;
coinex

تاریخ عرضه هارمونی 3 مشخص شد

هوآوی پس از موفقیت هایش در سیستم عامل هارمونی 2 حالا می خواهد نسخه جدید آن را راهی بازار کند. اکنون تاریخ عرضه هارمونی 3 مشخص شده است.

شرکت هوآوی اوایل خرداد ماه امسال از سیستم عامل هارمونی 2 رونمایی به عمل آورد. اکنون پس از موفقیتی که نصیب این سیستم عامل شده و مورد پسند و اعتماد قرار گرفته، نسخه بعدی آن قرار است به زودی معرفی شود.

بر اساس گزارش هایی که منتشر شده ظاهرا قرار است در کنفرانس اچ دی سی که امسال از 30 مهر ماه برگزار می شود و تا 2 آبان ادامه می یابد از نسخه جدید هارمونی رونمایی شود. رابط کاربری این نسخه EMIUI 12 خواهد بود.

تاریخ عرضه هارمونی 3

طی این کنفرانس هوآوی قصد دارد نسخه بروزرسانی شده سیستم عامل هارمونی خود در خارج از مرزهای چین را عرضه کند تا به تعداد کسانی که از این پلتفرم استفاده می کنند افزوده شود. در کنار این کنفرانس احتمالا هوآوی اخباری هم از اچ ام سی نسخه 6.0 خواهد داشت.

تاریخ عرضه هارمونی 3

نسخه جدید 2.1 سیستم عامل هارمونی برای دستگاه هایی که از آن پشتیبانی می کنند نیز عرضه می شود و به نظر می رسد هوآوی P50 اولین گوشی هوشمندی است که آن را دریافت می کند. ما از هارمونی 3.0 اطلاعات چندانی در دست نداریم اما اطلاعات در زمینه رابط کاربری آن متفاوت است.

اگر بخواهیم از روی رابط کاربری این سیستم عامل پی به برخی ویژگی های آن ببریم باید بگوییم که این رابط کاربری بسیار ساده و روان است و در آن از افکت های انیمیشنی جذابی بهره خواهید برد. در آن می توانید فونت و خط را به دلخواه خود تنظیم کنید و نیز مهمتر از همه از امنیت بالا و عملکرد بهتری برخوردار است.

از جمله قابلیت های این رابط کاربری می توان به اسمارت کولابوریشن اشاره کرد. به واسطه این امکان می توانید با چند کلیک به نمایشگر گوشی تان در تبلت یا لپ تاپ متصل شوید. همچنین اپلیکیشن می تایم که برای برقراری تماس های ویدئویی اچ دی طراحی شده است در این نسخه از رابط کاربری، بروزرسانی گردیده است. ما هنوز نمی دانیم که چه گوشی هایی از این سیستم عامل برخوردارند و باید تا برگزاری کنفرانس 30 مهر ماه صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ عرضه هارمونی 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر