;
coinex

فروش 200 هزار تبلت می پد 5 ظرف 5 دقیقه

استقبال از محصولات شیائومی این روزها برای شرکت سازنده دردسرساز شده است. بعد از می میکس 4، حالا خبر از فروش 200 هزار تبلت می پد 5 ظرف 5 دقیقه رسیده است.

طی روزهای گذشته شرکت شیائومی موبایل پرچمدار خود، می میکس ۴ و تبلت های سری می پد ۵ را رونمایی کرد. اکنون این تبلت ها جدید برای فروش به بازار عرضه شده اند اما در مدت کوتاهی موجودی آن ها به اتمام رسیده است.

آمار فروش محصولات باکیفیت شیائومی هر روز جالب تر می شود. همین دیروز بود که برای تان از اتمام موجودی می میکس 4 در پیش فروش اولیه آن گفتیم. حالا خبر از فروش 200 هزار تبلت می پد 5 ظرف تنها پنج دقیقه رسیده است.

فروش 200 هزار تبلت می پد 5 ظرف 5 دقیقه!

در اولین فروش این محصول میلیون ها دلار درآمد نصیب شرکت شیائومی گشته است. این شرکت از فروش ۲۰۰ هزار نسخه این تبلت در عرض ۵ دقیقه خبر داده است.

در حالی که کاربران زیادی از کمبود لوازم جانبی محصولات این شرکت شکایت دارند و گویا به اندازه کافی کیبورد و قلم برای فروش اولیه تولید نشده است. البته قرار است به زودی این ‌مشکل برطرف گردد، با این وجود در اولین فروش، این تبلت توانسته میلیون ها دلار درآمد نصیب شرکت شیائومی کند.

فروش 200 هزار تبلت می پد 5 ظرف 5 دقیقه

این تبلت در نسخه ۶ گیگابایت رم و ۱۲ گیگابایت حافظه با قیمت ۳۰۸ دلار، در نسخه ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۳۵ دلار، نسخه پرو با حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت های ۳۸۵ و ۴۳۲ دلار و بالاترین مدل آن با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه با قیمت ۵۴۰ دلار به فروش می رسد.

این تبلت دارای نمایشگر ۱۱ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، چیپ اسنپدراگون ۸۶۰، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل، باتری ۸۷۲۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر سریع ۳۳ واتی است. نسخه پرو و پرو 5G آن دارای چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ و دوربین اصلی دوگانه با سنسور اصلی (نسخه پرو) ۱۳ مگاپیکسل و (نسخه 5G) ۵۰ مگاپیکسل است. دوربین دوم آن ها نیز ۵ مگاپیکسل می باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش 200 هزار تبلت می پد 5 ظرف 5 دقیقه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر