;
coinex

ان اف تی لیونل مسی به زودی رونمایی می شود

فوق ستاره آراژانتینی که اخبار جدایی اش از بارسا خبر ساز شده اعلام کرده که قصد ارائه مجموعه ان اف تی لیونل مسی را دارد. این مجموعه به زودی عرضه می شود.

با وجود اینکه اخیرا ماجرای جدایی مسی از بارسلونا بسیار بیش از هر موضوعی خبرساز شده است، ستاره آرژانتینی اخیرا خبر عرضه مجموعه ان اف تی مسی را اعلام کرده است. این مسئله سبب افزایش 40 درصدی قیمت توکن اترنیتی چین (ERN) شده است.

بنابر اعلام لیونل مسی در صفحه شخصی اش، این مجموعه شامل چند اثر هنری خاص است و در حدود 3 هفته دیگر به فروش خواهد رسید.

ان اف تی لیونل مسی به زودی رونمایی می شود

مسی به عنوان یکی از شناخته شده ترین و بزرگترین فوتبالیست های جهان قرار است در یک مجموعه توکن غیرمثلی با عنوان مسی ورس حضور داشته باشد. این مجموعه توکن NFT مسی در تاریخ 20 اوت مقارن با 29 مردادماه 1400 در پلتفرم اترنیتی چین (Ethernity Chain) به فروش خواهد رسید.

البته این اولین باری نیست که مسی در یک مجموعه توکن غیرمثلی حضور دارد. ماه گذشته و بعد از پیروزی آرژانتین مقابل برزیل در فینال کوپا آمریکا 2021، مجموعه ای از توکن های غیرمثلی از تیم ملی آرژانتین منتشر شده که یکی از آن ها مربوط به کاپیتان تیم ملی آرژانتین بود. البته این اولین باری است که مسی شخصا نسبت به عرضه توکن ان اف تی اقدام می کند.

مسی ورس شامل 4 تصویر است که باسلاجیک (Bosslogic)، هنرمند استرالیایی آن را طراحی کرده است. این هنرمند استرالیایی پیش از این برای مارول و دیزنی نیز کار کرده بود. پلتفرم اترنیتی چین ماه مه هم یک مجموعه توکن غیرمثلی را با طرح پله، اسطوره برزیلی تاریخ فوتبال منتشر کرده بود.

مجموعه توکن NFT مسی شامل چه مواردی است؟

لیونل مسی از طریق یک ویدیو کوتاه در حساب اینستاگرام خود، عرضه مجموعه مسی ورس را در تاریخ 4 آگوست مقارن با 14 مرداد اعلام کرده بود. وی پس از دعوت از طرفداران خود به این مجموعه NFT در اترنیتی گفت:

فوتبال مثل هنر فارغ از زمان است.

مجموعه این ستاره فوتبال شامل چهار اثر هنری است. مسی این آثار هنری را اینگونه معرفی کرده است:

مردی از آینده: نقاشی پورتره آینده‌نگرانه از مسی با پس‌زمینه آبی رنگ و با چشمان درخشان و ظاهری رباتی

ان اف تی لیونل مسی به زودی رونمایی می شود
NFT لیونل مسی / توکن های غیرمثلی مسی

وزنه‌ای ارزشمند: مسی طلایی در حال حمل توپ فوتبال عظیم‌الجثه‌ است. وی همانند اطلس نشان داده شده که در حال حمل بهشت است.

ان اف تی لیونل مسی به زودی رونمایی می شود
NFT لیونل مسی / توکن های غیرمثلی مسی

مهره شاه: نقاشی به سبک شطرنج با حضور مسی که در حلقه‌ای از توپ‌های فوتبال قرار دارد.

ان اف تی لیونل مسی به زودی رونمایی می شود
NFT لیونل مسی / توکن های غیرمثلی مسی

جزئیات چهارمین اثر هنری هنوز اعلام نشده است. از نکات مهم دیگر در این باره اینکه بعد از اعلام خبر عرضه مسی ورس، قیمت توکن ERN توکن بومی اترنیتی چین بیش از 45 درصد افزایش یافته است و در 24 ساعت اخیر به 12.69 دلار رسیده است.

اترنیتی چین در گذشته نیز شاهد چنین افزایش قیمتی بوده است. در ماه مارس ۲۰۲۱ قیمت این توکن ۷۴ دلار بود و حتی در نمودار هفتگی در آمریکا، روند صعودی بهتری نسبت به بیت کوین داشت.

این پلتفرم در مدت اخیر در نتیجه همکاری با سوپراستارهای ورزشی، محبوبیت زیادی کسب کرده است. اترنیتی چین اخیرا با الکس اوچکین ستاره هاکی، اندرسون سیلوا قهرمان سابق یو اف سی نیز همکاری داشته و توکن غیرمثلی آن ها را عرضه کرده است. طبق اعلان وبسایت رسمی، اترنیتی چین به دنبال ایجاد انحصاری‌ترین کتابخانه NFT و پاداش به خالقان این NFT ها و جامعه خود است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ان اف تی لیونل مسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر