;
coinex

مشخصات دوربین گلکسی اس 22 افشا شد

طی روزهای اخیر اطلاعات زیادی راجع به سری جدید پرچمداران سامسونگ منتشر شد و حالا در کنار مشخصات فنی، جزئیات دوربین گلکسی اس 22 افشا شده است.

سامسونگ همین چند روز پیش و طی مراسم آنپکد خود از سری جدید پرچمدار خود تحت عنوان گلکسی اس 22 خبر داد. گرچه تا معرفی نسل بعدی سری اس ماه ها فاصله داریم اما از الان شاهد افشای اطلاعاتی پیرامون آن هستیم.

مطابق با جدیدترین اطلاعاتی که توسط افشاگران به بیرون درز کرده، دوربین گلکسی اس 22 اولترا از همان پیکربندی قبلی خود بهره می برد. شنیده ها حاکی از این است که سخت افزار نسل جدید همان سخت افزار دوربین گلکسی اس 21 اولترا است. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

مشخصات دوربین گلکسی اس 22 افشا شد

بنابر گزارش اخیر، سامسونگ قرار است دوربین نسل قبلی پرچمدارش را در سری جدید تکرار کند و این یعنی پیشرفتی در این زمینه نخواهیم داشت. بنابراین با همان ماژول چهارگانه که شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین 10 مگاپیکسلی پریسکوپی با زوم ده برابری، دوربین 10 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم سه برابری و نیز دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی است، رو به رو خواهیم بود.

از شواهد پیداست که سامسونگ می خواهد تمرکزش را روی دوربین نسخه استاندارد و پلاس گلکسی اس 22 بگذارد و در راستای ارتقای سری جدید پرچمدار خود، از دوربین جدید 50 مگاپیکسلی آرجی بی و استفاده نماید. در کنار این سنسور اصلی ظاهرا سامسونگ قصد دارد سری جدید پرچمدارهای آینده اش را مجهز به دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه برابری و دوربین 12مگاپیکسلی فوق عریض کند.

دوربین گلکسی اس 22

فروش نه چندان مناسب و رضایت بخش گلکسی اس 21 برای سامسونگ یکی از دلایل احتمالی روی آوردن این شرکت به چنین کاری است. از زمان قطعی شدن رونمایی این سری پرچمدار، اطلاعات ریز و درشت بسیاری راجع به سری s درحال انتشار است.

انتظار جامعه طرفداران سری S از گلکسی اس 22 این است که با نمایشگری 6.6 اینچی LTPS و کیفیت رزولوشن فول اچ دی پلاس روانه بازار شود. همچنین انتظارات از نسخه پلاس این گوشی در قسمت نمایشگر پنلی با 6.55 اینچ و روزولوشن فول اچ دی پلاس است و نیز در مورد نسخه اولترا نمایشگری با 6.81 اینچ LTPO و رزولوشن QHD+ خواهد بود.

این نمایشگرها همگی از نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برند. همچنین احتمالا سامسونگ در عضو پلاس این خانواده پرچمدار از باتری با ظرفیت پایین تر استفاده کند و به جای باتری 4800 میلی آمپر ساعتی از باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی و نیز شارژ سریع 65 واتی بهره ببرد.

در زمینه تراشه گلکسی اس 22 همان طور که پیش تر در تکراتو گفتیم، به دلیل کمبودهایی که در بخش تراشه اگزینوس 2200 وجود دارد احتمالا در بیشتر نقاط از تراشه 898 اسنپدراگون استفاده خواهد شد و صرفا در چین از تراشه خود سامسونگ کمک گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دوربین گلکسی اس 22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر