;
coinex

رنگ بندی آیفون 13 در جدیدترین تصاویر افشا شده را ببینید

در تصاویر جدید منتشر شده از آیفون 13 پرو، رنگ رز گلد جدیدی به عنوان رنگ بندی آیفون 13 به چشم می خورد. برای جزئیات بیشتر با ما تا پایان همراه باشید.

طبق اخبار منتشره، اپل ماه آینده آیفون 13 را رونمایی خواهد کرد. با نزدیکی به زمان رونمایی این محصول، شایعات نیز افزایش یافته است. جدیدترین تصاویر منتشر شده از آیفون احتمالی نیز بر رنگ بندی جدید آیفون 13 اشاره دارد.

رنگ بندی آیفون 13 در جدیدترین تصاویر افشا شده

این تصاویر که نمای پشتی موبایل را نشان می‌دهد و رنگ آن، رز گلد نامیده می‌شود با این حال این‌ رنگ هیچ شباهتی به رز گلدهای قبلی ندارد و بیشتر شبیه بنفش پوست‌پیازی است.

رنگ بندی آیفون 13 در جدیدترین تصاویر افشا شده را ببینید

در کل آنچه که به ذهن ما می‌رسد آن است که این تصاویر به آیفون ۱۲ پرو مرتبط است که قاب پشتی آن شخصی سازی شده باشد. با کمی دقت نیز می‌شود فهمید که ماژول دوربین این موبایل بزرگتر از نمونه‌های کنونی است که البته با توجه به فراگیری استفاده از حسگرها و لنزها و سایر سخت‌افزار پیشرفته به بزرگ‌تر شدن دوربین موبایل‌های هوشمند در سال‌ها اخیر، این عملکرد اپل دور از انتظار نبود.

طبق شایعات اپل می‌خواهد سخت افزار موبایل‌های خود را تغییر دهد و مجهز به لرزش گیر اپتیکال از نوع سنسور-شیفت کند که البته احتمالا مدل پرو مکس از دو لرزش‌گیر سنسور شیفت روی لنز‌های واید و اولتراواید استفاده خواهد کرد که منجر به بزرگی ابعاد ماژول دوربین آن می‌شود.

البته این تصاویر از یکی از ده‌ها مدل اولیه اپل است که قبل از مدل نهایی آزمایش می‌شود و ممکن است مدل نهایی این چنین نباشد. این سری جدید آیفون 13 احتمالا ۱۳ سپتامبر یا همان شهریور تا مهر، در همان زمان سنتی شرکت اپل، رونمایی خواهد شد.

رنگ بندی آیفون 13 در جدیدترین تصاویر افشا شده را ببینید

احتمالا در سری آیفون 13 از بریدگی کوچک‌تری برای تعبیه حسگر فیس آی‌دی استفاده شود و نمایشگر آن مجهز به فناوری اکسید پلی‌کریستالی دماپایین (LTPO) با توانایی نوسازی تصویر با سرعت ۱۲۰ هرتز با مصرف بهینه‌ی انرژی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رنگ بندی آیفون 13 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر