coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ رونمایی از آیپد نسل 9 مشخص شد

اپل قصد دارد سری جدید تبلت های اقتصادی خود را عرضه کند. دیروز تاریخ رونمایی از آیپد نسل 9 مشخص شد تا طرفداران این آیپد را خوشحال کند.

ماه های پایانی سال زمانی است که مشتریان تبلت های مقرون به صرفه با امکانات جذاب منتظر فرارسیدن آن هستند. اکنون این مشتریان در انتظار نسل جدید آیپد یعنی آیپد نسل 9 را دارند.

به نقل از خبرنگار بلومبرگ، مارک گورمن، تبلت سری جدید اپل از طراحی منخصر به فرد با پردازنده قوی و ضخامت نازک تر بهره می برد. اپل برای تبلت نسل 8 خود از چیپست A12 Bionic استفاده کرده بود و حالا انتظار می رود آیپد نسل 9 مجهز به تراشه جدیدتر این کمپانی با نام A13 Bionic باشد.

آیپد نسل 9

مارک گورمن می گوید این تبلت اقتصادی تراشه خوبی در خود دارد اما عجیب به نظر می رسد اگر اپل بخواهد برای چنین آیپدی تراشه قدرتمند A14 Bionic را به کار برد. چرا که وجود این تراشه قیمت نهایی آن را بالا می برد و با هدف اپل جور درنمی آید.

آیپد نسل 9

اگر فرض کنیم قیمت این آیپد از 329 دلار آغاز خواهد شد، در این صورت اپل ناگزیر است هزینه های تولید این تبلت را کاهش دهد. این موضوع باعث می شود که تاچ آی دی با دکمه هوم ترکیب شود و این یعنی حاشیه نمایشگر نسبتا پهن!

گورمن معتقد است که یکی از تغییرات اساسی این آیپد نسبت به نسل قبلی اش، طراحی نازک آن خواهد بود. البته مشخص نیست این ضخامت تا چه اندازه خواهد بود اما می توانیم به وجود چنین چیزی معتقد باشیم. ممکن است در بخش نمایشگر، با صفحه ای 10.2 اینچی که از پنل IPS LCD بهره می برد مواجه شویم.

3 گیگابایت حافظه رم و نمایشگر قابل قبول آن با هدفی که اپل برای این تبلت اقتصادی دارد یکی همخوانی دارد. البه خبر خوش برای کسانی که به دنبال دیگر تبلت های این شرکت اند، این است که اپل قصد دارد آیپد مینی 6 ری-برندینگ شده اش را که مجهز به تراشه A15 Bionic است اواخر امسال معرفی نماید. این نسل از آیپد مینی قرار است از درگاه USB-C با حاشیه نمایشگر باریک تر استفاده نماید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ رونمایی از آیپد نسل 9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر