;
coinex

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink) در کامپیوتر و موبایل [آموزش تصویری]

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink) برای بسیاری مبهم است، امروز در این مقاله به آموزش نحوه استخراج چین لینک در کامپیوتر و موبایل می پردازیم، با ما باشید.

چین لینک در مقایسه با سایر پروژه های بلاکچین بی نظیر است، مدل تجارت این شرکت مبتنی بر قراردادهای هوشمند با دنیای خارج است. چین لینک امیدوار است که بتواند اینترنت را غیر متمرکز کند تا شکاف بین بلاکچین ها و برنامه هایی که در دنیای واقعی وجود دارد بر طرف شود. سیستم چین لینک دارای یک شبکه اوراکلز غیرمتمرکز است، بنابراین قراردادهای هوشمند با خیال راحت می تواند با پلتفرم های خارج از زنجیره ارتباط برقرار کنند.

چین لینک توسط سازمانی به نام اسمارت کانترکت ایجاد و شکل گرفته که در سپتامبر 2014 توسط مدیر عامل آن سرگئی نازاروف و استیو الیس تاسیس شد. اپراتورهای گره چین لینک داده ها را از سیستم های خارج از زنجیره استخراج کرده و به قالب های سازگار با بلاکچین تبدیل می کنند. بعد از آن ارز رمزنگاری شده لینک اعطا می شود، توکن ERC مبتنی بر اتریوم است.

طبق گفته توسعه دهندگان، قیمت لینک با تعداد عملکردهای گره ارتباط نزدیک دارد. به دلیل روش پیچیده استخراج این رمزارز امروز به شما آموزش استخراج ارز چین لینک ویندوز را نشان داده و همچنین نحوه استخراج ارز دیجیتال Chainlink با موبایل را به شما یاد خواهیم داد.

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink)  در کامپیوتر و موبایل [آموزش تصویری]

اگر به دنبال استخراج چین هستید، به خاطر داشته باشید که قبل از انجام اینکار مدتی تحقیق کنید آیا میزان ظرفیت شما باعث سودآوری می شود یا خیر. قیمت چین لینک می تواند نوسان داشته باشد و همچنین تعداد استخراج کنندگان در شانس شما برای سودهی بسیار زیاد است. به همین دلیل با قیمت کنونی ارز چین لینک در نظر بگیرید که راه اندازی یک دستگاه استخراج چقدر می تواند ارزش داشته باشد.

سخت افزاری که برای استخراج از قدرت بالاتری برخوردار باشد احتمالا شانس سودهی را افزایش می دهد. با اینحال سخت افزاری قدرتمندی مانند ASIC امروزه بسیار گران است. استخراج با رایانه های معمولی با پردازنده گرافیکی نسبتا خوب احتمالا باعث سوددهی زیادی نمی شود اما می تواند برای شروع کار خوب باشد.

نمودارهای سودآوری استخراج می توانند به شما نشان دهند که برای هر مگاهرتز در ثانیه می تواند چه میزان دلار برای شما به ارمغان آورد. این نمودارها همچنین هزینه های برق را نیز پوشش می دهند. سختی استخراج با توجه به تعداد افراد استخراج کنندگان افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید:

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

توکن Bafe IO چیست

نحوه استخراج چین کوین با لپ تاپ

در ابتدا باید کمی درباره استخراج کننده ASIC صحبت کنیم. دکل های استخراج ASIC دستگاه هایی هستند که از مادربرد، تراشه ASCI و سیستم خنک کننده ساخته شده است. آنها به طور خاص برای استخراج ارز رمزنگاری شده خاصی طراحی شده اند و اینکار را به خوبی انجام می دهند. این دستگاه چندین مشکل بزرگ دارد، سر و صداها گرما و مصرف برق زیادی وجود دارد.

هش ریت چیست. هش ریت در واقع مقیاسی است که می تواند میزان استخراج شما در یک زمان مشخص را با توجه به سیستمی مشخص نشان دهد. اتش برای رمزگذاری اتریوم و اتریوم کلاسیک استفاده می شود. اتش ساخته شده است تا از طریق سختی حافظه دربرابر ASIC مقاوم باشد. متاسفانه برای استخراج کنندگان گرافیک، در اوایل سال 2018 اولین ماینرهای ASIC برای اتش در بازار معرفی شدند.

نحوه استخراج چین لینک
نحوه استخراج چین لینک

SHA256 (یا الگوریتم Secure Hash) در ابتدا توسط NSA در سال 2002 طراحی شده است. بعدا الگوریتم مورد استفاده در ارز رمزنگاری شده بیت کوین را یافت و تمام سکه های مبتنی بر بیت کوین است. SHA256 یک هش 265 بیتی است و همان چیزی است که ماینرها با استفاده از تنظیمات استخراج خود که در نهایت بلاک ها را تایید می کند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

رمزارز چیا چیست

الگوریتم Scrypt که مشابه اتش (Ethash) است که برای مقاومت در برابر ASIC طراحی شده است، اما متاسفانه استخراج کنندگان ASIC برای اسکریپت وارد بازار شده اند و ارزهای رمزنگاری شده مانند لایت کوین انتظار سرنوشتی مانند بیت کوین یا اتریوم را دارند.

ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین توسط ASIC استخراج شده اند، بنابراین امروزه استخراج این موارد با GPU بی فایده است. یک پردازنده گرافیکی قوی در بازار حدود 400 دلار است که به شما حدود 1 گیگاهرتز در ثانیه به شما انرژی می دهد. در هر صورت همواره محاسبه کنید که سیستم شما چقدر می تواند استخراج کنید و آیا این خرج می ارزد یا خیر.

استفاده از GPU به مراتب بهتر از CPU است. درحقیقت مکانیزیم محاسبات رمزارزها مسائل ریاضی ساده ای هستند که GPU در حل آنها بسیار بهتر عمل می کند. امروزه یک CPU فقط برای استخراج سکه هایی که توسط استخراج کنندگان ASIC تخریب نشده اند، قابل استفاده است.

DAG Epoch همان چیزی است که دشواری استخراج اتریوم نامیده می شود. با گذشت زمان، با رشد ارز و افزایش تعداد استخراج کنندگان، سختی نیز افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید:

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

ماشین حساب چیا

آموزش استخراج ارز چین لینک ویندوز

بلوک ها بلاک چین لینک از هر دستگاه ASIC استخراج می شود. اما این بلوک ها سپس بین همه استخراج کنندگان تقسیم می شود. شاید بپرسید که چه مدت طول می کشد تا 1 بلاک چین لینک برای خود استخراج کنید، این مسئله به میزان هش شما بستگی دارد. برای استخراج چین لینک با استفاده از GPU بهترین نتیجه را خواهید گرفت. بنابراین نحوه استخراج چین لینک حداقل در روی کاغذ بسیار آسان است.

چقدر هزینه استخراج یک بلاک چین لینک خواهد بود؟

در ادامه بحث آموزش استخراج ارز چین ویندوز ، اکنون می خواهیم مسئله مقرون به صرفه بودن این کار را بسنجیم. حقیقتا گفتن هزینه استخراج 1 بلاک بسیار سخت است. اما به طورکلی، اگر می خواهید اینکار برایتان سودآور باشد، باید روی تنظیمات تخصصی استخراج به نام ASIC سرمایه گذاری کنید. اگرچه در بحث نحوه استخراج چین کوین با لپ تاپ توضیح دادیم، برای شروع کار با لپ تاپ و ویندوز می توند مفید باشد.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین رایگان

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

نحوه استخراج چین کوین با لپ تاپ

 

اگرچه استخراج چین لینک از طریق رایانه کاملا امکان پذیر است، اما اگر در کار استخراج ارزهای رمزپایه جدی هستید، باید در زمینه استخراج ASIC سرمایه گذاری کنید. درحقیقت، بهترین روش استخراج GPU، چین لینک است. به هرحال اگر واقعا می خواهید از راه رایانه استفاده کنید، سعی کنید با چند استخراج کننده اینکارا انجام دهید.

نحوه استخراج چین لینک
نحوه استخراج چین لینک

نحوه استخراج چین لینک در خانه

همانطور که در پخش آموزش استخراج ارز چین لینک ویندوز ، توضیح دادیم شما در ابتدا کار استخراج می توانید از رایانه استفاده کنید. هنگامی که در زمینه استخراج تجربه بیشتری کسب کردید، می توانید در GPU سرمایه گذاری کنید. این بهترین روش برای استخراج چین لینک است، بنابراین برای اطمینان از هدر نرفتن پولتان مطمئن شوید که نمودارهای سودآوری استخراجتان متناسب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران

صرافی غیرمتمرکز چیست

نحوه استخراج ارز دیجیتال Chainlink با موبایل (اندروید)

اکنون در ادامه بحث، می خواهیم درباره نحوه استخراج ارز دیجیتال Chainlink با موبایل (اندروید) صحبت کنیم. استخراج چین لینک در اندروید بسیار ساده است و تمام کاری که شما باید انجام دهید، نصب برنامه ای به نام MinerGate است. پس از نصب آن از فروشگاه گوگل پلی یک حساب کاربری ایجاد کنید و آماده استخراج چین لینک در اندروید خود هستید.

نحوه استخراج چین لینک
نحوه استخراج ارز دیجیتال Chainlink با موبایل

نحوه استخراج ارز دیجیتال Chainlink با موبایل (آیفون)

پس از صحبت درباره نحوه استخراج ارز دیجتال Chainlink (ِاندروید) می خواهیم درباره همین مسئله در گوشی های iOS صحبت کنیم. متاسفانه استخراج چین لینک از طریق آیفون امکان پذیر نیست. اپل اینکار محدود کرده است زیرا استخراج باعث آسیب رساندن به سخت افزار می شود. استخراج چین لینک گرمای بیش از حد تولید می کردند یا فشارهای غیر ضروری را بر منابع دستگاه وارد می کردند به همین دلیل این مسئله در آیفون ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

چگونه می توانیم تبدیل به یک استخراج کننده چین لینک شویم؟

اگر می خواهید یک استخراج کننده جدی چین لینک باشید، اولین قدیمی که باید بردارید عضویت در یک گروه استخراج کنندگان حرفه ای است. آنها به شما در تنظیم سیستمتان کمک می کند و در ابتدای کار شما را راهنمایی می کنند.

استخراج چین لینک سودده است؟

گفتن اینکه استخراج چین لینک چقدر سودآور است پیچیده است زیرا این مسئله بین افراد متفاوت است. این امر به بسیاری از متغیرها مانند هزینه برق، هزینه راه اندازی استخراج، مالیات و غیره بستگی دارد. بهترین راه برای فهمیدن این مسئله بررسی نمودارهای سودآوری چین لینک است. آنها به شما گفت که استخراج چین لینک چقدر می تواند برای شما سودآور باشد.

چگونه می توان وارد چین لینک شد؟

بهترین راه برای شروع کار با چین لینک از ابتدا است، این به معنی استخراج است. به این ترتیب بهتر است به جای خرید از اول شروع به استخراج کنید. برای استخراج چین لینک ما GPU را به عنوان بهترین روش استخراج معادن توصیه می کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

پیش بینی قیمت چین لینک 2021

پس از صحبت درباره آموزش استخراج ارز چین لینک ویندوز و یا به طورکلی نحوه استخراج چین لینک در پلتفرم های دیگر اکنون می خواهیم کمی درباره پیش بینی قیمت چین لینک 2021 صحبت کنیم.

قیمت و ارزش چین لینک در ماه ژانویه با قیمت 11.45 دلار ادامه پیدا کرد اما در کمال تعجب قیمت در تاریخ 2 مه 51.17 دلار افزایش یافت. این مسئله مورد توجه بسیاری قرار گرفته و کاربران جدیدی را به سمت این پروژه خود جلب کرده است. اکنون مفسران معتقدند که در پایان سال 2021، قیمت لینک ممکن است به حدود 80 تا 100 دلار برسد.

نحوه استخراج چین لینک

از طرف دیگر با در نظر گرفتن همه احساسات بازار و اخبار بازی پنهان کاری یا هر شرایط پیش بینی نشده دیگر قیمت این رمزارز می تواند کاهش یافته و یک اصلاح را تجربه کند و آن را به قیمت 80 تا 90 دلار کاهش دهد.

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2022

چین لینک ممکن است با قیمت معاملات بالای 100 دلار وارد سال 2022 می شود. اگر بازاریابان روی سرمایه گذاری در چین لینک تمرکز کنند، ممکن است هر ماه به طور قابل توجهی افزایش یابد. اگر به خوبی با سایر ارزها رقابت کند، قیمت بالاتری نیز داشته باشد و تا پایان این سال به قیمت 250 دلار تا 300 دلار برسد.

پیش بینی قیمت چین لینک توسط منابع مختلف

TradingBeasts

طبق آنچه TradingBeasts اعلام کرده است، قیمت لینک تا پایان سال 2021 حدود 41 دلار خواهد بود و در پایان سال 2024، قیمت به 66 دلار می رسد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

نحوه استخراج چین لینک
نحوه استخراج چین کوین با لپ تاپ

DigitalCoin

این منبع چین لینک را به عنوان یک سرمایه گذاری محکم و با انتظار افزایش قیمت ها برای سال های آینده ارزیابی کرده است. دیجیتال کوین انتظار دارد که چین لینک در پایان سال 2021 با 55.36 دلار معامله می شود.

WalletInvestor

WalletInvestor قیمت چین لینک را در آینده بسیار صعودی می داند، براساس وضعیت فعلی بازار آنها پیش بینی می کنند این نرخ تا پایان سال 2026 به 197.7 دلار برسد.

Longforecasts

طبق آنچه Longforecasts پیش بینی کرده است در پایان سال 2021 بین 53.81 تا 68.88 دلار باشد و تا اواسط سال 2025 قیمت ممکن است افزایش یابد و از 100 دلار عبور کند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

جمع بندی آموزش استخراج ارز چین لینک ویندوز و موبایل

در این مقاله تلاش کردیم که درباره نحوه استخراج چین کوین با لپ تاپ ، موبایل و دستکاه ASIC صحبت کنیم. همانطور که گفته شد بهتر است از دستگاه های قدرتمندتری از کامپیوتر و موبایل استفاده نماییم. با اینحال برای شروع بد نیست از کامپیوتر و موبایل استفاده نماییم. به هر صورت باید درنظر بگیرید که با توجه به سیستمان آیا این استخراج سودآور است یا خیر.

همانطور که در آموزش نحوه استخراج چین لینک توضیح دادیم، بهترین راه برای استخراج چین لینک استفاده از GPU است. در ادامه مقاله نیز کمی درباره پیش بینی قیمت این رمزارز صحبت شد. همانطور که دیدید این رمزارز آینده بسیار روشنی داشته و احتمالا در آینده نزدیک قیمت آن به بالاتر از 100 دلار می رسد.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد در توضیح هدف خود یعنی نحوه استخراج چین لینک موفق بوده باشد و کمی به شما در راه یاری رسانده باشیم. اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که آن را ذکر نکردیم، خوشحال می شویم آن را با ما درمیان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: coinario, coinpedia

نظر شما درباره نحوه استخراج چین لینک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر