;
coinex

مشکل اسنپ چت در آیفون ؛ شمشیر دولبه‌ی امنیت گوشی های اپل

مشکل اسنپ چت در آیفون باعث شده است این شبکه اجتماعی از اپل شکایت کند، برای دانستن جزئیات بیشتر در اینباره تا پایان با تکراتو همراه شوید.

امنیت در عصر امروزی حافظی شکننده دارد. همه افراد بالطبع میل دارند که از امکانات عصر تکنولوژی نهایت استفاده را با کمترین ضرر و عواقب داشته باشند. در این میان بحث امنیت فضای مجازی کمی پیچیده است.

همه احتمالا از این مسئله خبر داریم که تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل اهمیت خاصی برای حریم خصوصی دیجیتال قائل است. در همین جهت به زودی آیفون برای ارتقا امنیت خود از کاربران می پرسد که آیا می خواهند بخشی از برنامه ردیابی اپ ها برای فرستادن تبلیغات باشند یا خیر.

مشکل اسنپ چت در آیفون ؛ شمشیر دولبه‌ی امنیت گوشی های اپل

طبعا اکثر کاربران آیفون در پاسخ به این سوال جواب رد خواهند داد، با اینحال برخی نیز وجود دارند که ترجیح می دهند این تبلیغات را دریافت نمایند.

از طرف دیگری فیس بوک گفته است که به دلیل این ویژگی حریم خصوصی اپل ممکن است 50 درصد از درآمد تبلیغاتی خود را از دست دهد. به همین دلیل فیس بوک می خواهد اپل را به دلیل به دادگاه بکشاند و آن را متهم به آسیب رساندن به کسب و کارهای کوچک کند.

اکنون، علاوه بر فیس بوک یک شبکه اجتماعی دیگر از این سیستم شفافیت ردیابی برنامه ها نیز شکایت دارد. دیروز اسنپ چت گزارش کرد که درآمد 3 ماهه اخیر آن با 62 درصد افزایش به 911 میلیون دلار رسیده است. اما حال درک اندرسون، مدیر مالی این شرکت، نگران است برنامه امنیتی جدید اپل برای ردیابی تبلیغات به اسنپ چت آسیب جدی برساند.

مشکل اسنپ چت در آیفون

اندرسون دراینباره گفت: « هنوز مشخص نیست که تاثیر طولانی مدت این تغییرات امنیتی در اپل در سیر صعودی درآمد ما چه تاثیر خواهد بود در هرصورت واضح است این مسئله می تواند مشکلی جدی بر ما و دیگران وارد سازد.»

همانطور که مشخص است اپل میان دو انتخاب گیر کرده است اگر می خواهد تعهد واقعی خود را به حفظ امنیت نشان دهد باید طبق برنامه های این سیستم جدید عمل نماید اما از طرف دیگر ممکن است اینکار درآمد بسیاری را کاهش دهد به هر صورت باید دید که نهایتا تیم کوک و شرکت اپل چه تصمیمی خواهند گرفت.

ما پیش از این در آموزش کار با اسنپ چت از چگونگی ذخیره عکس در اسنپ چت و حل مشکل پسورد اسنپ چت که از مشکلات رایج هستند گفته بودیم. حالا باید دید با وضعیتی که پل در نظر گرفته کاربران اسنپ چت با چه مسائلی روبرو خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

نظر شما درباره  مشکل اسنپ چت در آیفون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر