;
coinex

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده سامسونگ 2020 در بازار

سامسونگ گوشی های زیادی دارد، به همین دلیل انتخاب بهترین موبایل این سازنده کمی سخت است. در این مطلب بهترین گوشی میان رده سامسونگ 2020 را معرفی کرده ایم.

سامسونگ از برترین گوشی سازان جهان است و توانسته این موضوع را به خوبی ثابت کند. این سازنده مشهور انواع مختلفی گوشی کارآمد را با ویژگی های مختلف در رده بندی های متفاوت ارائه کرده است تا بتواند نیاز هر کاربری را تامین کند، با این حال این گستردگی و تنوع انتخاب کردن را برای کاربر کمی سخت کرده است. به همین دلیل در این مطلب بهترین گوشی میان رده سامسونگ 2020 را معرفی کرده ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین گوشی میان رده سامسونگ 2020

سامسونگ گلکسی اِی 30 (Samsung Galaxy A30)

سامسونگ گلکسی اِی 30 (Samsung Galaxy A30)

گلکسی ای 30 یکی از بهترین گوشی میان رده سامسونگ 2020 است و اگرچه نقاط قوت و ضعف خود را دارد، می‌توان آن را به عنوان یک دستگاه بسیار اقتصادی در هنگام خرید گوشی در نظر گرفت. برای مثال نوع طراحی آن زیبا به نظر می‌رسد؛ اما به نسبت سایر گوشی‌های میان ‌رده از دیگر برند‌ها ممکن است از نظر ظرافت و ساخت مواد کمی ضعیفتر باشد. این گوشی از پلاستیک ساخت شده است؛ اما طراحی زیبایی دارد. در مجموع عملکرد سخت ‌افزاری آن بسیار مطلوب بوده و رضایت خاطر کاربران را جلب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:‌

تراشه آن Exynos 7904 بوده و امتیاز 107476 را در بنچمارک آنتوتو کسب کرده است. نکته جالب در مورد این مدل (برخلاف عدد بنچمارک) توانایی بالای A30 در اجرای بازی‌ها با جزئیات گرافیکی مطلوب است که معمولاً از برند سامسونگ و آن هم در این بازه قیمتی انتظار نمی‌رود. به جرأت می‌توان گفت که اِی 30 تنها گوشی ارزان ‌قیمت سامسونگ بوده که در مقابل مدل‌های برند موفق شیائومی حرفی برای گفتن دارد و قطعاً ارزش خرید بالایی هم دارد. ما این مدل را به دوستداران برند سامسونگ پیشنهاد می‌کنیم.

سامسونگ گلکسی اِی 51 (Samsung Galaxy A51)

سامسونگ گلکسی اِی 51 (Samsung Galaxy A51)

قبل از اشاره به هر نکته‌ای پیرامون گوشی گلکسی ای 51 می‌بایست گفت که اگر به دنبال یک گوشی زیبا و فوق‌العاده سبک، با نمایشگر بزرگ و باتری عالی هستید، گلکسی ای 51 قطعاً جزء بهترین گزینه‌ها برای شما در هنگام خرید گوشی به حساب می‌آید. سامسونگ تاکنون چندین مدل از گوشی های سری A خود را روانه بازار کرده که از این میان برخی از مدل‌های آن محبوبیت و فروش بسیار بالاتری را به خود اختصاص داده‌اند.

از جمله این دستگاه‌ها، می‌توان به مدل موفق گلکسی ای 50 اشاره کرد که سامسونگ در سال ۲۰۱۹ از نسخه بعدی آن به نام گلکسی ای 50 اس رونمایی کرد. با توجه به معرفی زود هنگام مدل a51 بنظر می‌رسد که سامسونگ از لحاظ دوربین نقاط ضعف دو مدل قبل را اصلاح کرده است. گلکسی اِی 51 به یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز کرده است تا بتواند رقبایش را از دور خارج کند. گلکسی A51 از بهترین گوشی میان رده سامسونگ 2020 است، اما بهترین گزینه برای خرید نیست چرا که در رنج قیمتیش گزینه‌های بسیار بهتری نیز وجود دارد.

سامسونگ گلکسی اِی 50 (Samsung Galaxy A50)

سامسونگ گلکسی اِی 50 (Samsung Galaxy A50)

سامسونگ بیشتر به خاطر گوشی‌های پرچمدارش شناخته شده است، اما A50 یک میان ‌رده عالی از این برند است. صفحه نمایش 6.4 اینچی این اسمارت فون زیبا از آنچه انتظار دارید بزرگتر و زیباتر است. اِی 50 در بخش سخت‌افزاری هم قدرتمند است و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی سه گانه با لنز اصلی ۲۵ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید انگل و لنز TOF را در اختیار شما می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

همچنین ای 50 در عملکرد بازی همانند ای 30 اس از بهترین گوشی میان رده سامسونگ 2020 به شمار می‌رود. در کل عملکرد سخت ‌افزاری قابل ‌توجهی بین ای 50، ای 50 اس و ای 51 وجود ندارد، اما اختلاف قیمت این محصولات بیش از 30 درصد است. این موضوع ای 50 را به بهترین گزینه در بین میان ‌رده‌های ۱۲۸ گیگابایتی سامسونگ تبدیل کرده است.

سامسونگ گلکسی ام 10 (Samsung Galaxy M10)

سامسونگ گلکسی ام 10 (Samsung Galaxy M10)

کمپانی کره‌ای سامسونگ با شروع سال 2019 میلادی، خانواده جدیدی را در گوشی های هوشمند خود پایه‌ ریزی کرد. خانواده M  یک سری از گوشی های میان‌ رده سامسونگ را تشکیل می‌دهند که سامسونگ در آن‌ها به موارد خاصی که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم تاکید داشته است. گلکسی M10 پایینترین عضو این خانواده است که با ارائه مشخصات مقبول و قیمت مناسب سعی در شکست هم‌ رده‌های خود در بازار دارد.

این گوشی با داشتن سخت‌ افزاری قابل قبول، طراحی نمایشگر بروز و باتری قدرتمند می‌تواند محصولی بسیار مناسبی برای علاقمندان به این برند باشد. ام 10 فاقد سنسور اثر انگشت است و راهکار بیومتریک برای احراز هویت کاربر در آن وجود ندارد، اما با این حال دیگر امکانات این محصول آن را به یکی از بهترین گوشی میان رده سامسونگ 2020 تبدیل کرده است.

سامسونگ گلکسی اِی 10 اس (Samsung Galaxy A10s)

سامسونگ گلکسی اِی 10 اس (Samsung Galaxy A10s)

گوشی موبایل Galaxy A10s از سری تولیدات مقرون‌ به‌ صرفه‌ سامسونگ است و شباهت زیادی به گوشی Galaxy A10 دارد اما با ویژگی‌هایی مانند باتری قدرتمندتر، حسگر اثر انگشت و 2 دوربین اصلی وارد بازار شده است. تفاوت اصلی این گوشی با بیشتر اعضای خانواده A در استفاده از پنل IPS برای صفحه ‌نمایش این محصول است. گوشی موبایل Galaxy A10s با صفحه‌ نمایش IPS و پنل LCD به بازار عرضه شده است تا با قیمت تمام شده کمتری به دست طرفداران گوشی ‌های سامسونگ برسد. البته سامسونگ همچنان تلاش کرده است حاشیه نمایشگ را در تولید این محصول جدید خود تا حد امکان کم کند.

این گوشی یک قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ زیبایی به گوشی داده است. گلکسی اِی 10 اس سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید 9 (Pie) روانه بازار شده است تا محصولی به ‌روز و مدرن به حساب بیاید. صفحه‌ نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.2 اینچ از رزولوشن HD+ بهره می‌برد که با استفاده از 16 میلیون رنگ تصاویر را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌ نمایش در هر اینچ 271 پیکسل را نشان می‌دهد و نسبت تصویر در آن 19:9 است.

بیشتر بخوانید:

تراشه‌ این محصول Helio P22 مدیاتک است و به همراه 2 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به صورت هم‌ زمان و تماشای ویدئو مناسب است، اما نمی‌توان از آن انتظار اجرای بازی‌های سنگین را داشت. تراشه‌ گرافیکی PowerVR GE8320  هم برای این محصول درنظر گرفته شده است.

حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، فلش LED و قابلیت عکاسی HDR و یک سنسور تشخیص دهنده عمق 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، توانایی پشتیبانی از نسخه پنجم از فناوری بلوتوث، اسکنر اثر انگشت پشتی، درگاه ارتباطی microUSB و جک 3.5 میلی‌متری صدا از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این محصول را به یکی از بهترین گوشی میان رده سامسونگ 2020 تبدیل کرده‌اند.

سامسونگ گلکسی ام 20 (Samsung Galaxy M20)

سامسونگ گلکسی ام 20 (Samsung Galaxy M20)

گلکسی M20 عضو میانی گوشی های سری M سامسونگ است و در بازار ایران نیز مورد استقبال قرار گرفت. سامسونگ در کنار ویژگی‌هایی مانند سخت‌افزار قدرتمند و دوربین‌های باکیفیت، برای این گوشی یک باتری با توان 5000 میلی‌آمپر ساعت نیز تدارک دیده که در رده قیمتی خود نظیر ندارد. در کنار این ویژگی‌ها، بدنه با کیفیت و طراحی ساده و زیبا دو مشخصه دیگری هستند که ام 20 را به یکی از بهترین گوشی میان رده سامسونگ 2020 تبدیل کرده‌اند.

سامسونگ گلکسی اِی 20 اس (Samsung Galaxy A20s)

سامسونگ گلکسی اِی 20 اس (Samsung Galaxy A20s)

گلکسی «A20s» از سری گوشی‌های A20 محسوب می‌شود و با کمی به‌ روزرسانی روانه بازار شده است. این اسمارت فون کارآمد با صفحه ‌نمایش IPS طراحی شده است و ظاهر هم زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است که حاشیه‌های نمایشگر را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ زیبایی به گوشی داده است. اِی 20 اس با سیستم‌عامل اندروید  9 روانه بازار شده است تا از نظر نرم افزاری تا حدی یک گوشی مدرن جلوه کند.

یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن HD+ و تراکم پیکسل 264ppi، پردازشگر کوالکام اسنپداگون 450، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه‌ میکرو SD، دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی واید 13 مگاپیکسلی، فلش  ال ای دی، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض  و حسگر عمق، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با توانایی پشتیبانی فناوری شارژ سریع 15 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت پشتی از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این محصول را به یکی از بهترین گوشی میان رده سامسونگ 2020 تبدیل کرده‌اند.

سامسونگ گلکسی اِی 30 اس (Samsung Galaxy A30s)

سامسونگ گلکسی اِی 30 اس (Samsung Galaxy A30s)

سامسونگ به خوبی اهمیت تقاضا در بازار گوشی های میان رده را درک کرده و به همین جهت در سال 2019 تنوع این سری از گوشی هایش را به شدت افزایش داد. گلکسی A30s یکی از بهترین گوشی های میان رده‌ای است که غول کره‌ای صنعت موبایل آن را معرفی و روانه بازار کرده و آمار فروش عالی این گوشی نشان می‌دهد که ارزش خرید بالایی دارد و می‌تواند گزینه عالی برای هر فردی باشد.

بیشتر بخوانید:

این گوشی از صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 1560 در 720 پیکسل بهره می‌برد و ظاهر و سبک طراحی جذاب و مدرنی دارد. پنل نمایشگر آن از نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) در نظر گرفته شده و تراشه اگزینوس 7904 در قلب آن بکار رفته است. اِی 30 اس از نظر رم شامل دو نسخه 3 و 4 گیگابایتی می‌شود و از نظر حافظه داخلی در سه نسخه 32، 64 و 128 گیگابایتی روانه بازار شده است.

یکی دیگر از ویژگی های خوب گوشی Galaxy A30s که آن را به یکی از بهترین گوشی میان رده سامسونگ 2020 تبدیل کرده مربوط به دوربین اصلی آن می‌شود که از سه لنز 25، 8 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و در شرایط مختلف امکان ضبط عکس های با کیفیتی را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی زیبا و خوش قیمت می‌توان به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، اندروید 9 پای، بهره ‌مندی از اسکنر انگشت و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی ام 30 (Samsung Galaxy M30)

سامسونگ گلکسی ام 30 (Samsung Galaxy M30)

گلکسی M30 که در برخی از کشورها با نام گلکسی A40s هم شناخته می‌شود، از بهترین گوشی میان رده سامسونگ 2020 است و یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 15 واتی، نمایشگر 6.4 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 1080 در 2340 و چیپست اگزینوس 7904 را در خود دارد. این محصول با رم و حافظه داخلی 4/64 یا 6/128 گیگابایتی عرضه شده است و توانایی پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 1 ترابایت را هم دارد.

بیشتر بخوانید:

بدنه گلکسی M30 پلاستیکی است و در پشت گوشی هم یک حسگر اثر انگشت به همراه دوربین سه گانه به چشم می‌خورد. ترکیب این دوربین شامل حسگرهای اصلی (23 مگاپیکسلی) و فوق عریض در کنار یک حسگر عمق سنج است. دوربین سلفی هم در بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر قرار گرفته و یک سنسور 16 مگاپیکسلی دارد. گلکسی M30 با اندروید 8.1 به بازار آمد اما به اندروید 9.0 هم به روز می‌شود. ظرفیت‌های دیگر این گوشی به نسبت کمیابتر هستند.

سامسونگ گلکسی اِی 50 اس (Samsung Galaxy A50s)

سامسونگ گلکسی اِی 50 اس (Samsung Galaxy A50s)

سامسونگ در سال 2019 با ارائه گوشی‌‌ های بسیار متنوع تمام مشتریان و طرفداران خودش را متعجب کرد. یکی از این گوشی ها گلکسی A50s است که به نوعی مدل پیشرفتهتر a50 محسوب می شود، اما چه تفاوتی با گلکسی A50 دارد؟ اولین تفاوت اساسی در کیفیت لنزهای این دو گوشی نمود پیدا کرده به طوری که در نسخه قبلی یعنیa50  شاهد یک دوربین سه گانه اصلی با لنزهای 25، 8 و 5 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی بودیم، اما در نسخه جدید یعنی گلکسی a50s  دوربین‌های اصلی گوشی به ترتیب 48 ، 8 و 5 مگاپیکسلی هستند و توسط یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

یک پردازشگر اگزینوس 9610، حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو اس دی تا 1 ترابایت، صفحه نمایش سوپر امولد، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 15 واتی، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این محصول را به یکی از بهترین گوشی میان رده سامسونگ 2020 تبدیل کرده‌اند.

سامسونگ گلکسی اِی 70 (Samsung Galaxy A70)

سامسونگ گلکسی اِی 70 (Samsung Galaxy A70)

گلکسی ای 70 جز بالا رده‌های سری A سامسونگ در نظر گرفته شده است. این محصول در ماه آوریل 2019 به صورت جهانی عرضه شد و با خصوصیاتی که دارد توانسته نرخ فروش سری ای سامسونگ را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد. در واقع گلکسی ای 70، میان رده خوش قیمت 2019 بوده که برای افراد جوانی طراحی شده که عاشق تولید، به اشتراک گذاری و تماشای محتوای ویدئویی زنده (همچنین انجام دیگر فعالیت‌های رسانه‌ای اجتماعی و ارتباطی) هستند، اگرچه که سلیقه محدوده وسیعی از سایر کاربران را هم تحت پوشش قرار می‌دهد.

یک نمایشگرSuper AMOLED  با سنسور اثر انگشت داخلی، بدنه زیبا و مقاوم، دوربین اصلی سه گانه با لنزهای 32، 8 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تنها بعضی از ویژگی‌هایی هستند که این محصول را به یکی از بهترین گوشی میان رده سامسونگ 2020 تبدیل کرده‌اند.

سامسونگ گلکسی اِی 71 (Samsung Galaxy A71)

سامسونگ گلکسی اِی 71 (Samsung Galaxy A71)

گلکسی اِی 71، مدل جدید گلکسی ای 70، تقریبا یک گوشی پرچمدار با قیمت اقتصادی است. طراحی گلکسی ای 71 به گلکسی اس ۲۰، بسیار نزدیکتر است و قابلیت‌های آن هم کم نیست. شما با خرید گلکسی ای 71، یک نمایشگر عالی آمولد، دوربین چهارگانه در بخش عقب و حفره روی نمایشگر را دریافت می‌کنید. سنسورهای دوربین شامل سنسورهای ماکرو و اولترا واید هم می‌شود. گلکسی ای 71 یک باتری 4500 میلی‌ آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی را هم در اختیارتان می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena، androidauthority، techradar و t3

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر