;
coinex

پخش زنده ال کلاسیکو 3 آبان ؛ چگونه بازی ال کلاسیکو رفت لالیگا را زنده تماشا کنیم؟

پخش زنده ال کلاسیکو 3 آبان به شیوه‌های مختلف امکان پذیر است. با این نوشتار همراه باشید تا ببینیم چگونه بازی ال کلاسیکو رفت لالیگا را زنده تماشا کنیم؟

شیوع ویروس کرونا رنگ و لعاب را از دنیای فوتبال گرفته است. بازی‌ها در حالی بدون تماشاگر برگزار می‌شوند که بسیاری از تیم‌ها هر هفته از بازکنان خود تست کرونا می‌گیرند و نتیجه را به اطلاع همگان می رسانند. ال کلاسیکو همانطور که از نامش پیداست بازی سنتی و یکی از بزرگترین تقابل‌های فوتبالی است که البته از سال 2018 با رفتن کریس رونالدو ستاره پرتغال به یوونتوس و پاپان جنگ رونالدو مسی دیگر آن شور و شوق سابق را ندارد.

ال کلاسیکو 3 آبان در دور رفت رقابت‌های لیگ اسپانیا موسوم به لالیگا برگزار می‌شود. این بازی با چالش‌های متفاوتی برای دو تیم همراه خواهد بود. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که رئال مادرید دو بازی قبلی خود را در برابر شاختار دونتسک اوکراین و بازی هفته گذشته در لالیگا را با شکست پشت سر گذاشته است. البته که مدیریت سپیدها کماکان از زیزو حمایت می‌کنند، اما باید دید اگر امروز در ال کلاسیکو نتیجه‌ای غیر از برد رئال به دست بیاید، اوضاع برای مرد فرانسوی چگونه پیش خواهد رفت.

پخش زنده ال کلاسیکو 3 آبان

چگونه بازی ال کلاسیکو رفت لالیگا را زنده تماشا کنیم؟

از سوی دیگر اوضاع در بارسلونای بدون سوارز چندان بهتر از رئال نیست. آنها نیز با شکست در بازی قبلی لالیگا پا به میدان می‌گذارند. در حالت عادی آنها میزبان هستند و از نعمت تماشاگر بهره‌مند، اما پاندمی کرونا را امتیاز میزبانی را از آنها گرفته است. در ادامه این نوشتار همراه باشید تا بهترین کانال‌ها و لینک‌های پخش زنده ال کلاسیکو 3 آبان را با یکدیگر بررسی کنیم.

زمان پخش ال کلاسیکو 3 آبان مشخص شده است. نخستین ال کلاسیکوی در دور جدید لالیگا روز ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار و به صورت زنده پخش خواهد شد. این در حالی است که لاین‌آپ منتشر شده نشان می‌دهد یاران زین‌الدین زیدان در بازی یکشنبه شب به دلیل مصدومیت ادن هازارد (Eden Hazard) را در اختیار نخواهند داشت. هازاردی که چندان روزهای خوبی را در مادرید سپری نمی‌کند.

پخش زنده ال کلاسیکو 3 آبان
پخش زنده ال کلاسیکو 3 آبان

زمزمه‌های مبنی بر بحران مصدومیت در اردوی هر دو تیم به چشم می‌خورد. کاتالان‌ها از بابت مصدومیت جزئی جوردی آلبا نگران بودند و کهکشانی‌ها نیز نگران کاپیتان و بهترین بازیکن این روزهای خود، سرخیو راموس، بودند که مبادا به بازی مهم در نیوکمپ نرسد. البته مطابق لاین‌آپ منتشر شده هر دو بازیکن در ترکیب ثابت حضور دارند.

پخش زنده ال کلاسیکو 3 آبان در ایران

صدا و سیما با تمام خوبی(؟)ها و بدی‌هایش گزینه نخست فوتبالی‌ها برای تماشای پخش زنده ال کلاسیکو است. این بازی نیز مانند بسیاری از دیدارهای حساس دیگر از شبکه سه پخش می‌شود.  می‌توانید از پخش زنده رسمی شبکه سه به آدرس TV3 Live استفاده کنید. همچنین می‌توانید شبکه سه را از پلتفرم‌هایی نظیر تلوبیون نیز تماشا کنید.

از صداوسیمای بی‌نظیر و شبکه سه که بگذریم، وب‌سایت آنتن زیر مجموعه ورزش سه این بازی را به صورت زنده پخش خواهد کرد، احتمالا با گزارش جذاب و پر از سخنان درشت و جلب‌توجه‌کننده عباس قانع. پخش زنده ال کلاسیکو 3 آبان را می‌توانید از طریق لینک پخش زنده ال کلاسیکو برگشت ۲۰۲۰ در این صفحه آنتن | Anten تماشا کنید. کانال تلگرامی فوتفان (@Footfun2020) صفحه مورد علاقه‌ من برای پیگیری اخبار دنیای فوتبال است. این کانال عمده بازی‌ها را در کانال ‌آپارات فوتفان با گزارش انگلیسی پوشش می‌دهد.

نظر شما در خصوص ال کلاسیکوی رفت لالیگا چیست؟ فکر می‌کنید چه نتیجه‌ای در آن رقم بخورد؟ نظر خود را با تکراتو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر