;
coinex

مشخصات مایکروسافت سرفیس گو 3 (Microsoft surface go 3) لو رفت

مایکروسافت قرار است در 31 شهریور ماه طی کنفرانسی از محصولات جدید خود رونمایی کند. اما اکنون مشخصات مایکروسافت سرفیس گو 3 لو رفته که در ادامه بررسی می کنیم.

مایکروسافت بالاخره می خواهد از تبلت میان رده خود پرده برداری کند. امروز اما شاهد درز اطلاعاتی از مشخصات فنی این تبلت هستیم که در ادامه به آن می پردازیم.

سرفیس گو یک تبلت مقرون به صرفه است که قرار است در آینده معرفی شود. مایکروسافت هم مثل گوگل نتوانسته پا به پای کمپانی های بزرگ سخت افزاری رقابت کند اما در زمینه رونمایی ها عملکرد خوبی دارد. اکنون شاهد لو رفتن اطلاعاتی راجع به سرفیس گو 3 هستیم.

مشخصات مایکروسافت سرفیس گو 3

این تبلت اقتصادی صاحب تراشه اینتل CORE I3 است و با 8 گیگابایت حافظه رم قرار است عرضه شود. قبلا در تکراتو خوانده ایم که مایکروسافت به زودی در 31 شهریور ماه از سرفیس دو 2 رونمایی می کند. احتمال اینکه تبلت سرفیس گو 3 در این کنفرانس معرفی شود هست.

مشخصات مایکروسافت سرفیس گو 3

همان طور که گفتیم این تبلت ظاهرا از تراشه اینتل کُر آی 3 بهره می برد و از صفحه نمایشی 10.7 اینچی برخوردار است. اطلاعات دیگری نیز از این تبلت در گیکبنچ منتشر شده که در ادامه بررسی می کنیم. در زمینه تراشه گفتیم که مایکروسافت از چیپست های اینتل بهره خواهد برد اما این تراشه در دو نسخه عرضه می شود. اولین تراشه اینتل پنتیوم طلایی 6500 است که با 4 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. دومین تراشه نیز اینتل کُر آی 3 10100 است و با 8 گیگابایت رم در دسترس قرار می گیرد.

عملکرد تراشه پنتیوم نسبت به نسخه قبلی این تبلت بهبود 62 درصدی را نشان می دهد. این دستگاه روی سیستم عامل ویندوز 10 اجرا می شود و طبق گزارشات خبری از فن خنک کننده در این سری نیست. تا اینجا تغییر خاصی نسبت به سری قبلی مشاهده نمی شود. در زمینه نمایشگر شاهد ابعاد 10.7 اینچ با رزولوشن فول اچ دی هستیم.

در مورد قیمت این محصول مایکروسافت هیچ اطلاعاتی نداریم اما منتظر افشای جزئیات بیشتری از تبلت سرفیس گو 3 قبل از رویداد 31 شهریور هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات مایکروسافت سرفیس گو 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر