;
coinex

رونمایی از شیائومی می 11 ؛ پرچمدار جدید مجهز به اسنپدراگون 888

رونمایی از شیائومی می 11 حالا پس از مدت‌ها انتشار بالاخره اتفاق افتاد. پرچمدار جدید شیائومی نخستین گوشی جهان است که به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز است. با بررسی بیشتر با تکراتو همراه باشید!

شیائومی بر خلاف سال‌های گذشته، برای نسل جدید سری می معرفی دو مدل معمولی و پرو را کنار گذاشته و فقط یک مدل راهی بازار می‌شود. شیائومی اولین عضو از خانواده‌ی جدید گوشی‌های پرچم‌دارش را رونمایی کرد. این گوشی شیائومی Mi 11 نام دارد و بی‌شک قدرتمندترین گوشی اندرویدی تاریخ است. بسیاری از پرچم‌داران اندرویدی ۲۰۲۱ همراه با تراشه پرچمدار کوالکام راهی بازار خواهند شد.

شیائومی از جدیدترین پرچمدار خود، می ۱۱، با قیمتی مناسب رونمایی کرد. این گوشی مجهز به جدیدترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ است که در مقایسه با اسنپدراگون ۸۶۵ تا ۲۵ درصد عملکرد بهتری دارد. به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 شیائومی می 11 حتی این پتانسیل را دارد که قدرتمندترین گوشی تاریخ این صنعت لقب بگیرد.

رونمایی از شیائومی می 11

پرچمدار جدید مجهز به اسنپدراگون 888

حسگر اصلی دوربین پرچم‌دار جدید شیائومی، به عنوان بهترین گوشی شیائومی در سال 2021 به ۱۰۸ مگاپیکسلی به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز و یک حسگر اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.85 درست زیر این حسگر جای گرفته است و حسگر ۵ مگاپیکلسلی ماکرو و فلش LED این مجموعه را تکمیل می‌کند. این گوشی با ۹ میلی‌متر قطر بسیار باریک بوده و در رنگ‌های سفید، مشکی و بنفش به‌فروش می‌رسد.

رونمایی از شیائومی می 11 
رونمایی از شیائومی می 11

شیائومی برای جدیدترین پرچم‌دار خود از نمایشگر ۶٫۸۱ اینچی اولد استفاده کرده که از رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ بهره می‌برد. همچنین نباید رفرش ریت ۱۲۰ هرتز این نمایشگر را از قلم بیندازیم. حداکثر روشنایی نمایشگر شیائومی می ۱۱ به ۱۵۰۰ نیت می‌رسد و بر روی آن شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس تعبیه شده است. شیائومی قصد دارد این گوشی را در دو نسخه، یکی به‌همراه شارژر ۵۵ واتی و دیگری بدون شارژر عرضه کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ 2021

در بخش صدا، این گوشی با دارا بودن دو بلندگوی هارمن کاردن تجربه کم‌نظیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین باتری این گوشی ۴۶۰۰ میلی‌آمپری بوده که روی کاغذ باید عملکرد مناسبی داشته باشد.

پردازنده ۵۵ درصد سریع‌تر از نسل قبل خود، یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به ۸ تا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 اشاره کنیم. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با ۸ گیگابایت رم به قیمت ۶۱۱ دلار، ۲۵۶ گیگابایتی با ۸ گیگابایت رم به قیمت ۶۵۷ دلار و ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایتی با قیمت ۷۱۸ دلار عرضه خواهد شد.

گالری تصاویر رونمایی از شیائومی می 11

بیشتر بخوانید:

.

منبع: notebookcheck

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر