;
coinex

اونجرز اندگیم دیگری قرار است ساخته شود

پوستر جدید فیلم Dune اخیرا منتشر شده که اطلاعاتی از بازیگران این فیلم ارائه می کند. حال این سوال پدید آمد که آیا اونجرز اندگیم دیگری قرار است ساخته شود ؟

پوستر جدیدی از فیلم تل ماسه (Dune) منتشر شده است. آخرین خبرها حاکی از حضور تیموتی شالامه، زندایا، خاویر باردام، جیسون مواموا دیو باتیستا (بازیگر نقش درکس) و جاش برولین (بازیگر نقش تانوس)‌ منتشر شده است. تعداد سرسام آور ستارگان این فیلم طرفداران را به یاد پوستر فیلم اونجرز اندگیم انداخته است.

اونجرز اندگیم دیگری قرار است ساخته شود

انتشار پوستر جدید فیلم Dune (تل ماسه) به کارگردانی دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) توسط شرکت لجندری نشان دهنده زمان پخش این فیلم در اکتبر امسال از سینماها و سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس است.

این شرکت پوستر این فیلم را که نشان دهنده حضور بازیگران بزرگ است را به نمایش گذاشته است. در این پوستر هشت کاراکتر اصلی فیلم ( پاول آترایدس با بازی تیموتی شالامت (Timothée Chalamet)، مادر پاول با بازی ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، پدر پاول با بازی اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، چینی با بازی زندیا (Zendaya)، دانکن آیداهو با بازی جیسون موموا (Jason Momoa)، استیلگر با بازی خاویر باردوم (Javier Bardem)، گورنی هالک با بازی جاش برولین (Josh Brolin) و لیت کاینز با بازی شارون دانکن-بروستر (Sharon Duncan-Brewster) ) را نشان می دهد که هر کدام از شخصیت ها به دوردست می نگرند و نوید آمدن فیلمی علمی تخیلی حماسی و عمیق را می دهد. این فیلم برگرفته از رمانی به همین نام از فرانک هربرت (Frank Herbert) در سال ۱۹۶۵ است .

اونجرز اندگیم دیگری قرار است ساخته شود ؟

البته این اولین فیلم ساخته شده از این رمان نیست و قبلا هم فیلمی سینمایی از این رمان ساخته شده است. فیلم قبلی نیز در ۱۹۸۴ به کارگردانی دیوید لینچ (David Lynch) و بازیگری کایل مک‌لاکلن (Kyle MacLachlan) ساخته شده است. این رمان از اثر گذارترین رمان ها ژانر علمی تخیلی تاریخ به حساب می آید.

اما نکته قابل ملاحظه درباره این اقتباس این است، که این اقتباس دو قسمت دارد و این فیلم قسمت اول این دو بخش است و باعث می شود داستان طولانی رمان در زمان کافی به خوبی نمایش داده شود. اما قسمت دوم کی تولید و پخش می شود؟ هنوز معلوم نیست و چیزی اعلام نشده است.

از دیگر بازیگران این فیلم که بخش اول رمان را روایت می کند می توان به دیو باتیستا (Dave Bautista)، استلن اسکارسگارد (Stellan Skarsgård)، دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) و شارلوت رمپلین (Charlotte Rampling) اشاره کرد. نویسندگی این فیلمنامه اقتباسی را نیز دنیس ویلنوو به همراه جان اسپایتس (Jon Spaihts) و اریک راس (Eric Roth) برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید:

آیا اونجرز اندگیم دیگری قرار است ساخته شود ؟ نظر شما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر