;
coinex

اولین تیزر رسمی ماتریکس 4 (The Matrix Resurrections) منتشر شد

اولین تیزر رسمی ماتریکس 4 (The Matrix Resurrections) با بازی کیانو ریوز منتشر شد که تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم در آن اعلام شده است. با ما باشید.

امروز برادران وارنر چندین تیزر کوتاه به وسیله وب‌سایت ماتریکس منتشر کردند (می‌توانید با انتخاب قرص آبی یا قرمز یکی از این تیزرها را ببنید) و رسما اعلام نمود که اولین تریلر فیلم The Matrix 4 پنج‌شنبه منتشر خواهد شد.

اولین تیزر رسمی ماتریکس 4 منتشر شد

در این تیزرها، بازگشت نئو و ترینیتی تا حضور شخصیت‌های جدیدی و پیر شدن نئو را می‌بینیم. در وب‌سایت ماتریکس اگر قرص قرمز را انتخاب کنید، تیزرهای فیلم The Matrix Resurrections با روایت یحیی عبدل متین دوم را خواهید دید، ولی در صورت انتخاب قرص آبی تیزرهای ماتریکس ۴ با روایت نیل پاتریک هریس را مشاهده خواهید کرد.

البته لازم به ذکر است که تیزرها یکسان نیستند و احتمال دارد در صورت انتخاب دوباره همان قرص تیزر متفاوتی ببینید.  در نتیجه ما به جای اشتراک گذاشتن ویدیو توصیه می کنیم به سایت مراجعه کرده و ورژن های مختلف تیزر را ببینید. در این تیزرها گویا یحیی عبدل متین دوم نقش نسخه جوان‌تر شده مورفیوس را بازی می‌کند که دلیل آن را هم در تریلر خواهیم دید.

اولین تیزر رسمی ماتریکس 4 منتشر شد

بازیگران این فیلم شامل کیانو ریوز در نقش نئو، کری-ان ماس در نقش ترینیتی، جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، لمبرت ویلسون در نقش مروینجین، یحیی عبدل متین دوم، نیل پاتریک هریس، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا، توبی آنوومیر، اراندیرا ایبارا، اندرو کالدول و مکس ریملت، هستند و کارگردانی و نویسندگی آن نیز برعهده  لانا واچوفسکی است.

این فیلم در ۲۲ دسامبر یا همان ۱ دی ماه اکران خواهد شد و همزمان از سرویس استریم HBO Max نیز پخش می‌شود. به هر حال معلوم نیست این فیلم آیا به اندازه فیلم‌های قبلی این مجموعه محبوب خواهد شد و یا تبدیل به شکستی در این مجموعه می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین تیزر رسمی ماتریکس 4 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر