;
coinex

امیلی بلانت در فیلم جدید دواین جانسون ؛ ظهور شرلوک هلمز زن!

اخیرا خبر حضور امیلی بلانت در فیلم جدید دواین جانسون منتشر شده است. جانسون در این پروژه در قامت تهیه کننده حضور خواهد داشت. با ما باشید.

در یک مزایده رقابتی، استودیو آمازون امتیاز ساخت فیلمی جدید به تهیه کنندگی دواین جانسون (راک) را کسب کرد که در آن، امیلی بلانت، نقش یک کارآگاه زن پیش گام و تاریخ ساز را بازی می‌کند.

امیلی بلانت در فیلم جدید دواین جانسون

طبق گزارش ها، امیلی بلانت، برنده گلدن گلوب، بفتا و Screen Actors Guild Award قرار است در فیلم جدیدی که گاستین نش، نویسنده آثاری همچون Youth in Revolt و Charlie Bartlett فیلمنامه‌ی آن را می‌نویسد، نقش اولین کارآگاه زن آژانس پینکرتون را بازی کند.

او در این فیلم دوباره با دواین جانسون که اخیراً در Jungle Cruise هم‌بازی بودند، حضور خواهد داشت. تهیه کنندگی این فیلم را نیز راک تحت برند Seven Bucks Productions برعهده خواهد داشت.

داستان این فیلم براساس زندگی کیت وارن است که در دنیایی پر از کارآگاهان مرد و سنتی، یک شرلوک هلمز زن واقعی بوده و با مهارت های منحصر به فرد خود راه را برای ورود بانوان به دنیای اجرا قانون هموار نموده است. همچنین فیلم Jungle Cruise در سینماها درحال پخش بوده و تا به امروز ۱۲۴ میلیون دلار درآمد را در کل به دست آورده است.

امیلی بلانت در فیلم جدید دواین جانسون ؛ ظهور شرلوک هلمز زن!

دیگر آثار بلانت شامل Mary Poppins Returns برای دیزنی و مجموعه‌ی A Quiet Place برای پارامونت و Sicario و The Devil Wears Prada برای شرکت Fox 2000 اشاره کرد. این بازیگر اخیرا به خاطر شکایت خود و همسرش از پارامونت پیکچرز بابت کوتاه کردن بازه اکران یکی از فیلم هایش حسابی خبرساز شده بود.

قبل از این هم آمازون و شرکت Seven Bucks Productions قرارداد همکاری جهت ساخت فیلم Red One با بازی دواین جانسون با هم بسته بودند. این استودیو قبلا نیز در پروژه‌های Black Adam و DC League of Super Pets سابقه همکاری با شرکت برادران وارنر را داشته است. آن‌ها همچنین در گذشته، Red Notice را برای نتفلیکس، Young Rock و The Titan Games را برای NBC و Behind the Attraction را برای دیزنی پلاس کار کرده اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص امیلی بلانت در فیلم جدید دواین جانسون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر