;
coinex

سیستم عامل هارمونی بالاخره برای گوشی های هوآوی عرضه شد!

هوآوی ورژن دوم از سیستم عامل هارمونی را در کنفرانس توسعه دهندگان 2020 عرضه کرد و وعده استفاده از آن در محصولات این شرکت را داد.

هوآوی طی سال 2020 چالش های زیادی را تجربه کرد. از یک طرف آمارها نشان از موفقیت بیش از پیش این کمپانی چینی در درصد فروش داردو از طرف دیگر موانع و محدودیت های وضع شده توسط دولت ایالات متحده کار را برای غول فناوری چینی بسیار سخت و پیچیده کرد.

هوآوی طی سال 2020 نه تنها در یکی از مهمترین بازارهای خود یعنی آمریکا با مشکل مواجه شد،‌ بلکه تهدید از دست دادن بازارهای اروپایی را نیز در کنار خود حس کرد. به علاوه طی سال جاری و ناشی از فشارهای اقتصادی فروش آنر توسط هوآوی نیز رسما عملی شد.

سیستم عامل هارمونی بالاخره برای گوشی های هوآوی عرضه شد!

ما در بررسی هایمان از بهترین گوشی های 2021 گفتیم که در میان بهترین گوشی های هوآوی 2021 به احتمال قریب به یقین‌، یک گوشی با سیستم عامل هارمونی عرضه خواهد شد.

حال و طبق اعلام مدیر بخش نرم افزار مصرفی هواوی، دکتر «ونگ چنگلو» امسال کمپانی‌های «میدیا» و «Joyoung» به همراه «Boss Electronics» و «Puffin Technology» محصولات مجهز به سیستم عامل هارمونی خود را وارد بازار خواهند کرد. هواوی می‌خواهد سال آینده بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه مجهز به این سیستم عامل در بازار حضور داشته باشد و بیش از ۴۰ برند مطرح آن‌ها را تولید کنند.

سیستم عامل هارمونی ابتدا برای اینترنت اشیاء توسعه پیدا کرد و برای مثال اپلیکیشن JD با این سیستم عامل می‌تواند روی تلویزیون‌ها اجرا شود و حتی یخچال‌ها به آن مجهز شوند. در این میان صدها میلیون دستگاه شامل ماشین‌های مجهز به نمایشگر هوشمند می‌توانند اپ JD  یا هر برنامه دیگری را اجرا کنند.

سیستم عامل هارمونی

در حال حاضر فعالیت‌های مربوط به آزمایش عمومی نسخه بتای آن آغاز شده و توسعه‌دهندگان و شرکت‌ها می‌توانند در آن مشارکت کنند. با این وجود این سیستم عامل اکنون تنها برای گوشی‌های سری میت ۳۰، P40 و همچنین تبلت میت‌پد پرو در دسترس است.

از امروز توسعه‌دهندگان از دو روش می‌توانند به نسخه بتا روی این دستگاه‌ها دست پیدا کنند. یکی از این راه‌ها، استفاده از شبیه‌ساز از راه دور در «Huawei DevEco Studio» است که برای اینکار باید سومین نسخه بتای DevEco Studio 2.0 را از سایت رسمی هارمونی دانلود کنند. روش دوم، ارتقای دستگاه با استفاده از آپدیت OTA اختصاصی است.

برای دریافت OTA، افراد باید در این برنامه ثبت نام کنند و زمانی که تایید شوند، برای آن‌ها یک ایمیل رسمی دعوت برای حضور در برنامه بتای عمومی هواوی ارسال خواهد شد. با دستورالعمل موجود در این ایمیل می‌توان به نسخه دوم هارمونی دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سیستم عامل هارمونی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر