;
coinex

سامسونگ گلگسی Z Fold 3 رسما رونمایی شد

با اینکه بازار گوشی های تاشو محدود است اما این گوشی سومین نسل گوشی های تاشو سامسونگ است. سامسونگ گلگسی Z Fold 3 رسما رونمایی شد.

Galaxy Z Fold 3 5G سامسونگ امروز رونمایی شد. این موبایل، تاشو، 5G، ضدآب و مجهز به S Pen Pro است. اما نمایشگر آن تغییر سایزی نسبت به نسل قبل نداشته و همان ۶.۲ اینچی است با این تفاوت که مجهز به رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است.

سامسونگ گلگسی Z Fold 3 رسما رونمایی شد

برند این پنل Dynamic AMOLED 2X Display است. نسبت تصویر این نمایشگر ۲۴:۵ به ۹ است که باعث می شود نسبت به سری قبل (۲۵:۹) کمتر کشیدگی داشته باشد. این نمایشگر یک دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی مخفی دارد. چگالی تصویر بیشتر نقاط آن برابر ۳۷۴ پیکسل در هر اینچ مربع است که نسبت به چگالی تصویر نمایشگر جلد دستگاه، کمتر است.

ضخامت موبایل به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021، در بخش لولا کمتر شده اما نسبت به سال قبل کمی ضخیم تر شده است. ضخامت موبایل در حالت باز ۶.۴ میلی متر و در حالت بسته ۱۴ الی ۱۴.۴ میلی متر است.

سامسونگ گلگسی Z Fold 3 رسما رونمایی شد

وزن این نسل ۲۷۱ گرم است که نسبت به نسل قبل کمتر شده است. باتری این موبایل، ۴۴۰۰ میلی آمپر است که ۱۰۰ میلی آمپر کمتر از نسل قبل است و دو سلول باتری در دو بخش دستگاه قرار دارد.

میزان آسیب پذیری موبایل به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 در برابر گرد و غبار مشخص نیست اما دربرابر آب مقاوم می باشد. موبایل سه تنوع رنگی بیشتر نسبت به نسل قبل دارد و شامل رنگ نقره ای هم می شود. برای این موبایل به جای برنز، رنگ سبز کنار رنگ مشکی نیز وجود دارد.

دوربین سلفی این موبایل، با سنسور ۴ مگاپیکسلی با پیکسل ها بزرگ ۲ میکرومتری پشت لنز با گشودگی دیافراگم f/۱.۸ ، زاویه دید ۸۰ درجه است. دوربین مخفی زیر نمایشگر، رزولویشن ۱۰ مگاپیکسلی، پیکسل ها ۱.۲۲ میکرومتری، دیافراگم f/۲.۲ و زاویه دید ۸۰ درجه است.

در بخش ماژول دوربین اصلی، گوشی دارای سه سنسور دوربین است. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل با پیکسل ها ۱.۸ میکرومتری و زاویه دید ۸۳ درجه ای است. دوربین زاویه دید عریض با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل ، دیافراگم f/۲.۲ ، پیکسل ها ۱.۱۲ میکرومتری و زاویه دید ۱۲۳ درجه ای است. دوربین تلو فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل ها ۱ میکرومتری و دیافراگم f۲.۴ و ضبط ویدیو +HDR10 و زوم دیجیتال تا ۱۰ برابر است.

این موبایل با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام ارائه شده است. حافظه داخلی این دستگاه گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم است. قوی ترین نسخه نیز با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد. این گوشی به عنوان یکی از بهترین گوشی های تاشو از دو قلم با نام های S Pen Fold Edition و S Pen Pro پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ گلگسی Z Fold 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر