;
coinex

آنر ایکس 20 رسما رونمایی شد ؛ امکانات مناسب، قیمت فوق العاده!

آنر امروز و طی مهمترین مراسم رونمایی اش بعد از جدایی از هوآوی از گوشی جدید آنر ایکس 20 رسما رونمایی به عمل آورد. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

آنر امروز رسما یکی دیگر از جدیدترین گوشی سری محبوب ایکس رونمایی کرد. آنر X20 موبایلی میان رده با تراشه اختصاصی Kirin 820 و دوربین سلفی آن پاپ آپ است. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

آنر ایکس 20 رسما رونمایی شد

آنر ایکس 20 رسما رونمایی شد ؛ امکانات مناسب، قیمت فوق العاده!

وزن این موبایل ۱۹۲ گرم است و ضخامتی برابر با ۸.۵ میلی متر دارد.  نمایشگر این گوشی ۶.۶۷ اینچ از نوع IPS LCD باکیفیت تصویر فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. تراشه این موبایل، Dimensity 900 با هسته‌های پردازشی Cortex-A78 و Cortex-A55 و لیتوگرافی شش نانومتری است.

اما نکته عجیب این موبایل، نداشتن لنز فوق عریض است. دوربین پشت این موبایل، ۶۴+۲+۲ مگاپیکسلی با قابلیت ماکرو است. دوربین سلفی آن دوگانه است که شامل یک سنسور سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. اما اطلاعاتی از کارایی لنز دوم در دسترس نیست.

آنر در یک نسخه آنر ایکس ٢٠، از ٨ گیگابایت حافظه رم و ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره گیری کرده است. این دستگاه در رنگ‌های متنوع و جذابی رونمایی شده است. آنر X20 به سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض و رابط کاربری MagicUI 4.2 تجهیز شده است. درگاه Type-C، وای فای دو بانده و حسگر تشخیص اثرانگشت تعبیه شده بر روی فریم، از دیگر مشخصات این میان رده تازه وارد است.

آنر ایکس 20 رسما رونمایی شد ؛ امکانات مناسب، قیمت فوق العاده!

آنر در گوشی جدید خود از درگاه کارت حافظه جانبی نیز استفاده کرده است. باتری در نظر گرفته شده برای آنر X20، دارای ظرفیت ۴,٣٠٠ میلی آمپر ساعتی می‌باشد. شارژر این گوشی نیز توان ۶۶ واتی دارد و درون جعبه میان رده جدید آنر جای خوش کرده است. قیمت این محصول چیزی معادل 385 دلار آمریکا برای بازار چین اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آنر ایکس 20 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر