coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مقداد آی تی مرجع مطمئنی برای گوشی بازها !

این روزها که با کاهش ارزش پول ملی قیمت‌ها سر به فلک کشیده، روزهای سختی برای گوشی بازها است. اکثر ما تا همین چند سال پیش می‌توانستیم با پولی کمتر از حقوق یک ماه خود یک گوشی سامسونگ پرچمدار بخریم اما حالا باید ماه‌ها برای خرید یک گوشی شیائومی میانرده برنامه ریزی کنیم و داشتن آیفون به یک آرزو تبدیل شده است.

در چنین شرایطی، گوشی‌های قلابی و رجیستر نشده نیز بلای جان علاقه‌مندان به فناوری شده‌اند. خوشبختانه بعضی از فروشگاه‌ها در کشور ما، گوشی‌های هوشمند اصل، رجیستر شده و دارای گارانتی معتبر را برای کاربران فرآهم می‌کنند؛ یکی از این فروشگاه‌ها، فروشگاه مقداد آی تی است که حتی محصولاتش را به صورت اقساطی نیز به فروش می‌رساند.

مقداد آی تی مرجع مطمئنی برای گوشی بازها !

چرا بهتر است گوشی را اینترنتی بخریم؟

پیش از اینکه فروشگاه‌های اینترنتی در کشور ما به محبوبیت امروزی خود برسند، خیلی از کاربران ترجیح می‌دادند کالاهای گران قیمت مثل گوشی هوشمند را به صورت حضوری بخرند. امروزه، اعتبار فروشگاه‌های اینترنتی از فروشگاه‌های حضوری نیز بیشتر شده اما هنوز هم خیلی از مردم تمایلی به خرید اینترنتی گوشی ندارند.

فروشگاه‌های اینترنتی معتبر دارای مجوزهای لازم از سازمان‌ها و اصناف مرتبط هستند. به عنوان مثال، فروشگاه مقداد آی تی هم دارای نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال و هم نماد اعتماد الکترونیک است. به علاوه، این فروشگاه یک عضو اتحادیه‌ی کشوری کسب‌وکارهای مجازی محسوب می‌شود. بنابراین، شما می‌توانید با خیالت راحت، گران قیمت‌ترین گوشی‌ها مثل گوشی سامسونگ و آیفون را از این فروشگاه خریداری کنید.

خرید اینترنتی گوشی مزایای متعددی در مقایسه با خرید حضوری دارد. اول اینکه برای خرید گوشی مورد نظر خود، نیازی نیست که در این شرایط کرونایی، از محیط امن منزل خود خارج شوید و با خرید اینترنتی، گوشی درب منزل به شما تحویل داده می‌شود.

خرید اینترنتی به شما امکان می‌دهد تا خیلی راحت گوشی‌های مختلف را با هم دیگر مقایسه کرده و به سادگی از میان تعداد زیاد گوشی موجود در بازار، بهترین انتخاب را داشته باشید. با خرید اینترنتی از یک فروشگاه معتبر، خیال شما از بابت کیفیت گوشی، رجیستر بودن و گارانتی آن راحت خواهد بود.

مدل‌های جدید گوشی سامسونگ در مقداد آی تی موجود هستند

گوشی‌های سامسونگ پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند در دنیا هستند. این گوشی‌ها، با وجود اینکه گوشی‌های قدرتمند و زیبا با صفحه نمایش‌هایی پیشرفته هستند اما قیمت آن‌‌ها از آیفون کمتر است.

سال ۲۰۲۱، سال شلوغی برای سامسونگ بوده است. این برند کره‌ای، گوشی‌های سری S21 را در نیمه‌ی اول سال معرفی کرده است. گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا را به جرأت می‌توان بهترین گوشی اندرویدی کنونی جهان دانست. اگر قیمت S21 اولترا برای شما بالا است، می‌توانید گوشی S21 معمولی را نیز در نظر داشته باشید. گوشی‌های سری S21 سامسونگ، گوشی‌هایی پرچمدار با پردازنده‌هایی عالی و دوربین‌هایی بسیار خوب هستند.

البته سامسونگ در بازار گوشی‌های میان-رده و اقتصادی نیز بیکار ننشسته است. گوشی سامسونگ گلکسی A52 5G یکی از بهترین گوشی‌های میان‌-رده‌ی موجود در بازار با توانایی اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت است. این گوشی در حال حاضر، یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ در دنیا است.

گوشی A32 5G سامسونگ با قیمتی کمتر از گوشی A52 5G، یک گوشی اقتصادی محبوب محسوب می‌شود. A12 5G، ارزان‌قیمت‌ترین گوشی سامسونگ با قابلیت اتصال به نسل پنجم اینترنت است. سامسونگ در سال ۲۰۲۱، گوشی A72 5G را نیز وارد بازار کرده است که قیمت بالایی در مقایسه با A52 5G دارد ولی از نظر مشخصات، تفاوت قابل ملاحظه‌ای بین این دو گوشی محسوب نمی‌شود.

کمپانی سامسونگ برنامه دارد که در ادامه‌ی سال ۲۰۲۱، گوشی‌های تاشونده‌ی گلکسی Z فلیپ ۳ و گلکسی Z فولد ۳ را وارد بازار کند. البته قیمت این گوشی‌ها هنوز بسیار بالا است. گوشی گلکسی A52S از دیگر گوشی‌هایی است که سامسونگ می‌خواهد در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ وارد بازار کند و انتظار می‌رود که این گوشی، به اندازه‌ی A52 5G محبوب باشد.

جدیدترین گوشی‌های سامسونگ در زمان کوتاهی پس از معرفی در مقداد آی تی موجود خواهند بود و شما می‌توانید این گوشی‌ها را به صورت رجیستر شده و با گارانتی معتبر از این فروشگاه اینترنتی بخرید.

مقداد آی تی مرجع مطمئنی برای گوشی بازها !
مقداد آی تی مرجع مطمئنی برای گوشی بازها !

برای خرید گوشی‌های آیفون ۱۲ تا معرفی آیفون ۱۳ صبر کنید

شرکت اپل در سال گذشته، پس از مدت‌ها انتظار، گوشی‌های پرچمدار سری آیفون ۱۲ را با قیمتی حتی پایین‌تر از گوشی‌های آیفون ۱۱ ولی البته بدون شارژر و هدفون وارد بازار کرد. چهار گوشی آیفون ۱۲ مینی، معمولی، پرو و پرو مکس، آخرین گوشی‌های پرچمدار اپل بوده‌اند و این شرکت آمریکایی تا اینجای سال، گوشی پرچمدار جدیدی وارد بازار نکرده است.

قرار است در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱، گوشی‌های پرچمدار سری آیفون ۱۳ با بهبودهای اندکی در مقایسه با گوشی‌های آیفون ۱۲ وارد بازار شوند. این گوشی‌ها مجهز به پردازنده‌ی قوی‌تر A15 بیونیک هستند و احتمالا باتری بهتری نسبت به آیفون ۱۲ خواهند داشت. همچنین، گفته می‌شود که گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس، دارای نسخه‌هایی با حافظه‌ی داخلی یک ترابایت هستند.

به احتمال خیلی زیاد قیمت آیفون ۱۳ بیشتر از آیفون ۱۲ خواهد بود و به نظر می‌رسد که با معرفی جدیدترین گوشی‌های پرچمدار اپل، قیمت گوشی آیفون ۱۲ افت قابل توجهی نشان دهد. بنابراین، اگر می‌خواهید یک گوشی آیفون ۱۲ بگیرید، بهتر است تا معرفی گوشی‌های آیفون ۱۳ صبر کنید.

در حال حاضر می‌توانید انواع گوشی‌های آیفون را از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی خریداری کنید و تنها مدت کوتاهی پس از معرفی آیفون ۱۳، این گوشی‌ها در فروشگاه مقداد آی تی موجود خواهند شد.

مقداد آی تی مرجع مطمئنی برای گوشی بازها !
مقداد آی تی مرجع مطمئنی برای گوشی بازها !

شیائومی همچنان گوشی‌هایی با دوربین‌های فوق‌العاده معرفی می‌کند

برند شیائومی که به معرفی گوشی‌های میان-رده و اقتصادی با مشخصات خوب معروف است، توجه خاصی به قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری گوشی‌هایش دارد. گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا جدیدترین گوشی این برند چینی است که یک گوشی پرچمدار با یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی پیشرفته، یک دوربین اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تلفوتوی ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکی ۵ برابری است. اگر قیمت می ۱۱ اولترا برای شما بالا است می‌توانید گوشی شیائومی می ۱۱ معمولی را نیز در نظر داشته باشید.

گوشی پوکو ایکس ۳ پرو یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های میان-رده‌ی شیائومی است که تا اینجای سال وارد بازار شده است. این گوشی با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی ۷/۶ اینچی و یک پرازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۰ است اما با قیمتی عالی به فروش می‌رسد. از دیگر گوشی‌های پرچمدار شیائومی که تا اینجای سال ۲۰۲۱ وارد بازار شده‌اند. می‌توان به گوشی تاشونده‌ی می میکس ۴ فولد اشاره کرد.

قرار است گوشی شیائومی سری K40 در اکتبر ۲۰۲۱ وارد بازار شود. این گوشی‌های پرچمدار در دو نسخه‌ی ۶۴ مگاپیکسلی و ۱۰۸ مگاپیکسلی وارد بازار خواهند شد. شما می‌توانید انواع مدل‌های پرچمدار و اقتصادی گوشی شیائومی را با گارانتی معتبر از مقداد آی تی خریداری کنید.

جمع‌بندی

با بالا رفتن قیمت‌ها، گوشی‌بازها روزهای سختی را می‌گذرانند. در چنین شرایطی، یک فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی با عرضه‌ی جدیدترین مدل‌های گوشی شیائومی، گوشی آیفون و گوشی سامسونگ با گارانتی معتبر و به صورت رجیستر شده، بهترین شرایط را برای خرید گوشی، حتی به صورت قسطی فرآهم آورده است.

جدیدترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۱ مثل گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا و گوشی A52 5G در این فروشگاه اینترنتی موجود هستند. همچنین، شما می‌توانید گوشی‌های گران قیمت آیفون ۱۲ و شیائومی می ۱۱ اولترا را به صورت رجیستر شده و با گارانتی معتبر خریداری کنید.

جدیدترین گوشی‌های سامسونگ و شیائومی و گوشی‌های آیفون ۱۳ به زودی در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شوند و تنها مدت کوتاهی پس از معرفی، می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه مقداد آی تی به صورت رجیستر شده و با گارانتی معتبر بخرید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سالهاست مشتری مقداد آی تی هستم و از نظر قیمت و کیفیت عالی هستند

    پاسخ