;
coinex

در دهه 2010 بیش از نیم میلیارد آیپد به فروش رفته است !

اپل برای اولین بار پس از 2018 آمار فروش رسمی محصولات خود را تایید کرد. بنابر این آمار، در دهه 2010 بیش از نیم میلیارد آیپد به فروش رفته است.

سمینار آنلاین Time Flies علاوه بر معرفی جدیدترین محصولات و برنامه های در پیش رو اپل، که جزیی عادی از روند این رویداد محسوب میشد، بخش های جلب دیگری نیز داشت.

یکی از این بخش ها که به خبر مهمی شده، صحبت های تیم کوک و ارائه آمارهایی از موفقیت های اپل طی سالیان گذشته است. یکی از مهمترین این آمارها، فروش بیش از نیم میلیارد دستگاه آیپد طی دهه گذشته است.

در دهه 2010 بیش از نیم میلیارد آیپد به فروش رفته است

در رویداد Time Flies اپل که روی معرفی تبلت‌های جدید آیپد و ساعت‌های هوشمند اپل واچ متمرکز بود، تیم کوک، مدیرعامل اپل، آمار جالبی از میزان فروش تبلت‌های آیپد طی ۱۰ سال گذشته ارائه داد. تیم کوک در خلال برگزاری رویداد آنلاین، اطلاعات جالبی در مورد موفقیت‌های اپل طی سال‌های گذشته ارائه داد که یکی از آن‌ها موفقیت تبلت‌های سری آیپد در بازار بود.

در دهه 2010 بیش از نیم میلیارد آیپد به فروش رفته است !

کوپرتینویی‌ها مدل‌های مختلفی از تبلت‌های آیپد را به بازار عرضه می‌کنند و در رویداد Time Flies نیز دو مدل آیپد ۱۰.۲ اینچی نسل هشتمی و آیپد ایر معرفی شدند. جالب است بدانید اپل در مورد ارائه اطلاعات پیرامون فروش محصولات خود بسیار محافظه‌کارانه عمل می‌کند؛ به‌صورتی‌که حتی در مورد آمار فروش آیپدها طی ۱۰ سال گذشته نیز جزئیاتی منتشر نشد و نمی‌دانیم به‌صورت تفکیکی هر یک از محصولات اپل به چه میزان فروش داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

اپل در نوامبر سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که از این پس دیگر اطلاعاتی در مورد فروش محصولات خود ازجمله آیفون، آیپد، مک و پوشیدنی‌ها مانند اپل واچ ارائه نخواهد داد و در مورد دلیل آن نیز به‌صورت رسمی اطلاعاتی منتشر نشد.

در میان معرفی محصولات جدید، اپل اطلاعاتی از تراشه A14 بیونیکی نیز منتشر کرد. نکته جالب در مورد این تراشه، استفاده آن در سری آیفون ۱۲ است که متاسفانه اپل حاضر به معرفی آن در رویداد خود نشد و گویا رونمایی سری جدید آیفون‌ها به اواخر سال ۲۰۲۰ سپرده شده است.

دلیل چنین اقدامی را می‌توان شیوع بیماری کرونا و درنتیجه کاهش تولید قطعات مورد نیاز برای آیفون‌های جدید دانست. انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد زمان رونمایی سری آیفون ۱۲ باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در این خصوص که در دهه 2010 بیش از نیم میلیارد آیپد به فروش رفته چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر