;
coinex

بهترین بازی های جنگی PS4 ؛ با برترین عناوین اکشن PS4 آشنا شوید!

پلی استیشن 4 طرفداران زیادی دارد، زیرا بازی ها و امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. در این مطلب به معرفی بهترین بازی های جنگی PS4 پرداخته‌ایم.

بازی‌ های جنگی از محبوبترین سبک‌های بازی هستند و هر ساله بازی های زیادی در این سبک برای کنسول پی اس 4 عرضه می‌شوند. در این لیست به معرفی 50 مورد از بهترین بازی های جنگی PS4 پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین بازی های جنگی PS4

DOOM

DOOM

چهارمین نسخه از سری بازی ‌های محبوب DOOM که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، اولین عنوان از بهترین بازی های جنگی PS4 این نوشته است. در این بازی شما در نقش یک سرباز فضانورد بی‌نام ظاهر می‌شوید که در کره ماه به جنگ موجودات شیطانی رها شده از جهنم می‌روید. سرعت مبارزات در این بازی بسیار بالا است و تمامی مراحل بازی حالت پایان باز دارند. قابلیت آپگرید کردن شخصیت و اعدام شخصیت‌های دشمن در حالت خاص (Glory Kill Executions) از مهمترین ویژگی‌های این بازی هستند. این بازی در سال ۲۰۱۶ جوایز بسیار زیادی از جمله بهترین موسیقی و بهترین بازی اکشن را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های دهه 90 میلادی ؛ سری DOOM

Destiny 2

Destiny 2

نسخه دوم بازی Destiny که سه سال بعد از نسخه اول و در سال ۲۰۱۶ منتشر شد هم جزء بهترین بازی های جنگی PS4 است. این بازی شخصیت محور به صورت کامل در حالت آن ین است و در فضای دنیای علمی تخیلی آن تمامی پلیرها از سراسر دنیا در یک مکان اشتراکی با کمک یکدیگر و یا به صورت مبارزه با پلیرهای دیگر ماموریت‌ها و داستان‌های بازی را انجام می‌دهند. همچنین امکان گشتن در سیاره‌های مختلف و تبادل با شخصیت‌های این مکان‌ها وجود دارد. دستنی 2 نسبت به نسخه اول بازی پیشرفت‌های زیادی از لحاظ گیم ‌پلی و داستان داشته است.

Call Of Duty : WWII

Call Of Duty : WWII

پس از ۹ سال دوری سری بازی‌ های کال آف دیوتی از فضای جنگ جهانی، در سال ۲۰۱۷  نسخه چهاردهم بازی کال آو دیوتی با نام WWII دوباره به فضای جنگ جهانی دوم بازگشته است. این گیم دارای مدهای داستانی یک نفره و آن ین چند نفره است و از نکات جالب بخش داستانی آن می‌توان به نشان دادن میزان سلامتی بازیکن و کمک ‌رسانی به هم تیمی‌ها در زمان مبارزه اشاره کرد. این بازی از پرفروشترین بازی ‌های سال ۲۰۱۷ و بهترین بازی های جنگی PS4 محسوب می‌شود و از منتقدین نیز نمرات بسیار بالایی را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اکشن اول شخص ؛ آشنایی با محبوب ترین ژانر بازی های کامپیوتری

Overwatch

Overwatch

بازی Overwatch در سبک شوتر قهرمانی و به صورت بازی آن ین تیمی پس از گذشت ۲ سال از عرضه‌‌اش هنوز هم جزء محبوب‌ترین بازی‌های آن ین و بهترین بازی های جنگی PS4 به شمار می‌رود و توانسته است نمرات بسیار بالا را از منتقدین و جوایز مختلفی را در طی این سال‌ها به دست آورد. در این بازی در طی هر مسابقه ۱۲ نفر به دو تیم ۶ نفره تقسیم می‌شوند که هر بازیکن امکان انتخاب از بین ۲۰ شخصیت متفاوت را دارد و هر شخصیت بازی هم دارای سلاح‌ها و سبک مبارزه‌ متفاوتی است.

Farcry 5

Farcry 5

فارکرای 5 یک بازی اکشن ماجراجویی اول شخص است، اما در عین حال ویژگی‌های یک بازی شخصیت محور مانند ماموریت‌های اضافی، داستانی و اکتشافی در یک دنیای باز را هم ارائه می‌کند. سبک بازی مبارزه و گشتن در فضای آزاد است، به این صورت که بازیکن باید در مکان‌های مختلف با سربازهای دشمن و یا حیوانات وحشی با سلاح‌های مختلف مبارزه کند. همچنین امکان بازی آن ین با دیگر بازیکنان برای انجام مراحل بازی و یا مبارزه با یکدیگر در این عنوان وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

Titanfall 2

Titanfall ۲

نسخه دوم بازی Titanfall جزء بهترین بازی های جنگی PS4 است و بر خلاف نسخه اول مد داستانی و تک نفره نیز دارد. در این بازی اول شخص شوتر هر بازیکن کنترل یک تایتان (یک اسکلت مکانیکی قابل کنترل توسط بازیکن) را دارد که دارای ویژگی‌های خاصی مانند سرعت، تحرک و سلاح‌های گوناگون است. داستان بازی در یک دنیای علمی تخیلی اتفاق می‌افتد که شخصیت اصلی داستان باید به کمک تایتان خود از شلیک یک ابر سلاح جلوگیری کند. همچنین قسمت آن ین بازی ۱۱ مد مختلف از جمله مد Free For All را برای مبارزه با دیگر بازیکنان و تایتان‌هایشان در اختیارتان می‌گذارد.

Rainbow Six Siege

Rainbow Six Siege

بازی Rainbow Six  Siege در سبک مبارزه تاکتیکی بین دو تیم است بازیکنان در آن به دو تیم مختلف حمله ‌کننده و دفاع‌ کننده تقسیم می‌شوند که هر تیم باید با همکاری بازیکنان خود به مبارزه تیم حریف در مدهای مختلف مانند خنثی ‌سازی بمب یا محافظت از یک شخصیت برود. با اینکه بازی دارای بخش داستانی جدا نیست، ولی دارای چند مرحله کوچک است که به صورت تک نفره قابل بازی هستند. مهمترین ویژگی‌های این بازی محیط تخریب پذیر و همکاری‌های گوناگون بین بازیکنان برای پیروزی در مبارزات هستند.

Wolfenestein II

Wolfenestein II

نسخه دوم بازی ولفنشتاین با نام The New Colossus که ادامه داستانی نسخه قبلیست و در سبک اکشن ماجراجویی قرار دارد هم جزء بهترین بازی های جنگی PS4 محسوب می‌شود. داستان بازی به صورت یک داستان خیالی است که در آن نازی‌های آلمانی که در جنگ جهانی دوم پیروز شده‌اند، کنترل کشور آمریکا را در دست دارند و شخصیت اصلی بازی باید برای باز پس گیری کشورش از دست نازی‌ها تلاش کند. بازی دارای سلاحهای سنگین و سبک گوناگونی است که اکثر سلاح‌های بازی قابلیت حمل دونفره نیز دارند. این بازی در مراسم بهترین بازی های سال ۲۰۱۷ جایزه بهترین بازی سبک اکشن را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های دهه 90 میلادی ؛ سری Wolf 3D

1 Battlefield

1 Battlefield

برای اولین بار در سری بازی‌ های بتلفید، داستان بازی به جنگ جهانی اول و داستان‌های واقعی آن زمان مربوط می‌شود. بازیکن در طی بازی امکان استفاده از سلاح‌های قدیمی مربوط به جنگ جهانی اول و یا سلاح‌های سرد گوناگون را دارد که خود به سه دسته سبک، متوسط و سنگین تقسیم می‌شوند. همچنین امکان استفاده از وسایل نقلیه مختلف مانند تانک، خودرو، قایق و یا حتی اسب نیز در این بازی وجود دارد که همراه با قابلیت تخریب بالای محیط و گرافیک بسیار خوب، این بازی را به یکی از بهترین بازی های جنگی PS4 تبدیل کرده‌اند. علاوه بر مد داستانی، این بازی دارای مدهای آن ین مختلف نیز است.

Prey

Prey

این بازی اول شخص شوتر، در سبک ترسناک است و در آن شخصیت اصلی داستان در یک ایستگاه فضایی مابین زمین و ماه قرار دارد و در آنجا در حال تحقیق در مورد موجودات فضایی است. فضای بازی Prey با اینکه در یک ایستگاه فضاییست، به صورت یک دنیای باز و به هم پیوسته است. شخصیت بازی قابلیت‌های مختلفی دارد که توسط بازیکن انتخاب می‌شوند و به غیر از تیراندازی، امکان مخفی کاری نیز در این بازی وجود دارد. در این عنوان شما باید با گشت گذار در ایستگاه و پیدا کردن وسایل گوناگون در نهایت از این ایستگاه فرار کنید.

Bloodborne

Bloodborne

بازی Bloodborne،‌ عنوانی خاص و منحصر به فرد است که برای آدم‌های حساس با قلب‌های ضعیف توصیه نمی‌شود. این نقش آفرینی اکشن که به نوعی، دنباله معنوی دیگر ساخته هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، یعنی سری Dark Souls، به شمار می‌رود، گیم‌ پلی به شدت چالش برانگیز و مبارزه‌های دشوار با غول ‌آخرهای سری Souls را با سرعتی بسیار بیشتر ترکیب کرده تا به فرمولی جدید در گیم ‌پلی برسد، فرمولی که فرصت طلبی همیشگی بازی ‌های میازاکی را با نوعی خطرپذیری هیجان انگیز و دلهره آور، ترکیب می‌کند.

تم تاریک، غمزده و دهشتناک بازی با محیط گاتیک و داستانی که قصه‌ گویی خاص میازاکی را با عناصر لاوکرافتی پیوند زده است، پس‌ زمینه‌ای محزون و فضایی سنگین را برای گیم ‌پلی دشوار و هیجان انگیز بازی فراهم می‌کند. در این عنوان شما به عنوان یک شکارچی، به شهر عظیم و ویکتورایی یارنام (Yharnam) که محیطی به مراتب ترسناک و غمگین دارد، وارد می‌شوید. شهری که گرفتار نفرینی عجیب و مرموز شده و ساکنانش را به هیولاهایی خطرناک تبدیل می‌کند؛ هیولاهایی که از هیچ راهی برای کشتن شما گذر نخواهند کرد و حتی یک اشتباه ساده در مقابل آن‌ها، می‌تواند شما را به کام مرگ بفرستد.

بازی Bloodborne از نظر تکنیکی در ژانر وحشت دسته بندی نمی‌شود، اما محیطی که یادآور داستان‌های دهشتناک اچ.پی لاوکرافت (H.P Lovecraft) است و گیم‌ پلی‌ای که از کوچکترین اشتباهات شما فرصتی برای دشمنان می‌سازد، این بازی را به یکی از تجربه‌های ترسناک و طاقت فرسای هر بازیکنی و البته یکی از بهترین بازی های جنگی PS4 تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2020 و 2021 ؛ مروری بر کارتون های جدید سال

 DIABLO III: ULTIMATE EVIL EDITION

 DIABLO III: ULTIMATE EVIL EDITION

روزهای ابتدایی آغاز بازی Diablo 3 چندان باشکوه و جذاب نبودند. این بازی عنوانی به شدت مورد انتظار بود که بازیکنان را مجبور می‌کرد تا برای تجربه بخش داستانیش آنلاین باشند، اما مشکلات وحشتناک و پرتعداد سرورها و ایرادهای نابخشودنی در گیم ‌پلی این بازی را بیشتر به یک حراجی بزرگ تبدیل می‌کرد و همه لذت Diablo 3 را از آن ‌گرفت. خوشبختانه Blizzard بازی را به وسیله چندین پچ و یک بسته گسترش دهنده اصلاح کرد.

مشکلات سرورها کم‌کم از بین رفتند و Diablo 3 مدتی بعد از عرضه شدن رسمی و به کمک پشتیبانی تیم سازنده، تبدیل به همان عنوانی شد که طرفدارانش سال‌ها در انتظارش بودند. بعد از سر و سامان دادن به بازی و تبدیل کردن آن به یکی از بهترین عناوین نقش آفرینی برای رایانه‌های شخصی، Blizzard، بازی Diablo 3 را با پشتیبانی از حالت Co-op چهارنفره، برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر کرد، تا علاوه بر جذب کردن مخاطبان بیشتر، دنیای دیابلو و طرفدارانش را هم گسترده‌تر کند.

نتیجه عرضه شدن Diablo 3 روی کنسول‌های نسل هشتمی به شکل فریبنده‌ای سرگرم کننده است؛ یک اکشن نقش آفرینی به شدت هیجان انگیز و خاص که تجربه کردنش در کنار دوستان در یک اتاق و یا به صورت آنلاین، حسی بی‌ نظیر را به همراه دارد. Diablo 3 عنوانی درجه یک برای رها شدن از استرس به وسیله نشستن و کشتن چندین موجود شیطانی در کنار دوستانتان است. این بازی یکی از بزرگترین دستاوردهای کمپانی Blizzard برای کنسول‌ها به شمار می‌رود، از سیستم کنترل جذاب و دوست داشتنی بازی روی کنسول‌ها گرفته تا داستانی به غایت درگیر کننده و پشتیبانی عالی Blizzard، همه و همه Diablo 3 را به یکی از بهترین بازی های جنگی PS4 تبدیل کرده‌اند.

 METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN

 METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain از گوشه‌های تاریک ذهن یکی از بزرگترین طراحان بازی، هیدئو کوجیما نشأت گرفته است و پنجمین نسخه از سری دنباله‌ دار و جذاب جاسوسی و مخفی‌ کاری Metal Gear Solid به شمار می‌رود که نمایی تاریکتر و دردناکتر از زندگی بیگ‌ باس را به بازیکنان نمایش می‌دهد. در این نسخه لحن مرموزانه و عجیب و غریب همیشگی سری کمتر شده و در مقابل با داستانی سرراستتر اما به مراتب تلخ و تاریک رو به رو هستیم، داستانی که ماجرای ونوم اسنیک (Venom Snake) را 9 سال بعد از وقایع Ground Zeroes و به هوش آمدن او پس از این مدت طولانی دنبال می‌کند.

جایی که او در کنار یارانش، قصد دارد تا ارتش مزدورانش را دور هم جمع و سازماندهی کند تا به مبارزه با نیرویی که 9 سال قبل همه چیز را از او و دوستانش گرفت، برود. این بازی روایت کننده قصه تلخ انتقام، نجات دنیا و خشمی نهفته است که منجر به وقایع عظیم و تاثیرگذاری در داستان نسخه‌های مختلف سری می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2019 ؛ دانلود بهترین کارتون های سال 2019

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain یکی از بهترین عناوین اکشن و همچنین بهترین بازی های جنگی PS4 است و نظر مثبت منتقدها و مخاطبان زیادی را در سرتاسر جهان به خودش جلب کرده است. این موفقیت بدون شک به طراحی دقیق و منحصر به فرد گیم ‌پلی مربوط می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ماموریت‌ها را به روش‌های دلخواهشان به پایان برسانند. بازیکنان می‌توانند علاوه بر انجام ماموریت‌ها، مرکز فرماندهی را با ساخت ساختمان‌های جدید،‌ توسعه دهند و با استخدام سربازهای جدید در میدان جنگ، به بزرگتر کردن ارتش مزدوران بپردازند. در این بازی، کیفر ساترلند (Keifer Sutherland) بازیگر مشهور سریال 24، برای اولین بار در نقش بیگ ‌باس ظاهر شده تا شخصیت او را مرموزتر، کم‌ حرفتر و عجیبتر از همیشه به تصویر بکشد.

Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto V

نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V را که یکی از عظیمترین ساخته‌های راک استار است، با عنوانی که فقط به بهانه سود بیشتر عرضه شده است، اشتباه نگیرید. این نسخه یکی از عظیمترین بازی‌ های نسل هفتم کنسول‌های خانگی است و از مرزهای بازی اصلی فراتر رفته و به نحو شگفت آوری از آن پیشی می‌گیرد، آن‌ هم در شرایطی که خط داستانی و شخصیت‌های حاضر در بازی تغییری نکرده‌اند. پیشرفت‌های منحصر به فردی مثل وجود نمای اول شخص، حضور گونه‌های جدید حیوانات، چندین و چند خودروی جدید، توانایی‌های گرافیکی بسیار بیشتر و البته بخش آنلاین بزرگتر بازی Grand Theft Auto V را به یکی از بهترین بازی های جنگی PS4 تبدیل کرده‌اند.

آزادی عمل بی ‌نظیر بازی، در کنار یکی از بزرگترین و زنده‌ترین نقشه‌های تاریخ بازی‌ های ویدئویی، بستری است که بازی Grand Theft Auto V در آن، داستان سه شخصیت اصلیش، مایکل دی سانتا، ترور فیلیپس و فرانکلین کلینتن را در شهر عظیم لوس سانتوس روایت می‌کند، شهری که جرم، جنایت و رازهایی تاریک را در زیر لایه‌ای از زرق و برق هالیوودی پنهان کرده و همچون بهشتی از فرصت‌ها برای رسیدن به موفقیت به نظر می‌رسد، اما نه از راه‌های درست و انسانی. تجربه منحصر به فرد جهان بزرگ بازی، طراحی بی ‌نظیر ماموریت‌ها،‌ آزادی عمل شگفت آور، داستان جنایی بی ‌نظیر و در انتها بخش انلاینی که همچنان با قدرت به فعالیتش ادامه داده و بازیکنان بسیاری را به خودش جذب می‌کند، Grand Theft Auto V را به یکی از بهترین عناوین عرضه شده برروی کنسول نسل هشتمی سونی تبدیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ماوس های گیمینگ 2020 ؛ کدام ماوس کارایی بهتری برای بازی کردن دارد؟

بهترین میکروفون های گیمینگ 2020 ؛ به همراه بهترین هدست های گیمینگ 2020!

 HITMAN 2

 HITMAN 2

بازی Hitman 2  فاصله چندانی با تبدیل شدن به یک شکست عظیم نداشت، چرا که ناشر اصلی بازی شرکت Square Enix درست مدتی قبل از عرضه شدن بازی، به همکاریش با استودیو developer IO، سازنده سری، خاتمه داد. اما در حالت مستقل و بدون پشتیبانی یک ناشر بزرگ، استودیو developer IO نه تنها میراث سری افسانه‌ایش را حفظ کرد، بلکه موفق شد تا دنباله‌ای را خلق کند که برپایه تمام آن چیزهایی است که نسخه سال 2016 هیتمن را به عنوانی موفق تبدیل می‌کردند.

در این بازی مامور 47 برای کشتن هر یک از اهدافش راه‌های بی ‌شماری را در هریک از نقشه‌ها و مراحل بازی می‌تواند دنبال کند، از برنامه ریزی برای قتل‌هایی به ظاهر تصادف‌هایی که جان هدف‌هایتان را بگیرند و هیچ ردی از شما باقی نگذارند گرفته تا شلیک مستقیم به آن‌ها و رویارویی با محافظان و حتی نیروهای پلیس.

بیشتر بخوانید:

بررسی بازی کال آف دیوتی وارزون 2020 ؛ هر آنچه از کالاف دیوتی Warzone باید بدانید!

بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 ؛ سلاح هایتان را آماده کنید!

نقشه‌های بزرگ و پرجزییات بازی، پرشده‌اند از رازها و موقعیت‌هایی که شما را حیرت زده کرده و هربار جرقه ایده جدیدی را در ذهنتان روشن می‌کنند. برخلاف نسخه سال 2016 که به شکل دیجیتالی و سریالی عرضه شد، بازی Hitman 2 از ابتدا به شکل یک پک کامل و در حالت‌های فیزیکی و دیجیتالی روانه بازار شد‌ تا به شکل یک بازی کامل با ماموریت‌های متفاوت به نظر برسد، نه عنوانی سریالی که در طول ماه‌های مختلف به دست مخاطبان می‌رسید. همچنین کسانی که نسخه سال 2016 بازی را در اختیار داشته باشند، می‌توانند با خرید بازی Hitman 2 به تمام ماموریت‌های بازی اول، به شکل بهبودیافته و با قابلیت‌های Hitman 2 دسترسی داشته باشند.

بازی کردن در نقش مامور 47، آزادی عمل بی ‌نظیر و راه‌های بسیار زیاد برای از سر راه برداشتن دشمنان و هدف‌ها، در کنار گرافیک دوست داشتنی و نقشه‌های بسیار بزرگ، و البته بخش آنلاین بی ‌نظیر با ایده‌هایی جذاب، بازی Hitman 2 را به یکی از بهترین عناوین اکشن پلی استیشن 4 و همچنین بهترین بازی های جنگی PS4 تبدیل کرده‌اند.

 NIER: AUTOMATA

 NIER: AUTOMATA

بازی‌های یوکو تارو (Yoko Taro) یکی از کارگردان‌های خلاق صنعت بازی ‌های ویدئویی، همیشه به نوعی عجیب و غریب بوده‌اند. اما گیم ‌پلی سریع و خاص آن‌ها،‌ هیچ ‌وقت به اندازه داستان‌های پیچیده و جذابی که یوکو تارو در بازی ‌هایش روایت می‌کرد، وسوسه کننده و دوست داشتنی به نظر نمی‌رسیدند. به بیان دقیقتر، تارو همیشه توانایی روایت کردن داستان‌هایی به غایت زیبا و جذاب را داشته است، اما گیم‌ پلی بازی‌ هایش همیشه در پس این داستان‌ها گم می‌شدند.

این‌ بار این کارگردان ژاپنی در ساخت دنباله بازی Nier که در سال 2010 عرضه شده بود (و احتمالا هیچ چیزی از آن نشنیده‌اید) همکاری جدیدی را با استودیو خوش ‌نام و موفق PlatinumGames آغاز کرد تا عنوانی را با اکشنی منحصر به فرد و خاص، صحنه‌های تیراندازی کلاسیک و البته تغییرات هوشمندانه و خلاقانه در زاویه دید خلق کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2019

بازی Nier: Automata عنوانی در سبک نقش آفرینی اکشن با المان‌های  Hack and slashاست که شما را در دنیایی پسا آخرالزمانی رها می‌کند، دنیایی عظیم که پر شده است از خطرهای بسیار بزرگ و مبارزاتی مرگبار. این بازی بدون شک یکی از بهترین ساخته‌های یوکو تارو محسوب می‌شود و این ‌بار علاوه بر روایت کردن یکی از بهترین داستان‌های تاریخ بازی‌ های ویدئویی، گیم ‌پلی هوشمندانه، جذاب و به شدت هیجان انگیزی را برای مخاطبان به ارمغان آورده است. تارو با بازی Nier: Automata موفق شده تا عنوانی را خلق کند که بازی کردنش درست مثل تماشا کردن آن لذت بخش و دوست داشتنی باشد.

برای درک داستان بازی، باید سه بار آن را به پایان برسانید تا پایان واقعی داستان را مشاهده کنید. بدون شک سه بار به پایان رساندن یک بازی نقش آفرینی اکشن، کار ساده‌ای نیست و وقت بسیاری از شما خواهد گرفت، اما مطمئن باشید که دیدن پایان اصلی داستان ارزش وقتتان را خواهد داشت. خصوصیت‌هایی مثل داستان حیرت آور، گیم ‌پلی بی ‌نظیر، گرافیک چشم نواز و البته لیستی حیرت‌ انگیز از قطعات موسیقی،‌ Nier: Automata را به یکی از بهترین تجربه‌ها بر روی پلی استیشن 4 تبدیل کرده‌اند.

 MARK OF THE NINJA: REMASTERED

 MARK OF THE NINJA: REMASTERED

نسخه‌ای بروز رسانی و ریمستر شده از عنوان اکشن مخفی ‌کاری عرضه شده در سال 2012، بازی Mark of the Ninja: Remastered یکی از خلاقانه و جذابترین عناوین سبک sidescroller است که تا به حال تجربه کرده‌اید. این بازی شما را در نقش نینجایی بی ‌نام و نشان قرار می‌دهد که باید در محیطی دو بعدی، با زاویه دید از کنار، به صورت مخفیانه دشمنان را از سر راه برداشته و در انتها به اهداف مورد نظرش برسد. زاویه دید منحصر به فرد بازی که یادآور عناوین اکشن کلاسیک است و همچنین مکانیک‌های جذاب مخفی ‌کاری آن، سرعت خاصی به گیم ‌پلی بخشیده‌ است که رسیدن به موفقیت در بازی را در گرو داشتن مهارت و سرعت عمل کافی قرار می‌دهد.

شما در این عنوان می‌توانید به صورت مخفیانه از دشمنان عبور کنید و یا با غافلگیر کردنشان آن‌ها را از سر راه بردارید و به سمت هدف‌هایتان حرکت کنید. در این روزها، بازی ‌های مخفی ‌کاری دوبعدی بسیار کم هستند و جواهری مانند بازیMark of the Ninja Remastered  به زیبایی هرچه تمامتر در میان بازی ‌ها می‌درخشد. عنوانی که به وسیله یک مکانیک‌ هوشمندانه و عالی در گیم ‌پلی نه تنها تبدیل به یک بازی خلاقانه شده، بلکه هرچه بیشتری به واقعیت نزدیک شده است و هیجان بیشتری را به مخاطبش منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های ترسناک 2020

اگر نینجا قادر به دیدن دشمنان نباشد و زاویه دید مناسبی برای زیرنظر گرفتن محیط در اختیارش قرار نداده باشید، شما هم توانایی دیدن دشمنان را از دست خواهید داد؛ به بیان ساده‌تر، شما دقیقاً همان چیزهایی را می‌بینید که نینجا توانایی دیدنشان را داشته باشد، بر این اساس بخش مهمی از مکانیک‌های مخفی ‌کاری بازی بر پایه مشاهده دقیق مراحل و البته گوش دادن به صدا‌های محیط و سپس اتخاذ تصمیم‌های دقیق و حساب شده، شکل گرفته‌اند.

جلوه‌های بصری زیبا و چشم نواز، صدا گذاری بی ‌نظیر و دقیق و همچنین مکانیک‌های مخفی ‌کاری هیجان انگیز، بازی Mark of the Ninja Remastered را به عنوان اکشنی منحصر به فرد تبدیل کرده‌اند، عنوانی که بازی مشابه‌اش را هیچ جای دیگری نمی‌یابید.

RED DEAD REDEMPTION 2

RED DEAD REDEMPTION 2

بازی Red Dead Redemption 2  راک استار، نتیجه سال‌ها تجربه ساخت عناوین اپن ورلد در صنعت بازی ‌های ویدئویی است و یکی از بهترین داستان‌های بازی‌ های ویدئوی را در کنار محدود شدن به شخصیت‌هایی که قبلاً در بازی اول شاهد حضورشان بودیم، ارائه می‌کند. در طول روایت کند، آهسته و غمگین بازی، ما درد عمیق و سوزاننده‌ای را که در سال‌های پایانی غرب وحشی شکل گرفت، تجربه می‌کنیم؛ دردی حاصل از تغییر سبک زندگی مردمی که آزادی را به رفاه ترجیح می‌دادند و در این میان پروتاگونیست بازی،‌ آرتور مورگان (Arthur Morgan)، را در طول سفری که شخصیت و دیدگاهش را نسبت به جهان به طور کلی دچار تحول می‌کند،‌ همراهی می‌کنیم. مردی که قصه دور و دراز رستگاریش،‌ او را به یکی از به یادماندنیترین شخصیت‌های بازی ‌های ویدئویی تبدیل کرده است.

با این همه اگر به دیالوگ‌ها و داستان اهمیتی نمی‌دهید، بازی Red Dead Redemption 2 همچنان یکی از بهترین بازی های جنگی PS4 است. گشت و گذار و جست و جوی محیط آزاد و بسیار وسیع بازی، معمولاً به یافتن چیزی می‌انجامد که قبلاً هیچگاه مشابه‌اش را ندیده‌اید.

بازی Red Dead Redemption 2 کاملترین عنوان اپن ورلد موجود است و در کنار داستان و گیم ‌پلی بی‌نظیرش فعالیت‌های پرشماری را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ همچنین بخش آنلاین بازی با نام Red Dead Online تجربه بازی آنلاین و گروهی در غرب وحشی را برای شما به ارمغان خواهد می‌آورد تا شما را به یک یاغی کامل تبدیل کند.

بهترین بازی های اکشن PS4 ؛ عناوین دیگر

در ادامه نام 32 عنوان دیگر از بهترین بازی های جنگی PS4 را ارائه کرده‌ایم:

Assassin’s Creed Odyssey God of War
Hellblade: Senua’s Sacrifice Horizon: Zero Dawn
Detroit: Become Human The Witcher 3: Wild Hunt
Monster Hunter World Fortnite
Fallout 4 What Remains of Edith Finch
Rise of the Tomb Raider God of War
Dishonored 2 The Last of Us
Wolfenstein 2: The New Colossus Uncharted 4: A Thief’s End
Final Fantasy 15 Resident Evil 7: Biohazard
Dark Souls 3 Persona 5
Kingdom Hearts 3 What Remains of Edith Finch
Mortal Kombat 11 Call of Duty: Modern Warfare
Watch Dogs 2 Death Stranding
Final Fantasy 15 Resident Evil 2 remake
Monster Hunter World Devil May Cry 5
Shadow of the Colossus PUBG

نظر شما درباره بهترین بازی های جنگی PS4 چیست؟ آیا عناوین دیگری نیز قابلیت حضور در لیست بهترین بازی های جنگی PS4 دارند؟

بیشتر بخوانید:

.

منبع: تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر