;
coinex

تاریخ عرضه گلکسی ام 32 مشخص شد

گلکسی ام 32 تنها در نسخه 4 جی تولید شده بود و حالا قرار است در نسخه فایوجی ارائه شود. اخیرا تاریخ عرضه گلکسی ام 32 مشخص شد.

اخیرا برخی شرکت ها گوشی های خود را ری-برندینگ می کنند و اکنون سامسونگ نیز به جرگه آنها پیوسته تا با گوشی گلکسی ام 32 نسخه ری-برندینگ گلکسی A32 5G را رونمایی کند.

سامسونگ همین چند وقت پیش نسخه فورجی گلکسی ام 32 را رونمایی کرده اما حالا قصد دارد نسخه فایوجی آن را معرفی نماید. گوشی هوشمندی که گفته می شود، ری-برندینگ گلکسی A32 5G است.

گلکسی ام 32

همین دو ماه پیش بود که سامسونگ از گلکسی ام 32 رونمایی کرد. از مشخصات این گوشی باتری 6000 میلی آمپر ساعتی آن و نرخ تازه سازی 90 هرتزی بود اما متاسفانه این گوشی از اینترنت فایوجی پشتیبانی نمی کرد و همین باعث شده بود رضایت طرفدارانش را جلب نکند.

زمانی که این گوشی در هند رونمایی شد و کاربران با نسخه فورجی آن رو به رو شدند احساس خوبی نداشتند. در اصل عدم وجود فایوجی در آن نقصی بود که خلا آن کاملا حس می شد. به همین دلیل کاربران بی صبرانه در انتظار نسخه فایوجی بودند تا اینکه دیروز سامسونگ خبر از رونمایی گلکسی ام 32 فایوجی داد. قرار است سامسونگ این نسخه پیشرفته تر را در 25 آگوست یا همان 3 شهریور ماه معرفی نماید.

گلکسی ام 32

سامسونگ همزمان با انتشار این خبر اطلاعاتی از این گوشی به همراه رندرهای آن به نمایش گذاشته است. این مشخصات نشان دهنده این است که گلکسی ام 32 فایوجی یک گوشی جدید نیست بلکه همان ری-برند گلکسی A32 5G است و طبیعتا با همان مشخصات.

اقدام سامسونگ در جهت ری-برندینگ آخرین بار برمی گردد به گلکسی F42 5G که نسخه ری-برند شده ی گلکسی A42 بود. گلکسی ام 32 فایوجی با نمایشگر 6.5 اینچی که از نوع TFT LCD با نرخ تازه سازی 60 هرتزی است بهره می برد.

تراشه 7 نانومتری دایمنسیتی 720 پردازشگر این گوشی خواهد بود و اندروید آن 11 برپایه رابط کاربری OneUI 3.1 می باشد. همچنین سامسونگ طبق قولی که داده باید تا دوسال آپدیت این گوشی را ارائه دهد.

دوربین اصلی این سری جدید از گوشی دارای ماژول سه گانه ای است که شامل سنسورهای 2+5+8+48 می باشد. دوربین سلفی نیز وضوح 13 مگاپیکسلی خواهد داشت که در ناچ قطره ای تعبیه شده است. از دیگر مشخصات گوشی می توان به جک 3.5 میلی متری، وزن 205 گرمی و ضخامت 9.1 میلی متری اشاره داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی ام 32 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر