;
coinex

دانلود رایگان قسمت 10 دختر پشت پنجره با زیرنویس چسبیده

برای دانلود رایگان قسمت 10 دختر پشت پنجره با زیرنویس چسبیده به جستار جدید تکراتو خوش آمدید. در این مطلب، لینک دانلود رایگان در اختیار شما خواهد بود.

ندیم گوچ کارگردانی سریال دختر پشت پنجره را برعهده دارد. این سریالی که سرشار از درد و اندوه است، با توجه به رمان‌های دکتر روانشناس، دکتر بودایجی‌اوغلو، که براساس داستان‌های واقعی هستند، نوشته شده است.

به همین دلیل توجه بیشتری جلب کرد. هر کس خود را جای نالان می‌گذارد و سعی می‌کند درد او را درک کند. در ادامه مطلب تکراتو همراه ما باشید تا به لینک دانلود رایگان فسمت 10 دختر پشت پنجره با زیرنویس چسبیده دسترسی داشته باشید.

دانلود رایگان قسمت 10 دختر پشت پنجره با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال ترکی دختر پشت پنجره

نالان زن جوان زیبایی است، که با نگاه گرم خود عشق همه را در نگاه اول به دست می‌آورد. او تنها فرزند خانواده‌اش هست به همین علت، لای پر قو بزرگ شده است. او در ثروت تمام بزرگ شد و از بهترین مدارس فارغ‌التحصیل شد. نالان به عنوان معمار در شرکت کوراوغلو، که صاحب بزرگ‌ترین هتل زنجیره‌ای ترکیه هستند مشغول بود.

او و سدات، پسر خانواده کواوغلوها عاشق هم می‌شوند و تصمیم به ازدواج آن‌ها گرفته می‌شود. اما نالان به گونه‌ای بزرگ شده است که نمی‌تواند به مردان نزدیک شود. (مثل اکثر دختران این سرزمین که سرکوب شده‌اند) با اینکه نالان و سدات دست به دست هم و با امید، وارد این ماجرا شدند، اما سدات با شخص دیگری نیز رابطه دارد.

دانلود رایگان قسمت 10 دختر پشت پنجره با زیرنویس چسبیده
دانلود قسمت دهم دختر پشت پنجره / دانلود سریال ترکی Camdaki Kiz / دانلود رایگان قسمت 10 دختر پشت پنجره با زیرنویس چسبیده

خانواده کوراوغلو تمام تلاششان را می‌کنند تا این آبروریزی برملا نشود. اما مادر نالان شاهد همه چیز می‌شود. اما صدایش در نمی‌آید. نالان و سدات هر دو رازهایی از گذشته دارند، که زندگی آن‌ها را تحت تاثیر می‌گذارد. ضمن اینکه فریده نیز از نالان چیزهایی را پنهان کرده است.

فصل یک با عروسی نالان و سدات تمام می‌شود. مخاطب بی‌صبرانه منتظر ادامه ماجرای بین سدات و نالان است. نالان اکنون از قفس خانه خود، وارد قفس عمارت خانواده کوراوغلو شده است. جایی که مظفر، برادر سدات علاقه بسیاری به نالان دارد، اما آن را پنهان می‌کند. شاید مظفر تنها شخصی باشد که به خوبی نالان را درک می‌کند.

مظفر به خاطر مشکل جسمی که دارد‌، از کودکی پنهان شده است، و در جامعه نگاه عجیبی به او می‌شود. این باعث شده است که اعتماد به نفس پایینی داشته باشد و منزوی زندگی کند. اما قلب مهربان او، پیوسته از نالان مراقبت می‌کند. همراه ما باشید تا با دانلود قسمت 1 فصل 2 سریال دختر پشت پنجره به تماشای این سریال زیبا، که بر اساس داستان‌های واقعی نوشته شده است بنشینید.

در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 10 دختر پشت پنجره با زیرنویس چسبیده همراه ما باشید. علاوه بر دانلود سریال دختر پشت پنجره قسمت 10 برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود سریال دختر پشت پنجره قسمت 1 فصل 2 ادامه مطلب را از دست ندهید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

مشخصات سریال Camdaki Kiz

دانلود رایگان قسمت 10 دختر پشت پنجره با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال ترکی دختر پشت پنجره / دانلود سریال دختر پشت پنجره قسمت 10 / دانلود سریال دختر پشت پنجره قسمت 1 فصل 2
  • کارگردان: ندیم گوچ
  • ستارگان: بورجو بیریجیک در نقش نالان، فیاض شریف‌اوغلو در نقش سدات، هانده آتایز، تامر لونت، نور سورر، دوریم یاکوت
  • ژانر: درام
  • بر اساس: رمان دختر پشت پنجره، اثر دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه
  • تعداد قسمت: فصل یک ۹ قسمت، فصل ۲ در حال پخش
  • شبکه: کانال D / دانلود قسمت اول فصل دوم دختر پشت پنجره

دانلود قسمت اول فصل دوم دختر پشت پنجره از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 10 دختر پشت پنجره با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چرا فیلم هارو کامل نمیاره چرا سایتو کانال دانلود باز نمیشه

    پاسخ