;
coinex

موتورولا موتو جی 60 اس رسما معرفی شد

موتورولا برند مهم و موثری در بازار گوشی های میان رده و ارزان قیمت است. اخیرا این کمپانی موفق موتورولا موتو جی 60 اس را رسما معرفی کرده است.

در بازار میان رده ها امروزه موتورولا فعالیت بیشتری یافته است، به همین علت این کمپانی هم تمرکز خود را بر سری G میان رده خود قرار داده است. به تازگی در سکوت خبری، گوشی موتورولا Moto G60S را رونمایی کرد که ویژگی های جذابی دارد.

موتورولا موتو جی 60 اس رسما معرفی شد

این گوشی فاقد پشتیبانی 5G برای است و این یکی از ضعف های اصلی این موبایل است. اما اگر آن را نادیده بگیریم با محصولی ایده آل و در عین حال ارزان قیمت به عنوان یکی از بهترین گوشی های موتورولا مواجهیم.

نمایشگر این گوشی به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده 2021، در ابعاد ۶.۸ اینچی و با پنلی از نوع IPS LCD با وضوع فول اچ دی، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و نسبت تصویر، ۲۰:۵:۹ ارائه شده است. حسگر تشخیص اثرانگشت Motorola Moto G60S بر روی فریم آن واقع شده است.

موتورولا موتو جی 60 اس رسما معرفی شد

تراشه این موبایل، مدیاتک Helio G95 است که دارای پردازنده ای با هسته‌های Cortex-A76 و Cortex-A55 است. حافظه داخلی این موبایل ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایتی است. حافظه جانبی آن نیز تا سقف ۲۵۶ گیگابایت نیز قابل بهره گیری است.

جنس قاب پشتی این موبایل، پلاستیکی و سیستم عامل اندروید آن ۱۱ است دوربین اصلی آن چهار عدد با سنسورهای ۶۸+۸+۵+۲ مگاپیکسلی است که توانایی عکاسی فوق عریض و ماکرو را دارد. دوربین سلفی این موبایل یک عدد با وضوع ۱۶ مگاپیکسلی است که در حفره نمایشگر مرکزی آن قرار دارد. این موبایل قابلیت فیلمبرداری 4k را دارد.

ظرفیت باطری ۵۰۰۰ میلی آمپر در ساعت است و شارژر ۵۰ واتی دارد. اما قیمت این موبایل چقدر است؟ نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی به قیمت ۲۴۹۹ رئال برزیل معادل ۴۸۲ دلار آمریکا به فروش می رود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص موتورولا موتو جی 60 اس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر