;
coinex

دانلود نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید (Official Clubhouse For Android)

دانلود نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید بالاخره ممکن شد. کاربران می‌توانند از طریق گوگل پلی نسخه رسمی کلاب هاوس را دریافت کنند. در ادامه با لینک دانلود کلاب هاوس رسمی همراه باشید.

نسخه اندروید اپلیکیشن کلاب هاوس به طور رسمی منتشر شده است. نسخه رسمی اپلیکیشن اندروید برای کلاب‌هاوس در گوگل‌پلی آمریکا منتشر شده و در روزهای آینده هم در استورهای کشورهای دیگر منتشر خواهد شد. هفته گذشته کلاب هاوس اعلام کرد که نسخه اندرویدش را به زودی ارایه می کند. در آن زمان استفاده از نسخه اندروید ClubHouse محدود به «داوطبان دوستانه» در یک آزمایش بسته بود.

یک سال پس از عرضه کلاب هاوس برای iOS، بالاخره نسخه بتای این اپلیکیشن پر حاشیه در ایران منتشر شد. کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی صوتی محور است که تا کنون فقط روی iOS در دسترس بود. در ادامه این نوشتار با لینک دانلود مستقیم و دانلود از گوگل پلی نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید با تکراتو همراه باشید.

دانلود نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید (Official Clubhouse For Android)

عده ای از ایرانیان هم از مشتریان پروپاقرص این شبکه اجتماعی هستند و هر روز بحث هایی داغ در اتاق های مختلف این شبکه در جریان است. حالا می‌توانید نسخه بتا اما رسمی کلاب هاوس را از گوگل پلی دریافت کنید. البته کلاب هاوس در وبلاگش نوشته که سیستم ورود به این پلتفرم همچنان دعوت‌نامه‌ای خواهد بود.

در ادامه لینک دانلود Google Play Store کلاب هاوس اندروید را در کنار لینک دانلود مستقیم از کانال تلگرام تکراتو قرار داده‌ایم.  در حقیقت بیش از ۱ سال است که با داشتن دعوتنامه و یک دستگاه iOSی می توانستید در آن حضور داشته باشید. جذابیت این پلتفرم آن است که بدون هزینه زیاد اینترنت و لزوما شرکت در یک کنفرانس ویدیویی، به گفته های شرکت کننده ها گوش کنید. کلاب هاوس همچنین اعلام کرده که صرفا کاربران اندروید ساکن آمریکا می‌توانند این اپلیکیشن را دریافت کنند. در صورتی که کلید نصب را مشاهده نمی‌کنید باید با IP آمریکا وارد گوگل پلی شوید.

برای دانلود نسخه رسمی کلاوس اندروید از لینک های زیر استفاده کنید:

دانلود نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید از گوگل پلی

دانلود نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید به طور مستقیم

اپلیکیشن کلاب هاوس که در آن فقط از صدا برای ارتباط میان کاربران استفاده می‌شود با استقبال زیادی رو به رو شده است. احتمالا این نسخه در ساعات آینده در مارکت‌های ایرانی نیز منتشر می‌شود که دسترسی به آن را ساده‌تر نیز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

کد دعوت رایگان کلاب هاوس

تصاویری از محیط نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید

از لینک‌های زیر نیز می‌توانید نسخه‌های دیگر کلاب هاوس را دریافت کنید:

نظر شما در خصوص نسخه رسمی کلاب هاوس اندرویدچیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها با دیگران درمیان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر