;
coinex

جدیدترین و بهترین بازی های 2021 ؛‌ مروری بر بهترین بازی های جدید سال

سال 2021 به زودی آغاز میشود و ما باید منتظر ارائه جدیدترین ها در حوزه های مختلف باشیم. در این گفتار به معرفی جدیدترین و بهترین بازی های 2021 میپردازیم.

بازی های ویدیویی از محبوب ترین پدیده های دنیای فناوری هستند که چندان ربطی به سن و سال هم ندارند. اگر اهل دنیای فناوری باشید بالطبع تا حدی نیز با بازی های ویدیویی یا حداقل مشهورترین و بهترین عناوین آن آشنا هستید.

تأثیرگذاری بالای بازی های ویدیویی بر مخاطب، این بازی‌ها را به یک ابزار با پتانسیل بسیار بالا برای انواع اهداف آموزشی و ترویجی مانند، تبلیغات یا آموزش و حتی در موارد خاص ترویج مذاهب، سوءاستفاده سیاسی و موارد تاثیر گذار دیگر بدل کرده‌است.

در عین حال اهمیت بالای بازی های ویدیویی در جوامع امروزی را نمیتوان منکر شد. در جهان امروزی، بازی های ویدیویی فراتر از یک تفریح، یک صنعت غول آسا با ارقام نجومی است. در این گفتار از تکراتو قصد داریم شما را با جدیدترین و بهترین بازی های 2021 که انتظار عرضه آنها در سال 2021 داریم را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

جدیدترین و بهترین بازی های 2021

مروری بر بهترین بازی های جدید سال

ما همواره در تکراتو سعی بر آن داشته ایم تا به گیمرها توجه ویژه ای داشته باشیم. جدا از بررسی سخت افزارهای تخصصی گیمینگ اعم از گوشی ها،‌ تبلت ها و لپ تاپ ها،‌ به موارد جزئی تری مانند ماوس،‌ کیبرد و هدست های گیمینگ نیز پرداخته ایم.

حالا سال 2020 رو ب پایان است و طبیعتا هر گیمری مایل است فهرستی از بهترین بازی های 2021 را در دسترس داشته باشد. در ادامه فهرستی از بهترین بازی های 2021 که در ژانرها و برای کنسول ها و پلتفرم های مختلف عرضه شده اند را به شما معرفی خواهیم کرد.

هیتمن 3 (Hitman 3)

جدیدترین و بهترین بازی های 2021 ؛‌ مروری بر بهترین بازی های جدید سال

یکی از بهترین بازی های 2021 بی تردید هیتمن 3 است. سومین نسخه از سری بازی های محبوب هیتمن که اولین بار در رویداد رونمایی از پلی استیشن 5 معرفی شد. بنابر صحبت های سازندگان بازی در این سری شاهد داستانی تاریک تر و با پیچش های داستانی بیشتر هستیم.

این بازی قرار است پایانی بر دنیای هیتمن باشد و داستان مامور 47 در اینجا به اتمام می رسد. شما با این بازی به تمام مراحل سری های قبلی دسترسی خواهید داشت که می تواند زمان خوبی برای تجربه کامل سه گانه بازی باشد.

داستان بازی در ادامه دو نسخه پیشین هیتمن است و در آن مامور 47 به همراه دایانا برن وود و دوست دوران کودکی خود لوکاس گری قرار است Providence را برای همیشه نابود کند. این بازی علاوه بر زاویه دید سوم شخص،‌ به صورت اول شخص و با هدست های واقعیت مجازی نیز قابل بازی است. این بازی برای ایکس باکس سری ایکس،‌ ایکس باکس وان،‌ پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 و البته پی سی ارائه خواهد شد.

Prince of Persia: The Sands of Time Remake

جدیدترین و بهترین بازی های 2021 ؛‌ مروری بر بهترین بازی های جدید سال

به عنوان یک بازسازی از نسخه اولیه مجموعه محبوب Prince Of Persia،‌ نسخه The Sands Of Time Remake یکی از بهترین بازی های 2021 است که طرفداران زیادی خواهد داشت. بازی که البته معرفی آن به یکی از جنجال برانگیزترین موارد سال تبدیل شد به گونه ای که پیش از اینکه بازی رسما معرفی شود،‌ اطلاعات و تصاویر آن کاملا لو رفت.

پس از این نیز انتشار یک تریلر از سوی سازندگان سبب شد تا انتقادات فراوانی به سطح کیفی گرافیک بازی از سوی طرفداران وارد شود. موضوعی که با واکنش کارگردان بازی همراه شد.

کارگردان درباره تغییرات بازی گفته که بازسازی این بازی تنها شامل تغییرات در سیستم مبارزات،‌ دوربین،‌ انیمیشن شخصیت ها و موارد دیگر اینچینی است. بازی به داستان و روایت نسخه اصلی همچنان وفادار خواهد بود. و اخیرا برای کنسول های پی اس 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شده است.

فار کرای 6 (Far Cry)

جدیدترین و بهترین بازی های 2021 ؛‌ مروری بر بهترین بازی های جدید سال

حدود سه روز پیش یوبسافت با انتشار تیزری کوتاه خبر ساخت نسخه جدیدی از سری Far Cry به‌نام فارکرای 6 را به‌صوت رسمی تایید کرد. اثری که به‌واسطه حضور جانکارلو اسپوزیتو، بازیگر سریال Breaking Bad (برکینگ بد) در نقش شخصیت منفی اصلی بازی توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند.

باتوجه‌به اطلاعات داستانی و پوستر بازی که لیک شده است، گیمرها در فارکرای ۶ به عنوان یکی از بهترین بازی ها 2021 به سرزمین‌های آمریکای جنوبی سفر خواهند کرد. در ادامه توضیحات داستانی بازی چنین می‌خوانیم: «آنتون و پسرش «دیگو» برای بازگرداندن عظمت و شکوه «یارا» عملیاتی را آغاز کرده‌اند که به شکل‌گیری یک انقلاب منجر شده است. دیگو می‌خواهد تا در مسیر خونین پدرش گام بردارد. شما بازی را در نقش «دنی روجاس» آغاز می‌کنید.

طبق اطلاعات موجود از بازی در صفحه‌ی پلی‌استیشن استور آن، Far Cry 6 به عنوان یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2021 عرضه و ویژگی‌های بصری آن به‌صورت رایگان برای پلی ‌استیشن 5 بهینه‌سازی خواهد شد.

رزیدنت اویل ویلج (Resident Evil Village)

جدیدترین و بهترین بازی های 2021 ؛‌ مروری بر بهترین بازی های جدید سال

در جریان کنفرانس کپکام طی توکیو گیم‌ شو شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از بازی Resident Evil Village بودیم. اطلاعاتی مانند احتمال عرضه بازی روی کنسول‌های نسل فعلی و این که گیم‌ٰپلی بازی نسبت به گذشته چه المان‌ٰهای تازه‌ای دارد.

در ابتدا مشخص شد که محیط‌های بازی نسبت به گذشته بسیار بزرگ‌تر خواهند بود. به همین خاطر گشت‌وگذار در Resident Evil Village از اهمیت بیشتری نسبت به نسخه‌های اخیر این مجموعه برخوردار است. ایتن به عنوان شخصیت اصلی این قسمت که در رزیدنت اویل 7 هم حضور داشت به محیط‌‌ و ساختمان‌های بزرگی در روستا سر خواهد زد که هر کدامشان ماجراهای مخصوص به خودشان را دارند.

همچنین سازندگان بازی در کپکام تایید کردند که تلاش خود را می‌کنند تا این عنوان را روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم عرضه کنند. Resident Evil Village در ابتدا برای پی‌سی و کنسول‌های نسل بعدی مایکروسافت و سونی معرفی شد اما حال به نظر می‌رسد که کپکام قصد دارد این بازی را برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه کند. این موضوع میتواند Resident Evil Village را به یکی از بهترین بازی های 2021 بدل کند.

هورایزن غرب ممنوعه (Horizon Forbidden West)

بهترین بازی های جهان در سال 2021
بهترین بازی های جهان در سال 2021

استودیو گوریلاگیمز که آن‌ها را با سری کیلزون و مخلوق جدیدشان یعنی بازی هورایزن می‌شناسیم،‌ از جدیدترین ساخته‌ی خود که بازی Horizon II: Forbidden West است، رونمایی کرد. موردی که از بهترین بازی های 2021 خواهد بود.

دومین قسمت از سری هورایزن،‌ دوباره ایلوی را به‌عنوان کاراکتر اصلی خود می‌بیند. ایلوی حالا دوباره برگشته و به‌نظر می‌رسد که با یک خطر بزرگ باید روبه‌رو شود. دنیای بازی نیز انگار بسیار بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود و از اکتشاف دنیای زیر آب تا جنگل‌های مرموز را در این اثر، تجربه خواهیم کرد.

تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نیست اما می‌دانیم که Horizon II: Forbidden West به‌عنوان اثر انحصاری پلی استیشن 5 در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.

ومپایر: مسکرد – بلادلینس دو (Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2)

جدیدترین بازی های جهان در سال 2021
جدیدترین بازی های جهان در سال 2021

داستان بازی Vampire The Masquerade Bloodlines 2 به عنوان یکی از بهترین بازی های 2021 در شهر سیاتل و در فصل کریسمس اتفاق می‌افتد. دنیای بازی به گونه‌ای است که خون آشام‌ها، گرگ‌نماها و سایر موجودات شیطانی با ظاهری شبیه انسان در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. خون آشام‌ها برای آنکه هویت خود را مخفی نگه دارند، سعی می‌کنند تا حد ممکن از قتل‌های غیر ضروری اجتناب کنند.

در هر صورت، Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در تاریخ معلومی در ۲۰۲۱ برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و پی‌سی عرضه خواهد شد.

سایکوناتس دو (Psychonauts 2)

جدیدترین بازی های جهان در سال 2021
جدیدترین بازی های جهان در سال 2021

در سال ۲۰۰۵ بازی‌ای منتشر شد که هرچند استقبال بالای منتقدان را به‌دنبال داشت و به جوایز متعددی نیز رسید، ولی نتوانست به فروش مناسبی دست پیدا کند؛ بازی سایکوناتز (Psychonauts) اولین محصول استودیو دابل فاین (Double Fine) که تیم شیفر به‌عنوان یکی از اهالی قدیمی صنعت بازی، با کارگردانی آن یک‌بار دیگر نشان داد چه استعداد بالایی در طراحی آثاری با گیم‌پلی جذاب درکنار داستان متفاوت و طنز منحصربفرد دارد.

سال‌ها بعد از انتشار این بازی و در روزهایی که دابل‌فاین به مایکروسافت ملحق شده و به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس فعالیت می‌کند، بازی Psychonauts 2 مراحل تولید خود را پشت‌سر می‌گذارد و قرار است سال آینده به عنوان یکی از بهترین بازی های 2021 به‌دست علاقمندان برسد؛ اثری که هم ویژگی‌های خاص و جذاب نسخه‌ی اول را در خود دارد و هم از جهات مختلف پیشرفت زیادی کرده است.

گوست وایر: توکیو (GhostWire: Tokyo)

جدیدترین بازی های جهان در سال 2021
جدیدترین بازی های جهان در سال 2021

داستان بازی Ghostwire Tokyo درباره غیب شدن مردم در شهر توکیو است که بازیکن وظیفه پیدا کردن دلایل این اتفاق عجیب در بازی را برعهده خواهد گرفت. بازیکن در جهان بازی گشت و گذار خواهد کرد و با چالش‌های مختلفی روبه‌رو خواهد شد. تاکنون اطلاعاتی از پلتفرم‌های مقصد این بازی اعلام نشده است.

برای اطلاعات بیشتر باید بگویم که بازی GhostWire:Tokyo که توسط سازندگان بازی خوش ساخت The Evil Within ساخته خواهد شد و هدایت این پروژه را شینجی میکامی بزرگ (سازنده سری بازی Resident Evil  و پدر سبک ترسناک-بقا در تاریخ بازی‌های ویدیویی) برعهده دارد، قرار نیست یک بازی ترسناک دیگر باشد.

این بازی که با همکاری مشترک استودیوی تانگو گیم ورکس ( Tango Gameworks) و استودیوی بتسدا ( Bethesda)  در حال ساخت است و قرار است برای کنسول‌ پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر شود، یکی از بزرگ‌ترین و موردانتظار ترین بازی‌های نسل بعد و از جمله بهترین بازی های 2021 است که مهم‌ترین دلیل آن، وجود شخصی به اسم میکامی است که سابقه طولانی در سرگرم‌ کردن مخاطبان دارد.

میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy)

جدیدترین بازی های جهان در سال 2021
جدیدترین بازی های جهان در سال 2021

درحالی که این بازی جدید هری پاتر در سال ۲۰۱۸ لو رفت و تصاویری از آن منتشر شد، ما هنوز تاریخ دقیقی از اینکه چه زمانی بازی منتشر خواهد شد نداریم. وارنر تایید کرده که این بازی در سال آینده و به عنوان یکی از بهترین باز های 2021 عرضه خواهد شد.

سایت رسمی بازی می‌گوید هاگوارتز را در قرن نوزدهم تجربه کنید. کاراکتر شما یک دانش‌آموز در است که کلید یک راز باستانی را با خود دارد. رازی که تهدید بزرگی برای جامعه‌ی جادوگران محسوب می‌شود.

شما اخیرا در مدرسه‌ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز پذیرفته شده‌اید و خیلی زود می‌فهمید که شما یک دانش آموز معمولی نیستید: یک توانایی غیر معمول در شما وجود دارد که اجازه می‌دهد جادوی باستانی را بیاموزید و در آن ماهر شوید. وب‌ سایت رسمی بازی تایید کرده که بازی برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.

ارباب حلقه ها : گالوم (The Lord of the Rings: Gollum)

جدیدترین بازی های جهان در سال 2021
جدیدترین بازی های جهان در سال 2021

بازی ارباب حلقه ها: گالوم (The Lord of the Rings: Gollum) به عنوان یکی از بهترین بازی های 2021 قرار است اثری ماجرایی باشد و داستان زندگی گالوم را از زمانی‌که حلقه معروف را پیدا می‌کند تا اتفاقات سه‌گانه ارباب حلقه‌ها پوشش می‌دهد.

حال و هوای بازی هم به شکلی است که برخلاف اکثر بازی‌های ارباب حلقه‌ها از جمله سری Middle-earth که از فیلم‌های پیتر جکسون الهاماتی گرفته‌اند، به شکل کامل به کتاب‌های جی آر آر تالکین وابسته خواهد بود.

این پروژه با همکاری استودیو دیدالیک و Middle-earth Enterprises شروع به کار کرده است؛ شرکت‌ای که حقوق سری ارباب حلقه‌ها و هابیت را در اختیار دارد. بازی گالوم هم تنها آغازی برای این همکاری خواهد بود و در آینده می‌توانیم شاهد ساخته شدن نسخه‌های بیشتری از بازی‌های ارباب حلقه‌ها توسط دیدالیک باشیم.

استودیو دیدالیک بازی The Lord of the Rings: Gollum را برای سال ۲۰۲۱ آماده می‌کند و در حال حاضر به جز نسخه کامپیوتر، پلتفرم دیگری را برای آن معرفی نکرده ولی به کنسول‌ها هم اشاره کرده است و باتوجه‌به زمان عرضه بازی، احتمالاً شاهد انتشار آن روی کنسول‌های نسل بعد سونی و مایکروسافت خواهیم بود.

کوروس (Chorvs)

جدیدترین بازی های جهان در سال 2021
جدیدترین بازی های جهان در سال 2021

CHORUS به عنوان یکی از بهترین بازی های 2021 که سازندگانش آن را اثری درگیرکننده با داستانی شخصی می‌دانند که به تلاش یک نفر برای رستگاری می‌پردازد، پرشده از سلاح‌ها و قابلیت‌های ذهنی مختلف است که بازیکن با دستیابی به آن‌ها تبدیل به مبارز فضایی قوی‌تری می‌شود.

محیط‌های میان‌ستاره‌ای، معابد قدیمی و مکان‌های غیرواقعی همه و همه در بازی حضور دارند. شما هم نقش مبارزی را بازی می‌کنید که می‌خواهد کهکشان را از ظلم‌وستم نجات دهد. نخستین تریلر بازی در رویداد Inside Xbox برای کنسول ایکس باکس سری ایکس پخش شد و نشان داد گیم‌پلی آن وقتی سوار بر سفینه‌ی نارا هستید، چگونه به نظر می‌رسد.

سازندگان می‌گویند این بازی که نسخه‌ی نسل نُهُمی آن باکیفیت‌تر از نسخه‌ی نسل هشتمی آن خواهد بود، گیمر را به دنیایی تاریک می‌برد که در آن باید با رمز و رازها و چالش‌های زیادی سر و کله بزند. حالا باید صبر کرد و دید که آیا نمایش‌های بعدی اثر هم چنین ادعاهایی را ثابت می‌کنند یا نه. فعلا اطلاعات دقیقی درباره‌ی جزئیات زمان عرضه‌ی بازی وجود ندارد.

جهان جدید (New World)

جدیدترین بازی های جهان در سال 2021
جدیدترین بازی های جهان در سال 2021

به عنوان یکی از بهترین بازی های کامپیوتر 2021، این بازی جهان‌باز در قرن هفدهم و عصر اکتشاف جریان دارد. بازیکنان باید در جزیره‌ی تازه کشف شده‌ی Aeternum به ماجراجویی بپردازند و با غلبه‌بر رقیبان خود، زمین‌های این جزیره را تصاحب کنند. در این بازی ارتشی از مردگان نیز حضور دارند که سعی دارند زمین‌های این جزیره را به‌دست بگیرند و جزیره را پاکسازی کنند.

بازیکنان می‌توانند دنیای این بازی جذاب به عنوان یکی از بهترین بازی های استراتژیک 2021 را جستجو کنند، به کشف گنج‌های پنهان شده بپردازند و یک امپراطوری برای خود بسازند. بازی New World از مبارزات بزرگ ۱۰۰ نفره نیز پشتیبانی می‌کند. می‌توانید با ملحق شدن به افراد دیگر، آنلاین این بازی را تجربه کنید یا به‌صورت تک‌نفره، امپراطوری خود را بسازید.

اسکورن (Scorn)

بازی جدید 2021
بازی جدید 2021

بازی ترسناک Scorn یک شوتر اول شخص است که توسط استودیوی Ebb Software و به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس سری ایکس | اس توسعه داده می‌شود. این بازی یکی از بهترین بازی های کامپیوتر 2021 است.

سازندگان این بازی برای این منظور از موتور گرافیکی آنریل انجین 4 استفاده کرده و هنوز تاریخ مشخصی را برای عرضه آن تعیین نکرده‌اند. اما امروز ویدیو جدیدی از گیم‌پلی بازی منتشر شده که دید خوبی از مکانیزم‌ها و جلوه‌های گرافیکی بازی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

بازی Scorn  حول محور ایده گم شدن در یک دنیای ناشناخته و ماجراجویی در فضای ترسناک و کابوس وار آن طراحی شده است. شما در این بازی به کشف مناطق مختلف و مرتبط با یکدیگر خواهید پرداخت که ارتباط میان آن‌ها نه به‌صورت خطی، بلکه به شکلی است که ذهن شما را به چالش خواهد کشید. درواقع رفتار غیرقابل پیش‌بینی محیط این بازی مثل یک کاراکتر مستقل عمل می‌کند.

لگو جنگ ستارگان : حمله اسکای واکر (LEGO Star Wars: The Skywalker Saga)

بازی جدید 2021
بازی جدید 2021

بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga اولین‌بار در کنفرانس E3 2019 معرفی شد. پروژه ساخت این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های 2021 با هدف ایجاد یک جهش جدید در مجموعه بازی‌های LEGO آغاز شده و قرار است داستان تمامی ۹ قسمت اصلی از مجموعه فیلم‌های Star Wars را به فرم لگویی خود بازسازی کند.

البته هفت قسمت از این مجموعه در گذشته به فرم LEGO بازسازی شده اما TT Games وعده داده که The Skywalker Saga با تمام چیزهایی که در گذشته دیدیم متفاوت و در سطح یکی از بهترین بازی های بهترین بازی های PS4 در سال 2021 باشد.

استاکر دو (S.T.A.L.K.E.R. 2)

بازی جدید 2021
بازی جدید 2021

پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و شایعه‌پردازی، بالاخره بازی استالکر 2 معرفی شد تا طرفداران این مجموعه به خوشحال‌ترین گیمرهای این روزها تبدیل شوند. بعد از انتشار سه‌گانه بازی استالکر، حالا شماره دوم این مجموعه قرار است یک بار دیگر ما را به منطقه ممنوعه چرنوبیل ببرد تا با موجودات خطرناک آنجا مواجه شویم. بازی‌های مجموعه S.T.A.L.K.E.R. به داشتن اتمسفر قوی، داستان پرکشش و گیم‌پلی سخت معروف هستند.

ظاهرا بازی استالکر 2 به عنوان یکی از بهترین بازی ها 2021 نیز تمام این ویژگی‌ها را دارد. با اطمینان می‌توانیم بگوییم که بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 در سال 2020 میلادی عرضه نمی‌شود و به احتمال زیاد، گیمرها می‌توانند در همان سال 2021 یا شاید هم 2022 آن را تجربه کنند.

اما نکته مهم آن است که برای اولین بار در مجموعه استالکر، این بازی قرار است برای کنسول‌های خانگی هم عرضه شود. طبق چیزی که در تریلر بازی STALKER 2 دیدیم، این بازی برای کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس سری ایکس منتشر می‌شود. هنوز معلوم نیست که آیا شاهد انتشار بازی روی کنسول پلی استیشن 5 نیز خواهیم بود یا خیر. در نتیجه فعلا آنرا در لیست بهترین بازی های کامپیوتر 2021 قرار دهید.

رچت و کلنک: شکاف جدا (Ratchet and Clank: Rift Apart)

بازی جدید 2021
بازی جدید 2021

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart به عنوان یکی از بهترین بازی های پی اس 5 در عین این که گیم‌پلی همیشگی این مجموعه را در خود دارد، به بهترین شکل ممکن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های جدید کنسول پلی‌استیشن ۵ را به تصویر کشیده است.

نکته‌ی جالب در روند بازی Ratchet & Clank: Rift Apart، استفاده از قابلیت‌های جدید اس‌اس‌دی و پهنای باند بالای حافظه‌ی سخت‌افزار پلی‌استیشن ۵، برای تغییر دنیای بازی در لحظه است. بازی قصه‌ای حول بعدهای مکانی مختلف تعریف می‌کند و این موضوع، در گیم‌پلی آن هم لحاظ شده است. رتچت و کلنک با استفاه از دروازه‌های مختلفی بدون وقفه و در لحظه به دنیاهای مختلف و بزرگ سفر می‌کنند.

ظاهرا رتچت قدرت ساخت دروازه‌های مکانی را هم کسب می‌کند، چون این قابلیت در سلاح‌های عجیب و غریب Ratchet & Clank: Rift Apart هم استفاده شده است و به کمک آن، رتچت دروازه‌هایی در محیط می‌سازد و دنیایی که مقابلش قرار دارد را به سمت خود می‌کشد.

هود : قانون‌شکنان و افسانه‌ها (Hood: Outlaws and Legends)

بازی جدید 2021
بازی جدید 2021

هنوز جزییات زیادی در رابطه با بازی ارائه نشده اما می‌دانیم که با یک اثر اکشن مخفی‌کاری سوم‌شخص روبه‌رو خواهیم بود که وقایعش در قرون وسطا جریان دارد.

در این بازی که در فضای قرون وسطایی بریتانیا قرار دارد، دو تیم چهار نفره رو در روی هم قرار خواهند گرفت. هدف هر دو تیم، به‌دست آوردن اموال دزدیده شده مردم توسط نیرو‌های دولتی، و اثبات خود به عنوان یک یاغی افسانه‌ای است.  این اموال به شکل یک صندوق گنج که در نقشه بازی مخفی شده و توسط نیرو‌های امنیتی محافظت می‌شود در بازی قرار داده شده‌اند.

در جریان تریلر بازی، شاهد نبرد شخصیت‌های آن با استفاده از تیر‌وکمان و همینطور انواع سلاح‌های سرد با دشمنان بودیم و صد البته که نمایش بازی، نبرد‌های شلوغی را هم به‌تصویر می‌کشید. به هر حال باید منتظر ماند و دید که درنهایت چه زمانی اطلاعات بیش‌تری در مورد بازی Hood: Outlaws & Legends ارائه خواهد شد.

بازی Hood: Outlaws and Legends در سال ۲۰۲۱ میلادی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

خدای جنگ : راگنوراک (God of War: Ragnarok)

بازی جدید 2021
بازی جدید 2021

با توجه به موفقیت کم‌نظیر God of War روی پلی استیشن 4 حالا تقریبا همه انتظار بسیار بالایی از دنباله آن دارند. با داشتن قدرت عالی پلی استیشن 5 و از بین رفتن خیلی از محدودیت‌های نسل قبل و کنار رفتن صفحات لودینگ، سانتا مونیک هم‌اکنون افق بی‌نهایت را پیش روی خود می‌بیند.

اینکه توسعه‌دهندگان توانستند فرانچایز محبوبشان را از پلی استیشن 2 و پلی استیشن 3 به نسل هشتم بیاورند و بهترین بهره را از پتانسیل پلی استیشن 4 ببرند، نشان می‌دهد سانتا مونیکا استعداد و ظرافت کاری بالایی هم دارد. و باز هم به خاطر تمام این دلایل، دیگر نه منتقدان و نه مخاطبان به یک دنباله معمولی یا حتی خوب راضی نمی‌شوند.

God of War Ragnarok محکوم به «عالی» بودن و حرکت ورای محدودیت‌ها است. حالا شاید این سوال مطرح شود که دنباله God of War برای حصول این هدف والا باید چه کارهایی انجام دهد؟ باید منتظر انتشار بمانیم و سپس قضاوت کنیم که آیا این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های پی اس 5 ، آیا از بهترین بازی های 2021 نیز خواهد بود یا خیر!

گرن توریسمو هفت (Gran Turismo 7)

بازی جدید 2021
بازی جدید 2021

مجموعه بازی‌های گرن توریسمو (Gran Turismo) از دوران اولین کنسول سونی جزو محبوب‌ترین آثار پلی‌استیشن بوده‌اند و هر نسل شاهد حداقل یک نسخه از آن‌ها بوده‌ایم. به نظر میرسد نسل جدید این بازی هم از بهترین بازی های 2021 خواهد بود.

در جریان نمایش بازی‌های پلی‌استیشن 5 هم از جدیدترین نسخه‌ی این سری رونمایی و بازی گرن توریسمو 7 (Gran Turismo 7) با انتشار تریلری معرفی شد؛ تریلری که ترکیبی بود از گیم‌پلی و سایر بخش‌های بازی درکنار نگاهی کوتاه به بعضی ویژگی‌های آن. به نظر میرسد این عنوان را باید از بهترین بازی های پی اس 5 بدانیم.

تریلر گرن توریسمو 7 از سه بخش تشکیل شده است. نیمه‌ی ابتدایی آن حالتی سینمایی‌تر دارد و درکنار نمایش بخشی از یک مسابقه‌ی مهیج به‌شکل ریپلی، تصاویری با کیفیت از کاکپیت تعدادی از ماشین‌ها و همین‌طور نمای خارجی آن‌ها نشان می‌دهد و سری هم به محل تعمیر و تیونینگ ماشین‌ها می‌زند.

این بخش که با عبارت «برای نسل بعد آماده شوید» آغاز می‌شود، پیستی کوهستانی و پُر درخت را هم نشان می‌دهد که برای طرفداران قدیمی گرن توریسمو حسی نوستالژیک به‌همراه دارد و آن‌را از سال ۱۹۹۷ می‌شناسند، یعنی Trial Mountain.

مس افکت: لجندری ادیشن (Mass Effect: Legendary Edition)

بازی جدید 2021
بازی جدید 2021

ب عنوان یکی از جذاب ترین و بهترین بازی های کامپیوتر 2021، اگرچه پیش از این نیز شایعات بسیاری درباره بازی Mass Effect Legendary Edition معرفی شده بود، اما بالاخره استودیو Bioware ساخت نسخه ریمستر این سه‌گانه را به صورت رسمی معرفی کرد.

این استودیو با انتشار پستی در بلاگ خود، عرضه این مجموعه را تایید کرد و نوشت: «تیم ما درBioWare اکنون ماه‌ها است که به سختی در حال کار روی سایه‌ها، مدل‌ها، بافت‌ها، افکت‌ها و ویژگی‌های فنی سه بازی عظیم است. هدف ما نه بازسازی یا ریمیک بازی‌های اصلی، بلکه مدرنیزه کردن این تجربه برای طرفداران قدیمی و البته بازیکن‌های جدیدی است که بتوانند آثار اصلی این مجموعه را در بهترین شکل ممکن، تجربه کنند.»

در ادامه این پست نوشته شده است: «دیدن ماجراجویی‌های «فرمانده شپرد» در قالب رزولوشن بهتر، نرخ فریم سریع‌تر و بهبودهای بصری زیبا، فوق‌العاده بوده است. ما به عنوان توسعه‌دهندگان بازی‌ها، همیشه امیدواریم که عناوین ما بتوانند از جایگاه اولیه خود فراتر شوند. داشتن فرصت ریمستر این سه گانه به معنای این است که ثمره یک دهه تلاش سخت ما، باز هم به زندگی خود ادامه خواهد داد و اکنون، تجربه آن بسیار بهتر و واضح‌تر از همیشه شده است.»

بازی Mass Effect Legendary Edition به عنوان یکی از بهترین بازی های 2021 ، شامل تمام محتواهای تک‌نفره از جمله بخش داستانی و DLCهای هر سه بازی این مجموعه می‌شود. همچنین، سلاح‌ها، زره‌ها و بسته‌های مختلفی برای کیفیت 4K Ultra HD بهینه‌سازی شده‌اند. تاریخ عرضه این مجموعه، بهار 2021 اعلام شده است. این بازی برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و ظاهرا می‌توان به اجرای آن روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیز امیدوار بود.

اویل جینیس دو (Evil Genius 2)

بازی جدید 2021
بازی جدید 2021

در بازی Evil Genius 2 به عنوان یکی از بهترین بازی های 2021 بازیکنان می‌توانند در نقش رهبر یک گروه شرور قرار بگیرند و تیم خود را به یک گروه شرورانه تبدیل کنند. در بازی می‌توانید افراد مختلفی را برای هر بخش از حکومت خود استخدام کنید و آن‌ها را تعلیم دهید تا در حرفه خود قوی‌تر شوند. بازی Evil Genius 2: World Domination در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۱ به عنوان یکی از بهترین بازی ها کامپیوتر 2021 برای پی‌سی منتشر خواهد شد.

الدن رینگ (Elden Ring)

بهترین بازی های 2021

در این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های 2021 محصول همکاری دو نابغه را انتظار میکشیم. جایی که هدیتاکا میازاکی سازنده سری بازی های Dark Souls با جر مارتین نویسنده اثر مشهور نغمه آتش و یخ همکاری خواهد داشت.

آنطور که میازاکی در مصاحبه ای اعلام کرده، الدن رینگ به عنوان یکی از بهترین بازی های 2021 یک بازی نقش آفرینی سوم شخص با گیم پلی مشابه با Dark Souls میباشد. البته این به آن معنا نیست که گیم پلی دقیقا شبیه آن باشد اما ریشه و ساختارها یکی خواهد بود. از اساس هم اگر دقیق تر نگاه کنیم ساخته های میازاکی هریک در ساختار یکی هستند اما هرکدام موارد جدید و گیم پلی منحصر به فرد دارند.

بهترین بازی های 2021 در یک نگاه:

  • هیتمن 3 (3 Hitman)
  • پرینس آو پرشیا (Prince of Persia: The Sands of Time Remake)
  • فار کرای 6 (Far Cry)
  • رزیدنت اویل ویلج (Resident Evil Village)
  • هورایزن غرب ممنوعه (Horizon Forbidden West)
  • ومپایر: مسکرد – بلادلینس دو (Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2)
  • سایکونات دو (Psychonauts 2)
  • گوشت وایر: توکیو (GhostWire: Tokyo)
  • میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy)
  • ارباب حلقه ها : گالوم (The Lord of the Rings: Gollum)
  • کورس (Chorus)
  • جهان جدید (New World)
  • لگو جنگ ستارگان : حمله اسکای واکر (LEGO Star Wars: The Skywalker Saga)
  • اسکورن (Scorn)
  • استاکر دو (S.T.A.L.K.E.R. 2)
  • رچت و کلنک: شکاف جدا (Ratchet and Clank: Rift Apart)
  • هود : قانون‌شکنان و افسانه‌ها (Hood: Outlaws and Legends)
  • خدای جنگ : راگنوراک (God of War: Ragnarok)
  • گرن توریسمو هفت (Gran Turismo 7)
  • مس افکت: لجندری ادیشن (Mass Effect: Legendary Edition)
  • اویل جینیس دو (Evil Genius 2)
  • الدن رینگ (Elden Ring)

بیشتر بخوانید:

.

منبع: polygon

نظر شما در خصوص بهترین بازی های 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر