;
coinex

فیلم No Time To Die برای جبران ضرر مالی باید 900 میلیون دلار بفروشد!

بیشتر از یک سال است که طرفداران جیمز باند منتظر پخش فیلم «وقتی برای مردن نیست» هستند. اما فیلم No Time To Die برای جبران ضرر مالی باید 900 میلیون دلار بفروشد.

از زمان آغاز کرونا، استودیوها تکنیک های پخش زیادی را برای کاهش زیان مالی امتحان کردند. یا فیلم‌های پرخرجشان را به شبکه های استریم ویدیو فروختند، یا همزمان با اکران، آن‌ها را با قیمتی زیاد پخش کردند، یا تاریخ اکرانشان را تا زمان برگشت به حالت عادی عقب انداختند. حال گویا برنامه استودیو ام جی ام برای این فیلم، صبر برای بازگشت به حالت عادی است.

فیلم No Time To Die برای جبران ضرر مالی باید 900 میلیون دلار بفروشد

استودیو ام جی ام درباره ی فیلم «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) اعلام کرد که سازندگان علاقه ای به فروش فیلم به شبکه های استریم ویدیو ندارند. در حالی که صبر، بی‌خطرترین گزینه برای استودیو است اما طی گزارش «ام‌آی‌۶ اچ‌کیو» ام‌جی‌ام هرچه بیشتر برای پخش این فیلم صبر کند، سود کمتری خواهد داشت و حتی ممکن است ضرر بزرگی ببیند.

این فیلم که قرار است اکتبر ۲۰۲۱ پخش شود هزینه ساختش حدود ۳۱۴ میلیون دلار شده و با هر ماه پخش نشدن فیلم، استودیو ۱ میلیون دلار ضرر می‌کند. از طرفی بازاریابی این فیلم تا امروز ۱۵۰ تا ۲۳۰ میلیون دلار هزینه داشته است که سر جمع هزینه ساخت و بازاریابی آن حداقل ۴۶۴ میلیون دلار است.

فیلم No Time To Die برای جبران ضرر مالی باید 900 میلیون دلار بفروشد!

از سویی استودیوها فقط ۵۰ درصد درآمد حاصل از فروش بلیت در سالن‌های سینما نصیبشان می گردد که بر این اساس این فیلم به فروش ۹۳۲.۸ میلیون دلاری نیاز دارد تا بتواند از منطقه قرمز بیرون بیاید. البته این فیلم در بازارهای دیگری مثل شبکه نمایش خانگی درآمدهای دیگری هم خواهد داشت. تا به امروز در چندگانه «جیمز باند» فقط «اسکای‌فال» (Skyfall) موفق به عبور از این رقم گشته است.

طبق گزارش پاییز سال گذشته ی ورایتی، ام‌جی‌ام با فروش فیلم به شبکه های دیجیتال با قیمتی زیاد مشکلی ندارد و حدود ۶۰۰ میلیون دلار رقم پیشنهادی اوست اما گویا این رقم برای سرویس‌های استریمینگ اپل و نت‌فلیکس که «ولخرج» خوانده می شدند نیز بیش از حد زیاد بوده است.

داستان این فیلم آن است که باند از فعالیت‌های خود دست کشیده و در جامائیکا زندگی آرامی را طی می کند که ناگهان آرامش او با آمدن دوست قدیمی‌اش «فلیکس لیتر» از سازمان سیا سر می‌رسد و از او درخواست کمک می شود. مأموریت آن‌ها، آزاد کردن یک دانشمند ربوده‌شده است اما باند در این راه با شخصیت شرور مرموزی که به یک تکنولوژی جدید و خطرناک مجهز شده مواجه می گردد.

بازیگران این فیلم شامل کرگ در نقش باند، «لئا سیدو»، «جفری رایت»، «بن ویشا»، «رالف فاینس»، و «نایومی هریس»، «لاشانا لینچ» ستاره‌ی «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) در نقش شخصیتی که گفته می‌شود اولین مأمور ۰۰۷ زن تاریخ فیلم‌های باند است، «رامی مالک» و احتمالا «کریستف والتز» در نقش «ارنست استاورو بلوفلد» در یکی از صحنه‌های فیلم، هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فیلم No Time To Die چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر