;
coinex

مسابقات استارکاپ ؛ برگزاری دوره نخست همزمان با اینوتکس دهم

اولین دوره مسابقات استارکاپ با همکاری میم ایونت و دبیرخانه نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس برگزار می‌شود. استارکاپ جام بازی‌های رایانه‌ای فوتبالی است. با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید.

استارکاپ یک جام بازی‌های رایانه‌ای در دو رشته PES20 و FIFA20 است که استارتاپ‌ها درقالب تیم‌های دو نفره در مسابقات شرکت می کنند. پارک فناوری پردیس دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX 2021 را طی روزهای 28 الی 31 اردیبهشت ماه سال جاری به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.

مسابقات استارکاپ ؛ برگزاری دوره نخست همزمان با اینوتکس دهم

این جام طی نمایشگاه اینوتکس، از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و یکی از جذاب و پرهیجان‌ترین بخش‌های نمایشگاه همراه با تماشاچیان است. فضایی برای بازی‌های مقدماتی در نمایشگاه اینوتکس درنظر گرفته شده و بازی‌های نهایی نیز در استیج اینوتکس، پرشور و نشاط برگزار می شود. پیشتر مهلت ثبت نام در نمایشگاه اینوتکس 2021 تا دوم اردیبهشت‌ ماه تمدید شده بود.

مسابقات استارکاپ ؛ برگزاری دوره نخست همزمان با اینوتکس دهم
برگزاری دوره نخست مسابقات استارکاپ همزمان با اینوتکس 2021

اینوتکس 2021 با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» و با حضور اعضای فعال در اکوسیستم کارآفرینی ایران و صاحبان تکنولوژی و فناوری برگزار می‌شود. برای ثبت‌نام در استارکاپ به لینک زیر مراجعه کنید: inotex.com/starcup

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برگزاری دوره نخست استارکاپ در دهمین نمایشگاه اینوتکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر