;
coinex

شیائومی می 11 را می‌توان از 2 متری روی سطح سخت پرتاب کرد

عملکرد خوب شیائومی طی سال 2020 سبب شده تا همه ما بی صبرانه منتظر ارائه پرچمدار خانواده می این کمپانی، یعنی شیائومی می 11 باشیم.

شیائومی در سال 2020 عملکرد خیره کننده ای داشت، شرکت چینی با عرضه تعداد زیادی گوشی با کیفیت و البته سایر محصولات جانبی موفق شد بخش مهمی از بازار موبایل طی سال 2020 را به خود اختصاص دهد.

دو سال قبل و زمانی که قرار بود سهام شیائومی در بازار سهام عرضه شود، بنیانگذاران آن امیدوار بودند که ارزش این شرکت از ۱۰۰ میلیارد دلار بیشتر شود.

شیائومی در سال ۲۰۱۸ از رسیدن به این هدف بازماند اما روز چهارشنبه ارزش هر سهم آن با افزایش ۷.۶ درصدی بسته شد که در مجموع ارزش آن را به ۱۰۳ میلیارد دلار می‌رساند.

به تازگی اخبار جدیدی از شیائومی می 11 به عنوان یکی از بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 منتشر شده است.

شیائومی می 11 را می‌توان از 2 متری روی سطح سخت پرتاب کرد

با نزدیک‌‌شدن به سال نوی میلادی و معرفی تراشه‌ی Snapdragon 888، تنور اخبار و شایعات درباره‌ی عرضه‌ی انبوهی از محصولات جدید، از جمله شیائومی می ۱۱ داغ شده است.

این گوشی با قابلیت های جدید و البته سخت افزاری قدرتمند قرار است به مقابله با بهترین های نیمه اول سال 2021 برود و البته به نظر میرسد چینی ها کاملا آماده هستند!

شیائومی می 11 را می‌توان از 2 متری روی سطح سخت پرتاب کرد

تا الان به لطف اخبار و افشاگری ها به یک دید نسبی از محصول رسیده ایم، علی الخصوص خود شیائومی در تیزرهای تبلیغاتی سعی کرده برخی نشانه ها از ویژگی های پرچمدار جدید خخود که در تاریخ ۲۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۸ دی) رونمایی میشود به ما بدهد.

شیائومی هنوز به‌صورت رسمی مشخصات می ۱۱ (Mi 11) و می ۱۱ پرو (Mi 11 Pro) را منتشر نکرده است؛ اما در آخرین تیزر تبلیغاتی‌اش خاطرنشان می‌کند که در این گوشی از محافظ نمایشگر گوریلا گلس ویکتوس (Gorilla Glass Victus) بهره می‌گیرد؛ از این‌رو می‌تواند مقاومت بسیار خوبی دربرار ضربه و خط‌وخش از خود نشان دهد.

شیائومی همچنین می‌گوید یکی از گران‌قیمت‌ترین نمایشگرهای دنیای موبایل را در می ۱۱ به‌کار می‌گیرد؛ به‌طوری که آن را با هزینه‌ی نمایشگر تلویزیون‌های رده‌بالا مقایسه می‌کند.

علاوه بر پرچمدارهای با کیفیت شیائومی که میتوانند در زمره بهترین گوشی های 2021 قرار گیرند و به سادگی توان رقابت با بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و بهترین گوشی های هواوی 2021 را دارند، نباید از خیر میان رده های این کمپانی چینی به سادگی بگذریم!

میان رده های شیائومی در سالی که گذشت بازار را قبضه کرده بودند و در میان ناتوانی سامسونگ برای تغذیه این بازار، به خوبی با قیمت و کیفیت مناسب حکمرانی میکردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیائومی Mi11 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر