;
coinex

تقابل اسپایدرمن تام هالند و ونوم تام هاردی در Venom 3

با وجود اینکه ونوم 2 هنوز رسما اکران نشده، تام هاردی از حالا به ونوم 3 فکر می کند. ایده او جذاب است، تقابل اسپایدرمن تام هالند و ونوم تام هاردی در Venom 3

یک ماه تا انتشار فیلم Venom: Let There Be Carnage مانده که تام هاردی ستاره این فیلم ، به بازی در فیلم Venom 3 فکر می‌کند. او علاقه دارد که در فیلم ونوم در مقابل پیتر پارکر (Tom Holland) قرار بگیرد. او در نقش ادی بروک در اولین فیلم این فرنچایز بازی کرده و اکنون برای دنباله آن نیز به او پیشنهاد بازی داده شده است.

تقابل اسپایدرمن تام هالند و ونوم تام هاردی در Venom 3

او درباره این فیلم گفت که به فکر قسمت سوم آن است و متعقد است باید فیلمنامه آن همزمان با این فیلم نوشته شود. البته او متعقد بود که تا زمانی که این قسمت به موفقیت نرسد نباید قسمت سوم ونوم در دستور کار قرار گیرد، با این حال استودیو از فصل دوم‌ راضی بوده است.

هاردی درباره قسمت سوم ونوم امیدوار است که بتواند مبارزه ای با مردم عنکبوتی با بازی هالند داشته باشند البته هنوز دیزنی با ورود مرد عنکبوتی به این مجموعه موافقت نکرده است و این فقط یک ایده است. هاردی گفته که اگر برای هر دو طرف سود داشته باشد این اتفاق خواهد افتاد. او هر کاری می کند که این اتفاق بیفتد و تمام سعیش را خواهد کرد که در این فیلم بازی کند.

تقابل اسپایدرمن تام هالند و ونوم تام هاردی در Venom 3

فیلم Venom: Let There Be Carnage به کارگردانی اندی سرکیس (Andy Serkis)، با بازگشت وودی هرلسون (Woody Harrelson) در نقش کلتوس کاسادی معروف به کارنج روبرو خواهد شد. اما این فیلم شخصیت بد دیگری نیز خواهد داشت و Shriek با بازی نائومی هریس (Naomie Harris) نیز در این فیلم خواهد بود. بازیگران دیگری که در این فیلم بازی خواتند کرد شامل مایکل ویلیامز (Michelle Williams)، رید اسکات (Reid Scott) و استفن گراهام (Stephen Graham) هستند.

طبق اولین تریلر این فیلم براساس صحنه post-credit (صحنه‌ای که بعد از تیتراژ پایانی فیلم نمایش داده می‌شود) فیلم قبلی دیده شد، فیلم Venom: Let There Be Carnage هرلسون را به تهدید اصلی ونوم تبدیل می کند. تاریخ نهایی پخش فیلم بعد از چند بار تاخیر، ۲۴ سپتامبر (۲ مهر ۱۴۰۰) اعلام گشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تقابل اسپایدرمن تام هالند و ونوم تام هاردی Venom 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر