coinex
راهنمای خرید تکراتو

میت 50 هوآوی از تراشه 4 نانومتری بهره مند خواهد بود

هوآوی که اخیرا سری جذاب پی 50 را رونمایی کرده حالا اطلاعاتی از میت 50 ثبت کرده است. میت 50 هوآوی از تراشه 4 نانومتری بهره مند خواهد بود.

هوآوی یکی از برندهای محبوب بازار است که مدتی است به خاطر تحریم های آمریکا در تامین قطعات، دچار تاخیر در عرضه محصولاتش شده است. اما بالاخره پرچمدار خود را رونمایی کرد.

هوآوی سری پرچمداران خود را به دلیل تحریم های آمریکا و محدودیت در تامین قطعات به تاخیر انداخت. این اتفاق برای سری جدید میت 50 نیز به وقوع پیوسته. اما به تازگی جزئیات جدیدی از این گوشی لو رفته که در ادامه بررسی خواهیم کرد. با تکراتو همراه باشید.

میت 50 هوآوی از تراشه 4 نانومتری بهره مند خواهد بود

هوآوی قرار بود میت 50 را خیلی زودتر عرضه کند اما همان طور که گفته شد کمبود قطعات و دشواری های تامین آن به دلیل تحریم های شدید آمریکا باعث تاخیر و وقفه زمانی بسیار شد. اما حالا چینی ها با محصول جدیدشان یعنی هوآوی میت 50 وارد بازار شده اند.

سری p50 هوآوی مدتی پیش با دوربین قوی و فناوری های جدید رونمایی شد اما متاسفانه مجهز به اینترنت 5G نبودند. فروش اولیه این محصول چند روز پیش و در چین خاتمه یافت. اما شنیده ها حاکی از این است که سری میت 50 بهتر از قبل در راه است.

به گفته دیجیتال چت استیشن، یکی از فعال ترین افشاگران weibo، تراشه SM8450 پلاس در میت 50 به کار خواهد رفت. این تراشه محصول پرچمدار بعدی کوالکام است. شایعاتی می گویند که نام این تراشه اسنپدراگون 898 است که با لیتوگرافی 4 نانومتری سامسونگ ساخته می شود. همچنین قابل ذکر است که نسخه پلاس این تراشه براساس لیتوگرافی TSMC ساخته می شود.

میت 50 هوآوی از تراشه 4 نانومتری بهره مند خواهد بود

سابقه کاری کوالکام نشان می دهد که تراشه جدید با نسخه پلاس باید از فرکانس کاری بالاتری برخوردار باشد. برخی شایعات تراشه بعدی کوالکام را دارای مشخصاتی مانند پردازنده مرکزی با هسته قدرتمند Kry780 مبتنی بر معماری ARMv9، پردازنده گرافیکی ADRENO730 و مودم یکپارچه اسنپدراگون X655G است.

مشهصات مذکور برای نسخه عادی یا همان اسنپدراگون 898 است و باید دید نسخه پلاس چه قابلیت های اضافه تری دارد. استفاده از نسخه SM8450 می تواند جذاب باشد و چون این تراشه در میت 50 به کار می رود باید انتظارات خوبی از این گوشی داشت.

دیجیتال استیشن چت مدعی شده است این تراشه 4 نانومتری 898 با 20 درصد بهبود روانه بازار می شود. برخی گزارشات می گویند که هوآوی به دلیل کمبود تراشه های KIRIN در سری P50 مجبور به استفاده از اسنپدراگون 888 شده بنابراین در آینده ای نزدیک هوآوی مجبور می شود تمام تراشه های خود را از کوالکام تامین نماید.

هوآوی نه تنها در سری پی 50 بلکه در میت 50 هم از همین تراشه استفاده می کند بنابراین این موضوع نشان می دهد که مجبور است با کوالکام همکاری داشته باشد و درحال حاضر تاریخ دقیقی از میت 50 در دست نیست. همان طور که گفتیم چون هنوز نسخه پلاس این تراشه اسنپدراگون 898 عرضه نشده بنابراین احتمال زیاد تاریخ عرضه میت 50 پس از رونمایی این تراشه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص میت 50 هوآوی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر