;
coinex

جدیدترین و بهترین لپ تاپ های 2021 ؛ مشخصات فنی و راهنمای خرید لپ تاپ جدید

لپ تاپ این روزها یک نیاز اساسی برای شغل، تحصیل و حتی کاربرد روزمره است. در این گفتار جدیدترین و بهترین لپ تاپ های 2021 را به شما معرفی خواهیم کرد.

این روزها و با وضعیت پاندمی کرونایی ابزارهای ارتباطی هوشمند خصوصا لپ تاپ، گوشی و تبلت ها با اهمیت بیش از پیش به بازار عرضه میشوند. پاندمی کرونا در درجه اول بسیاری از مشاغل و فعالیت های اقتصادی را مختل کرد اما به تدریج نهادهای آموزشی و البته شرکت ها و سازمان ها بنا بر وضعیت حرفه و کار خود تا جای ممکن به فعالیت های دورکاری و آنلاین رو آوردند.

در این بین بسیاری از ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری مربوط به ارتباطات آنلاین اهمیت زیادی یافت. برای مثال میتوان به برسته شدن نقش و اهمیت ابزارهای برگزاری وبینار آنلاین اشاره کرد.

در همین حین ابزارهایی مانند گوشی ، تبلت و لپ تاپ نیز اهمیت بالایی یافتند. ما نیز در تکراتو همواره کوشیدیم با ارائه محتوای با کیفیت شما را با بهترین موارد در هر دسته آشنا کنیم.

امروز در تکراتو قصد داریم بهترین لپ تاپ های 2021 را به همراه مشخصات فنی آنها به شما معرفی کنیم. در ضمن اگر در انتخاب بهترین لپ تاپ متناسب با نیاز یا شغل خود اطلاعاتی ندارید تا پایان با ما باشید.

جدیدترین و بهترین لپ تاپ های 2021

همانطور که گفتیم در وضعیت کرونایی هر آنچه که به ارتباط بهتر و با کیفیت تر کمک کند، اهمیت بیشتری یافته است فرقی هم ندارد نرم افزار باشد یا سخت افزار!

برای مثال در نتیجه وضعیت پاندمی و محدودیت ارتباطات بود که بار دیگر اهمیت بهترین نرم افزارهای وبینار برجسته شد. در همین حین البته در کشور ما اگر کسی به خاطر وضعیت بد اقتصادی توان خرید بهترین لپ‌تاپ‌های سال 2020 را نداشت، ما سعی کردیم با معرفی ارزان ترین لپ تاپ های 2020، کمکی به تهیه یک لپ تاپ اقتصادی کرده باشیم.

اما فهرست امروز ما قرار است درباره بهترین لپ تاپ های 2021 باشد، محصولاتی که یا هم اکنون و در اواخر سال 2020 عرضه شده اند اما برای بازار سال 2021 رونمایی شده اند و یا محصولاتی جدیدتر که تا اینجای سال میلادی رونمایی شده است.

در این میان البته باید بگویم که به بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 چندی پیش پرداخته بودیم، پس اشاره خاصی به لپ تاپ های گیمینگ نخواهیم داشت. با ما در موردانتظارترین و بهترین لپ تاپ های 2021 همراه باشید.

فرقی ندارد برای چه نیازی لپ تاپ بخواهید، شاغل باشید یا دانشجو یا حتی برای نیاز روزمره، به آشنایی با بهترین لپ تاپ های 2021 نیاز دارید. اساسا به نظر میرسد لپ تاپ ها به تدریج دارند جای سیستم های خانگی را میگیرند! حتی گیمرها هم کمتر به بهترین کامپیوترهای گیمینگ علاقه نشان میدهند.

چراکه نه؟ وقتی لپ تاپ ها کارکردهای کامل یک سیستم خانگی را ارائه میدهند و تازه بعضا امکانات بیشتری نیز دارند،‌ به علاوه قابل حمل و نقل و جابجایی نیز هستند، چرا نباید به دنبال بهترین لپ تاپ های 2021 بود؟

اما مسئله اساسی این است که تنوع و تعداد بالای محصولات و کاربری های متفاوت شان کاها سبب میشود فرد در خرید و یا تهیه لپ تاپ مورد نظر خود گیج شود! البته که مشکلی نیست، تکراتو اینجاست تا به شما در انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ های 2021 متناسب با نیاز یا حرفه شخصی تان، به شما کمک کند. با ما همراه باشید.

اما پیش از آن، بهترین لپ تاپ های 2021 در یک نگاه:

  • ایسوس ROG Zephyrus S GX701LXS
  • مک بوک پرو M1 مدل کاستوم
  • ایسوس ZenBook 14 UX435EG
  • اچ‌پی Envy X360
  • لنوو لجین 5 (Lenovo Legion 5)
  • ایسر اسپایر 5 (AcerAspire 5)
  • مک بوک پرو اپل (Apple Macbook PRO)
  • دل جی فایو 15 (Dell G5 15)
  • لنوو تینکپد ای 580 (Lenovo Thinkpad E580)
  • ایسر پردیتور هلیوس (Acer Predator Helios)
  • دی ایکس.پی.اس 15 (Dell XPS 15)
  • ایسوس ویووبوک 15 (ASUS VivoBook 15)
  • لنوو یوگا اسلیم 7 آی پرو (Lenovo Yoga Slim 7i Pro)
  • سرفس 3 (Surface Laptop 3)
  • لنوو تینک پد اکس وان کربن (Lenovo ThinkPad X1 Carbon)
  • هواوی میت بوک ایکس پرو (Huawei MateBook X Pro)

ایسوس ROG Zephyrus S GX701LXS

جدیدترین و بهترین لپ تاپ های 2021 ؛ معرفی مشخصات فنی لپ تاپ های برتر 2021
بهترین لپ تاپ های 2021

جدا از بحث قیمت، این لپ تاپ در حال حاضر یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران است که با پردازنده هشت هسته ای Core i7-10750H، گرافیک قدرتمند Nvidia RTX 2080 Super، رم 32 گیگابایتی، یک ترابایت حافظه‌ی NVMe SSD و صفحه‌نمایش ۱۴۴ هرتزی Full-HD IPS ارائه شده است و هنوز هم شاید بهترین انتخاب برای امور پردازشی و گیمینگ باشد.

مک بوک پرو M1 مدل کاستوم

جدیدترین و بهترین لپ تاپ های 2021 ؛ معرفی مشخصات فنی لپ تاپ های برتر 2021
بهترین لپ تاپ های 2021

به عنوان یکی از مدل های سفارشی مک بوک پرو در بازار، این محصول با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD پرسرعت یکی از قدرتمندترین و بهترین لپ تاپ هایی است که می توانید تهیه کنید.

این لپ تاپ نمایشگری 13.3 اینچی با تراکم پیکسلی 1600 در 2560 دارد که وضوح تصویر بالایی ارائه خواهد کرد. این محصول از پردازنده هشت هسته ای M1 اپل بهره مند است و یک باتری 1 کیلوگرمی با ظرفیت 58.2 وات ساعت دارد.

اچ‌پی Envy X360

جدیدترین و بهترین لپ تاپ های 2021 ؛ معرفی مشخصات فنی لپ تاپ های برتر 2021
بهترین لپ تاپ های 2021

برای علاقه مندان دستگاه های هیبریدی این لپ تاپ تبدیل شدنی اچ پی با کیفیت ساخت بالا، طراحی ظاهری جذاب، لولای 360 درجه و یک پردازنده قدرتمند گزینه بسیار ایده آلی محسوب می شود. این محصول از پردازنده Core i7 1165G7، حافظه‌ی 512 گیگابایتی SSD و نمایشگر لمسی جذابی بهره مند است که نظر مثبت عموم کاربران را جلب می کند. توجه داشته باشید که رم 8 گیگابایتی دستگاه نیز برای کاربری های روزمره مناسب است و احتمالا اگر قصد کاربرد در موارد سنگین تر و پیچیده تر را داشته باشید باید به گزینه دیگری فکر کنید.

لنوو لجین 5 (Lenovo Legion 5)

جدیدترین و بهترین لپ تاپ های 2021 ؛ معرفی مشخصات فنی لپ تاپ های برتر 2021
بهترین لپ تاپ های 2021

در رده قیمتی حدود 30 میلیون تومان در بازار ایران، لپ تاپ لنوو لجین 5 محصول ایده آلی است. در صورتی که این محصول را برای کاربری گیمینگ بخواهید تهیه نسخه با پردازنده Core i5-10300H و گرافیک RTX 2060 به‌همراه ۳۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت SSD، یک ترابایت حافظه‌ی HDD و صفحه‌نمایش ۱۴۴ هرتز IPS، گزینه بسیار ایده آلی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست گیمینگ 2021

بهترین تبلت های 2021

ایسر اسپایر 5 (AcerAspire 5)

یکی از جدیدترین لپ تاپ های 2021 محصول جدید ایسر خواهد بود. مدل SP513-54N اسپین ۵ لپ‌تاپ هیبریدی پیشرفته‌تری نسبت به اسپین ۳ به‌حساب می‌آید.

به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های جهان این مدل از نمایشگری ۱۳.۵ اینچی با پنل ۱۵۰۴×۲۲۵۶ پیکسلی TN و نسبت تصویر کارآمد ۳:۲ (به‌جای ۱۶:۹ در اسپین ۳) بهره می‌برد. وزن اسپین ۵ معادل ۱/۲ کیلوگرم است و ضخامت آن به ۱۴.۹ میلی‌متر (۲ میلی‌متر باریک‌تر از اسپین ۳) می‌رسد.

بهترین لپ تاپ های 2021
موردانتظارترین لپ تاپ های 2021

بهترین لپ تاپ 2021 کمپانی ایسر، با یکی از دو پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای Core i5-1035G4 یا Core i7-1065G7 و گرافیک یکپارچه‌ی Iris Plus G4 یا Iris Plus G7 به‌ترتیب با ۴۸ و ۶۴ واحد محاسباتی به‌فروش می‌رسانند.

دستگاه هیبریدی جدید ایسر، به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های جهان ، تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4X به‌همراه بالغ بر یک ترابایت SSD با رابط PCIe 3.0 x4 خواهد داشت. ماژول وای‌فای و پورت‌های اسپین ۵ تفاوتی با مدل اسپین ۳ ندارد.

مک بوک پرو اپل (Apple Macbook PRO)

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد از مک بوک دیگری با تراشه‌ی اپل سیلیکون در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ رونمایی کند. تحلیلگر با سابقه‌ی محصولات اپل یعنی مینگ چی کو مدعی شده است که رونمایی از این مک بوک‌های جدید قسمتی از برنامه‌ی دو ساله‌ی اپل برای جایگزینی پردازنده‌های اینتل با پردازنده‌های ساخت خودش است.

بهترین لپ تاپ های 2021
موردانتظارترین لپ تاپ های 2021

این تحلیلگر همچنین مدعی شده است که اپل قصد دارد در این مک بوک‌های جدید از طراحی جدیدی هم استفاده کند. با وجود اینکه این تحلیلگر نامی را از مدل‌های جدید مک بوک نبرده است، اما او در گذشته ادعا کرده بود که اپل در سال ۲۰۲۱ از نسخه‌های دارای طراحی جدید مک بوک پرو ۱۴ اینچ و مک بوک پرو ۱۶ اینچ رونمایی خواهد کرد. احتمالا این دستگاه نیز جزء یکی از بهترین لپ تاپ های جهان باشد.

علاوه ‌بر این، شایعه‌هایی هم در رابطه با رونمایی از نسخه‌ی ۲۴ اینچی آی‌مک و مک پرو با طراحی کوچک‌تر مجهز به تراشه‌های اپل سیلیکون مطرح شده است. اپل در هفته‌های گذشته از اولین مک‌های مجهز به پردازنده‌ی اپل سیلیکون به نام M1 رونمایی کرد. اولین مک‌هایی که اپل در آن‌ها از پردازنده‌ی اپل سیلیکون استفاده کرد مک مینی، مک بوک ایر و مک بوک پرو ۱۳ اینچ هستند.

دل جی فایو 15 (Dell G5 15)

سری لپ‌تاپ‌های G شرکت «Dell» به تازگی توسط این شرکت وارد بازار شده اند این محصولات برای کاربری های گیمینگ و کاربرد های حرفه ای گرافیکی و تدوین طراحی شده اند، سخت‌افزارهای قوی و امکانات متعددی که در این سری به کار رفته است و مخصوص کاربری‌های حرفه‌ای طراحی شده‌اند. جدیدترین محصول این خانواده قطعا از بهترین لپ تاپ های 2021 خواهد بود.

بهترین لپ تاپ های 2021
موردانتظارترین لپ تاپ های 2021

این لپ‌تاپ،‌ به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های جهان ، با وزن 2.6 کیلوگرمی، اندازه‌ی معقول و خوبی نسبت به رقبای خود دارد که برای جابه‌جایی دائمی هم مناسب است. کیبورد جزیره‌ای مجهز به نور پس‌زمینه، تاچ‌پد یک‌تکه‌ی بزرگ با حساسیت بالا و تنوع خوب پورت‌ها از جمله امکانات این محصول هستند.

دل در پیکره‌بندی این لپ‌تاپ حرفه‌ای خود از پردازنده‌ی مرکزی قدرتمند نسل هشتم Core i7 8750H اینتل که دارای 6 هسته مرکزی و 9 مگابایت حافظه کش میباشد.

پردازشگر گرافیکی NVIDIA® GeForce® GTX 1050 Ti با 4 گیگابایت حافظه‌ی GDDR5 اختصاصی و 16 گیگابایت رم از نوع DDR4 که قابل ارتقاء تا 32 گیگابایت میباشد استفاده کرده است که هنگام اجرای بازی‌های روز، سرعت و کارایی بالایی از خود نشان می‌دهند

لنوو تینکپد ای 580 (Lenovo Thinkpad E580)

سری لپ‌تاپ‌های تینک‌پد لنوو جزو محصولات مستحکم برای مصارف مدیریتی و رده‌بالا و کارهایی است که نیاز دارد دستگاه شما برای مدت زمان طولانی روشن باشد. البته در سال‌های اخیر کمپانی لنوو نیم‌نگاهی هم به موضوع طراحی داشته است و تلاش کرده ظاهر این خانواده از لپ‌تاپ‌های خود را بهبود بخشد.

لپ‌تاپ‌های سری Thinkpad در مدل‌های 13، 14 و 15 اینچی تولید می‌شوند. یکی از محصولات این سری، نوت‌بوک تیننک‌ پد ای 580 لنوو است که در این مطلب به نقد و بررسی تخصصی آن می‌پردازیم.

بهترین لپ تاپ های 2021
بهترین لپ تاپ 2021

کمپانی لنوو در تینک پدی ای 580 را به عنوان یکی از جدیدترین لپ تاپ های 2021 از بدنه‌ی آلومینومی روی درِ دستگاه استفاده کرده است که نه‌تنها زیبایی و استحکام خاصی به این محصول بخشیده است، بلکه سبب شده نسبت به بدنه‌ی پلاستیکی کمی تیره‌تر به نظر برسد. البته امکان خرید هر دو مدل سیاه‌رنگ و خاکستری وجود دارد.

ابعاد این لپ‌تاپ 2.1 کیلوگرمی 369 * 252 * 19.95 میلی‌متر است و به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های جهان نسبت به خیلی از مدل‌های 15 اینچی مشابه، وزن کمتری دارد. البته نمی‌توان تینک پد ای 580 را با اولترابوک‌ها مقایسه کرد ولی بی‌تردید این نوت‌بوک نسبت به بسیاری از مدل‌های دیگر قدرتمندتر است.

ایسر پردیتور هلیوس (Acer Predator Helios)

این محصول با نام کامل Predator Helios 300 و شماره مدل PH315-53 یک لپ‌تاپ گیمینگ حرفه‌ای و از جدیدترین لپ تاپ های 2021 محسوب می‌شود و امکانات بسیار خوبی را برای تجربه بازی‌های روز در اختیار شما می‌گذارد.

بهترین لپ تاپ های 2021
موردانتظارترین لپ تاپ های 2021

لپ‌تاپ گیمینگ Predator Helios 300 از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPS بهره می‌برد. این نمایشگر با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی و زمان پاسخ‌دهی ۳ میلی‌ثانیه‌ای گزینه بسیار خوبی برای تجربه گیمینگ محسوب می‌شود و با توان سخت‌افزاری دستگاه نیز هم‌خوانی دارد.

لپ‌تاپ گیمینگ Predator Helios 300 به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های جهان ترکیب سخت‌افزاری مناسبی را برای تجربه گیمینگ در اختیار دارد. پردازنده اینتل Core i7-10750H یکی از جدیدترین پردازنده‌های اینتل از نسل کامت‌لیک محسوب می‌شود که شش هسته قدرتمند دارد. ۱۶ گیگابایت حافظه رم پرسرعت DDR4 و ۱ ترابایت حافظه SSD نیز این ترکیب را برای اجرای سنگین‌ترین کارها کامل می‌کنند.

دی ایکس.پی.اس 15 (Dell XPS 15)

XPS 15 به عنوان یکی از جدیدترین لپ تاپ های 2021 به گفته‌ی این شرکت کوچک‌ترین لپ‌تاپ 15 اینچی در جهان است که برای اولین بار صفحه‌نمایشی را طراحی کرده که در آن حاشیه‌ها یا قاب دور صفحه‌نمایش به حداقل رسیده است که به اصطلاح به آن «Borderless» گفته می‌شود.

بهترین لپ تاپ های 2021
بهترین لپ تاپ 2021

همچنین این دستگاه با سخت‌افزار قوی از پس هر کاری برمی‌آید و برای مصارف اداری و مهندسی شما را ناامید نمی‌کند. ابعاد و وزن این دستگاه به‌گونه‌ای است که می‌توان آن را همیشه و همه‌جا همراه داشت و نیازی نیست یک کیف جدا برای آن تهیه کنید و می‌توانید خیلی راحت آن را در کیفتان بگذارید.زیبایی، ظرافت و در عین حال دوام و استحکام از ویژگی‌های بارز این دستگاه است.

ایسوس ویووبوک 15 (ASUS VivoBook 15)

طراحی مدرن، عملکرد هوشمندانه! شعاری که ایسوس برای لپ‌تاپ‌های سری «ویووبوک» (VivoBook) خود در نظر گرفته است. از جمله جدیدترین لپ تاپ های 2021 سری جدید ویوبوک های ایسوس است. این سری از لپ‌تاپ‌های ایسوس کیفیت ساخت خوبی دارند و با طیف وسیعی از کانفیگ‌ها از پایین‌رده تا بالارده، نیاز کاربران را برطرف می‌کنند.

بهترین لپ تاپ های 2021
موردانتظارترین لپ تاپ های 2021

این محصولات جزو سری‌های اقتصادی ایسوس محسوب می‌شوند و با قیمت خوبی که دارند، می‌توانند انتخاب مناسبی برای دانشجویان، دانش‌آموزان و کسانی باشند که از لپ‌تاپ انتظار خیلی زیادی ندارند و برای کارهای سبک روزمره و کاربری مالتی‌مدیا به دنبال یک لپ‌تاپ هستند.

این سری از لپ‌تاپ‌ها به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های دنیا از نسل پردازنده‌های کم‌مصرف اینتل استفاده می‌کنند و نکته‌ی مثبت درباره‌ی آن‌ها وجود صفحه‌نمایش با روکش مات و رم از نوع DDR4 است که نسبت به رم‌های DDR3 سرعت بیشتری دارند.

لنوو یوگا اسلیم 7 آی پرو (Lenovo Yoga Slim 7i Pro)

شرکت لنوو به تازگی لپ تاپ لنوو Yoga Slim 7 پردازنده i7 را معرفی کرد و قدم بزرگی برای تکامل این سری از محصولات خود برداشت. به جرات می‌توان Yoga 7 را بهترین و قوی‌ترین مدل یوگا دانست.

بهترین لپ تاپ های 2021
بهترین لپ تاپ 2021

اساسی‌ترین تغییر در ساختار این محصول، به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های دنیا  استفاده از نسل جدید پردازنده‌های مرکزی اینتل با نام COFFEE LAKE است که نسبت به نسل قبل توان کاری بیشتر و مصرف انرژی کمتر، و در نتیجه راندمان بسیار بالاتری دارد.

به همین دلیل علاوه بر کارایی و سرعت، میزان نگهداری شارژ باتری هم افزایش پیدا کرده و به 9 ساعت در شرایط تماشای ویدئو رسیده که نسبت به Yoga 3 Pro دو ساعت بیشتر است.

سرفس 3 (Surface Laptop 3)

سرفیس لپ‌تاپ ۳  به عنوان یکی از جدیدترین لپ تاپ های 2021 عملکردی عالی در زمینه‌ی انجام کارهای چندوظیفه‌ای دارد،‌ از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و به‌لطف بهره‌مندی از باتری قدرتمند، با یک بار شارژ تا یک روز کامل در حالت استندبای دوام می‌آورد.

بهترین لپ تاپ های 2021
بهترین لپ تاپ 2021

مایکروسافت می‌گوید که این باتری هنگام انجام کارهای معمولی با لپ‌تاپ، تا ۱۱/۵ ساعت شارژدهی می‌کند. بدیهی است که میزان شارژدهی دستگاه بسته به مدل آن و همچنین تنظیمات مختلف داخلی، فرق خواهد داشت.

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ ۳ برخلاف اعضای قبلی این خانواده، درکنار مدل ۱۳/۵ اینچ، مدل ۱۵ اینچی نیز دارد. درواقع، به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های دنیا همین موضوع را می‌توان بزرگ‌ترین تغییر اعمال‌شده در خانواده‌ی سرفیس لپ‌تاپ به‌شمار آورد.

لنوو تینک پد اکس وان کربن (Lenovo ThinkPad X1 Carbon)

سری لپ‌تاپ‌های ThinkPad لنوو محصولات خوش‌ساخت و بادوامی هستند که به استحکام و کارایی معروف هستند. حال این رده از لپ‌تاپ‌های لنوو از تنوع بسیار خوبی هم برخوردارند و کاربران علاقه‌مند به این مدل می‌توانند بسته به فاکتورهای مختلف، بهترین انتخاب را داشته باشند.

بهترین لپ تاپ های 2021
بهترین لپ تاپ 2021

یکی از این مدل‌ها ThinkPad X1 Caebon است که یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های صنعتی جهان به شمار می‌رود. از محاسن بیشمار این دستگاه می‌توان به صفحه‌نمایش 14 اینچی با پنل IPS، وضوح ۱۹۲۰x۱۰۸۰پیکسل و روکش مات نام برد.

به دلیل استفاده از صفحه‌نمایش کوچک‌تر نسبت به نمونه‌های 15.6 اینچی، بدنه‌ی این لپ‌تاپ به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های دنیا ابعاد کوچکتری داشته و تنها یک کیلو و ۱۰۰ گرم وزن دارد که کار را برای جابجایی دائمی آسان می‌کند.

هواوی میت بوک ایکس پرو (Huawei MateBook X Pro)

یکی از جدیدترین لپ تاپ های 2021 را کمپانی چینی هوآوی عرضه خواهد کرد! باید ببینیم آیا این لپ تاپ میتواند از بهترین لپ تاپ های 2021 نیز باشد.

پس از تولید گوشی‌های متنوع و موفقیت بسیار زیاد، هوآوی به بازار تولید لپ‌تاپ هم وارد شد. اولین لپ‌تاپ این شرکت با نام «میت‌بوک ایکس پرو» (MateBook X Pro) از نظر طراحی شباهت بسیار زیادی به مک‌بوک پروهای اپل دارد.

بهترین لپ تاپ های 2021
بهترین لپ تاپ 2021

سخت‌افزار این دستگاه برای کارهای مالتی‌مدیا اسمبل شده است. جدیدترین نسل پردازنده‌های کم‌مصرف اینتل، یعنی نسل یازدهم، با مدل 8550U و سری Core i7 مسئول پردازش محاسبات است.

فرکانس پایه در این پردازنده 1.8 گیگاهرتز است و در بالاترین لود کاری به 4.00 گیگاهرتز می‌رسد. پردازنده این لپ تاپ به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های دنیا هشت مگابایت کش (Cache) دارد و توان خوبی در پردازش اطلاعات دارد. ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR3 است و حافظه‌ی داخلی از نوع حافظه‌ی خشک NVM PCIe سرعت بالا و فضای زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: laptopes

نظر شما در خصوص بهترین لپ تاپ های 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ایکس پرو هواوی 2021 نسل یازده آی 7 رو داره نه نسل 8! نسخه 2019 نسل 8 داشت!

    پاسخ