;
coinex

مارول تریلر اسپایدرمن No Way Home را رسماً منتشر کرد

بالاخره سونی و مارول تریلر اسپایدرمن No Way Home را رسما منتشر کردند. این برای طرفداران دنیای مارول و مرد عنکبوتی بسیار جذاب خواهد بود.

دیروز برایتان نوشتیم که تصادفا، تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home لو رفت که البته کیفیت خیلی بالایی نداشت و ظاهرا از جلوه های سینمایی نیز بی بهره بود. سونی بلافاصله پس از انتشار این تریلر آن را حذف کرد اما ویدیوی آن در همان زمان کوتاه دست به دست شد. حال به فاصله 24 ساعت این تریلر رسمی توسط سونی و مارول منتشر شد.

مارول تریلر اسپایدرمن No Way Home را رسماً منتشر کرد

در داستان این فیلم در ابتدا شاهد عواقب اتفاقات پایانی فیلم Spider-Man: Far From Home هستیم. حالا هویت اصلی پیتر پاکر لو رفته و او متهم به قتل میستریو است. اسپایدرمن از دکتر استرنج می خواهد که به او کمک کند تا همه نامش را فراموش کنند.

اما این مسئله مشکلات دیگری در پی دارد از جمله اینکه باعث ایجاد مولتی ورس می شود. البته هنوز ارتباط این مولتی ورس با سریال لوکی را نمی دانیم.  پس از مبارزه دکتر استرنج با اسپایدرمن روی قطار، در ادامه به شخصیت‌های شرور فیلم مثل الکترو و ظاهرا لیزارد و سندمن و پس از آن به گرین گابلین اشاره می‌ شود.

اما یکی از صحنه های جذاب تریلر بدون تردید به ورود دکتر اختاپوس است که بعد از بالا آمدن به پیتر پارکر سلام می کند. اگرچه در این تریلر شاهد حضور ویلم دفو یا توبی مگوایر و اندرو گارفیلد نبودیم، اما صحنه ورود دکتر اختاپوس، واقعی بودن شایعات را قوت می‌بخشد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home را تماشا کنید:

این فیلم برای اکران در تاریخ 17 دسامبر یا 26 آذر برنامه ریزی شده است. به مانند دو قسمت پیشین، جان واتس اینجا هم وظیفه کارگردانی را برعهده دارد. کریس مک کنا و اریک سامرز نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه را برعهده داشته اند. تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر اسپایدرمن No Way Home چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر