;
coinex

قابلیت صفحه قفل متحرک در ویندوز 11 ارائه خواهد شد

طبق گفته مایکروسافت، اگر سخت‌افزار سیستم شما امکانات لازم را داشته باشد، می‌توانید از قابلیت صفحه قفل متحرک در ویندوز 11 استفاده نمایید.

ویندوز 11 جدیدترین نسخه ویندوز مایکروسافت بوده که به زودی ارائه خواهد شد. با توجه به نسخه‌ی بتای این محصول که چند وقت پیش لو رفت، این نسخه قابلیت‌های زیادی را نسبت به ویندوز 10 به مردم ارائه می‌کند. اخیرا نیز اعلام شده کاربران این ویندوز می‌توانند برای رمز، از صفحه قفل متحرک استفاده نمایند اما حتما سخت افزار سیستم شما می‌بایست از ویژگی‌هایی برخوردار باشد تا بتوانید قابلیت صفحه قفل متحرک را فعال نمایید. برای دانستن جزئیات با ما همراه باشید.

قابلیت صفحه قفل متحرک در ویندوز 11 ارائه خواهد شد

اگر سیستم شما دارای شتاب‌سنج  باشد، شما می‌توانید برای صفحه قفل ویندوز 11 خود از تصاویر متحرک یا همان گیف (با استفاده از افکت پارالکس) استفاده نمایید. هرچند بیشتر لپ تاپ‌ها از شتاب سنج برخوردار نیستند، اما این ویژگی سخت افزاری در تبلت‌های ویندوزی مانند Surface دیده می‌شود.

همانطور که گفتیم، ویندوز 11 جدیدترین سیستم عامل ویندوز است که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. با این حال، نسخه بتای آن لو رفت و اگر شما از حداقل سیستم مورد نیاز ویندوز 11 برخوردار باشید، برای دانلود و نصب در دسترس است.

این نسخه لو رفته، دارای خطاهای زیادی است که ما سعی نموده‌ایم در مقالات رفع ارور This PC Can’t Run Windows 11 ویندوز 11 و حل مشکل TPM 2.0 در ویندوز 11 برای حل این ارورها راه حل ارائه نماییم. اما تا زمانی که نسخه کامل این ویندوز ارائه نشود، ممکن است کاربران حین استفاده از نسخه بتا با باگ‌هایی مواجه شوند.

قابلیت صفحه قفل متحرک
لاک اسکرین متحرک در ویندوز 11

اما برای فعال سازی صفحه قفل متحرک نیز کافیست از تنظیمات سیستم خود به قسمت شخصی‌سازی (Personalization) بروید و در قسمت قفل صفحه (Lock screen)، گزینه‌ای را فعال کنید که توضیحی در مقابلش ندارد. از آنجایی که توضیحاتی برای این قسمت در نسخه بتا ارائه نشده، می‌توان نتیجه گرفت که این ویژگی هنوز در مرحله توسعه است.

البته توجه داشته باشید که قسمت مشخص‌شده فقط در سیستمهای مجهز به شتاب‌سنج نمایش داده می‌شود و اگر سیستم شما دارای ویژگی شتاب سنج نباشد، روئیت این گزینه ممکن نیست.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر