;
coinex

آیا شرکت بادران کلاهبرداری است ؟

بادران از جمله قدیمی ترین و شاید به لحاظ آماری موفق ترین شرکت های بازاریابی شبکه ای ایرانی باشد. اما آیا شرکت بادران کلاهبرداری است ؟

شرکت بادران از جمله اولین و قدیمی ترین شرکت های بازاریابی شبکه ای است که حالا چندسالی از فعالیت جدی آن می گذرد. این شرکت بنابر آمار یکی از موفق ترین و بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران است.

بادران چند سالی هست که امتیاز یک تیم فوتبال در لیگ دسته اول کشور را نیز خریداری کرده و این روزها نام آن را تقریبا در هر جای کشور می شنویم. اما با وجود اینکه حالا چندسالی از فعالیت جدی بادران می گذرد، همچنان این سوال وجود دارد که آیا فعالیت آن قانونی است؟ آیا شرکت بادران کلاهبرداری است ؟ در این جستار قصد بررسی این موضوع را داریم.

آیا شرکت بادران کلاهبرداری است ؟

آنقدر فعالیت شرکت های هرمی نظیر گلدکوئست و کیونت در ایران قربانی داشته و افراد زیادی را به بیچارگی کشانده که مردم ما دیگر به سختی به شرکت هایی با وضعیت و پلن درآمدزایی مشابه اعتماد می کنند.

در همان جلسه های اول مصاحبه تا اسم زیرمجموعه و پلن درآمدزایی و پورسانت فروش به میان بیاید، دست و دل همه ما می لرزد. البته که همه ما حق داریم سخت باور کنیم و این بسیار طبیعی و قاعده مند است که برای ورود به یک کسب و کار همه جوانب امر را بسنجیم.

همانطور که در ابتدای بحث گفتیم شرکت بازاریابی شبکه ای بادران گستران حالا چند سالی هست که در ایران فعالیت جدی دارد و در حوزه های گوناگونی وارد شده است. با وجود گذشت چندسال از این موضوع و فعالیت شمار زیادی از افراد در این شرکت، هنوز وضعیت این شرکت و قانونی یا غیرقانونی بودن آن برای بسیاری از ما سوال است. اما آیا شرکت بادران کلاهبرداری است ؟

بیشتر بخوانید: بهترین سرمایه گذاری 1400

آیا شرکت بادران کلاهبرداری است ؟

پیش از آغاز بحث به تاکید موکد ذکر این نکته را الزامی میدانیم که آنچه در این صفحه می بینید نه دعوی تخلف یا کلاهبرداری توسط شرکت بادران را دارد و نه تاییدی برای فعالیت آن محسوب می شود. این صفحه در درجه اول به ارائه اطلاعات موجود و منتشر شده حول موضوع بحث اختصاص دارد و در درجه دوم بر ذکر تجارب شما از فعالیت در این شرکت و تبیین تان از فعالیت بادران گستران. شما به ما در بخش کامنت ها بگویید که آیا شرکت بادران کلاهبرداری است ؟

آیا شرکت بادران کلاهبرداری است ؟
آیا شرکت بادران گستران کلاهبرداری است

بادران از جمله شرکت های تولیدی ایرانی با کارخانجات متعدد است که کالاهای مختلفی از قبیل کالاهای سلولزی، آرایشی بهداشتی و مواد غذایی را تولید و به فروش می رساند. فعالیت این شرکت بر پایه بازاریابی شبکه ای استوار است. این شرکت کالاهای خود را به صورت اینترنتی  با خذف هزینه های واسطه مانند عمده فروش و یا خرده فروش، پخش می کند و انتقال کالا به دست مصرف کننده در سراسر کشور انجام می شود. این شرکت از محل هزینه های صرفه جویی شده خود به خریدارانش تخفیف و پاداش نیز می دهد. اما آیا شرکت بادران کلاهبرداری است ؟ این شرکت چه مجوزهای رسمی برای فعالیت دارد؟ با وجود این مجوز ها آیا شرکت بادران کلاهبرداری است ؟

بیشتر بخوانید: مالیات در سال 1400

آیا شرکت بادران کلاهبرداری است ؟

شرکت بازاریابی شبکه ای شبکه بادران گستران دارای مجوز فعالیت به شماره 0420830945 به مدت پنج سال (تا تاریخ 1404/06/02)  مورخ 1394/06/04 از مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران می باشد.

آیا شرکت بادران کلاهبرداری است ؟
آیا شرکت بادران گستران کلاهبرداری است

این شرکت همچنین دارای مجوز بازاریابی شبکه ای به شماره مجوز 0420830945 و به مدت پنج سال تا تاریخ 1404/06/02 می باشد. شبکه بادران گستران پروانه کسب در رسته واحد صنفی بازاریابی شبکه ای را نیز دریافت کرده است.

این نکته را باید در نظر داشته باشید که کسب برخی مجوزها الزاما تضمین کننده فعالیت قانونی شرکت ها نیست. فراتر از این اما شرکت های هرمی یا کلاهبردار کمتر به سمت گرفتن مجوز رسمی از نهادهای رسمی می روند. بازهم تاکید می کنیم که در این بحث ما قصد نداریم کسی را متهم کنیم و این شما هستید که با درنظرگرفتن این توضیحات و البته تجارت شخصی خود باید به این سوال پاسخ دهید که آیا شرکت بادران کلاهبرداری است ؟

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت گوشی 1400

پیش بینی قیمت لپ تاپ در سال 1400 

مجوز فعالیت قانونی بادران

اخیرا اخبار و اطلاعاتی در برخی خبرگزاری ها منتشر شده بود که بر دریافت برخی مبالغ ارزی از سوی این شرکت از بازاریابانش حکایت داشت. به علاوه برخی گزارش ها از توصیه های غیراخلاقی به بازاریابان برای فروش محصولات می گفت.

در پی نامه نگاری های صورت گرفته و بررسی های انجام شده، شرکت بادران توضیحاتی درباره این موضوع ارائه کرده است و به نظر می رسد که موضوع قویا تکذیب شده است.

آیا شرکت بادران کلاهبرداری است ؟
آیا شرکت بادران گستران کلاهبرداری است

با توجه به اعطای مجوز بازاریابی شبکه ای به 12 شرکت توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، این شیوه از بازاریابی در کشور ما رو به رشد است و شرکت ها برای جذب بازاریابان تبلیات وسیع و گسترده ای را آغاز کرده اند.

برخی شرکت ها در تبلیغات خود به موفقیت صد در صدی در بازاریابی شبکه اشاره کرده اند، اما باید بدانید که در این کسب و کار نیز مانند هر کسب و کار دیگری برای دست یابی به موفقیت، فاکتورها و متغیرهای مهمی موثرند. برخی از عوامل موفقیت در این حرفه اکتسابی هستند و برخی نیز براساس کار مداوم و کسب تجربه به دست می آید. بر این اساس در ادامه بحث خود قصد داریم شما را با 5 فاکتور اساسی و موثر بر انتخاب یک فضای کسب و کار مرتبط با بازاریابی شبکه ای آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت مسکن در سال 1400

فعالیت در شرکت های نتورک مارکتینگ

آیا شرکت بادران کلاهبرداری است ؟
آیا شرکت بادران گستران کلاهبرداری است

توصیه ما این است که همواره پیش از شروع به فعالیت در شرکت های بازاریابی شبکه ای چند سوال مهم از خود بپرسید و توانایی خود برای فعالیت به عنوان بازاریاب را بسنجید. البته می توانید مزایا و معایب نتورک مارکتینگ را نیز بررسی کنید. اما برسیم به بحث سوالات!

 آیا توانایی تبلیغ محصولات را دارید؟

برخی افراد به دلیل تجربه خانوادگی، تیپ شخصیتی و تعامل با دیگران، از همان ابتدای امر پتانسیل بالایی برای بازاریابی و فروش دارند و به تدریج با آموزش های جدی تر در این حوزه حرفه ای می شوند. این افراد معمولا برون گرا و افرادی خوش مشرب هستند که قدرت خوبی برای سخنوری در جمع دارند و انگیزه و اعتماد به نفس بالایی از خود نشان می دهند.

بازاریابی شبکه ای مانند هر حرفه دیگر، فرصت خوبی برای پیشرفت و رشد مهارت های شخصی و شغلی ارائه می کند، اما باید این را نیز مدنظر داشته باشید که موفقیت در این کسب و کار مستلزم صرف تلاش فراوان و وقت و زمان است. قبل از آغاز فعالیت لازم است که با افرادی که در این حرفه به موفقیت دست یافته اند، مشورت کرده و تجربه های آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

بیشتر بخوانید: سود بانکی در سال 1400

آیا محصولاتی که شرکت تولید و عرضه می کند، مورد نیاز جامعه می باشد؟

اگر شما به کارآمدی و ارزش محصولات شرکت اعتقاد داشته باشید، بخش مهمی از کار را با موفقیت پشت سر گذاشته اید. تقریبا بیشتر کار فروش به همین موضوع بستگی دارد. درواقع این امر نوعی آمادگی برای شما ایجاد می کند تا از محصول و ضرورت استفاده از آن دفاع کنید.

محصول خوب و مناسب همواره مشتریان زیادی خواهد داشت و نیاز به صرف انرژی و وقت زیادی برای متقاعد نمودن افراد به خرید آن نیست. وقتی شما تمایلی به خرید و استفاده از محصول نداشته باشید، مسلما تلاش برای فروش آن نیز کار دشواری خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بی ارزش ترین پول های جهان 2021

با ارزش ترین پول های جهان 2021

آیا شرکت قابل اعتماد می باشد؟

تنها به این که یک شرکت خود ادعا می کند که مجوز بازاریابی شبکه ای را کسب کرده است، اعتماد و اکتفا ننمایید، حتما در رابطه با طرح و نحوه پورسانت دهی و نوع محصولات شرکت تحقیق نمایید. جهت اطمینان از اصالت مجوز بازاریابی شبکه ای می توانید به سایت های معتبر مربوط به نهادهای دولتی مراجعه نمایید و از قانونی بودن فعالیت این شرکت ها اطلاع حاصل فرمایید.

آیا پلن درآمدزایی شرکت شبیه به شرکت های هرمی است؟

طرح های هرمی در جامعه امروز ما نیز رواج دارد و عموما خود را شبیه به طرح های بازاریابی سالم و یا بازاریابی شبکه ای نشان می دهد. مهمترین مشخصه طرح های هرمی این است که درآمدزایی در آن ها عمدتا بر جذب افراد جدید استوار است و همچنین برای عضویت در این شرکت ها باید هزینه ای پرداخت کرد.

در درجه اول و برای اطمینان به یک شرکت بازاریابی شبکه ای، سود شما باید از فروش کالا یا خدمات به مصرف کنندگان واقعی به دست آید. فرقی ندارد که شما خود این محصولات را به فروش برسانید یا افرادی که آن ها را جذب کرده اید.

بیشتر بخوانید:

بهترین شغل های 2021

بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021

ریسک فعالیت در این شرکت ها چقدر است؟

سیاست بازخرید در شرکت های بازاریابی شبکه ای از جمله موارد کمتر پرداخته شده است. درواقع اگر شما تصمیم به خروج از شرکت داشته باشید، باید از حق و حقوق خود آگاه باشید. اگر فردی تصمیم به خروج داشته باشد، موجودی و کمک های خریداری شده برای فروش در طول 12 ماه گذشته را به قیمت حداقل 90 درصد باید بازخرید کرد.

همچنین برای افرادی که قصد فعالیت جدی در حوزه بازاریابی شبکه ای دارند، آشنایی با بهترین نتورکرهای ایران و جهان و الگوگرفتن از این افراد بی فایده نخواهد بود. در اینجا بار دیگر تاکید می کنیم که ما قضاوتی درباره شرکت بادران نخواهیم کرد. قضاوت نهایی در این باره با شماست. شما به ما بگویید که آیا شرکت بادران کلاهبرداری است ؟ و در یک سوال کلی تر، آیا شرکت های هرمی همه کلاهبردارند؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شرکت بادران گستران چیست؟ آیا شرکت بادران کلاهبرداری است ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (27 نظر)

    باسلام و درود فراوان برای تمام ایرانیان عزیز.
    کار در بازاریابی،باید قبل از کار به آگاهی رسیدن الزامی است.وهدفت از این کار چیه.
    وقتی مشخص کردی خدا به هدفت میرسوند.
    برای ارتباط با من الماس خدا بی صبرانه منتظرتونم.09167162145فرزاد الماسی

    پاسخ

    باسلام و درود فراوان.بنده عاشق و دیوانه ی کار کردن باشما هستم. قدرت جذب فراوانی دارم،لطفا راهنمایی ام کنید،باشما کار کنم.
    چون بنده در قبلاً با شما کار کردم،وتونستم در کار شما خداوند عشق را پیدا کنم.به خودش قسم اگر من را پیدا کنید.حرف اول را در دنیا میزنید.چیزی که خداوند می‌فرمایید.من پیام رسان خدا هستم.
    کلی حرف دارم.اینم شمارمه لطفا آقای قربانیان با من تماس بگیرد.ممنون.09167162145با تشکر بسیار

    پاسخ

    کاملا غیر قانونی و کلاه برداری، اختلاس در قالب مثلا مجوز، واقعا برای خودم متاسفم که وقت و سرمایه ام رو در اختیار این شرکت کلاه بردار میزاشتم، الهی همون سرمایه ها حناق بشه تو گلوتون و ی جایی چندین برابر پس بدید خانواده اختلاس گر

    پاسخ

    خوردن مال مردم حرامه چه 3 میلیون چه 3میلیارد و سگ فروشی بهتر از خوردن گوشت سگ است.

    پاسخ

    این شرکت یک شرکت کلاهبرداری هستش. من مدتی داخل این شرکت کار کردم. یک مشت اجناس بی کیفیت و بنجل به افراد می فروشند. یکی از قانونهای مسخره ای که این شرکت داشت این بود که هر ماه باید تا یک مبلغ مشخصی خرید می کردی وگرنه از شرکت اخراج می شدی . داستان درباره این شرکت کلاهبرداری زیاد هستش.

    پاسخ

    اینا چند بار پولامو خوردن منم هی میگفتم هیچی ندارم پولم دارع تموم میشه پسر عموی من منو برد این کار و پولی ک داده بودم و جنس خریده بودم همش دستم مونده و من با پسر عموم دعوا کردم با قمه زدنش و بعد ۱ سال تو زندان موندن رضایت دادن و الان ۵ ماهه آزادم ولی هر کی آدرس کارخانه بادران رو داره بده میرم ۷ میلیون رو بگیرم

    پاسخ

    سر کار خانم با توجه به تعصب شما به شرکت بنده عقیده دارم کاملا کلاهبرداری است جنسی که ارائه میکنند بی کیفیت و چند برابر قیمت بازار است ضمنا از افذد بی اطلاع استفاده میشه و همچنین وعده و وعید واهی میدن که طرف برای خودش خیال پردازی کنه من متاسفم که افراد از مکیدن خون افراد کم بضاعت میخواهند به رشد برسند البته هر کسی عقیده ای داره و نحوه درامد وعقایدش به خودش مربوطه ولی باید بدونه که کجا درامد را صرف میکنه به امید اینکه بنده در اشتباه باشم و دوستان بازار یاب راه درست را طی کنند

    پاسخ

    شرکتی که با باد اسمش شروع بشه
    همون بهتر که به گوزران تبدیل بشه
    همه کلاهبردارن از دم

    پاسخ

    بزرگترین شاهد بر این مدعا که امیدهای واهی این شرکت ها سرابی بیش نیستن همین بس که شما اگر افردای رو که وارد این فعالیت میشن از لحاظ سطح تحصیلات و مهارت های فردی و تخصص بسنجی هیچ کدوم تاکید می کنم هیچ کدومشون توی هیچ زمینه ای حداقل ها رو هم ندارن و فقط قادرن با صدای بلند جملات انگیزشی رو فریاد بزنن و احساسات ادم ها تحریک کنن . شما یه ادم متخصص تحصیلکرده یا استاد دانشگاه یا پژوهشگر و اقتصاددان در بین این افراد پیدا کردی هرچی خواستی به من بگو . یعنی این همه ادم خبره تو ایران هست عقلشون نمی رسه برن تو این حوزه فعالیت کنن؟ تماما ادمای مایوس و ناامید و تنبل که فقط میخان بدون هیچ زحمتی فقط با فک زدن پول دربیارن این جماعت رو تشکیل دادن و لاغیر . ضررای مالی حداقل اسیبی بوده که به این ادما وارد شده چه مردایی که ناموسشون رو تو این بیزینس از دست دادن و چه زنایی که مرداشون از راه به در شدن و زندگیاشون از هم پاشید .گنجشک روزی نبودن خوبه ولی عقل معاش از اون بهتره.

    پاسخ

    اره دقیقا دوست من ی زمانی خیلی اصرار میکرد که بیام عضو مجموعه شون بشم الانم گیر داده ازشون چیزی بخرم با تبلیغات الکی و عالی جلوه دادن محصولاتشون/:

    پاسخ

    من یک سال و نیم عضو شبکه بادران بودم.و بیشتر محصولاتش اولین مصرفی مردم نیست دومند گرونه سومند اگرم یه دست شما یک نفر دو نفر خرید بزنند و تا آخر ماه دست تعادل شما خرید نزنند اون دو نفر میسوزند وشما پورسانتی در قبل اون دونفر که برای شرکت آوردی که خرید بزنند سودی دریافت نمیکنی و ضرر هم در پی داشته

    پاسخ

    اقا لطفا الکی قضاوت نکنید کینگ مانی یه شت کوین و بدون پشتوانه بوده تقصیرو سر اینو اون نندازیم اشتباه خودشون بوده اول از همه اینکه تمع کردند دوم از همه اینکه هیجانی وارد بازار کرپتوکارنسی شدن سوم از همه اینکه هیچ اطلاعاتی نداشتند و تحلیل فاندامنتال انجام ندادند

    و در مورد شرکت بادران شما چرا حرص میخورید مگه شما سرمایه ای گذاشتید کع ضرر کردید یه پولی دادید به جاش محصول گرفتید اول خودتونو قضاوت کنید
    با تشکر از همگی شما

    پاسخ

    آره اونم چه محصولی شما استفاده کن از محصولات بی کیفیتش کافیه

    پاسخ

    اگه کلاهبرداری هم نباشه، داره جنس بی کیفیت و درجه ۳ با قیمتی حتی بیشتر از جنس های درجه ۱ بازار میفروشه. یعنی هیچ نهادی نیست روی کیفیت اجناسش نظارت کنه؟

    پاسخ

    همش دروغه همه سرمایمون سر این شرکت کلاهبردار و اون ارز کینگ مانی مزخرفشون دود شد رفت هوا

    پاسخ

    محصولاتی که این شرکت عرضه می کنه شاید چند درصد مختصری از سبد مصرف ضروری یک خانواده یا فرد رو شامل بشه
    اولش هم گفته میشه که هدف درآمد زایی شبکه ای هست و اینکه کالا چی هست در وهله دوم اهمیت داره
    من نمیدونم محصولاتش چقدر با قیمت بازار تفاوت داره یا رقابتش چطوریه
    اما از اول پیشنهاد میکنن باید چند میلیون تومن از محصولات خرید کنی تا باهاشون آشنا بشی و بعدش هر چقدر میخوای بخر
    جدا از اینکه ممکنه محصولاتی که میخرم به دردم نخورن و چند میلیون تومن رو عملا از دست بدم
    به خاطره اینکه بخوام پولمو جبران کنم تشویق میشم که ادامه بدم و افراد دیگه ای رو هم به این شکل وارد کار کنم
    اما باز هم نیاز به تحقیقات بیشتر هست
    اگر کسی که وارد میشه حوصله و صبری تا چند سال داشته باشه شاید به درآمد برسه
    ولی به نظر من به خاطره تنوع کم محصولاتش نمیتونه در بازار پیشرفت داشته باشه

    پاسخ

    درست میگید همینه چون اکثر محصولاتش مصرفی نیست و من فریب میخورم بعد میگه این پولی که گذاشتی یه سرمایست همین منم درباره دوتا دیگرو فریب میدم

    پاسخ

    کسانی که میگین محصولات مصرفی نیست آیا توی خونه خودشون، شامپو و دستمال کاغذی مصرف ندارن؟ چای نمینوشن؟ نواربهداشتی و پدهای بهداشتی بانوان و دستمالهای مرطوب اقایان و بانوان رو مصرف ندارن؟ توی خونه گاز ندارن که بخوان تمیز کنن؟ لکه بر فرش و مبل و… نیاز ندارن.. اگه اینها مصرفی نیست من دیگه حرفی ندارم. مورد بعدی شرکت سالم و قانونیه، تو به رفتارهای لیدرهات دقت کن هیچکس حق نداره تو رو مجبور به خرید بامبلغ مشخصی بکنه.دراینصورت میتونی به بازرسی شرکت باارائه مدرک شکایت کنی و مطمئن باش میندازنش بیرون.طرح درامدی هم کاملا مشخصه.به ازای فروش خودت و مجموعه ات پورسانتشو میگیری. و تو سرمایه نمیذاری. چون درقبال پول هم محصول گرفتی هم 20 درصد کالای اضافه رایگان.محصولات هم از نظر کیفیت و قیمت زیر نظر وزارت صمت قیمتگذاری میشه. موفق باشید

    پاسخ

    شما احتمالا خودت جزو کلاه برداران هستی

    پاسخ

    مصرف داریم ولی تا این حد که اینها میگن خرید بزنید.
    اوایل حدود سال ۹۵ می گفتن باید ماهی دویست خرید بزنی،بعد که وارد میشی،میگن بیشتر بزن بفروشی،خودم کلی محصول رو دستم مونده و فاسد شد،همون طلای سبزشون
    .انگار به لول های بالا فشار میاوردن که اونها هم به پایینی ها فشار بیارن برای خرید بیشتر.
    یه خانمی هم می گفت من استاد دانشگاه بودم تدریس و رها کردم اومدم تو این کار.
    خداروشکر که من زیرمجموعه پیدا نکردم و خودم هم اومدم بیرون.

    پاسخ

    سلام این شرکت به معنای واقعی کلاهبردار است زن وشوهری که لیدر این شرکت در مشهد هستن ،از افراد ساده لوح وبیکار با سرمایه اندک برای اهداف خودشون استفاده می کنند الان در شهر بزنگان وسرخس عده زیادی مال باخته هستن که از طرف اینها تهدید می شوند.که اگه شکایت کنید پولتون از بین میره ،واقعا جای سواله چرا نهادهای امنیتی علیرغم شکایات تعدادکثیری از مال باختگان به این معضل رسیگی نمی کنند.!!!!

    پاسخ

    این همون شرکت هرمیه که براینکه وجهه قانونی بهش بدن چندقلم جنس بی خاصیت که مصرفش هیچ ضرورتی نداره توزندگی تکش واردکردن برافروش که بگن این یک شرکت بازاریابیه.
    شماببینیدتمام اجناس این شرکت همه تزیینی واکثرغریب به اتفاق ضدفرهنگ اجتماعی ماهستش.
    یعنی همه این اجناس مصرفش توزندگی ماهیچ ضرورتی نداره .
    مساله دیگه اینکه اعضاءهدفشون فقط زدن مخ مردمه برازیرمجموعه گرفتن وهیچ انگیزه ای برارشدقتصادجامعه ندارن.
    اجناسی که دست به دست میکنن وبه قول خودشون میفروشن ازقیمت بازارخیلی گرونتره.
    ایناوقتی به کسی پیله میکنن تاعضوکنن ایقدپیله میکنن که اگه نخوای عضوبشی تا نتباهاشون درگیرنشی ولت نمیکنن.
    اکردقت کنین همه شون ازیک روش براعضوگیری استفاده میکنن وایک جورادبیات روبه کارمیگیرن.
    منتها بستگی به شخصیت طرف ازحساسیتهای طرف براجذبش استفاده میکنن.

    پاسخ

    یک شرکت کلاهبردار است که واسه کلاهبرداریهاش مجوز گرفته

    پاسخ

    امیر سبحانی عزیز، پیغامت من رو یاد جوگیر شدنهای سالهای گذشته خودم و دوستانم انداخت!
    چند سوال میپرسم و امیدوارم شما و همراهانتان در آن تفکر کنید…
    ۱. چند بار حرفهای بی پایه و اساس، وعده های توخالی، و در یک کلام دروغ از دکتر (قلابی) قربانیان شنیدی؟
    برای مثال این دکتر بی ادب چرا در فوتبال فصل قبل بهترین مربی خود را تخریب شخصیت میکند (ربیعی، مربی فعلی مس رفسنجان)
    یا چند سال پیش یک پارک را میخرد و وعده ساخت استادیومی را میدهد که الان انگار نه انگار…؟!
    ۲. چرا از بدو شروع کار این شرکت، افرادی که دانش و اخلاق حرفه ای داشتند از این شرکت جدا شده و ریاست شرکت بدون توجه به لیاقت ها بین اعضای یک خانواده فقط تقسیم شده است؟
    نمونه افراد جدا شده: فرهاد غلامزاده، مجید حسنی
    اگر نمیشناسید تاپ لیدرتان قطعا میشناسد
    ۳. چرا لیدرها در جلسات انگیزشی پای امامان و ائمه را دائم پیش میکشند و تامید میکنند ائمه ثروتمند بودند (که کاملا درست است) اما در رفتار کاملا متفاوت عمل میکنند؟ (امام حسن بسیار ثروتمند بود و در طول زندگی شان ۳ مرتبه تمام اموال خود را بخشیدند، اما از همین به اصطلاح لیدرها تا به ۱ میلیارد پول میرسند یک مازراتی دست دوم قسطی بر میدارند و همه را جوگیر میکنند… و کلا ترویج لاکچری بازی و این اطفارها؟؟؟!!!)
    ۴. چرا برند هیدالو با کیفیت و فروش خیلی خوب که ادعا میشود مالکیتش برای بادران است، یهو از چرخه محصولات پاک میشود؟؟؟!!!
    ۵. چرا محصولات در مجموع ثبات ندارند و دائم در حال تغییر نوع و برند و … هستند؟؟؟
    ۶. چرا با گذشت بیش از ده سال هنوز یک محصول نمیتوان در این محصولات دید که حتی با پایین ترین محصولات بازار قدرت رقابت داشته باشند؟؟؟
    ۷. چرا مدیران شرکت با وقاحت تمام منکر کینگ مانی میشوند؟! میگویم وقاحت چون دو حالت دارد:
    خبر دارند در پایین لیدرها چه میگویند، که در این صورت خیلی خائن هستند که این لیدرهای کلاهبردار را با لگد بیرون نمیاندازند! یا خبر ندارند، که در این حالت خیلی بی کفایت هستند!
    و بسیاری سوالات دیگر که کمی تفکر میخواهد…
    اندکی تفکر، سحر نزدیک است

    پاسخ

    کلا شرکت بر پایه حرف حرف حرف بنا شده است
    حرفای بی حساب و کتاب که فقط واسه به دام انداختن طعمه هایش استفاده میکند
    کسایی هم که میان تومار حرف مینویسن که خوبه خودشون زیر مجموعه این شرکت هستن
    پس دوست عزیز نگران پولی که به زحمت بدست میاری باش و به این راحتی دست این ادمای کلاهبردار به اسم نتوورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه ای هست نسپار

    پاسخ

    شرکت کلاهبرداری است چون مالیات میدهد دولت کارش ندارد سر من که کلاه رفت

    پاسخ

    🌟🔥🔥🔥🔥🌟🧡🧡🧡🧡🧡🌟

    پاسخ