر
طول سیم ۵ متر
ویژگی‌های خاص آماده شدن بخار ظرف ۱۰ تا ۱۵ دقیقه، امکان تزریق بخار با زاویه کم (۱۰ درجه) برای پاکسازی شیارها
لوازم جانبی‌ برس مخصوص شست‌وشوی کف، برس مخصوص کنج و زوایا، سر مناسب برای پاکسازی شیشه‌ها، پیمانه آب برای پرکردن مخزن
مدت گارانتی ۱۲ ماه

 بخارشوی پارس ‌خزر مدل  T-Rex

بخارشوی ایرانی باصرفه برای نظافت سریع و آسان

 بخارشوی پارس ‌خزر مدل  T-Rex
راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰

پارس خزر یکی از برندهای باکیفیت ایرانی و بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی کوچک در ایران است. این شرکت ابتدا با مشارکت شرکت توشیبا در ایران شروع به کار کرد و نام پارس توشیبا را بر خود نهاد. پس از مدتی نام شرکت به پارس خزر تغییر کرد.

پارس خزر در حال حاضر انواع لوازم خانگی برقی بزرگ و کوچک مانند جارو برقی، آبمیوه گیری، غذاساز، چرخ گوشت، پلوپز، توستر، ماشین لباسشویی، بخارشوی، چای‌ساز و … را تولید می‌کند. سری بخارشوی‌ های T دسته‌ای از لوازم نظافتی پارس خزر هستند که برای پاکسازی انواع سطوح از جمله سطوح سنگی، سرامیکی یا پارکت طراحی شده‌اند.

در بخارشوی پارس خزر مدل  T-Rexبرای پاکسازی بهتر از لایه‌ای پارچه‌ای در سر محصول استفاده شده که کارایی آن را افزایش داده است. این دستگاه بسیار کم حجم و سبکتر از انواع دیگر بخارشوی ها است و برای تولید بخار به زمان بسیار کمتری نیاز دارد.

برای استفاده از بخارشوی پارس خزر مدل T-Rex کافی است پس از قرار دادن پد پارچه‌ای، دستگاه را روشن کنید و آن را روی سطوح بکشید. بخار خارج شده از دستگاه باعث می‌شود انواع مختلف آلودگی‌ها به راحتی و بدون زحمت از روی سطوح جدا شوند و با بالا بردن کارایی این محصول آن را در راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰ قرار داده است.

اطلاعات بخارشوی پارس خزر مدل  T-Rex

مناسب برای پاکسازی  زمین، از جمله سطوح سنگی، سرامیکی و پارکت
کشور سازنده ایران
توان دستگاه ۸۰۰ وات
حجم مخزن آب ۳/۰ لیتر
طول سیم ۶ متر
ویژگی‌های خاص سرعت بالای تولید بخار به دلیل کوچ بودن مخزن (حداکثر ۲ دقیقه)، قابلیت چرخش بالای دسته تا ۹۰ درجه
لوازم جانبی‌
مدت گارانتی ۲۴ ماه

بیشتر بخوانید:

بخارشوی کرشر مدل  SC2 Easy Fix

حرفه‌ایترین بخارشوی برای پاکسازی انواع سطوح

بخارشوی کرشر مدل  SC2 Easy Fix
راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰

کرشر Kärcher یک شرکت خانوادگی تولیدکننده لوازم خانگی در آلمان و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم نظافت و شست ‌و شو در منزل است و محصولات آن به بیش از ۱۶۰ کشور دنیا صادر می‌شود. شرکت کرشر ابتدا توسط آلفرد کرشر در سال ۱۹۳۵ و در شهر اشتوتگارت آلمان تأسیس شد. قدمت تولید نخستین ماشین شست‌ و شو فشار بخاری این شرکت به سال ۱۹۵۰ باز می‌گردد و از این نظر شرکت کرشر یکی از با سابقه‌ترین تولیدکنندگان بخارشوی در جهان محسوب می‎‌شود. بخارشوی کرشر مدل SC2 Easy Fix یکی از باکیفیتترین محصولات کرشر برای شست و شو و نظافت منزل است.

این بخارشوی برای پاکسازی سطوح مختلف از جمله سطوح شیشه‌ای، زمین و حتی دیوارها کارایی دارد و به همین دلیل در راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰ قرار گرفته است. کرشر در سال ۲۰۱۷ از فناوری تازه‌ای به نام Easyfix رونمایی کرد؛ این فناوری تعویض نازل‌ها را برای مصرف کننده بسیار آسان کرده است و این توانایی را به او می‌دهد که از محصولات کرشر برای کاربردهای مختلفی استفاده کند. این فناوری در تولید بخارشوی کرشر مدل SC2  هم به کار رفته است. توان بالای بخارشوی کرشر مدلSC2 Easy Fix و سرعت نسبتا زیاد آن در تولید بخار، همراه با بزرگ بودن حجم مخزن باعث شده است که این دستگاه علاوه بر داشتن کارایی مناسب و موثر، محدودیت کمتری برای مدت زمان استفاده مداوم داشته باشد.

اطلاعات بخارشوی کرشر مدل   SC2 Easy Fix

مناسب برای پاکسازی  شیشه‌ای، دیوارها، زمین و سرامیک
کشور سازنده آلمان
توان دستگاه ۱۵۰۰ وات
حجم مخزن آب ۱ لیتر
طول سیم ۴ متر
ویژگی‌های خاص سرعت بالای تولید بخار (۵ دقیقه)
لوازم جانبی‌ نازل کف، گوشه و دیوار به همراه حوله مخصوص دیوار و و کف
مدت گارانتی ۷ روز تضمین بازگشت کالا

 بخارشوی کرشر مدل SC3

سریعترین و در عین حال پرقدرتترین بخارشوی

 بخارشوی کرشر مدل SC3
راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰

بخارشوی کرشر مدل SC3 یکی دیگر از محصولات حرفه‌ای کرشر است و به دلیل داشتن توان بالاتر (۱۹۰۰ وات) و ویژگی‌های خاص دیگر در راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰ قرار گرفته است. سرعت تولید بخار در بخارشوی کرشر مدل SC3 تا ۳۰ ثانیه کاهش داده شده است. حجم بالای مخزن این دستگاه حفظ شده است و نازل‌های مختلفی برای پاکسازی حرفه‌ای سطوح مختلف برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های بخارشوی کرشر مدل SC3 می‌توان به امکان ایجاد فشار بالا تا ۵/۳ بار، قفل ایمنی کودک و امکان تنظیم نحوه بخاردهی از روی دسته اشاره کرد. این بخارشوی به سیستمی نیز برای رسوب‌ زدایی مجهز شده است.

اطلاعات بخارشوی کرشر مدل  SC3

مناسب برای پاکسازی  شیشه‌ای، دیوارها، زمین و سرامیک
کشور سازنده آلمان
توان دستگاه ۱۹۰۰ وات
حجم مخزن آب ۱ لیتر
طول سیم ۴ متر
ویژگی‌های خاص سرعت بالای تولید بخار (۵/۰ دقیقه)، قفل ایمنی کودک، سوپاپ اطمینان، سیستم رسوب‌زدایی
لوازم جانبی‌ نازل کف، گوشه و دیوار به همراه حوله مخصوص دیوار و و کف
مدت گارانتی ۷ روز تضمین بازگشت کالا

بخارشوی برلیانت مدل BSC-3200

اقتصادیترین بخارشوی حرفه‌ای

بخارشوی برلیانت مدل BSC-3200
راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰

برلیانت (‌Brilliant) نام یک برند لوازم خانگی ترکیه‌ای است و برخی از کارخانه‌های آن در تایوان قرار دارند. تولیدات این شرکت به برخی کشورهای اروپایی مانند فرانسه، آلمان و ایتالیا و برخی از کشورهای حوزه آمریکا و آسیا صادر می‌شود. این شرکت تولیدکننده انواع لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی مانند اتو، بخارشوی، چای‌ ساز، سماورهای برقی، چرخ خیاطی، مخلوط کن، ساندویچ‌ ساز و غیره است. بخارشوی برلیانت مدل BSC-3200 محصولی بسیار با کیفیت است و از نظر قابلیت‌ها با انواع محصولات کشورهای اروپای غربی نظیر آلمان و فرانسه برابری می‌کند، به همین دلیل در راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰ برای خود جا و مکان خاصی دارد.

این بخارشوی از توان بالای ۲۰۰۰ واتی برخوردار است که آن را به یکی از پرقدرتترین انواع بخارشوها تبدیل می‌کند. بخارشوی برلیانت مدل BSC-3200 می‌تواند بخاری با فشار بسیار بالا (تا ۵ بار) ایجاد کند که برای پاکسازی آلودگی‌های مقاوم و میکرب ‌زدایی از سطوح بسیار موثر است. این بخارشوی دارای دریچه سوپاپ اطمینان بوده و ۷ نوع سری مختلف برای کاربری‌های متنوع دارد. حجم بالای مخزن آب بخارشوی برلیانت مدل  BSC-3200 (به میزان ۲/۱ لیتر) استفاده از آن را برای مدت‌های طولانی ممکن کرده است. اگر قصد خرید یک بخارشوی حرفه‌ای، سریع و پرقدرت را دارید که از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشد، خرید این بخارشوی به شما توصیه می‌شود.

اطلاعات بخارشوی برلیانت مدل  BSC-3200

مناسب برای پاکسازی شیشه‌ای، دیوارها، زمین و سرامیک
کشور سازنده ترکیه
توان دستگاه ۲۰۰۰ وات
حجم مخزن آب ۲/۱ لیتر
طول سیم ۳ متر
ویژگی‌های خاص سرعت خوب تولید بخار (۳ تا ۵ دقیقه)، سوپاپ اطمینان، قابلیت ایجاد بخار با فشار بالا تا ۵ بار، قابلیت حمل روی دوش و زمین، دارای ۴ چرخ جداگانه برای حرکت آسان‌تر روی زمین
لوازم جانبی‌ بند مخصوص برای حمل دستگاه روی دوش، ۷ سری برای کاربردهای مختلف.
مدت گارانتی ۱۸ ماه

بخارشوی کنوود مدل SC650

یک بخارشویی پرقدرت و به صرفه

بخارشوی کنوود مدل SC650
راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰

بخارشوی کنوود مدل SC650 محصول دیگری از شرکت کنوود است که در کشور چین تولید می‌شود. این بخارشوی برای پاکسازی انواع سطوح، از جمله سطوح شیشه‌ای، سرامیکی، سنگی و دیوارها مناسب است.

حجم مخزن آب این بخارشوی ۱/۱ لیتر در نظر گرفته شده است که امکان استفاده طولانی مدت از آن را فراهم می‌کند. بخارشوی کنوود مدل SC650 دارای دو نشانگر جداگانه برای آماده بودن بخارآب (نارجی) و روشن بودن دستگاه (سبز) است.

این بخارشوی دارای دکمه بخار است که استفاده لحظه‌ای از بخار فشرده را ممکن می‌‎سازد. بخارشوی کنوود مدل SC650 دارای برس‌های مخصوصی برای پاکسازی سطوح پارچه‌ای، کفپوش‌ها و سطوح شیشه‌ای است و به واسطه کارایی فوق العاده‌اش در راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰ قرار گرفته است. وزن پایین دستگاه و دو چرخ کارآمد حمل این بخارشوی را ساده‌تر می‌کنند. برای استفاده راحتتر کاربران ایرانی از این محصول، دفترچه راهنمای فارسی برای آن نیز تهیه شده است.

اطلاعات بخارشوی کنوود مدل  SC650

مناسب برای پاکسازی  شیشه‌ای، دیوارها، زمین و سرامیک
کشور سازنده چین
توان دستگاه ۱۶۰۰ وات
حجم مخزن آب ۱/۱ لیتر
طول سیم ۵ متر
ویژگی‌های خاص سرعت خوب تولید بخار (حداکثر ۴ دقیقه)، سوپاپ اطمینان، حمل و نقل آسان،
لوازم جانبی‌ برس‌های گرد و زاویه‌دار، لوله رابط مخروطی، کیف مخصوص نگهداری اجزای جانبی، دفترچه راهنمایی فارسی
مدت گارانتی

بیشتر بخوانید:

بخارشوی کرشر مدل   SC5 Easy fix

با کیفیتترین و کاملترین بخارشوی

بخارشوی کرشر مدل   SC5 Easy fix
راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰

یکی دیگر از محصولات تخصصی شرکت کرشر و یکی از بهترین محصولات این راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰ بخارشوی کرشر مدل SC5 Easy Fix است. این بخارشوی از قدرتمندترین بخارشوهای ساخت کرشر است و می‌تواند با فشار بخار خود ۹۹.۹۹ درصد از ویروس‌ها و باکتری‌های روی سطوح را از بین ببرد و تنها با استفاده از آب معمولی تمام سطوح را کاملا تمیز کند. بخارشوی کرشر مدل SC5 Easy Fix‌ دارای لوازم جانبی است که می‌تواند به کمک آن چربی‌های موجود روی سطوح آشپزخانه از جمله درهای فر، هود،‌ دیوارها و سطوح دیگر را پاک کند.

این بخارشوی داری مخزنی به ظرفیت ۵/۱ لیتر است که استفاده طولانی مدت از آن را ممکن می‌سازد و می‌تواند بخار آب را با فشار حداکثر ۲/۴ بار به سطوح بپاشد و تمام آلودگی‌ها را پاک کند.

اطلاعات بخارشوی کرشر مدل  SC5 Easy fix

مناسب برای پاکسازی  زمین، از جمله سطوح سنگی، سرامیکی و پارکت
کشور سازنده آلمان
توان دستگاه ۲۲۰۰ وات
حجم مخزن آب ۵/۱ لیتر
طول سیم ۶ متر
ویژگی‌های خاص سرعت بالای تولید بخار (۳ دقیقه)، قفل ایمنی کودک، سوپاپ اطمینان، سیستم رسوب‌زدایی
لوازم جانبی‌ نازل کف، گوشه و دیوار به همراه حوله مخصوص دیوار و و کف
مدت گارانتی

بخارشوی بیسل مدل  Vac & Steam 1977E

به صرفه ترین بخارشوی مکش ‌دار

بخارشوی بیسل مدل  Vac & Steam 1977E
راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰

بیسل (Bissell) یک شرکت آمریکایی تولید کننده لوازم نظافت خانگی است. تأسیس این شرکت به ۱۴۰ سال پیش باز می‌گردد. شرکت بیسل به طور تخصصی در زمینه تولید انواع دستگاه‌های پاک ‌کننده و تمیزکننده کف و سطوح فعالیت دارد و محصولات گوناگونی چون بخارشوی و جاروبرقی را عرضه می‌کند. بخارشوی بیسل مدل Vac & Steam 1977E یک بخارشوی مکش‌دار است. این بخارشو علاوه بر آن‌ که با فشار بخار آلودگی‌های روی سطوح را جدا می‌کند، با قابلیت مکندگی خود می‌تواند مانند یک جارو برقی عمل کند و آلودگی‌ها و ذرات جدا شده را در مدت کوتاهی از روی سطوح جمع آوری ‌کند.

بخارشوی مکش ‌دار بیسل مدل Vac & Steam 1977E سرعت بالایی در ایجاد بخار دارد و با توجه به مخزن کوچک ۳۸/۰ لیتریش مدت زمان خوبی دوام می‌آورد. توان بخارشوی این دستگاه ۱۱۰۰ وات است و بخش مکنده (جاروبرقی) دستگاه نیز با توان ۴۰۰ وات آلودگی‌ها را جمع آوری می‌کند. استفاده از بخارشوی مکش ‌دار بیسل مدل Vac & Steam 1977E  بسیار ساده است و به دلیل چند منظوره بودن آن، یکی از محصولات محبوب بیسل به شمار می‌رود. کارایی بالا و طراحی زیبا از جمله پارامترهایی هستند که این محصول را در راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰ قرار داده‌اند.

اطلاعات بخارشوی مکش‌دار بیسل مدل  Vac & Steam 1977E

مناسب برای پاکسازی  زمین، از جمله سطوح سنگی، سرامیکی و پارکت
کشور سازنده آمریکا
توان بخارشو ۱۱۰۰ وات
توان جاروبرقی ۴۰۰ وات
حجم مخزن آب ۳۸/۰ لیتر
طول سیم ۵/۷ متر
ویژگی‌های خاص دارای سیستم مکش برای جمع‌آوری آلودگی‌ها، سبکی در عین چندمنظوره بودن
معایب متوسط بودن قدرت (توان) ایجاد بخار و قدرت مکندگی
مدت گارانتی ۲ سال

 بخارشوی چندکاره‌ راسل هابز مدل نپتونی

حرفه‌ایترین بخارشوی چند منظوره

 بخارشوی چندکاره‌ راسل هابز مدل نپتونی
راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰

راسل هابز (Russell Hobbs) یک برند انگلیسی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۵۲ با همکاری ویلیام راسل و پیتر هابز در انگلیس تأسیس شد. این برند انگلیسی در حال حاضر کارخانه‌ای در انگلستان ندارد و محصولات آن در کارخانه‌هایی در آسیای شرقی تولید می‌شوند. بخارشوی چندکاره راسل هابز مدل نپتونی دارای انواع مختلفی از ابزارها و فناوری‌های لازم برای پاک ‌سازی و نظافت سطوح است. مدل نپتونی بخارشوی چندکاره راسل هابز، سیستمی با توان ۱۳۰۰ وات دارد که با توجه به نوع سطح و بافت آن‌ها، شدت بخار اعمال شده آن قابل تنظیم است.

این بخارشوی دارای دکمه‌ جداگانه‌ای برای رها کردن بخار است که با استفاده از آن می‌توان به طور لحظه‌ای بخار را روی نقطه خاصی متمرکز کرد. دسته‌های بخارشوی چندکاره راسل هابز طوری طراحی شده‌اند که امکان دسترسی به دورترین و سختترین نقاط در خانه و آشپرخانه شما را فراهم سازند. این بخارشوی دارای یک مخزن ۳۵/۰ لیتری شفاف است و شما می‌توانید با مشاهده آن هر زمان که نیاز به پر کردن مخزن باشد، این کار را انجام دهید.

بخارشوی چندکاره راسل هابز دارای انواع مختلفی از برس‌های کوچک و بزرگ، یک نازل زاویه دار و ابزارهایی برای پاک‌ کنندگی سطح فرش و کنج‌ها است. کارایی بالا این محصول را در راهنمای خرید بهترین بخارشوی ۲۰۲۰ به یک دستگاه عالی تبدیل کرده است/

اطلاعات بخارشوی چندکاره راسل هابز مدل نپتونی

مناسب برای پاکسازی  زمین، از جمله سطوح سنگی، سرامیکی و پارکت
کشور سازنده انگلیس – کشورهای شرق اسیا
توان دستگاه ۱۵۰۰ وات
حجم مخزن آب ۳۵/۰ لیتر
ویژگی‌های خاص سرعت بالای تولید بخار (کمتر از ۳۰ ثانیه) و انواع مختلف ابزارها، کاربری ۱۱ منظوره
لوازم جانبی‌ برس‌های کوچک و بزرگ، یک نازل زاویه‌دار، و ابزارهایی برای پاک‌کنندگی سطح فرش و گوشه پنجره‌ها
مدت گارانتی

راهنمای خرید بهترین بخارشو

حالا که با بهترین انواع بخارشوهای موجود در بازار آشنا شدید، بهتر می‌توانید در مورد خرید بخارشوی مورد نظر خود تصمیم بگیرید. به یاد داشته باشید که پیش از خرید بخارشو باید بدانید کدام یک از ویژگی‌های آن برای شما اهمیت بیشتری دارد.

پیش از خرید بخارشو از خود بپرسید:

  • از این محصول چه انتظاراتی دارید؟
  • آیا می‌خواهید بخارشو شما سرعت بالایی در ایجاد بخار داشته باشد تا کار خود را سریعتر انجام دهید؟
  • اگر خانه بزرگی دارید یا می‌خواهید از بخارشو برای مدت طولانی استفاده کنید، باید به حجم مخزن آب آن توجه داشته باشید.
  • اگر قدرت بخارشوی در اعمال بخار با فشار بسیار بالا روی سطوح برایتان اهمیت دارد، باید به حداکثر فشار بخار تعیین شده و توان آن بخارشو توجه کنید.
  • اگر می‌خواهید بخارشوی شما یک محصول چندمنظوره باشد، باید نگاه دقیقتری به لوازم جانبی ارائه شده به همراه بخارشو بیندازید و کاربری هریک از آن‌ها را با دقت بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر