;
coinex

آشنایی با دستگاه ضدعفونی UV سامسونگ ؛ ابزاری مدرن برای رعایت بهداشت

شرکت سامسونگ علاوه بر انواع گوشی های تلفن همراه، تلویزیون و وسائل خانگی الکترونیک، ابزارهایی را برای حفظ پاکیزگی و سلامت نیز در خط تولید خود دارد. در این نوشته ضمن مرور مشخصات، با دستگاه ضدعفونی UV سامسونگ خواهیم پرداخت که به عنوان راهکاری مناسب برای رعایت بهداشت در تمامی محیط‌ها شناخته می گردد.

آیا تا کنون فکر کرده‌اید دستگاه‌هایی که بصورت متناوب از آنها استفاده می‌کنیم تا چه حد بهداشتی هستند؟ هرچند شستن مرتب دست‌ها روشی مهم برای استریل نگه داشتن خودمان در عین تماس با انواع لوازم است اما برای آنکه بتوانیم بهداشت را در بالاترین سطح ممکن رعایت کنیم، ضدعفونی کردن اشیایی که بیشترین تماس را با آنها داریم، اولویت بالایی دارد. دستگاه ضدعفونی UV سامسونگ یکی از راهکارهای مدرن این شرکت برای رعایت بهداشت در بالاترین سطح ممکن است.

آشنایی با دستگاه ضدعفونی UV سامسونگ

در همین راستا، شرکت سامسونگ دستگاه ضدعفونی UV جدید خود را معرفی کرده است. این دستگاه مجهز به یک شارژر بی‌‎سیم است و نه تنها دستگاه‌های موبایل بلکه دیگر لوازم پرمصرف شخصی مانند مسواک و لیوان را هم ضدعفونی می‌کند. این دستگاه ضدعفونی با داشتن یک طراحی مینیمال به شما امکان می‌دهد تا لوازم شخصی‌تان را در هر جایی و هر زمانی کاملا ضدعفونی کنید. مثلا یک روز کاری در دفترتان را در نظر بگیرید، در ادامه بررسی خواهیم کرد که دستگاه ضدعفونی UV سامسونگ چه لوازم معمولی را می‎تواند کاملا ضدعفونی و ایمن کند.

گوشی موبایل

گوشی‌های هوشمند در واقع همراهی قابل اعتماد برای بسیاری از ما هستند که از صبح تا شب در همه جا آنها را با خود می‌بریم. این یعنی در سفرهای شهری‌مان در هر جایی، آنها هم حضور دارند. با توجه به میزان قرار گرفتن ما در معرض تماس با گوشی هوشمند، ضدعفونی کردن آنها از اولویت بسیار بالایی برخوردار است.

آشنایی با دستگاه ضدعفونی UV سامسونگ ؛ ابزاری مدرن برای رعایت بهداشت

دستگاه ضدعفونی UV سامسونگ ابزاری بسیار کاربردی برای از بین بردن هرگونه باکتری ناخواسته است که در جریان رفتن‌ما تا محل کارمان روی گوشی جمع شده باشد. ضدعفونی کننده UV با ابعاد 196 در 96 در 33 میلی‌متر می‌تواند اکثر گوشی‌های موجود در بازار را در خود جای دهد و سپس تنها با فشار دادن دکمه سمت راست دستگاه، براحتی روشن می‌شود. با این کار روند ضدعفونی شروع و یک چراغ سبز روی دستگاه روشن می‌شود. این مرحله حدود 10 دقیقه طول می‌کشد و پایان آن با یک صدای بیب و خاموش شدن نور سبز رنگ به کاربر اطلاع داده می‌شود. کوتاه بودن زمان ضدعفونی، باعث می‌شود این دستگاه گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده مکرر در طول روز و راحت شدن خیال کاربر باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2020 ؛ آشنایی با برترین تلفن های همراه سال 2020

بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2020

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال 2020

 

هدفون‌های بی‌سیم

هدفون‌های بی‌سیم مانند گلکسی Buds Plus یک دستگاه همراه عالی برای کل مدت روز، چه در داخل دفتر و چه در حال حرکت در شهر است. با توجه به ساعت‌های طولانی که صرف گوش کردن به موسیقی می‌کنیم، بسیار مهم است که هدفونی پیشرفته و البته بدون جرم و گردوخاک داشته باشیم.

شما نه تنها می‎توانید با استفاده از دستگاه ضدعفونی UV سامسونگ هدفون‌تان را کاملا تمیز کنید، بلکه طراحی دستگاه ضدعفونی به شما امکان می‌دهد تا محفظه آن را هم بصورت جداگانه ضدعفونی کنید. برای این کار کافی است محفظه را داخل دستگاه ضدعفونی گذاشته و دکمه را فشار دهید تا روند ضدعفونی آغاز شود.

بیشتر بخوانید:

بررسی و مشخصات فنی گلکسی بادز سامسونگ ؛ هدفونی بدون سیم با قیمت مناسب

بهترین گوشی های میان رده 2020

بهترین گوشی های سری A سامسونگ در بازار ایران

عینک

کسانی که معمولا از عینک استفاده می‌کنند، می‌دانند که همین وسیله بسیار مفید، چقدر در زمان‌های طولانی با بخش‎های مختلف صورت در تماس است. خوشبختانه، این وسیله را هم می‌توان با استفاده از دستگاه ضدعفونی UV کاملا ضدعفونی کرد.

آشنایی با دستگاه ضدعفونی UV سامسونگ ؛ ابزاری مدرن برای رعایت بهداشت

دستگاه ضدعفونی UV سامسونگ دارای دو نور UV است که امکان ضدعفونی اشیایی مانند شیشه را هم فراهم می‌کند. نور UV-C این دستگاه تا 99% باکتری‌های مضر از جمله باکتری‌های E. coli, Staphylococcus aureus  و  Candida albicansرا از بین می‌برد. برای تمیز شدن عینک از این باکتری‌ها کافی است دسته‌های آن را تا کرده و داخل دستگاه قرار دهید.

 

مسواک

یک روش عالی برای رعایت بهداشت فردی در طول روز این است که بعد از خوردن غذا یا قهوه مسواک بزنید. مسواک به عنوان یک ابزار مهم برای تمیز نگه داشتن دهان و دندان، خودش هم باید تا حد ممکن ضدعفونی باشد. یک نکته مهم درباره دستگاه ضدعفونی UV سامسونگ این است که نباید با آب تماس پیدا کند، پس حواستان باشد که قبل از ضدعفونی، مسواک‌تان را خشک کنید تا به دستگاه آسیب نزنید. بعد از ضدعفونی شدن تمام بدنه و سرِ مسواک، می‌توانید با خیال راحت به تمیز کردن دندان‌هایتان بپردازید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020

بهترین گوشی های زیر 4 میلیون تومان در سال 2020

بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020

قلم

دفترچه یادداست و قلم هم از آن دسته وسایلی هستند که بصورت مکرر برای یادداشت برداری یا در جریان جلسات استفاده می‌کنیم. به همین دلیل ضدعفونی کردن مرتب آنها هم می‌تواند روشی مفید برای حفظ بهداشت فردی ما باشد.

آشنایی با دستگاه ضدعفونی UV سامسونگ ؛ ابزاری مدرن برای رعایت بهداشت

پس حتی اگر در آخرین لحظات رفتن به یک جلسه هم یادتان آمد که باید قلم‌‌ها را استریل کنید، فقط کافی است آنها را داخل دستگاه قرار داده و دکمه را بزنید، بعد از پایان عملیات ضدعفونی، دستگاه خودش خاموش خواهد شد. دستگاه ضدعفونی UV سامسونگ با قابلیت پاکسازی انواع وسایل‌‌مان می‌تواند یک گزینه بسیار عالی برای هر میز کاری باشد.

مشخصات فنی دستگاه ضدعفونی UV سامسونگ در یک نگاه

رنگ سفید
قابل استفاده برای گوشی‌ها تا گلکسی S20 اولترا
تعداد دکمه ها 1 عدد
مدت زمان ضدعفونی 10 دقیقه
چراغ روشن و خاموش LED
ابعاد 228x133x49.5 میلیمتر
وزن 369 گرم
قدرت 10 وات

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2020 ؛ مروری بر بهترین کارتون های سال 2020 و 2021 سینمای جهان

بهترین انیمیشن های 2019 ؛ مروری بر بهترین کاتون های سال 2019 سینمای جهان

لیست بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی ؛ مروری بر بهترین فیلمهای کمدی ایران تا سال 99

بهترین سریال های طنز ایرانی ؛ ماندگارترین طنزهای ایران در 40 سال گذشته!

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 ؛ بهترین سریال های انیمیشنی کدامند؟

بهترین فیلم های هندی 2020 ؛ جدیدترین فیلم های بالیوود کدامند؟

بهترین سریال های ترکی 2020 ؛ آشنایی با جدیدترین سریال های ترکیه‌ای

 

منبع: Samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر