;
coinex

قیمت بیت کوین امروز 4 شهریور 1400 [+تاریخچه قیمت و تحلیل تکنیکال BTC]

قیمت بیت کوین امروز 4 شهریور 1400 همواره در نوسان است. در این نوشتار با ابزارهای تحلیل تکنیکال به بررسی قیمت بیت کوین خواهیم پرداخت. با ما باشید.

بیت کوین یا پادشاه ارزهای دیجیتال محبوب ترین رمزارز دنیای کریپتوکارنسی و در عین حال ارزشمندترین آن هاست. در تعریف بیت کوین باید گفت که یک رمزارز و یک نظام پرداخت با کارکرد مشابه با پول های رایج است. درواقع به بیان ساده بیت کوین یک پول دیجیتالی نامتمرکز است که بدون بانک مرکزی یا مسئول مرکزی کار می کند. در قیمت بیت کوین امروز 4 شهریور 1400 با ما باشید.

قیمت بیت کوین امروز 4 شهریور 1400 [قیمت لحظه‌ای]

قیمت بیت کوین در هفته های اخیر عموما روندی صعودی داشته و بعد از شکستن مقاومت 48 هزاردلاری، در جدال با رقم 50 هزاردلار است. گرچه چند روز پیش و در مقطعی از زمان بیت کوین از 50 هزار دلار نیز عبور کرد، در دو روز گذشته روندی نزولی داشته تا دوباره به کانال 48 هزار دلار بازگردد. در ادامه قیما امروز BTC را در نمودار قیمت لحظه ای بیت کوین ببینید:

تاریخچه قیمت بیت کوین در هفته گذشته

امروز پنجشنبه 4 شهریور مصادف با 26 آگوست (2021-08-26) است.

نمودار عقربه‌ای تحلیل تکنیکال بیت کوین

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز بیت کوین 4 شهریور 1400 است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز بیت کوین 4 شهریور 1400 کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید. برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (1 Minute)، یک ساعتی (1 Hour) و یا بازه زمانی یک ماهه (1 Month). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن ها به قرار زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال بیت کوین

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش هایی است که برای پیش بینی قیمت روز بیت کوین 4 شهریور 1400 و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با نمودارهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از نمودار تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز BTC می توانید استفاده کنید.

نمودار تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت بیت کوین در بازه های زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت بیت کوین امروز 4 شهریور 1400 از بخش بالا سمت چپ نمودار بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را برگزینید تا تحلیل تکنیکال قیمت به نمایش درآید.

 


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص قیمت امروز BTC چیست؟ آینده را چگونه می‌بینید؟ نظرات خود را در کامنت‌ها بگویید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر