coinex
راهنمای خرید تکراتو

هوآوی پی 50 پرو پلاس با پشتیبانی از 5G عرضه خواهد شد

با وجود تحریم های سخت ایالات متحده و محدودیت های گسترده شرکت چینی، هوآوی پی 50 پرو پلاس با پشتیبانی از 5G عرضه خواهد شد! اما چگونه؟

همانطور که احتمالا در جریان هستید، آخرین یادگاری دولت دونالد ترامپ در زمینه تکنولوژی و برای شرکت چینی هوآوی بود. ترامپ که به هر دلیلی موجه یا ناموجهی به شرکت چینی و فعالیت هایش برچسب جاسوسی می زد، با اعمال تحریم هایی گسترده، فعالیت شرکت چینی را تا حد زیادی محدود کرد.

کار برای هوآوی به تدریج به جایی رسید که نهایتا ناگزیر به تعطیل کردن برخی پروژه ها، تعلیق برخی بخش ها و در آخر فروش زیربرند محبوب و موفق آنر شد. زیربرندی که حالا خود سودای رقابت با هوآوی در سر دارد. با این وجود اما، عرضه پی 50 می گوید که هوآوی هنوز تسلیم نشده است و با وجود اینکه بخش مهمی از تحریم های آمریکا مربوط به تجهیزات ارتباطی فایوجی است، هوآوی برای این مهم چاره ای اندیشیده است.

هوآوی پی 50 پرو پلاس با پشتیبانی از 5G عرضه خواهد شد

با وجود اینکه ایالات متحده تحریم هایی وضع کرده تا هوآوی از بهره مندی از فایوجی در محصولاتش بی نصیب بماند، از فروشگاه و خدمات گوگل بی بهره باشد و موارد بسیار دیگری را نتواند استفاده کند، هوآوی اما به سرعت و با طراحی و توسعه سیستم عامل اختصاصی، فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی و نهایتا توسعه تراشه های اختصاصی کار را تا حد زیادی برای خود ساده کرده است.

نسخه های هوآوی پی 50 و پی 50 پرو که چند روز پیش به عنوان بهترین گوشی های هواوی 2021 عرضه شدند، گرچه از اسنپدراگون 888 بهره مندند که مودم فایوجی درون آن تعبیه شده است، اما به علت تحریم های خاص آمریکا، امکان استفاده از این خدمات را ندارند.

حال برخی افشاگران مطرح و منابع شناخته شده، مدعی شده اند که هوآوی در اندیشه عرضه یک نسخه خاص از هوآوی پی 50 (احتمالا نسخه برتر پرو پلاس) با تراشه کرین 9000 است که از فایوجی نیز پشتیبانی می کند. به نظر می رسد این نسخه در سه ماهه پایانی سال عرضه شود تا رقیبی جدی برای بهترین گوشی های 2021 از جمله بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هوآوی پی 50 پرو پلاس با پشتیبانی از 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر