;
coinex

آینده دار ترین شت کوین ها ؛ با ارزش ترین و جدیدترین آلت کوین ها کدامند؟

آینده دار ترین شت کوین ها محل بحث بسیاری است، امروز درباره با ارزش ترین و جدیدترین آلت کوین ها و دیگر جزئیات با شما صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

ارزهای رمزنگاری شده اکنون تبدیل به بحث اصلی در بازارهای سرمایه گذاری شده است. ارزهای دیجیتالی که از فناوری بلاکچین استفاده می کنند، در چند سال گذشته نگاه مردم به پول و ارزها را به کلی تغییر داده است. استقبال از ارز دیجیتال در بازار، ارزهای جدیدی برای افراد در دسترس قرار گرفته است تا به واسطه آن افراد بتوانند بیشتر در این حوزه سرمایه گذاری نمایند.

درحالی که بیت کوین و اتریوم درحال حاضر مطمئن ترین ارزهای در بازار هستند، با اینحال قیمت بسیار بالار آنها باعث نمی شود که این سرمایه گذاری ایده آل برای کسانی باشند که دنبال سودهای کوتاه مدت هستند. به همین جهت این پرسش به میان می آید که کسانی که نمی خواهند سالها منتظر بمانند تا شاید 10 برابر سود به آنها برسد چه باید بکنند. اگر ریسک بالا و پاداش بالا همان چیزی است که شما در سرمایه گذاری های ارزهای رمزنگاری شده به دنبال آن هستید احتمالا باید در شت کوین های آینده دار سرمایه گذاری نمایید.

آینده دار ترین شت کوین ها ؛ با ارزش ترین و جدیدترین آلت کوین ها کدامند؟

شت کوین ها ارزهای رمزنگاری شده ای هستند که ارزش کمی دارند و یا اصلا هیچ ارزشی نداشته و هدف خاصی را نیز دنبال نمی نمایند. شت کوین های برای رشد به جوامع خود وابسته هستند. نمونه عالی شت کوین های داج کوین است که اخیرا در یک هفته 400 درصد رشد کرده است. شناسایی چنین سکه های دشوار است، اما در صورت کشف شما بسیار سریع ثروتمند می کند. به همین جهت امروز درباره با ارزش ترین شت کوین ، آلت کوین های جدید بازار و آینده دار ترین شت کوین ها با شما صحبت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

ElonGate

آینده دار ترین شت کوین ها
شت کوین های آینده دار

در 25 مارس سال 2021، ایلان ماسک در توئیتر خود نوشت که اگر “رسوایی” در مورد او وجود داشته باشد، باید آن را ElonGate نامیده شود. این توییت باعث جرقه ای شد که توسعه دهندگان شت کوین به ایجاد یک کنوانسیون برای ایجاد یک شت کوین بپردازند.

ایلان گیت یک شت کوین عالی است که عملکرد بالا با تورم زنجیره ای دارد. 10 درصد هزینه معامله آن پاداشی است که به دارندگان اختصاص پیدا می کند و مبالغ قابل توجهی نیز صرف امور کار خیریه می شود. به دلیل پشتیبانی خود ایلان ماسک از این شت کوین و تیم توسعه دهنده عالی آن باید آن را در لیست آینده دار ترین شت کوین ها قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

Shiba Token

آینده دار ترین شت کوین ها ؛ با ارزش ترین و جدیدترین آلت کوین ها کدامند؟

در ادامه معرفی شت کوین های خوب اکنون می خواهیم به معرفی شت کوین شیبا اینو بپردازیم. شت کوین شیبا درحقیقت یک آزمایش برای سخت جامعه خودجوش غیرمتمرکز است. در این هفته این سکه 2500 درصد رشد کرده است.

این آزمایش برای پیشبرد اهداف خود رمزارزی به همین نام ایجاد کرد تا به کاربران امکان دهد میلیاردها یا حتی تریلیون از آنها در اختیار داشته باشند. این شت کوین که نام مستعار آن Dogecoin Killer قصد دارد این معروف ترین شت کوین را پشت سر بگذارد. با توجه به روند رو به رشد آن این احتمال ابدا کم نیست. محبوبیت توکن شیبا در سراسر جهان افزایش چشمگیری داشته است.

گرداندگان این رمزارز 50 درصد کل عرضه آن را در Uniswap را قفل کرده اند. 50 درصد باقیمانده نیز توسط Vitalik Buterin سوزانده شد، بنابراین همه مجبورند در بازار آزاد خرید کنند، تا اطمینان حاصل شود که توزیع عادلانه و کاملی وجود دارد. به دلایلی عمده ای که ذکر شد باید این توکن را در لیست شت کوین های آینده دار قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

ارز دیجیتال پیمان

Hoge

آینده دار ترین شت کوین ها
جدیدترین شت کوین ها

در ادامه معرفی با ارزش ترین شت کوین و آینده در ترین شت کوین ها اکنون می خواهیم به معرفی شت کوین Hoge بپردازیم. این یک توکن دفی است به این معنی که برای هر معامله، 1 درصد برای همیشه سوزانده می شود و 1 درصد دیگر بین افرادی که سکه های خود را در کیف پول ذخیره کرده اند، توزیع می شود.

عملکرد آن تقریبا مشابه با داج کوین است، اما یک مزیت نسبت به این شت کوین معروف دارد. درحالی که برای هر دقیقه، 10 هزار سکه داج ایجاد می شود، درحالی که کل عرضه Hoge با هر معامله کاهش می یابد. این شت کوین که جز آلت کوین های جدید بازار است را با توجه به ویژگی های ذکر شده باید در لیست آینده دار ترین شت کوین ها قرار داد.

بیشتر بخوانید:

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

SafeMoon

آینده دار ترین شت کوین ها ؛ با ارزش ترین و جدیدترین آلت کوین ها کدامند؟

در ادامه معرفی با ارزش ترین شت کوین ها و شت کوین ها آینده دار اکنون می خواهیم درباره توکن Safemoon صحبت نماییم. این توکن که جز شت کوین های خوب به حساب می آید دارای یک اجماع قدرتمند است که به خوبی آن را پشتیبانی می کنند.

سیف مون یک توکن دفی است که توسط یک گروه و جامعه هدایت و راه اندازی شده است. در طی هر معامله سه عملکرد ساده رخ می دهد. بازتاب، LP Acquisition و سوزاندن. این شت کوین در طی ماه گذشته به مرکز توجهات راه یافته و رشد زیادی یافته است بنابراین امکان اصلاح قیمت در کوتاه مدت وجود دارد، اما به دلیل جامعه قوی و هیاهو تبلیغاتی پیرامون آن ما معتقدیم که در صورت صعودی بودن بازار فرصت رشد بیشتری خواهد داشت. سیف مون که جز آلت کوین های جدید بازار است به دلیل پشتیبانی قوی و استراتژی عالی جز شت کوین های خوب و با ارزش ترین شت کوین ها به حساب می آید.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

TAEL [WABI]

آینده دار ترین شت کوین ها
جدیدترین شت کوین ها

در ادامه معرفی با ارزش ترین شت کوین ها اکنون می خواهیم درباره توکن وابی صحبت کنیم. اکوسیستم وابی برندها و مصرف کنندگان را به هم متصل می کند و امکان تبادل یکپارچه، منصفانه و محرمانه ارزش و اطلاعات را فراهم می کند.

مصرف کنندگان شرکت کننده در اکوسیستم از چندین ابزار طراحی شده برای اطلاع رسانی بهتر در مورد انتخاب های مصرفی خود استفاده می کنند. به همین دلیل باید این توکن را که جز آلت کوین های جدید بازار به حساب می آید را باید در لیست آینده دار ترین شت کوین ها قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید

توکن دفینیتی ICP چیست

Venus

آینده دار ترین شت کوین ها
جدیدترین شت کوین ها

ونوس یک توکن مشابه با اتریوم است، یک پلتفرم سکه پایدار غیرمتمرکز برای زنجیره هوشمند Binance است. ونوس به کاربران اجازه می دهد انواع مختلف دارایی ها را سرمایه گذاری کنند، سود آن دارایی ها را بدست آورند، درحالی که از این دارایی ها به عنوان وثیقه استفاده کنند تا بتوانند از آن وام بگیرند.

برای گرفتن وام کاربران دسترسی به ارزهای پایداری به نام توکن VAI خواهند داشت. اگر وثیقه کاربر از مقدار توکن های VAI که ضرب کرده است به مقدار کمتری برسد، منحل می شود. این مکانیزم جالب باعث شده است که این شت کوین در لیست آینده دار ترین شت کوین ها قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

میم کوین چیست

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

KickPad

آینده دار ترین شت کوین ها
شت کوین های خوب

کیک پد جز آلت کوین های جدید بازار است و در چند وقت اخیر قیمت رو به گسترشی داشته است. پتانسیل زیادی در این پروژه وجود دارد. کیک پد دو روش مختلف برای دریافت بودجه برای پروژه ها ارائه می دهد: IDO (پیشنهاد اولیه DEX) و پیش فروش. IDO ها گزینه ایمن تری برای پشنهادات اولیه سکه هستند زیرا توزیع توسط یک پلتفرم معتبرتر انجام می شود.

بیشتر بخوانید:

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

توکن Bafe IO چیست

جمع بندی

ارزهای رمزنگاری شده اکنون تبدیل به منبع اصلی سرمایه گذاری بسیاری از افراد شده است. این سرمایه گذاری دیجیتال به لطف پیشرفت تکنولوژی ممکن گردیده است و به نظر بسیاری از متخصصان آینده اقتصاد جهان را تعیین خواهد کرد.

ادعای اصلی این رمزارزها حذف واسطه هایی برای سرمایه گذاری مانند بانک ها، دولت و بانک های مرکزی است. معروف ترین ارزهای دیجیتال اکنون بیت کوین و اتریوم می باشد. این دو رمزارز الان قیمت بسیار بالایی دارد که ممکن است برای همه مناسب نباشد. همچنین بازدهی سرمایه گذاری در این رمزارزها طولانی مدت است و در کوتاه مدت شما به سود هنگفت نخواهید رسید.

شت کوین ها بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند با ریسک بالاتر در کوتاه مدت سود بالاتری را کسب نمایند. شت کوین ها درحقیقت ارزهای دیجیتالی هستند که ارزش آن ها خیلی کم و یا صفر است و هدف تشکیل آن نیز مشخص نیست. معروف ترین شت کوین داج کوین است که ایلان ماسک کارآفرین مشهور اخیرا به آن توجه زیادی تشکیل داده است. سود و پیشرفت این شت کوین ها بستگی زیادی به گروه ها و جامعه پشتیبان آن دارد.

به همین جهت سرمایه گذاری در آن بسیار پرریسک و غیرقابل پیش بینی است به همین دلیل تلاش کردیم درحد امکان بهترین و آینده دار ترین شت کوین ها را در این مقاله به شما معرفی کنیم تا شما با اطمینات آسان تری در این ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید.

در آخر دوباره بر این نکته تاکید می کنیم که سرمایه گذاری در شت کوین بسیار پرخطر است و مختص کسانی است که می خواهند با ریسک بالاتر سود بیشتری را بدست بیاورند بنابراین اگر دنبال سرمایه گذاری پایداری هستید، شت کوین ها گزینه خوبی به نظر نمی رسد. امیدواریم که توانسته باشید در این راه به شما یاری رسانده باشیم. اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: thenerdweb

نظر شما درباره آینده دار ترین شت کوین ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر