;
coinex

رشد شگفت انگیز تعداد دستگاه های هوشمند مجهز به Harmony OS

اواسط خرداد سیستم عامل هارمونی ۲ هواوی معرفی شد و تاکنون روی ۷۰ میلیون دستگاه نصب شده که نشان دهنده رشد شگفت انگیز تعداد دستگاه های هوشمند مجهز به Harmony OS است.

اگر برای سیستم عامل جدید هواوی رکورد ۱۰۰ میلیون نصب، ثبت شود نقطه عطف جدیدی برای شرکت‌ چینی خواهد بود و جایگاه هواوی در بازار به طور چشمگیری تغییر خواهد کرد.

رشد شگفت انگیز تعداد دستگاه های هوشمند مجهز به Harmony OS

از اول مرداد که تعداد نصب این سیستم عامل ۴۰ میلیون بود، تا امروز که به ۷۰ میلیون نصب رسیده است، زمان زیادی نمی‌گذرد و این نشان دهنده موفقیت هواوی است. این سیستم عامل در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و در خرداد ۱۴۰۰ ورژن ۲ آن عرضه شد. البته قرار است به زودی در دسترس تمام موبایل‌های این شرکت قرار گیرد.

رشد شگفت انگیز تعداد دستگاه های هوشمند مجهز به Harmony OS

هواوی با وجود تحریم‌های آمریکا توانسته پیشرفت چشمگیری در سیستم عامل خود یعنی هارمونی داشته باشد. این سیستم عامل قرار است در اختیار سایر شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه هوشمند و تبلت قرار گیرد که البته میزان موفقیت آن همچنان نامعلوم است.

توسعه این سیستم عامل می‌تواند برای سیستم عامل اندروید گوگل بسیار دردسرساز شود. هواوی دو سال بسیار سخت را به علت تحریم‌های آمریکا گذرانده است. این شرکت اکنون توانسته این سختی را پشت سر گذاشته و به موفقیت‌هایی برسد. دنیایی پر از شگفتی در انتظار هواوی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رشد شگفت انگیز تعداد دستگاه های هوشمند مجهز به Harmony OS چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر