;
coinex

حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap) ؛ آموزش تصویری

حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap) می‌تواند معامله را بسیار آسان‌تر سازد. در همین‌ راستا امروز می‌خواهیم درباره این موضوع صحبت کنیم، با ما باشید.

پنکیک سوآپ یک زنجیره هوشمند Dex و AMM Binance است که به همه امکان می‌دهد تا توکن های BEP-20 را به طور موثر و ایمن تغییر دهند. این شبکه تقریبا شبیه به Uniswap است، زیرا تجارتی غیرمتمرکز را در ارتباط با مجموعه های نقدینگی ارائه می دهد. پنکیک سواپ بزرگترین dapps در زنجیره هوشمند Binance است.

این صرافی و زنجیره هوشمند هر روز شاهد توسعه روزافزون بوده و در همین راستا کاربران بیشتری به آن روی آورده و به‌واسطه آن به خرید و فروش و معامله در طریق این بستر می‌پردازند. به‌همین دلیل اکنون بحث مشکلات مربوط به این پلتفرم و ارورهایی که گاهی در آن اتفاق می‌افتد به مسئله‌ای برجسته تبدیل شده است. بنابراین ما در این مقاله تلاش خواهیم کردیم درباره این مسائل و حل مشکلات رایج پنکیک سواپ به صحبت بپردازیم.

حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap) ؛ آموزش تصویری

همواره مواجه با ارورهای نامنتظره تجربه‌ای آشنا برای بسیاری از افراد درگیر با نرم‌افزارها و مسائل مرتبط بوده است. این ارورها که معمولا دلایل آن را نمی‌دانیم ما را مستاصل کرده و از ادامه بسیاری از کارها باز می‌دارند.

اما وقتی بحث درباره رمزارزها و مبادله و تجارت می‌شود این تجربه ناخوشایندتر نیز می‌شود، چراکه برخی از این مشکلات و ارورها می‌تواند باعث ضرر مالی و یا از دست سودی قابل توجه برای ما گردد. در همین راستا تلاش می‌کنیم در ادامه مقاله به آموزش رفع ارورهای Pancakeswap پرداخته و یک به یک ارورها متداول و راه‌حل رفع آن‌ها را بر شماریم. ما در ارتباط با پنکیک سواپ نحوه خرید از پنکیک سواپ و ارز دیجیتال کیک رمزارز بومی شبکه پنکیک سواپ پرداخته بودیم. همچنین پیش بینی قیمت پنکیک سواپ در سال 2021 را نیز بررسی کرده بودیم.

بیشتر بخوانید:

توکن توموچین

توکن هارمونی

حل مشکل ارور INSUFFICIENT_OUTPUT_AMOUNT

این ارور معمولا هنگام معامله توکن‌ها با نقدینگی پایین اتفاق می‌افتد. درحقیقت این ارور به این معنا است که مقدار یکی از توکن‌هایی که می‌خواهید جا‌به‌جا کنید کافی نیست. درحقیقت به احتمال زیاد این توکن کوچکی است که تعداد کمی از افراد به تجارت آن پرداختند.

البته این ارور گاهی به دلیل آنکه شما دانسته یا نادانسته می‌خواهید یک توکن فیک و کلاه‌بردانه را که قابل فروش نیست، معامله کنید. در این حالت پنکیک سوآپ قادر به بلاک کردن این توکن و بازگشت وجه شما نیست.

برای رفع این مشکل چند راه وجود دارد:

  • صفحه خود را رفرش کنید و بعدا دوباره امتحان نمایید.
  • حتی‌الامکان در یک زمان با مقدار کمتری معامله کنید.
  • slippage tolerance خود را افزایش دهید. (برای اینکار باید بر روی آیکون setting  بزنید در صفحه Liquidity (نقدینگی) بزنید و سپس slippage tolerance کمی افزایش دهید.

حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap)

  • آخرین راهی که برای رفع این می‌توانید انجام دهید وارد کردن اعداد با رقم اعشار کمتر است.

هم‌اکنون در ادامه بحث درباره حل مشکلات رایج پنکیک سواپ می‌خواهیم درباره رفع خطای INSUFFICIENT_A_AMOUNT یا INSUFFICIENT_B_AMOUNT به صحبت بپردازیم در ادامه مقاله ما را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

توکن بیکری

توکن ماتیک

رفع خطای INSUFFICIENT_A_AMOUNT یا INSUFFICIENT_B_AMOUNT

این خطا و ارور معمولا به دلیل اضافه کردن و حذف نقدینگی برای یک مجموع نقدینگی که دارای مقدار ناکافی توکن A یا B می‌باشد. این ارور همچنین ممکن است در زمانی که قیمت‌های خیلی سریع به روز می‌شوند و slippage tolerance (تحمل لغزش) شما بسیار کم است، نیز رخ دهد. برای حل این مشکل می‌توانید از چند راه اقدام نمایید:

  • اولین راه رفرش کردن صفحه و سپس دوباره امتحان کردن است.
  • اگر اینکار فایده نداشت، بر روی آیکون setting در صفحه Liquidity رفته
  • سپس slippage tolerance خود را به مقدار کمی افزایش دهید.

حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap)

پس از صحبت درباره یکی از مهم‌ترین ارورهای پنکیک سوآپ در ادامه بحث حل مشکلات رایج پنکیک سواپ می‌خواهیم به آموزش رفع ارور PancakeRouter: EXPIRED بپردازیم.

این ارور معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که شما شروع به انجام معامله‌ای کرده‌ باشید اما در آخر sign  و broadcast را نکرده‌اید. درحقیقت این به معنای آن است که به اندازه کافی سریع بر روی Confirm کلیک نکرده‌اید. بنابراین برای حل این مشکل باید صفحه را رفرش کرده و به محض ایجاد معامله آن را Confirm نمایید.

اکنون در ادامه بحث درباره آموزش رفع ارورهای Pancakeswap می‌خواهیم درباره حل مشکل Pancake: K بحث کنیم. برای آنکه با تمام خطاها و آموزش رفع ارورهای Pancakeswap به طورکامل آشنا شوید، ما را در ادامه دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید:

توکن پیگ

توکن وینک

رفع مشکل Pancake: K

این مشکل معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که شما درحال خرید یا فروش توکن‌هایی با قیمت‌های بالا هستید. بنابراین برای رفع این مشکل باید ابتدا صفحه خود را رفرش کرده و دوباره بازگردید، آنگاه تحمل لغزش (slippage tolerance) خود را از طریق آیکون setting افزایش دهید.

در ادامه بحث حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap) اکنون می‌خواهیم درباره رفع خطای Pancake: TRANSFER_FAILED به صحبت بپردازیم. لطفا ادامه بحث را نیز دنبال نمایید.

رفع خطای Pancake: TRANSFER_FAILED

این خطا معمولا به دلیل طراحی Restorative Rebase توکن‌هایی مانند tDoge و یا tBTC رخ می‌دهد. برای حل این مشکل اطمینان حاصل کنید که در کیف پول خود 30 درصد توکن بیشتر از آنچه می‌خواهید بخرید و یا بفروشید را دارا هستید و یا سعی کنید مقدار کمتری معامله نمایید. اگر می‌خواهید حداکثر ممکن را بفروشید، به‌جای 100 درصد هفتاد و یا 69 درصد را امتحان کنید.

اکنون پس از صحبت درباره رفع خطای Pancake: TRANSFER_FAILED در ادامه بحث حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap) می‌خواهیم درباره آموزش رفع ارور Transaction cannot succeed به صحبت بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

توکن بن فایر

توکن FEG

آموزش رفع ارور Transaction cannot succeed

این ارور معمولا به دلیل وجود نقدینگی کم در حساب کیف پول شما ایجاد می‌شود. برای رفع این مشکل باید مقدار کمتری معامله کنید یا تحمل لغزش (slippage tolerance) بالا ببرید.

اکنون پس از صحبت درباره آموزش رفع ارور Pancake: TRANSFER_FAILED می‌خواهیم در ادامه بحث حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap) درباره رفع خطای Price Impact too High به صحبت بپردازیم. لطفا صبورانه ادامه مقاله را دنبال کنید تا اطلاعاتتان درباره تمام مشکلات وجود و ارورهایی که ممکن است برای شما نیز یک زمان اتفاق بیافتد، با خبر بشوید.

رفع خطای Price Impact too High

این خطا نیز به مانند خطای  Pancake: TRANSFER_FAILED به دلیل کمبود نقدینگی در حساب کیف پول شما اتفاق می‌افتد، بنابراین برای حل این مشکل نیز شما باید با مقدار کمتری به معامله بپردازید و یا تحمل لغزش (slippage tolerance) خود را از طریق آیکون setting افزایش دهید.

پس از صحبت درباره خطا Price Impact too High و آموزش حل این مشکل قصد داریم در ادامه بحث حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap) درباره حل مشکل estimateGas failed به صحبت بپردازیم.

حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap)

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کیشو اینو

ارز دیجیتال آوالانچ

حل مشکل estimateGas failed

این مشکل به دلیل توکن‌هایی ایجاد می‌شود که دارای کدهای سخت روتر v1 پنکیک سواپ هستند. درحالی که این روشی بسیار بدی توصیف شده است، اما به نظر می‌رسد به دلیل آنکه در هر خرید 1 درصد از توکن‌ها به استخر نقدینگی منتقل می‌شود، هنوز از آن استفاده می‌گردد.

متاسفانه باید بگوییم هیچ راه‌حل آسانی برای حل این مشکل وجود ندارد و این خطا باید توسط تیم پروژه حل گردد. اکنون پس از صحبت درباره خطا و ارور estimateGas failed تلاش خواهیم کرد در ادامه بحث حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap) به صحبت آموزش رفع ارور Cannot read property ‘toHexString’ of undefined بپردازیم. لطفا ادامه مطلب را دنبال نمایید.

آموزش رفع ارور Cannot read property ‘toHexString’ of undefined

این مشکل معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که شما هنگام معامله با برخی از توکن‌ها میزان لغزش کافی را در Trust Wallet وارد نکردید. با اینحال تیم توسعه دهنده پنکیک سواپ همچنان درحال بررسی جزئیات دقیق مربوط به این ارور است. برای حل این مشکل می‌توانید دو راهکار را اتخاذ نمایید:

  1. با افزایش میزان لغزش (slippage allowance) دوباره به انجام معامله بپردازید.
  2. اگر مشکلتان با اینکار حل نشد، از کیف پول دیگری مانند Safepal برای تجارت و معامله استفاده نمایید.

اکنون پس از صبحت درباره آموزش رفع ارور Cannot read property ‘toHexString’ of undefined در ادامه بحث حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap) می‌خواهیم به صحبت درباره رفع خطای Execution reverted: TransferHelper: TRANSFER_FROM_FAILED. بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال ASS

ارز دیجیتال نانو

رفع خطای Execution reverted: TransferHelper: TRANSFER_FROM_FAILED.

این خطا معمولا در هنگام معامله با توکن‌هایی با میزان ناکافی یا به دلیل موجودی ناکافی در کیف پول شما رخ می‌دهد. برای رفع این خطای دو کار را باید انجام دهید.

  • مطئمن شوید که بودجه دردسترستان به اندازه کافی است.
  • اطمینان حاصل کنید که مبلغ قرارداد را برای صرف مقدار وجوهی که می‌خواهید با آن تجارت کنید را داده‌اید.

حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap)

پس از صحبت درباره رفع خطای Cannot read property ‘toHexString’ of undefined اکنون در ادامه بحث حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap) می‌خواهیم درباره رفع مشکل BEP20: burn amount exceeds balance صحبت نماییم. در ادامه ما را همراهی نمایید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

صرافی غیرمتمرکز چیست

رفع مشکل BEP20: burn amount exceeds balance

این خطا زمانی رخ می‌دهد که شما توکن‌های SYRUP را فروخته یا منتقل کرده‌اید. SYRUP با نسبت 1:1 به توکن کیک سوخته می‌شود. بنابراین اگر به اندازه کافی دارای این توکن نیستید نباید آن را از مجموعه نقدینگی خارج نمایید. برای رفع این مشکل می‌توانید دو کار انجام دهید:

  • به خرید SYRUP بپردازید. اگر می‌خواهید 100 توکن کیک را unstake کنید، حداقل به 100 SYRUP احتیاج دارید.
  • دوباره unstaking کنید.

پس از صحبت درباره رفع مشکل BEP20: burn amount exceeds balance در ادامه بحث حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap) می‌خواهیم به آموزش رفع ارور Out of Gas error بپردازیم. اگر می‌خواهید با تمامی مشکلات و ارورها پنکیک سواپ و همچنین راه‌های رفع آنها آشنا شوید، ما را در ادامه دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید:

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink)

بهترین کارت گرافیک ماینینگ در سال 2021

آموزش رفع ارور Out of Gas error

این ارور به این دلیل اتفاق می‌افتد که کیف پول شما (تراست ولت، متاماسک و غیره) نمی‌توانند کاری را که می‌خواهند را به پایان برسانند. کیف پول شما در هنگام این خطا حدس می‌زند میزان موجودی کمتر از حد مناسب است و بنابراین قبل از اعلام عملکرد آن را متوقف می‌سازد.

برای حل این مشکل شما باید قبل از انجام معامله به صورت دستی محدودیت بودجه (gas) (نه خود موجودی) را در کیف پول خود افزایش دهید.

حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap)

پس از صحبت درباره آموزش رفع ارور Out of Gas error اکنون در ادامه بحث حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap) قصد آن را داریم که به صحبت درباره حل مشکل BEP20: transfer amount exceeds allowance بپردازیم. ما را همراهی نمایید.

حل مشکل BEP20: transfer amount exceeds allowance

این مشکل زمانی رخ می‌دهد که هنگام تایید قرارداد، محدودیتی در میزان کمک هزینه (spend allowance) خود تعیین کنید و سپس بیش از حد مجاز به معامله و مبادله بپردازید. برای حل این مشکل باید سه کار را انجام دهید:

  • از Unrekt.net برای لغو تایید قرارداد هوشمندی که می‌خواستید انجام دهید، استفاده کنید.
  • مجددا قرارداد را بدون اینکه محدودیتی در میزان کمک هزینه اعمال کنید، برقرار نمایید.
  • سعی کنید دوباره معامله را جوش دهید.

اکنون پس از صحبت درباره حل مشکل BEP20: transfer amount exceeds allowance می‌خواهیم در ادامه بحث حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap) به صحبت درباره رفع خطای BEP20: transfer amount exceeds balance بپردازیم. اگر علاقمند به دانستن تمام جزئیات پیرامون به مشکلات پنکیک سواپ هستید، ما را در ادامه مقاله دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

رفع خطای BEP20: transfer amount exceeds balance

این خطا معمولا زمانی رخ می‌دهد که شما می‌خواهید از یک مجموعه قدیمی SYRUP خارج (unstake) شوید، اما به اندازه کافی پاداش در مجموعه باقی نمانده است که بتوانید از آن استفاده کنید. این مسئله باعث می‌شود که معامله صورت نگیرید.

برای حل این مشکل در مرحله اول به تیم پنکیک سواپ خبر دهید که می‌خواهید از کدام مجموعه خارج شوید در این صورت آنها می‌توانند پاداش‌ها را به آن اضافه کنند. اگر در اینکار عجله دارید می‌توانید از گزینه emergencyWithdraw استفاده نمایید. برای انجام اینکار باید اقدامات زیر را به عمل رسانید:

  • آدرس مجموعه‌ای را که می‌خواهید از آن خارج شوید را پیدا کنید. می‌توانید آن را در گزارش معاملات در کیف پول خود جستجو نمایید.
  • به آدرس https://bscscan.com/ بروید و در نوار جستجو ، آدرس قرارداد را وارد کنید.
  • Write Contract را وارد نمایید.
  • بر روی Connect to Web3 بزنید.
  • در بخش 4.emergencyWithdraw، 0 را وارد کنید و بر روی Write کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

توکن Bafe IO چیست

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

جمع‌بندی

پنکیک سوآپ یک زنجیره هوشمند Dex و AMM Binance است که به همه امکان می‌دهد تا توکن های BEP-20 را به طور موثر و ایمن تغییر دهند. این شبکه تقریبا شبیه به Uniswap است، زیرا تجارتی غیرمتمرکز را در ارتباط با مجموعه های نقدینگی ارائه می دهد. پنکیک سواپ بزرگترین dapps در زنجیره هوشمند Binance است.

حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap)

این صرافی و زنجیره هوشمند هر روز شاهد توسعه روزافزون بوده و در همین راستا کاربران بیشتری به آن روی آورده و به‌واسطه آن به خرید و فروش و معامله در طریق این بستر می‌پردازند. اما خب در طی انجام معاملات ممکن است مشکلات و ارورهایی وجود داشته باشد.

همواره مواجه با ارورهای نامنتظره تجربه‌ای آشنا برای بسیاری از افراد درگیر با نرم‌افزارها و مسائل مرتبط بوده است. این ارورها که معمولا دلایل آن را نمی‌دانیم ما را مستاصل کرده و از ادامه بسیاری از کارها باز می‌دارند. اما وقتی بحث درباره رمزارزها و مبادله و تجارت می‌شود این تجربه ناخوشایندتر نیز می‌شود، چراکه برخی از این مشکلات و ارورها می‌تواند باعث ضرر مالی و یا از دست سودی قابل توجه برای ما گردد.

از طرف دیگر همانطور که گفتیم پنکیک سواپ بستری جدیدی است که آشنایی با آن چندان زیاد نیست. در همین راستا در طول مقاله تلاش کردیم درباره حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap) به طورکامل و جامع صحبت نماییم تا شما بتوانید با راه‌حل‌ها آشنا شده و به راحتی به حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap) بپردازیم و در طول معامله هیچگونه اصضراب و استرسی را تجربه نمایید. فکر می‌کنم در طول مقاله تمام جزئیات بیان شد. با اینحال اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که به آن نپرداختیم، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: docs.pancakeswap

نظر شما درباره حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ (Pancakeswap)  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (99 نظر)

    سلام من دوتا ولت دارم میخام برم opensea با یکی میشه با اون یکی نمیشه و نمیتونم خطای sign in unavailable میده لطفاً راهنمایی بفرمایید

    پاسخ

    سلام میشه کمک کنید
    به من ارور میده نمیتوانم بفروشمش ممنون کسی کمک کند
    Unexpected error.could not estimate gas for the approve
    همش این خطا رو میده

    پاسخ

    با سلام
    بنده در پنکینگ سواپ یه توکنی بنامnexxo به پیشنهاد شخصی خرید کردم 0x59a8725F742c1509302960f4d95c48E9cdD77446 این ادرسش هست
    متاسفانه بعد خرید گفتن برای فروش باید حداقل ۵۵۰/۰۰۰ تا خرید بزنی واگرنه فروش نمیره و‌میسوزه
    با هرار بدبختی ۵۵۰/۰۰۰ تارو خریدم بعدش گفت نه باید ۷۰۰/۰۰۰ تا بشه
    من دیگه در توانم نبود خرید و گفتن عجله نکنی توکن میسوزه
    و الان میبینم این اتفاق افتاده الان میگن تنها راه نجات فروش بیرون شبکه هست که نیاز به 4bnb داره و من دیگه پولی ندارم
    راه حل نجات از این بحران چیه؟

    پاسخ

    سلام این پیام میاد سواپ نمیادش بتونم بفروشم چیزیو
    Price Impact too High میشخ راهنمایی کنید

    پاسخ

    Unknown error: “Execution
    reverted with reason: STF.”. Try
    increasing your slippage
    tolerance
    با سلام خدمت اساتید
    لطفا کمکم کنین
    این خطا چیه؟
    و چطوری رفعش کنم.

    پاسخ

    سللم تونستین مشکلتون حل کنید

    پاسخ

    سلام عزیز، تونستی این ارور برطرف کنی
    اگه تونستی به منم بگو

    پاسخ

    سلام من میخام فروش بزنم این ارور میده مننون میشم راهنمایی کنید
    This transaction will not succeed due to price movement. Try increasing your skipoage tolerance note fee on transfer and rebase are incompatble with pancakeswap V3

    پاسخ

    مشکلت حل شد؟

    پاسخ

    سلام ،من هم همین مشکل رو دارم
    اگه مشکلتون حل شده لطفا اطلاع بدید چطور حل کردید .ممنون میشم
    ۰۹۲۳۲۲۴۲۸۲۰

    پاسخ

    سلام ، من ارزی خرید زده موفق ولی به کیف پولم منتقل نشد دلیلش چیه

    پاسخ

    سلام خسته نباشید من در پنکیک بی ان بی رو به دوج ایلان ماسک تبدیل کردم بی ان بی کم میشه از حساب ولی دوج نمیاد تو کیف پول ولی تو پنکیک میرم دوجی که تبدیل کردم هستش وهمون دوج روکه تو پنکیک دارم وقتی برعکس تبدیلش میکنم به بی ان بی سریع بی ان بی میاد به کیف پول جریان چیه راهنمای کنید تشکر

    پاسخ

    من مقداری توکن اپتوس سواپ کردم ب bnb چند روز شده نیومده ب کیف پولم ولی میرم داخل پنکیک سواپ رو نگاه میکنم اونجا موجودی دارم
    چیکارکنم پول برگرده ب کیفم

    پاسخ

    سلام.
    وقت بخیر
    این پیغام موقع فروش داده می شود یعنی چه؟

    لطفا اگه کسی را حلی داره راهنمایی بکنه 09142217162 ممنون
    The input token cannot be transferred. There may be an issue with the input token

    پاسخ

    سلام من مقداری ارز کیک تو پنکیک سواپ استیک کرده بودم چند ماه پیش امروز رفتم نگاه کنم دیدم نیستش و ارز ها هم تو ولتم نیست!!!

    پاسخ

    با سلام
    بنده مقداری بایننس در اسمارت چین در تراست ولت خریداری کردم و بعد از آن به پنکیک رفته و مقداری از آن را بیبی دوج خریداری نمودن. مشکلی که الان وجود داره این هست که همه چی تایید شده و مبلغ از بایننس خارج شده ولی برای بیبی دوج مبلغ 0 دلار درج شده است. دلیل این امر چیست؟
    ممنون بابت پاسخ گویی شما

    پاسخ

    ارزی رو داخل پنکیک سواپ فروختم ایردراپی بود تبدیل به به bnb نشد فی کم کرد اسمارت کنرکت کال نوشته متوجه نمیشم قسمت تایید داره به جای سواپ تو پنکیک سواپ

    پاسخ

    سلام دوستان من تو ولتم Usdt دارم ولی تو پنکیک سوآپ زده صفر
    باید چیکار کنم راهنمایی کنین لطفا🙏🙏

    پاسخ

    دوستان همه یه مشکل دارن با پنکیک سواپ معامله انجام شده ولی در ولت نشون نمیده اینجا هم کسی نیست راهنمایی کنه

    پاسخ

    سلام من مقداری کیک استیک کرده بودم ولی الان بعد از چند ماه که سر میزنم موجودی رو صفر نشون میده به نظرتون چی کار کنم؟

    پاسخ

    سلام خسته نباشید لطفا کمکم کنید من رمز ارز شت کویین caw رو در برنامه پنکیک سواپ خریدم و بعد وقتی که در صرافی ها لیست شد اومدم دوباره در برنامه پنکیک سواپ برای فروش و معامله دکمه بالانس رو زدم بعد همش انتخاب شد بعد سواپ رو زدم و بعد کانفریم رو زدم این The input token cannot be transferred. There may be an issue with the input token اومد و معامله انجام نشد لطفا کمک کنید لطفا کمکم کنید بتونم این رمز ارز شت کوئین caw رو بتونم بفروشم و معامله کنم

    پاسخ

    سلام ببخشید لطفا میشه کمکم کنید من معامله رمز ارز ها و شت کووین caw رو خریدم و بعد از لیست شدن در صرافی ها وارد پنکیک سوآپ شدم و خواستم بفروشم بالانس کل موجودی ارز caw رو زدم بعد گزینه سوآپ رو زدم و بعد کانفریم را هم زدم بعد این رو به من نشان داد The input token cannot be transferred. There may be an issue with the input token بعد معامله انجام نشد لطفا کمک کنید لطفا تو خرید فروش کمکم کنید

    پاسخ

    The input token cannot be transferred. There may be an issue with the input token. اقا رفع مشگل رو اگه دارید تماس بگیرد
    09025153388

    پاسخ

    من هم همین مشکل دارم

    پاسخ

    سلام وقتتون بخیر
    الان 24 ساعته که autostake از لیست پنکیک سواپ حذف شده آیا علتی داره من یه مقدار سرمایه استیک کرده بودم از دیروز متاسفانه دیگر در لیست نیست سوال دومم وقتی در پنکیک سواپ با مدت اسیک میکنیم اگر زود تر تمام شدن مدت برداشت بزنیم آیا سود آنها رو نمیدهد و یا وقی مدت آنها تمام شود از لیست خارج میشود ؟انوقت ما چطوری سپرده مون رو به کیف پولمان بر گردونیم از جوابی لطف میکنید تشکر مینم

    پاسخ

    سلام وقت بخیر
    من چند ماه پیش مقداری کیک رو در پنکگ سواپ به صورت اتوماتیک استیک کردم ولی الان بعد چند ماه که چک میکنم نمیتونم پیدا کنم و موجودیم رو ببینم ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ

    سلام منم همین مشکل رو دارم
    راه حلی پیدا کردی شما؟

    پاسخ

    سلام من میخوام توکنی ک دارم و چنج کنم ولی این ارور و میده

    The input token cannot be transferred. There may be an issue with the input token
    لطفا اگ راهی هست برای رفع این ارور بگید

    خواهشا پاسخ بدهید

    پاسخ

    سلام.این مشکلو چجوری حل کردین.میشه به منم بگین؟

    پاسخ

    سلام من گوشیم میان ردس! وقتی میخام وارد پنکک سواپ بشم سایت واسم بالا نمیاد! در واقع سایت باز میشه ولی محتواش برام نمایش داده نمیشه! مشکل چیه!

    پاسخ

    رمز خریداری شده. رو نمی تونم تعویض کنم . پیام میده اد نشده. توی ولتم هست. اما امکان سواپ نداره. ممنونم لطف کنید پاسخ بدهید

    پاسخ

    سلام خسته نباشید من برای فروش یه توکن توی پنکیک سواپ اقدام که میکنم در مرحله اخر این ارور رو میده ممنون میشم راهنمایی کنیدکه مشکل چی هست
    رمز ورودی قابل انتقال نیست. ممکن است در کدورودی مشکلی وجود داشته باشد. رد

    پاسخ

    هنگام معامله این پیغام رو میده لدفن راهنمایی کنید باید چیکار کنم
    The input token cannot be transferred. There may be an issue with the input token

    پاسخ

    سلام وقت بخیر
    چندتا ارز داخل کیف تراس ولت دارم از طریق پنکیک سواپ وپوکوین نتونستم سواپ کنم ونقد کنم چند پیام میده از جمله پیامهای زیر البته چند راهکار را خوندم ولی باز نتونستم اگر ممکن است بی زحمت راهنمایی جامع کنید و یا ترجیحا راه تماس باخودتون یا شخص مطلع را بهم بگید از نظر پرداخت هزینه نیز مشکلی نیست ممنون

    – execution reverted: TransferHelper: TRANSFER_FROM_FAILED

    – Transaction error

    – The input token cannot be transferred. There may be an issue with the input token

    پاسخ

    من امروز با پنکک سواپم از طریق کیف پول مقداری ارز raca خریدم
    متاسفانه ارور داد و تتر رو از حساب کیفم کم کرد ولی ارز raca رو نداد بهم
    لطفا اگه کسی بلده کمک کنه بهم پیام بده 09151802086

    پاسخ