;
coinex

فیلم بلید مارول (Blade) ؛ بازگشت یک خون‌آشام در فاز پنجم MCU

فیلم بلید مارول (Blade) به زودی ساخته خواهد شد، برای دانستن جزئیات بیشتر دراینباره و مسائل پیرامون آن لطفا تا پایان با تکراتو همراه شوید.

فیلم بلید مارول (Blade) که به زودی ساخته خواهد شد توسط استیسی اوسی-کوفور نوشته شده است. حضور او بنا به گزارش هالیوود ریپورتر به لطف ماهرشالا علی ستاره مشهور بوده است چراکه که شخصا از او خواسته نویسندگی این فیلم سینمایی را بر عهده گیرد.

فیلم بلید مارول (Blade)

بازگشت یک خون‌آشام در فاز پنجم MCU

این نویسنده در سال 2019 به خاطر نوشتن فیلمنامه سریال کمدی PEN15 نامزد جایزه امی شد. او همچنین در نوشتن سریال کمدی کوتاه Run شبکه اچ بی او نیز حضور داشته است.

ماهرشالا علی که برنده دو جایزه اسکار برای فیلم های Moonlight و Green Book است به عنوان قهرمان جدید مارول که پیشتر توسط وسلی اسنایپس در سال های 2004، 2002، 1998 بازی کرده بود. ظاهر خواهد شد. برنامه ساخت فیلم Blade, the Vampire Slayer نخستین بار در نمایشگاه کمیک 2019 فاش گردید. این فیلم اوسی-کوفور را تبدیل به اولین زن سیاه پوستی می کند که نویسندگی یکی از فیلم های مارول را بر عهده گرفته است.

فیلم بلید مارول (Blade)

انسان-خون آشام فیلم بلید اولین بار به عنوان یک شخصیت فرعی در داستان کمیک Tomb of Dracula در سال 1973 ظاهر شد تا اینکه آنقدر مورد علاقه عموم قرار گرفت که داستان مستقلش ساخته شد. این اولین حضور ماهرشالا در دنیای مارول نیست، زیرا او قبلا در Luke Cage نیز یکبار نقش آفرینی کرده است. او همچنین صداپیشه یکی از شخصیت های انیمیشن مرد عنکبوتی نیز بوده است. ماهرشالا علی اخیرا نیز در سریال کمدی به تهیه کنندگی Hulu که رامی نام داشت حضور پیدا کرد، او همچنین در فصل سوم سریال کارگاه واقعی نیز نقش آفرینی می کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: indiewire

نظر شما درباره فیلم بلید مارول (Blade) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر