;
coinex

جدیدترین و بهترین انیمه های 2021 ؛ فهرست بهترین انیمه های سریالی جهان

در این مقاله ما به معرفی جدیدترین و بهترین انیمه های 2021 می‌پردازیم که برخی از آنها دنباله‌ی انیمه‌های سال‌های قبل هستند. با تکراتو باشید تا فهرست بهترین انیمه های 2021 را با هم بررسی کنیم.

سال 2020 سال عالی‌ای برای طرفداران انیمه بود. ولی سال 2021 حتی از سال 2020 نیز هیجان انگیزتر است و انیمه‌های زیادی در راه است. با نزدیک شدن به آخر سال 2020، خبرهای زیادی درباره دنباله انیمه‌ها منتشر می‌شود که این خبری عالی برای انیمه‌‌بازها است.

این انیمه‌ها که در ژانرهای معروف ایسکای (Isekai) و شونن (Shonen) هستند، قرار است حسابی طرفداران را هیجان زده کنند و جدیدترین انیمه های دنیا رقم بزنند. در این مقاله ما جدیدترین و بهترین انیمه های 2021 را معرفی می‌کنیم. پس با تکراتو همراه باشید!

بهترین انیمه های 2021

بهترین انیمه های سریالی در سال 2021

تماشای بهترین انیمه های 2021 حوصله‌ای می‌خواهد که فقط طرفداران بهترین سریال های 2021 دارند. بنابراین اگر شما از دنبال‌کنندگان بهترین سریال های ایرانی ، بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی یا بهترین سریال های ترکی 2020 هستید، با اندکی تغییر ذائقه می‌توانید به اتماشای بهترین انیمه های 2021 نیز بنشینید. اما اگر عاشقانه به دنبال بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 و یا بهترین سریال های نوروز 1400 می‌گردید، انیمه‌ها می‌تواند شما را شگفت زده کند.

در تکراتو فهرست‌های جامعی از بهترین آثار هنر هفتم و یا بهترین فیلم های 2021 تهیه کرده‌ایم. فراموش نکنید سری به بهترین فیلم های اکشن 2021 ، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 ، بهترین فیلم های عاشقانه 2021 و فهرست فیلم های آینده مارول در سال 2021 بزنید تا اندکی به زندگی خود عطر و طعم هنر را اضافه کنید.

بیشتر بخوانید:

پرفروش ترین فیلم های 2020

احتمال شما که به بهترین انیمه های 2021 علاقه دارید نباید فهرست بهترین انیمیشن های 2020 را از دست بدهید. تماشای بهترین انیمیشن های 2019 و انیمیشن های برتر سال 2018 نیز خالی از لطف نیست. انیمه های ژاپنی این روزها طرفداران بسیاری دارند. مانند بهترین انیمیشن های سریال 2020. اما سینما تنها هالیوود نیست. با نگاهی اجمالی به بهترین فیلم های کره ای 2020 و بهترین فیلم های هندی 2020 به آثار قابل ملاحظه‌ای خواهید رسید.

همینطور اگر اهل سریال های طنز هستید بد نیست سری به بهترین سریال های طنز ایرانی یا بهترین سریال های کمدی خارجی  نیز بزنید. البته که شما میتونید فهرست بهترین سریال های شبکه های ماهواره ای را در جدیدترین و بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV) و بهترین سریال های من و تو در دسترس داشته باشید.

اگر به دنبال سریال های روز دنیا می‌گردید و بهترین سریال های نتفلیکس 2020 و یا بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020  را ترجیح میدهند، بد نیست به سریال های بی.بی.سی نگاهی بیندازید. از پیکی بلایندرز تا شرلوک هلمز و بلک اورفن بی بی سی واقعا سریال های خوبی تولید کرده. پس بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020 را از دست ندهید.

بهترین انیمه های سریالی در سال 2021 در یک نگاه

  • انیمه ری زیرو: شروع زندگی در دنیای دیگر (Re:Zero Starting Life In Another World)
  • انیمه هوریمیا (Horimiya)
  • انیمه ورود به افق: نابودی میزگرد (Log Horizon: Destruction of the Round Table)
  • انیمه ناکجاآباد موعود (The Promised Neverland)
  • انیمه نون نون بیوری بدون وقفه (Non Non Biyori Nonstop )
  • انیمه هفت گناه مرگبار: قضاوت اژدها (The Seven Deadly Sins: Dragon’s Judgement)
  • انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation
  • انیمه شخصیت پایین توموزاکی (The Low Tier Character Tomozaki-kun)
  • انیمه اردوگاه لیدبک (Laid-Back Camp)
  • انیمه کبدی سوزان (Burning Kabaddi)
  • انیمه فروتس بسکت (Fruits Basket)
  • انیمه دکتر سنگی (Dr. Stone)
  • انیمه حمله به تیتان (Attack on Titan)
  • انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین: آریا از شبی بی‌ستاره (Sword Art Online Progressive: Aria of a Starless Night)
  • انیمه عشق ولاد (Vlad Love)
  • انیمه گریدمن (SSSS.Gridman)
  • انیمه جانوران (Beastars)
  • انیمه پنج قلوهای باکلاس (The Quintessential Quintuplets)

انیمه ری زیرو: شروع زندگی در دنیای دیگر (Re:Zero Starting Life In Another World)

  • تاریخ اکران: 6 ژانویه 2021
  • ژانرها: درام، فانتزی، روانشناختی
  • فصل: نیمه دوم فصل دوم
بهترین انیمه های 2021
بهترین انیمه های 2021 / انیمه جدید 2021

نیمه اول دومین فصل انیمه ری زیرو که از جدیدترین انیمه های دنیا است، در تابستان 2020 دبیوت کرد و شخصیت‌های جدید را افشا کرد. در حالی که این انیمه به احتمال زیاد Sanctuary arc را به پایان می رساند، طرفداران می توانند منتظر پیچیدگی و رمز و رازهای بیشتری در فصل جدید باشند که تماشای این داستان را بسیار سرگرم کننده‌تر می‌کند.

داستان این انیمه که در گلچین بهترین انیمه های 2021 است، درباره پسری به نام سوبارو ناتسوکی (Subaru Natsuki) گوشه گیر و گیمری است که ناگهان خود را در دنیای بازی فانتزی مشاهده می‌کند. در این دنیای خیالی، سوبارو مورد حمله چند غارتگر قرار می‌گیرد و در همان لحظه با امیلیا (Emilia) که سعی می‌کند او را نجات دهد، روبرو می‌شود.

با اینکه بعدا سوبارو طی حمله‌ای کشته می‌شود، ولی با توانایی خود توانست خود را زنده کند. ولی هر دفعه که او می‌میرد، روش بازی تغییر می‌کند. هر بار که او زنده می‌شود، می‌تواند وقایع گذشته را به یاد بیاورد ولی دیگران هر آنچه گذشته را فراموش کرده‌اند.

به دلیل رفتار مهربانانه امیلیا نسبت به او، سوبارو قول داد که به او کمک کند تا در هدف خود برای تبدیل شدن به فرمانروای سرزمین موفق شود. فصل جدید از همین نقطه اول آغاز می‌شود – سوبارو و امیلیا در حال حاضر در جنگل گیر کرده‌اند که برای فرار باید 3 آزمایش را با موفقیت انجام دهند.

داستان بی‌نظیر این انیمه که جزو جدیدترین انیمه های جهان است، بینندگان را مسحور می‌کند و با صحنه‌های غیر منتظره همه را سورپرایز می‌کند. سوبارو مبارزات زیادی می‌کند و علیرغم قیام‌ها، او سعی می‌کند از امیلیا محافظت کند و او را به آرزوی خود برساند.

بیشتر بخوانید:

فصل چهارم انیمه overlord ؛ [تاریخ پخش + داستان]

تاریخ اکران ددپول 3

انیمه هوریمیا (Horimiya)

  • تاریخ اکران: ۱۰ ژانویه 2021
  • ژانرها: مدرسه‌ای، کمدی، عاشقانه
  • فصل: 1
بهترین انیمه های 2021
انیمه جدید 2021

این انیمه که یکی از بهترین انیمه های سریالی در سال 2021 است، داستان دختری باهوش و زیبا به نام کیوکو هوری (Kyoko Hori) و پسری گوشه گیر و خسته کننده به نام ایزومی میامورا (Izumi Miyamura) را روایت می‌کند که باهم همکلاسی هستند.

این دو همکلاسی تا قبل از اینکه در خارج مدرسه همدیگر را ملاقات کنند، هیچوقت با هم صمیمی نبودند. هوری و ایزومی شخصیت اصلی خود را در مدرسه مخفی می‌کردند. آنها بعد از پی بردن به تفاوت‌های یکدیگر نسبت به داخل مدرسه، تصمیم می‌گیرند که این را مانند یک راز نگه دارند. همانطور که آنها بیشتر باهم وقت می‌گذرانند، صمیمی‌تر می‌شوند و در آخر بین آنها عشق به‌وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ومپایری جهان

تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها (Barbarians) [+تریلر و داستان]

انیمه جانوران (Beastars)

  • تاریخ اکران:ژانویه تا مارس 2021
  • ژانرها: علمی و تخیلی، روانشناسی، ترسناک
  • کارگردان: شینیچی ماتسومی
بهترین انیمه های 2021
بهترین انیمه های 2021

نام این انیمه اشاره به جانورانی است که برتری خود را ازطریق مبارزه با نابرابری‌ها و تلاش برای ایجاد صلح بین گوشت‌خوران و گیاه‌خواران به رخ می‌کشند.

شاید از دید گروهی از منتقدان این داستان کمی مضحک به نظر برسد، اما به عقیده گروهی دیگر این داستانی شبیه به عاشقانه رومئو و ژولیت است.

روایتی از داستان‌های عاشقانه تنیده در تاروپود خشونت و گاهی ناامیدی که به سبک خود جذاب و قابل‌توجه است. اگر علاقمند به این دست داستا‌ها هستید این انمیه جذاب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم invincible [+تریلر و داستان]

فصل سوم سریال عطیه (Atiye) نتفلیکس

انیمه ورود به افق: نابودی میزگرد (Log Horizon: Destruction of the Round Table)

  • تاریخ اکران: 13 ژانویه 2021
  • ژانرها: اکشن، بازی، ماجراجویی، جادویی، فانتزی
  • فصل: 3
بهترین انیمه های 2021
انیمه جدید 2021

داستان این انیمه که از بهترین انیمه های سریالی در سال 2021 است، درباره پسری به تام شیروئه (Shiroe) و دوستان او در دنیای بازی چند نفره و آنلاین Elder Tale است.

بعد از یک آپدیت، حدود 30000 بازیکن ژاپنی متوجه می‌شوند که وارد دنیای بازی شده‌اند. این بازیکنان بعدا در بازی به نام «ماجراجویان» شناخته می‌شوند. بیشتر آنها به عنوان اعضای اصناف مختلف در Akihabara یا به اختصار آکیبا (Akiba) زندگی می‌کنند.

شیروئه اتحاد میزگرد را با 11 رهبر از اصناف با نفوذ در آکیبا تشکیل می‌دهد. این اتحاد برای مدیریت چیزهایی است که در این سرزمین اتفاق می‌افتد.

آنها با هم سعی می‌کنند به واقعیت زندگی جدید خود عادت کنند، افراد دیگر را در این بازی بشناسند، با نیروهای شیطانی مبارزه کنند و راهی برای بازگشت به دنیای واقعی پیدا کنند.

در فصل سوم انیمه ورود به افق، شیروئه و دوستان او به مشکلات بی‌سابقه‌ای برمی‌خورند. حتی بعد از یک سال زندگی کردن در Elder Tale، هنوز مشکلاتی بین ماجراجوها وجود دارد.

این مشکلات به همراه هیولاها تهدیدی برای نابودی هماهنگی آکیبا هستند. شیروئه و دوستان او به دنبال راه حل‌هایی برای برقراری صلح و سعادت در جزیره هستند.

ولی مهم‌ترین سوالی که ذهن طرفداران این انیمه، که جزو بهترین انیمه های سریالی در سال 2021 است، را درگیر کرده این است که آیا آنها می‌توانند به سلامت به خانه‌های خود برگردند؟

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

فصل دوم سریال See ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

انیمه گریدمن (SSSS.Gridman)

  • تاریخ اکران: 2 آوریل تا 18 ژوئن 2021
  • ژانرها: علمی و تخیلی، روانشناسی، ترسناک
  • کارگردان: آکیرا آمه‌میا
بهترین انیمه های 2021
بهترین انیمه های 2021

انیمه گریدمن (SSSS.Gridman) یکی از مهیج‌ترین آثار انیمه‌ای سال ۲۰۱۸ بود که یکی از محصولات فراموش شده «Tsuburaya» را در قالب انیمه‌ای درخشان زنده کرد.

حال شاهد ادامه جذاب سری اول این مجموعه با عنوان داینازنون هستیم که این بار روی تیم ترسناک دیگری از قهرمانان جوان به رهبری مردی اسرارآمیز به نام گائوما متمرکز شده است. این گروه باید با هم متحد شده و به کمک نیروی ترکیبی ارتقا یافته‌ای به نام داینازنون مبارزه کنند.

داستان این انیمه به نحوی در پیوند با انیمه گریدمن بوده و هردو بخشی از جهان گریدمن هستند. این مسئله باعث شده که از یک سو امکانات هیجان انگیزی برای شکل‌گیری ماجراجویی‌های مشترک بین این دو انیمه به‌وجود آمده و از سوی دیگر هر یک شیوه‌ی بیان و خط داستانی مجزا و مخصوص به خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات

انیمه ناکجاآباد موعود (2 The Promised Neverland)

  • تاریخ اکران: 8 ژانویه 2021
  • ژانرها: علمی و تخیلی، روانشناسی، ترسناک
  • فصل: 2
بهترین انیمه های 2021
انیمه جدید 2021

این انیمه که از بهترین انیمه های سریالی در سال 2021 است، بسیار مورد انتظار طرفداران آن بود و داستان آن، از همان جا که در فصل اول رها شده، شروع می‌شود. فصل اول این انیمه، داستان اما (Emma)، ری (Ray)، نورمان (Norman) را دنبال می‌کند که قصد دارند از یتیم‌خانه Grace Field House فرار کنند.

زیرا آنها شنیده‌اند که اگر آنجا بمانند، توسط شیاطین کشته می‌شوند. در فصل جدید این انیمه که در گلچین بهترین انیمه های سریالی در سال 2021 است، خواهیم دید بچه‌ها که از دیوارهای بلند یتیم‌خانه فرار کرده‌اند.

آنها در تلاش هستند که از جنگلی که در آن گیر افتاده‌اند فرار کنند. اما و دیگران برای زنده ماندن باید در اعماق جنگل حرکت کنند که جهانی کاملاً متفاوت از آنچه در کتاب‌ها خوانده‌اند است. در فصل جدید شاهد کشفیات جدید، اطلاعات جدید و شخصیت‌های جدید خواهیم بود.

بچه‌ها با موجودات جنگلی، شیاطین و دیگر بچه‌ها که از پرورشگا‌ه‌های مختلف فرار کرده‌اند، برخورد می‌کنند. این انیمه بی‌نظیر که از بهترین انیمه های 2021 است را از دست ندهید!

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش [+داستان و بازیگران]

سریال How I Met Your Father ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آشنایی با پدر

انیمه پنج قلوهای باکلاس (The Quintessential Quintuplets)

  • تاریخ اکران: 8 ژانویه تا 26 مارس 2021
  • ژانرها: علمی و تخیلی، روانشناسی، ترسناک
  • کارگردان: کائوری
بهترین انیمه های 2021
بهترین انیمه های 2021

نویسنده این سریال انیمه‌ای عاشقانه کِیی‌چیرو اوچی است و این سریال به عنوان یکی از بهترین انیمه‌های عاشقانه سال ۲۰۲۱ معرفی و منتشر شده است.

داستان این انیمه در مورد دانشجوی فقیری به نام فوتارو است که به عنوان معلم خصوصی استخدام می‌شود تا دختران پنج قلو را برای امتحانات نهایی آماده کند.

انیمه به صورت فلاش بک نگاهی هم به آینده دارد و نشان می‌دهد که فوتارو درنهایت با یکی از آنها ازدواج می‌کند، هرچند هویت عروس به این سادگی‌ها افشا نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

سریال The Last of Us ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آخرین بازمانده از ما

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

انیمه نون نون بیوری بدون وقفه (Non Non Biyori Nonstop )

  • تاریخ اکران: 10 ژانویه 2021
  • ژانرها: سینن، کمدی
  • فصل: 3
بهترین انیمه های 2021
انیمه جدید 2021

در فصل سوم نون نون بیوری، رنج (Renge) هاتارو(Hotaru) به همراه دوستان بازگشته‌اند تا 5 سال پس از پایان فصل دوم، با زندگی آرام و راحت روستایی ما را همراهی کنند. این فصل این انیمه که یکی از بهترین انیمه های سریالی در سال 2021 است، با انتقال هاتارو ایچیجو کلاس پنجم دبستان به مدرسه Asahigaoka، بعد از انتقال خانواده‌اش به شهر روستایی، آغاز می‌شود.

نون نون بیوری، داستان زندگی 5 دوست را دنبال می‌کند که با هم درس می‌خوانند، با هم خوش میگذرانند و خاطرات ارزشمندی را ثبت می‌کنند. در عین حال این انیمه که جزو بهترین انیمه های 2021 است، تفاوت زندگی روستایی و شهری را نیز به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

سریال The Irregulars ؛ بازیگران، تاریخ پخش و نقد سریال غیرعادی ها

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

عشق ولاد (Vlad Love)

  • تاریخ اکران: 14 فوریه تا 14 مارس 2021
  • ژانرها: اکشن، جادویی، فانتزی، کمدی، ماجراجویی، ماوراء طبیعی
  • کارگردان: نامورو اوشی، جونجی نیشی‌مورا
بهترین انیمه های 2021
بهترین انیمه های 2021

انیمه عشق ولاد یکی دیگر از بهترین انیمه های 2021 بوده که طرفدارن بسیار زیادی دارد. داستان انیمه عشق ولاد در مورد دختری دبیرستانی به نام میتسوگو بانبا است که جدیدا معنا و مفهومی جدید در اهدای خون پیدا کرده است.

به طوری که باوجود برخورد شدید پرستار بارها برای اهدای خون به بانک خون مراجعه می‌کند. اما روزی با دختری عجیب و رنگ پریده برخورد کرده و او را که بیهوش شده است به خانه می‌برد و این آغاز ماجراهایی جالب است.

بعد از چندین دهه فعالیت در ساخت آثار علمی تخیلی و فانتزی‌های فلسفی، انیمه «Vlad Love» را می‌توان فصلی نو در کارنامه کاری مامورو اوشی دانست.

این نوستالژی به شکلی عمدی گریزهای فراوانی به آثار گذشته این کارگردان کهنه کار دارد. به طوری که اگر مخاطبان چشمی تیزبین داشته و با آثار گذشته اوشی آشنایی داشته باشند، بی‌تردید متوجه ارجاعات بصری فراوان به آثار و سریال‌های گذشته او می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

سریال The Witcher: Blood Origins ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

انیمه هفت گناه مرگبار: قضاوت اژدها (The Seven Deadly Sins: Dragon’s Judgement)

  • تاریخ اکران: 6 ژانویه 2021
  • ژانرها: اکشن، جادویی، فانتزی، کمدی، ماجراجویی، ماوراء طبیعی
  • فصل: 4
بهترین انیمه های 2021
انیمه فانتزی

انیمه هفت گناه مرگبار: قضاوت اژدها، فصل چهارم انیمه از سری انیمه هفت گناه مرگبار است و در لیست بهترین انیمه های 2021 قرار دارد. این انیمه داستان شاهزاده خانم سوم Liones، الیزابت، و 7 شوالیه افسانه‌ای معروف به هفت گناه مرگبار را دنبال می‌کند.

شوالیه‌ها برای حفظ امنیت مردم خود علیه شوالیه‌های مقدس که از پادشاهی Liones و همچنین ارتش شیطان جدا شده‌اند، می‌جنگند. با وجود نبردهای بی‌شمار بین هفت گناه مرگبار و نیروهای شیطان، جنگ هنوز ادامه دارد.

در این فصل، مالیوداس (Meliodas)، سردسته هفت گناه مرگبار و پسر پادشاه شیطان را می‌بینیم که در تلاش است پدر خود را شکست دهد. او قصد دارد با گرفتن جای پدر خود و پادشاه شیطان شدن، یک بار برای همیشه به این جنگ‌ها خاتمه دهد و به امید محافظت از پادشاهی Liones و الیزابت پیوسته می‌جنگد.

بیشتر بخوانید:

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation

  • تاریخ اکران: ژانویه 2021
  • ژانرها: جادویی، درام، فانتزی
  • فصل: 1
بهترین انیمه های 2021
بهترین انیمه های 2021 / انیمه فانتزی

این انیمه که یکی از بهترین انیمه های 2021 است، درباره مردی ۳۴ ساله‌ی بیکار و تنها است. پس از تولد دوباره به عنوان نوزادی به نام رودئوس گریاتات (Rudeus Greyrat)، در دنیایی خیالی به او فرصت جدیدی برای زندگی داده می‌شود.

رودئوس اگرچه ممکن است شبیه یک نوزاد تازه متولد شده باشد اما هوش و خاطرات خود را از زندگی گذشته خود حفظ کرده است. در نتیجه، رودئوس قادر است مهارت‌های رزمی خود را بدست آورده و توانایی‌های جادویی خود را از کودکی تقویت کند. رودئوس که در گذشته زندگی بی‌معنی داشته است تصمیم می‌گیرد از زندگی جدید خود بیشترین بهره را ببرد و شخص بهتری شود.

وقتی رودئوس بزرگ می‌شود، با دوست دوران کودکی خود سیلفیت (Sylphiette)، شمشیر زن زودرنج اما ماهر اریس (Eris) و معلم جوان شیطان روکسی (Roxy) پیوندهایی برقرار می‌کند. همینطور او یاد خواهد گرفت که برای چیزهای ارزشمند خود بجنگد و از آن‌ها محافظت کند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Manifest [+تریلر و داستان]

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx [+تریلر و داستان]

انیمه شخصیت پایین توموزاکی (The Low Tier Character Tomozaki-kun)

  • تاریخ اکران: 8 ژانویه 2021
  • ژانرها: مدرسه‌ای، درام، عاشقانه
  • فصل: 1
بهترین انیمه های 2021
بهترین انیمه های 2021 / انیمه فانتزی

داستان این انیمه که در لیست بهترین انیمه های 2021 قرار دارد، درباره‌ی توموزاکی، یک گیمر حرفه‌ای است که زندگی واقعی او چندان تعریفی ندارد. او عاشق بازی کردن است زیرا در بازی همیشه نتیجه‌ی تلاش‌های خود را می‌بیند درحالی که در دنیای واقعی اینطور نیست‌.

او قاطعانه معتقد است که زندگی واقعی ناعادلانه، غیرقابل پیش‌بینی و ناخوشایند است. اعتقاد او زمانی که با آئوی مینامی (Aoi Hinami) ملاقات می‌کند، عوض می‌شود. آئوی یک گیمر معروف است که در زندگی واقعی و مدرسه خود نیز بسیار موفق است.

آئوی به توموزاکی کمک می‌کند تا مشکل باخت‌های همیشگی‌اش در دنیای واقعی را از بین ببرد. او با آموزش مرحله به مرحله به توموزاکی و مشخص کردن برخی کارها برای او، مشکل توموزاکی را از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عثمان (Kuruluş: Osman) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

فصل هفتم سریال خانه پوشالی (House of Cards) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

انیمه اردوگاه لیدبک ( Laid-Back Camp)

  • تاریخ اکران: ژانویه 2021
  • ژانرها: کمدی
  • فصل: دوم
بهترین انیمه های 2021
انیمه فانتزی

داستان این انیمه حول رین شیما درون‌گرا (Rin Shima) و نادشیکو کاگامیارا پر سر و صدا (Nadeshiko Kagamihara) می‌گردد. این دو شخص که در کمپ لیدبک کوه فوجی (Fuji) با هم آشنا شده‌اند، به دلیل علاقه‌های یکسان خود به کوه فوجی و کمپ زدن باهم صمیمی شدند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های راک (دواین جانسون) کدامند؟

فصل پنجم سریال مانی هایست (Money Heist) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

این فصل انیمه، ماجراهای سرگرم کننده کمپینگ 2 دختر و دیگران را که در طول نمایش با هم دوست می‌شوند را به نمایش می‌گذارد. این انیمه عجایب کمپینگ زمستانی و قدرت دوستی‌ای که برحسب علاقه مشترک به‌وجود آمده را به ما نشان می‌دهد.

انیمه کبدی سوزان (Burning Kabaddi)

  • تاریخ اکران: آوریل 2021
  • ژانرها: ورزشی
  • فصل: 1
بهترین انیمه های 2021
جدیدترین انیمه های دنیا

داستان این انیمه که در لیست بهترین انیمه های 2021 قرار دارد، درباره‌ی دانش آموز سال اول دبیرستان، تاتسویا یویگوشی (Tatsuya Yoigoshi)، بازیکن آس سابق فوتبال است که از ورزش متنفر است. او برای پیوستن به تیم کبدی (Kabaddi) دعوت می شود. در ابتدا او این ایده را مسخره می‌کند ولی بعد از دیدن بازی این تیم، به آن علاقه‌مند می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2021

فصل چهارم سریال پنت هاوس (Penthouse) ؛ تاریخ پخش و سایر جزئیات

انیمه پادشاهی (Kingdom)

  • تاریخ اکران: بهار 2021
  • ژانرها: اکشن، بالغانه، نظامی
  • فصل: 3
بهترین انیمه های 2021
جدیدترین انیمه های دنیا

یک پسر بی نام و نشان و یک پادشاه جوان در ملتی که گرفتار جنگ بوده‌، بزرگ شده‌اند. پسر، شین (Xin)، خود را بارها در میدان نبرد ثابت کرده است، اگرچه در ابتدا شرایط خوبی نداشته، اما او و پادشاه جوان، ژنگ (Zheng)، باهم دوست شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم

فصل پنجم سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma) ؛ داستان، زمان پخش و بازیگران

ژنگ آرزو دارد همه کشورهای درگیر را زیر سلطه‌ی شین قرار دهد، در حالی که شین برای تبدیل شدن به یک ژنرال بزرگ تلاش می‌کند. جاه طلبی هردوی آنها تاریخ را برای همیشه تغییر خواهد داد.

انیمه فروتس بسکت (Fruits Basket)

  • تاریخ اکران: آوریل 2021
  • ژانرها: کمدی، برشی از زندگی، داستان فرا طبیعی
  • فصل: 3
بهترین انیمه های 2021
جدیدترین انیمه های دنیا

انیمه فروتس بسکت (سبد میوه) یک انیمه بسیار مشهور و جزو بهترین انیمه های 2021 و جدیدترین انیمه های جهان است‌. این انیمه که در اوایل سال 2000 ساخته شد، هیچوقت داستان را به طور کامل از کتاب اقتباس نکرد.

ولی در سال 2019، این انیمه با اقتباس کامل منتشر شد و حالا در سال 2021 باید منتظر فصل سوم این مجموعه باشیم. خط داستانی این انیمه که یکی از بهترین انیمه های 2021 است، حول دختری فقیر به نام توهرو (Tohru) می‌گردد. او به پیش یک خانواده ۱۲ نفری به نام سوما (Soma) می‌رود تا با آنها زندگی کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین رمان های عاشقانه ایرانی

زمان پخش فصل دوم گامبی وزیر (The Queen’s Gambit) ؛ داستان و بازیگران

توهرو به طور تصادفی نفرین خانواده را پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد این نفرین را برای خود نگه دارد. قابل قبول بودن این دختر روی خانواده تاثیر مثبتی می‌گذارد و او این نفرین خانوادگی را از بین می‌برد. در ادامه خواهیم دید که خدای افسانه چینی، آکتیو و برخی روح‌های انتقام جو در تلاشند توهرو را از خانواده سوما دور کنند و به کمک او، آزاد شوند.

انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین: آریا از شبی بی‌ستاره

  • تاریخ اکران:  30 اکتبر 2021
  • ژانرها: کمدی، برشی از زندگی، داستان فرا طبیعی
  • کارگردان: آیاکو کونو
بهترین انیمه های 2021
بهترین انیمه های 2021

بسیاری از طرفداران انیمه سریالی هنر شمشیرزنی آنلاین، اکران این فیلم جدید را راهی برای ابراز وجود مجدد این سریال محبوب می‌دانند. این فیلم قرار است در فصل پاییز سال جاری میلادی اکران شود.

داستان فیلم هم حول دو شخصیت کیریتو و آسونا می‌چرخد که باوجود تفاوت‌ها باید راهی برای همکاری کردن با هم پیدا کنند تا از این بازی مرگ‌بار جان سالم به در برده و زنده بمانند. همچنین بازه زمانی این فیلم مربوط به شروع ماجراجویی شخصیت‌ها و حضورشان در اولین طبقه آینکراد است.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Darkfire Heroes ؛ جادوی قهرمانان آتش سیاه!

بررسی بازی کال آف دیوتی وارزون 2020 ؛ هر آنچه از کالاف دیوتی Warzone باید بدانید!

انیمه دکتر سنگی (Dr. Stone)

انیمه دکتر سنگی (Dr. Stone)

  • تاریخ اکران: ژانویه 2021
  • ژانرها: اکشن، درام، علمی-تخیلی، فانتزی، کمدی
  • فصل: 2

انیمه Dr Stone یکی از بهترین انیمه های 2021 است که برگرفته از مانگایی به نویسندگی ری ایچیرو ایناگاکی و ویراستاری شده توسط بویچی است. این محصول توسط استودیو TMS 8PAN برای شبکه‌های Tokyo MX و BS11 تهیه و تولید شده است.

داستان این انیمه به زمانی برمی‌گردد که تایجو قصد اعتراف به یوزوریها را دارد. اما طی یک اتفاق عجیب، ناگهان نوری سبز رنگ به همه افراد می‌تابد و مردم را به سنگ تبدیل می کند.

3700سال از این ماجرا می‌گذرد و تایجو به طرز معجزه آمیز از حالت سنگی بیرون می‌آید و تصمیم می گیرد به دنبال سنکو و یوزوریها بگردد. اما یوزوریها را در حالت سنگی می بیند که در کنار درختی ایستاده.

بعد از مدتی که در آنجا می ماند ناگهان سنکو را می بیند که او نیز از سنگ بودن در آمده و راه را به او نشان می دهد. حال این دو تصمیم می گیرند تمامی ۷ میلیارد نفری که سنگ شده را به حالت قبلی خود بازگردانند اما در این راه مشکلاتی سد راهشان می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار Battlefield 2042 مشخص شد ؛ گیم پلی، داستان و نقشه های بازی [+تریلر]

دانلود بازی مختار ثقفی برای اندروید ،‌ آیفون و کامپیوتر [+گیم پلی،‌ تریلر و آموزش بازی]

انیمه حمله به تیتان (Attack on Titan)

  • تاریخ اکران: اوایل سال 2021
  • ژانرها: اکشن، کمدی
  • فصل: 4
بهترین انیمه های 2021
جدیدترین انیمه های جهان

این انیمه که از بهترین انیمه های سریالی در سال 2021 است، بسیار محبوب است. حمله به تیتان مدت هاست که یکی از محبوب‌ترین سریال‌های انیمه‌ای است که تاکنون راه اندازی شده است. چیزی که در ابتدا به نظر نمی‌رسید چیزی جز یک نمایش ترسناک تاکتیکی باشد، به سرعت به دنیای سیاست و توطئه‌های پنهان پرید.

فصل بعدی قرار است اولین بار در زمستان 2021 آغاز شود و انیمه آن به پایان می‌رسد. برای کسانی که از ابتدا سریال را دنبال می‌کردند ، نتیجه گیری انیمه احساسات تلخ و شیرینی را به همراه دارد. بخش بهترین انیمه های 2021 تمام شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: thesmartlocal

به نظر شما کدام انیمه موفقیت بیشتری کسب می‌کند؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (46 نظر)

    فصل 3 شیطان کش کی میاد

    پاسخ

    سلام
    میتونید بگید یونا دختر سپیده دم فصل دو داره یا نه

    پاسخ

    سلام ممنون اما بنظرمیرسه زیاددروادی انیمه واردنیستید من خودم 8 ماهه پیگیرم اما اطلاعاتم بنظر ازشما بیشتره …البته که شما احتمالا نیمه اول 2021 رومعرفی کردید کلی انیمه های خوب معرفی نکردیدکه بیشتربرای نیمه دوم 2021 هستند: مثل فصل 2 دیمن اسلیر – نیمه دوم اتک تایتان – انیمه موردمطالعه ونیتاس 1و2- موشکوتنسی فصل 1و2- اوسامورنکینگ یا رتبه بندی پادشان که تقریبا صدرخیلی جدول هاشده – تویوراترنیتی یاجاودانگی تو- 86- کومی سان – توکیورونجرز یا انتقام جویان توکیو- دوره آبی یا بلوپریود- میروکوچان وخیلی های دیگه که خب من زیادازشون خبرندارم

    پاسخ

    سلام انیمه تناسخ به بهترین قاتل جهان به عنوان اشراف زاده رفتم قسمت 4 به بعد نبود قسمت 10 بود بعدشم 11 و از 11 به بعد دیگه پیدا نکردم اگه میشه بگین چجوری پیدا کنم ممنون

    پاسخ

    هنرشمشیرزنی انلاین بهترینه بعضی قسمتاش ازشاهکارهم بهتربود.فوق العاده جنگی و اکشن و احساسیه.ملودی و تیتراژاش خیلی قشنگن

    پاسخ

    انیمه های عاشقانه ی سبک حارم و خون اشامی مثل عاشقان شیطانی میخواستم حالا فقط خون اشامی یا عاشقانه با سبک حارم بودم جدا لطف کنید بگید منحرف هم بود بهتر D;

    پاسخ

    سلام
    میشه چند تا انیمه به سبک ایسکای مانند من شرور نیستم یا زمین بازی با خدایان یا قدیس قدرت جادویی نیست یا توکیو میجی معرفی کنید

    پاسخ

    سلام . وثت بخیر انیمه هوریمیا فصل 2 داره ؟ اگر داره کی میاد ؟ و همینطور انیمه یونا دختر سپیده دم ؟ این دوتا پایانشون نصفه نیمه بود واسه همین شاید ادامه داشته باشه؟

    پاسخ

    چرا کسی جواب نمیده … 🙁

    پاسخ

    سلام
    لطفا می شه بگید فصل ۲ انیمه .خدای دبیرستان.کی میاد؟

    پاسخ

    سلام خسته نباشید . ببخشید درباره انیمه جوجوتسو کایسن که گفتید مشخص نیست : من اخبار موثقی رو شنیدم که یک انیمه سینمایی با نام جوجوتسوکایسن صفر قراره پاییز ۲۰۲۱ )آبان یا آذر بیاد
    ک بیشتر داستان هم برمیگرده به قبل از اینکه )شخصیت اصلی اسمش یادم رفت (همون ک انگشتای سوکونا رو می خورد °_°) وارد مدرسه جوجوتسو بشه

    پاسخ

    سلام اون سریال فصل دومشو گفت تو داری سینماییشو میگی این دوتا باهم فرق دارن

    پاسخ

    سلام شما میدونید انیمه ی sword art online هنر شمشیرزنی آنلاین فصل پنج کی میاد؟

    لطفا جواب بدید

    پاسخ

    سلام انیمه جهان رزمی فصل3کی پخش میشه

    پاسخ

    خیلی ممنون و اینکه فصل دومه انمیه هوریمیا کی میاد؟؟؟؟

    پاسخ

    کسی میدونه فصل سه دکتر سنگ می قراره منتشر شه؟

    پاسخ

    سلام ببخشید میتونید چندتا انیمه مثل ناکجا آباد موعود که ذهن آدمو به چالش می کشه معرفی کنید؟

    پاسخ

    سلام
    هنوزم مشخص نشده که کی استاد تعالیم شیطانی میاد
    اگه میدونید خواهش میکنم بهم بگییید

    پاسخ

    ممنون عالی بود😊

    پاسخ

    سیلام 🤗
    شرمنده اگه میشه چند تا انیمه چینی که زیر نویس فارسی دارنو بهم معرفی کنید اگه میدونید
    شرمنده این بار چیز ناخواستنی ازتون میخوام
    اما یه میکس از انیمه های چینی دارم که خیلی قشنگن فقط اسمشونو نمیدونم که ببینم زیر نویس دارن با نه
    انیمه استاد تعالیم که خیلی قشنگ بود و شاهزاده روانی.. راستی میدونید شاهزاده روانی فصل ۲ داره یا نه
    این بار رمان براتون نوشتم
    بای
    ممنون که جواب میدین🥰😍

    پاسخ

    سلام مجدد به شما. انیمه شاهزاده روانی (Psychic Prencess) فصل دو داره و 2022 میاد.
    فهرستی از انیمه‌های چینی: آواتار پادشاه (The King’s Avatar) – سرزمین روح (Soul Land) – گل لن مو (Lan Mo’s Flower) – داستان‌های شیاطین و خدایان (Tales Of Demons And Gods) – شاه میمون : قهرمان برگشته (Monkey King: Hero Is Back)

    پاسخ

    سلام
    اه خیلی ترسیدم اخه چند روز بود که جواب نداده بودین
    شرمنده معلومه خیلی سرتونو به درد اوردم مگه نه
    حالا که دوباره جواب دادین با این که خیلی خیلی خوشحااااااااااالم
    انیمه Skate-LeadingStars ففط تا قسمت ۳ هرچی میگردم نمیتونم قسمت ۴ به بعدو پیداکنم مممممممممممممممممممنون😁😁😁😁😁😁😍

    پاسخ

    سلامی دوباره
    ببخشید یعنی جز انیمه یوری بر روی یخ هیچ انیمه ای که اسکی رویخ باشه نداریم
    راستی اگهانیمه های که مثل رقص یا خوانندگی دارن رو میشه معرفی کنید
    ممنون میشم

    پاسخ

    سلام، خوبی؟ 🙂
    یه انیمه‌ هست در مورد اسکی به اسم Nononono که 2007 پخش شده. این دو تا هم در مورد اسکِیته: Air Gear و Eureka 7.
    توی این دوتا لینک هم می‌تونی کلی انیمه با موضوع رقص پیدا کنی: لینک 1لینک 2

    پاسخ

    سلامی دوباره😋
    انیمه ستاره های اسکیت سواران پیشرو معلوم نیست کی میاد بنظر قشنگ میاد ممنون میشم بگین
    اریگاتووووو
    گومنه
    😁

    پاسخ

    اگه منظورتون انیمه Sk8 the Infinity هست که از 10 ژانویه شروع شد و چند روز پیش اپیزود آخرش اومد.

    پاسخ

    یه دنیا مممممممممممممنون
    اقای تیمور خسروی مرسیییی
    حالا حالا ها کارتون دارم چون کسی درست حسابی پیدا نمیشه که بتونم ازش سوال کنم مررررررررسی😋😁

    پاسخ

    سلام مزاحم همیشگی
    میدونین فصل دوم انیمه جوجتسو کی میاد
    یا باید صبر کنیم تا سال ۲۰۲۲
    ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ

    سلام همراه عزیز تکراتو.
    تاریخ پخش فصل دوم Jujutsu Kaisen (جوجوتسو کایسن) هنوز رسما اعلام نشده. حتی معلوم نیست فصل 2 باشه یا نه. شایعات هم خیلی متغیره؛ از پاییز 2021 تا زمستان 2023 رو گفتن توی شایعات.

    پاسخ

    لطفا میشه تاریخ پخش one punch man فصل ۳ رو بزارید یا همون مرد تک مشتی

    پاسخ

    تاریخ پخش فصل سوم انیمه مرد تک مشتی (One-Punch Man) رسما اعلام نشده ولی برخی سایت‌ها گفتن احتمالا تابستان 2022.

    پاسخ

    یه دنیا ممنون 😊😊😊
    راستی میدونین انیمه هایکیو کی ادامش میاد ؟🤨
    همین طور انیمه همسر قراردادی رئیس فصل دومی داره!؟ 🤔
    یا انیمه خدای دبیرستان ؟!🤔
    شرمنده که این همه سوال پرسیدم 😋
    مدسی که جواب میدین😍😍

    پاسخ

    تاریخ پخش فصل 5 انیمه هایکیو (Haikyuu) رسما مشخص نیست ولی احتمالا بین اواسط 2021 تا پایان 2021 میفته. انیمه همسر قراردادی رئیس (Aoharu x Kikanjuu) به طور رسمی آگوست 2019 کنسل شد و دیگه ادامه نداره. تاریخ پخش فصل دوم انیمه خدای دبیرستان (The God of High School) هم جولای 2022 خواهد بود.

    پاسخ

    مرسیییییییییییییییییییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😁

    پاسخ

    سلام شرمنده میشه بهم بگین که فصل سوم انیمه استاد تعالیم شیطانی کی میاد
    واقعا ممنون میشم

    پاسخ

    فصل سه انیمه Mo Dao Zu Shi قطعا سال 2021 پخش میشه، ولی هنوز تاریخ دقیق مشخص نیست. البته بعضی‌ سایت‌ها شاید گفتن تا دو سه ماه دیگه.

    پاسخ

    یه چند تا انیمه کوتاه عاشقانه می خوام اگه میشناسین بگین

    پاسخ

    من چندتا میشناسم
    عشق دروغین رمان طلایی سینمایی عالی هم دارم میخوام پانکراستتو بخورم
    اینارو پیشنهاد میکنم

    پاسخ

    سلام انیمه پایان جهان فصل سوم کی میاد

    پاسخ

    هنوز تاریخ پخش فصل سوم انیمه پایان جهان (owari no seraph) به طور دقیق اعلام نشده. ولی گفته میشه احتمالا توی همین سال 2021 بیاد.

    پاسخ

    سلام ببخشید انیمه برج خدا فصل دو کی منتشر میشه

    پاسخ

    تاریخ انتشار فصل دوم انیمه برج خدا (Tower of God) حدود پاییز 2021 اعلام شده دوست عزیز.

    پاسخ

    این لیست از انیمه گذاشته شده می تونم به جرعت بگم خیلی ناقص اما باید این رو هم بگم که اسم بعضی انیمه ها که تو جاهای دیگه ندیده بودم اینجا هست ولی بازم جای دکتر استون فصل دوم یا تولد دوباره بعنوان سلایم (اسلیم) و از همه مهم تر فصل پایانی اتک و انیمه من عنکبوتم خوب که چی خالی هست

    پاسخ

    سلام …
    راستش اکثر نیمه هایی که معرفی شد نسبت به چیزهایی که گفته نشده و نیموده زیاد خوب نیست …
    به نظرم نیمه پایان جهان ،رقص با شیاطین ،نام تو -البته قدیمی هست ولی هر بار که یادش میافتم سرم باز میبینم و یه عالم اشک میریزم …- عاشقان شیطانی بهترن …
    راستی میدونین ،رقص با شیاطین فصل ۲ و عاشقان شیطانی فصل ۳ کی میاد ؟
    لطفا حتما جواب بدین …
    ممنون از سایت خوبتون ♡

    پاسخ

    انیمه هوریمیا فصل دو داره اگه داره ممنون می شم بگید

    پاسخ

    احتمالا بله، ولی هنوز اعلام نشده چیزی.

    پاسخ