;
coinex

ثبت رکورد قیمت جدیدی برای سولانا ؛ رکوردشکنی تا کجا ادامه دارد؟

ثبت رکورد قیمت جدیدی برای سولانا فعالان کریپتو را به وجد آورده است. سولانا طی یک روز اخیر بیش از بیست و هفت درصد داشته است. با ما باشید.

شاید باورتان نشود اما سولانا در حین نگارش این خبر نیز در حال عبور از اوج قیمت های قبلی خود و ثبت اوج قیمت های جدید می‌باشد. سولانا حتی از XRP که از ده ارز برتر است نیز بیشتر پیشرفت کرده است و افزایش قیمت بسیار خوبی داشته و توانسته مرکز توجهات گردد و حتی از ریپل نیز جلو بیفتد.

ثبت رکورد قیمت جدیدی برای سولانا

در این ایام به جز سه آلت کوین بقیه وضعیت خوبی نداشته و روزهای قرمزی را پشت سر می‌گذارند. این سه آلت کوین به ترتیب سولانا، ریپل و پولکادات هستند که افزایش قیمت داشته‌اند. البته پولکادات فقط با سه درصد افزایش قیمت روبرو شده است.

سولانا بعد از پرش به 10 ارز برتر بازار و ورود به باشگاه ده تای برتر، حتی از دوج کوین نیز جلو افتاد و در رتبه هفتم جدول قرار گرفته است. اکنون ارزش کل بازار این ارز دیجیتال حدوداً 46 میلیارد دلار می‌باشد.

ثبت رکورد قیمت جدیدی برای سولانا ؛ رکوردشکنی تا کجا ادامه دارد؟

از طرفی تیم توسعه دهنده سولانا نیز ادعا کرده‌اند که یکی از سریعترین بلاکچین های جهان را ساخته‌اند و از علاقه روزافزون به توکن های NFT نفع برده‌اند و تکنولوژی قرارداد های هوشمند نیز برای آن‌ها بسیار سودمند بوده و آن‌ها را شخصیت اصلی فضای دیفای نموده است.

جااب است بدانید که کاردانو، پولکادات و سولانا خود از رقبای اتریوم هستند و لقبشان “قاتل اتریوم” می‌باشد حال باید منتظر ماند و دید آیا اتحاد قاتلین اتریوم نتیجه می‌دهد و می‌تواند این رمز ارز محبوب را به قتل برسانند و از دور رقابت خارج کنند و یا خود به قتل خواهند رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ثبت رکورد قیمت جدیدی برای سولانا چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر