;
coinex

بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان در سال 2020 ؛ بهترین گوشی های ارزان قیمت!

بازار گوشی های اقتصادی تنوع بالایی دارد، اما همه‌ی آنها مناسب نیستند. در این مقاله بعضی از بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان در سال 2020 را معرفی کنیم که کارایی و قدرت کافی برای رفع نیازهای کاربر خود را دارند.

قیمت بهترین گوشی های هوشمند جهان در سال 2020 هر روز بیشتر می‌شود و به نظر نمی‌رسد که این بازار در آینده‌ی نزدیک به ثبات برسد. واقعا چند درصد مردم ایران بدون فروش کلیه می‌توانند سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا 1200 دلاری بخرند؟ خوشبختانه بازار گوشی های اقتصادی در سال ۲۰۲۰ رشد بیشتری داشته و نظر مخاطبان بیشتری را به خود جلب کرده است.

به همین دلیل سعی کردیم برخی از بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان در سال 2020 را معرفی کنیم تا هنگام خرید، انتخاب بهتری داشته باشید. همین ابتدا خیالتان را راحت کنیم؛ در این فهرست به دنبال بهترین گوشی های ۲۰۲۰ اپل و جدیدترین گوشی های سامسونگ در سال 2020 نباشید، حتی فکر بهترین گوشی های هوشمند میان رده 2020 را هم از سرتان بیرون کنید. فقط به بهترین پایین رده‌ها نگاهی بیاندازید! در ادامه با تکراتو باشید تا بهترین گوشی زیر 2 میلیون تومان 2020 را معرفی کنیم.

بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان در سال 2020

  • یومی دیجی ای ۳ اس (UMIDIGI A3S)
  • نوو موبایل ایکس ۶ (NUU Mobile X6)
  • یولفون نوت ۷ (Ulefone Note 7)
  • نوکیا ۳.۱ پلاس (Nokia 3.1 Plus)
  • سامسونگ گلکسی ای ۱۰ ای (Samsung Galaxy A10e)
  • موتو ای ۵ گو (Moto E5 Go)

یومی دیجی ای ۳ اس (UMIDIGI A3S)

بهترین گوشی ارزان قیمت در سال 2020

یومی دیجی ای ۳ اس (UMIDIGI A3S)
بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان در سال 2020

زمانی که در بازار به دنبال بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان در سال 2020 هستید، با برندهایی آشنا می‌شوید که شاید قبل از آن هرگز اسم آنها را نشنیده باشید. یکی از این برندها، یومی دیجی است. گوشی هوشمند یومی دیجی ای ۳ اس یکی از گزینه‌های خوب و با کیفیت است که در این بازه‌ی قیمتی عرضه می‌شود.

گوشی یومی دیجی ای ۳ اس از طراحی ظاهری بسیار خوبی برخوردار است. هیچ ویژگی ظاهری چشمگیری در این گوشی وجود ندارد که نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند؛ اما درمجموع ظاهر خوبی دارد. شیشه‌ خمیده 2.5D هر دو پنل جلویی و پشتی این گوشی را پوشانده است و یک فریم فلزی، دو پنل را به هم متصل می‌کند. همین ویژگی‌ها باعث شده تا یومی دیجی ای ۳ اس احساس یک گوشی رده بالاتر را در دستان کاربر ایجاد کند که قبلا فقط در گوشی‌های گران‌تر دیده می‌شد.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین و بهترین گوشی های 2020 ال جی

از لحاظ مشخصات فنی هم باید گفت که یومی دیجی ای ۳ اس یکی از بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان در سال 2020 به شمار می‌رود. این گوشی هوشمند به دوربین دوگانه مجهز است و دو لنز ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین را تشکیل داده‌اند. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی هم در پنل جلویی گوشی قرار گرفته که از ویژگی AI Beauty برخوردار است.

باتری ۳۹۵۰ میلی آمپر ساعت این گوشی، که شاید بهترین گوشی با قیمت کمتر از 2 میلیون تومان در سال 99 باشد، هم از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ای است که یومی دیجی ای ۳ اس را به یکی از بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان در سال 2020 تبدیل کرده است. از دیگر مشخصات فنی این موبایل می‌توان به به سنسور اثر انگشت در پنل پشتی و حافظه‌ی ذخیره سازی ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد که قابلیت افزایش تا ۲۵۶ گیگابایت را هم دارد. این موبایل همچنین با اندروید ۱۰ به فروش می‌رسد.

یومی دیجی ای ۳ اس از رم 2 گیگابایتی برخوردار است. موضوعی که شاید عنوان بهترین گوشی زیر 2 میلیون تومان 2020 را از وی سلب کند. حاشیه‌های تقریبا زیادی هم در اطراف نمایشگر دیده می‌شود که نقطه‌ ضعف‌های این گوشی هستند. هرچند که اگر قیمت گوشی را در نظر بگیرید، می‌توانید از این موارد چشم‌پوشی کنید.

نقاط قوت:

  • شیشه خمیده 2.5D
  • دوربین دوگانه با لنزهای ۱۶ و ۵ مگاپیکسل
  • باتری ۳۹۵۰ میلی آمپر ساعت
  • سنسور اثر انگشت
  • مجهز به اندروید ۱۰

نقاط ضعف:

  • رم ۲ گیگابایتی
  • حاشیه‌های زیاد در اطراف نمایشگر

نوو موبایل ایکس ۶ (NUU Mobile X6)

بهترین گوشی زیر 2 میلیون تومان در سال 99

نوو موبایل ایکس ۶ (NUU Mobile X6)
بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان در سال 2020

تنوع زیادی در بازار گوشی های اقتصادی وجود دارد. بنابراین اگر از یومی دیجی ای ۳ اس خوشتان نیامده، می‌توانید گوشی نوو موبایل ایکس ۶ را هم در نظر بگیرید. نوو موبایل هم طراحی ظاهری خوبی دارد؛ اما این تنها دلیلی نیست که ایکس ۶ را در فهرست بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان در سال 2020 قرار دادیم.

نوو موبایل ایکس ۶ به دوربین دوگانه مجهز شده که با چیدمان عمودی در پنل پشتی قرار گرفته‌اند. یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی و VGA، تنظیمات دوربین این گوشی هستند. علاوه بر این، سنسور اثر انگشت نسبتا بزرگی در این پنل قرار دارد. یک لنز ۵ مگاپیکسلی هم در پنل جلویی برای عکس‌‌های سلفی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2020 هواوی

نمای جلویی این موبایل بهتر از یومی دیجی ای ۳ اس است. حاشیه‌های کمتری در اطراف نمایشگر ایکس ۶ نوو موبایل وجود دارد. یک بریدگی به اندازه‌ی یک قطره‌ی کوچک هم در این پنل دیده می‌شود که همان لنز دوربین سلفی است. این گوشی، که شاید بهترین گوشی با قیمت کمتر از 2 میلیون تومان در سال 99 باشد، هوشمند طراحی مدرن‌تری دارد. از دیگر ویژگی‌های ایکس ۶ می‌توان به نمایشگر ۵.۷۱ اینچی اچ دی پلاس اشاره کرد که فضای بیشتری برای نمایش محتوا را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت نصب میکرو اس دی کارت و امکان نصب دو سیمکارت از دیگر مشخصاتی هستند که نوو موبایل ایکس اس را به یکی از بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان در سال 2020 تبدیل کرده‌اند.

این گوشی هم مثل یومی دیجی نقاط ضعفی دارد. مثل باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت و اندروید ۹. بعید به نظر می‌رسد که این گوشی، آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کند؛ هرچند که اندروید ۹ پای هم قابلیت‌های اجرایی بالا و قابل قبولی دارد.

نقاط قوت:

  • نمایشگر اچ دی پلاس با حاشیه‌های کم
  • دوربین دوگانه اصلی
  • رم ۳ گیگابایتی
  • قابلیت افزایش حافظه ذخیره‌سازی
  • سنسور اثر انگشت

نقاط ضعف:

  • اندروید ۹ پای
  • باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت

یولفون نوت ۷ (Ulefone Note 7)

بهترین گوشی ارزان در سال 2020

یولفون نوت ۷ (Ulefone Note 7)
بهترین گوشی با قیمت کمتر از 2 میلیون تومان در سال 2020

 

یولفون نوت ۷ هم یکی دیگر از بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان در سال 2020 است که بهترین نمایشگر را در این بازه‌ی قیمتی دارد. با یک نگاه به این موبایل متوجه می‌شوید که تقریبا هیچ حاشیه‌ای در اطراف نمایشگر وجود ندارد. یک ناچ کوچک در بالای پنل اصلی قرار گرفته که جای نصب دوربین سلفی است و حاشیه‌ی باریکی هم در لبه‌ی پایینی قرار دارد. درواقع باید گفت که نسبت نمایشگر به بدنه‌ی گوشی یولفون، ۹۲.۹ درصد است.

نکته‌ی مثبت دیگری که یولفون نوت ۷ را به یکی از بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان در سال 2020 تبدیل کرده، تنظیمات دوربین سه گانه در پنل پشتی است. یک لنز اصلی ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور تشخیص عمق در این تنظیمات قرار گرفته تا کاربر بتواند لحظه‌ها را با کیفیت بالاتری ثبت کند.

این موبایل که رقیب قدرتمندی برای عنوان بهترین گوشی زیر 2 میلیون تومان 2020 به شمار می‌آید. از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای، رم ۱ گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی ۱۶ مگاپیکسلی (با قابلیت نصب میکرو اس دی کارت و افزایش حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت) و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت برخوردار شده است. باتری این موبایل ظرفیت بالایی دارد؛ اما رم گوشی را باید نقطه ضعف آن بدانیم.

یولفون نوت ۷، که احتمالا بهترین گوشی با قیمت کمتر از 2 میلیون تومان در سال 99 به شمار آید، از نصب دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند. این موبایل به سنسور اثر انگشت مجهز نیست. اما قابلیت تشخیص چهره دارد که فقط برای باز کردن قفل گوشی کاربرد دارد؛ یعنی برای حفظ امنیت برخی اپلیکیشن‌ها مثل پرداخت‌های بانکی باید رمز عبور را وارد کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ در سال 2020

شاید برخی از مشخصات فنی یولفون نوت ۷ به اندازه‌ی گوشی‌های دیگر این فهرست، قدرتمند نباشند، اما اگر به نمایشگر خوب و باکیفیت اهمیت می‌دهید، این گوشی بهترین گزینه است.

نقاط قوت:

  • نمایشگر ۶.۱ اینچی با حاشیه‌های باریک
  • تنظیمات دوربین سه گانه
  • باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت
  • قابلیت افزایش حافظه ذخیره سازی
  • پشتیبانی از نصب دو سیمکارت

نقاط ضعف:

  • رم ۱ گیگابایتی
  • حافظه ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی
  • آپدیت اندروید ۱۰ ندارد
  • سنسور اثر انگشت ندارد

نوکیا ۳.۱ پلاس (Nokia 3.1 Plus)

بهترین گوشی های ارزان در سال 2020

نوکیا ۳.۱ پلاس (Nokia 3.1 Plus)
بهترین گوشی با قیمت کمتر از 2 میلیون تومان در سال 2020

نوکیا محبوبیت زیادی در بازار گوشی های اقتصادی دارد؛ اما در این مقاله فقط به یکی از گوشی‌های نوکیا می‌پردازیم که با نام نوکیا ۳.۱ پلاس معرفی شده است.

بی دلیل نیست که نوکیا ۳.۱ پلاس یکی از بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان در سال 2020 به شمار می‌رود. این گوشی طراحی ظاهری خوب و کیفیت ساخت بالایی دارد. در ساخت بدنه‌ی نوکیا ۳.۱ پلاس از پلی کربنات استفاده شده که حس خوبی را در دست کاربر ایجاد می‌کند. رنگ آبی تیره‌ این گوشی هم جذابیت خاصی دارد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

نوکیا ۳.۱ پلاس از نمایشگر ۵.۹۹ اینچی اچ دی پلاس، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت، دوربین دوگانه با لنزهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسل، پورت شارژ یو اس بی نوع سی و حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی برخوردار است که از نصب میکرو اس دی کارت و افزایش حافظه تا ۴۰۰ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

نقاط قوت:

  • ساخت بدنه‌ی با کیفیت
  • طراحی ظاهری خوب مخصوصا در رنگ آبی
  • تنظیمات دوربین دوگانه
  • عمر باتری حداقل دو روز
  • شارژ با پورت یو اس بی

نقاط ضعف:

بعید است که آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کند

سامسونگ گلکسی ای ۱۰ ای (Samsung Galaxy A10e)

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان در سال 2020

سامسونگ گلکسی ای ۱۰ ای (Samsung Galaxy A10e)
بهترین گوشی با قیمت کمتر از 2 میلیون تومان در سال 2020

سامسونگ گلکسی A10e یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ است. کمپانی کره‌ای تلاش می‌کند در هر بازاری و با هر محدوده‌ی قیمتی، دل مخاطبان را به دست بیاورد. این شرکت با گوشی سامسونگ گلکسی ای ۱۰ ای در فهرست بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان در سال 2020 قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند از مشخصات فنی قدرتمندی برخوردار است. نمایشگر ۵.۸۳ اینچی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، امکان نصب میکرو اس دی کارت و افزایش حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت، از اصلی‌ترین ویژگی‌های گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی ای ۱۰ ای هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی

این موبایل از طریق پورت یو اس بی نوع سی شارژ می‌شود، به جک هدفون استاندارد ۳.۵ میلی‌متری مجهز است و از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ بهره می‌برد. اگر از این دستگاه خوشتان آمده با اندکی قیمت بالاتر می‌توانید سامسونگ گلکسی A10 و سامسونگ گلکسی A20 را نیز تهیه کنید.

متاسفانه این موبایل قدرتمند به سنسور اثر انگشت مجهز نیست؛ با اینحال سایر ویژگی‌های ای ۱۰ ای باعث می‌شوند که ارزش قیمت پرداختی را داشته باشد. گوشی اقتصادی سامسونگ ظاهر مدرنی دارد. مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب هم باعث شده تا سامسونگ گلکسی ای ۱۰ ای را در لیست بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان در سال 2020 قرار دهیم. بنابراین اگر به دنبال یک گوشی ساده برای انجام کارهای روزانه هستید، بد نیست این دستگاه هوشمند را هم در نظر بگیرید.

نقاط قوت:

  • نمایشگر بزرگ اچ دی با حاشیه‌های باریک
  • حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی
  • قابلیت نصب میکرو اس دی کارت و افزایش حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت
  • پورت شارژ یو اس بی نوع سی
  • جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری استاندارد
  • بلوتوث ۵.۰

نقاط ضعف:

  • سنسور اثر انگشت ندارد

موتو ای ۵ گو (Moto E5 Go)

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان در سال 2020

موتو ای ۵ گو (Moto E5 Go)
بهترین گوشی با قیمت کمتر از 2 میلیون تومان در سال 2020

همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید، گوشی موتو ای ۵ گو از بدنه‌ی پلاستیکی و تنها یک لنز دوربین برخودار است؛ اما طراحی ظاهری زیبا و متفاوتی دارد.

حاشیه‌های تقریبا زیادی در اطراف نمایشگر این گوشی، که می‌تواند بهترین گوشی با قیمت کمتر از 2 میلیون تومان در سال 99 باشد، وجود دارد، اما تجربه‌ی استفاده از اندروید در موتو ای ۵ گو بسیار لذت‌بخش است. نسخه‌ی اندروید در این موبایل هوشمند برای دستگاه‌هایی که قدرت فنی کمتری دارند، بهینه‌سازی شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020

یکی از بهترین ویژگی‌های موتو ای ۵ گو، که آن را برای تصاحب عنوان بهترین گوشی زیر 2 میلیون تومان 2020 صلاحیت‌دار می‌کند، طراحی ضد آب دستگاه است؛ چیزی که در بازار گوشی های اقتصادی به ندرت دیده می‌شود. این دستگاه همچنین از افزایش حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند. شرکت موتورولا اعلام کرده که باتری موتو ای ۵ گو می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد. از دیگر ویژگی‌های خوب این موبایل هوشمند می‌توان به نمایشگر ۵.۲ اینچی اچ دی اشاره کرد.

نقاط قوت:

  • اندروید بهینه سازی شده
  • طراحی ضد آب
  • پشتیبانی از افزایش حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت
  • دوام باتری یک روزه
  • ابعاد مناسب برای کار کردن با یک دست

نقاط ضعف:

  • محدود به اندروید ۸ اوریو
  • حاشیه‌های زیاد در اطراف نمایشگر

حرف آخر

گوشی های اقتصادی زیادی در بازار عرضه می‌شوند که کیفیت قابل قبولی ندارند. در این فهرست به بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان در سال 2020 اشاره کردیم که ارزش بهایی که برای آنها پرداخت می‌کنید را دارند. این فهرست بهترین گوشی های تا 2 میلیون تومان در سال 2020 بود که امیدواریم بتواند شما را در خرید بهترین دستگاه مطابق بودجه‌تان کمک کند.

گوشی یومی دیجی ای ۳ اس در مقایسه با سایر موبایل‌های این لیست، بهترین گوشی اقتصادی بازار محسوب می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این گوشی، شیشه خمیده 2.5D در هر دو پنل است. فریم آلومینیومی در اطراف این دو پنل هم طراحی زیبایی را به نمایش می‌گذارد که به‌ندرت در گوشی‌های زیر 2 میلیون تومان دیده می‌شود.

مشخصات فنی یومی دیجی ای ۳ اس هم قدرت کافی دارند؛ مخصوصا باتری ۳۹۵۰ میلی آمپر ساعت، دوربین دوگانه با لنزهای ۱۶ و ۵ مگاپیکسل، سنسور اثر انگشت و قابلیت افزایش در حافظه‌ی ذخیره سازی.

جالب‌ترین ویژگی که یومی دیجی را به یکی از بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان در سال 2020 تبدیل کرده،‌ پشتیبانی از اندروید ۱۰ است. کمتر گوشی در این بازه‌ی قیمتی وجود دارد که از اندروید ۱۰ برخوردار باشد. مجهز بودن به جدیدترین نسخه‌ی اندروید به این معناست که گوشی موبایل از جدیدترین ویژگی‌ها و آپدیت‌های امنیتی بهره‌مند می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:‌ androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    من گوشی با کیفیت و از نظر ظاهر خوب میخوام
    آدرس =کرمان شهر انار خیابان بهشت کد: ۷۷۴۱۸-۶۳۷۷۶ پلاک ۲۹

    پاسخ

    حاجی گوشی میخوای چرا ادرس دادی :/

    پاسخ